Ik volg geen religie of iets onzinnigs, maar ik geloof wel in God.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ben je wel moslim, of zo'n christenhond?
Zo werkt het niet hè.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik volg geen religie of iets onzinnigs, maar ik geloof wel in God.
Dat bepaal ik zelf wel natuurlijk, je kan prima in een God geloven zonder zo'n boekje als lijdraad te gebruiken, wat uiteindelijk geschreven is door mensen.quote:
Nee dat kan niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel natuurlijk, je kan prima in een God geloven zonder zo'n boekje als lijdraad te gebruiken, wat uiteindelijk geschreven is door mensen.
Had ook wel op Pamela willen lijkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Komen ze terug met een breekijzer.
Verklaar dat maar eens, God.
Allah bepaalt dat.quote:
Wat een gekke tekentjes.quote:
Leidraad, m'n beste jongen, leidraadquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel natuurlijk, je kan prima in een God geloven zonder zo'n boekje als lijdraad te gebruiken, wat uiteindelijk geschreven is door mensen.
Nee, want lijden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leidraad, m'n beste jongen, leidraad
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leidraad, m'n beste jongen, leidraad
Een feit moet eerst bewezen zijn, er is geen bewijs van God dus het is geen feit.quote:
als god niet bestaat hoe liep jezus dan op water?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Een feit moet eerst bewezen zijn, er is geen bewijs van God dus het is geen feit.
Ik acht de kans dat er een God bestaat nihil.
dus omdat de mensheid nu nog niet in staat is om het te verklaren betekent dat dat god wel moet bestaanquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:34 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik heb al een keer op dit forum een pagina's lange discussie gehad hoe leven kan ontstaan uit dode materie.
Niemand wist het antwoord.Echt, met wetenschap alleen red je het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |