Ik heb afgelopen zomer nog een paar Aboriginals horen zeggen dat zij de 'True niggers' waren.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:54 schreef De_Guidance het volgende:
Er is sowieso te weinig aandacht voor de Papoea's in deze reeks.
Denk je? Ik zou gewoon keihard vals ertegenaan mee gaan zingen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het zou misschien effectiever zijn geweest voor die martelingen van de CIA dan de muziek die ze daarvoor gebruikten. Een paar minuten en je zegt als slachtoffer alles wat de verhoorder wil horen.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zomer nog een paar Aboriginals horen zeggen dat zij de 'True niggers' waren.
Oké, dat zou een vette actie zijn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Schimmel tussen je benen en voedselbonnen en tulpenbollen in plaats van snoep uitdelen.
Zodat die CIA-soldaat in huilen uitbarst.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Denk je? Ik zou gewoon keihard vals ertegenaan mee gaan zingen.
F*ck die CIAdroeftoeters.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:56 schreef IPA35 het volgende:
Als die Papoea's Nederland zo haten laat ze dan lekker naar hun vriendjes in Jakarta gaan of zo.
Er is er maar 1tje.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zomer nog een paar Aboriginals horen zeggen dat zij de 'True niggers' waren.
Eerst klagen tegen Soekarno, dan naar Nederland aftaaien, vervolgens ook hier gaan janken. Hehehe.quote:
Wel. Maar hij doet nog steeds pijn aan mijn ogen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Had je die nog niet eerder gezien ?
En treinen kapen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:59 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Eerst klagen tegen Soekarno, dan naar Nederland aftaaien, vervolgens ook hier gaan janken. Hehehe.
Het is maar eentje. Niet generaliseren.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:59 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Eerst klagen tegen Soekarno, dan naar Nederland aftaaien, vervolgens ook hier gaan janken. Hehehe.
Daar liep je niet graag tegen op als voetballer.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er is er maar 1tje.
[ afbeelding ]
En nog steeds geen eigen staat muhahah.quote:
Statisme is sowieso achterhaald.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:00 schreef IPA35 het volgende:
[..]
En nog steeds geen eigen staat muhahah.
Doet me aan en ander volk denken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:00 schreef IPA35 het volgende:
[..]
En nog steeds geen eigen staat muhahah.
Minstens 1, waarschijnlijk meer gezien de irrationaliteit van bepaalde reacties.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:00 schreef De_Guidance het volgende:
Is er überhaupt een donker persoon in de reeks?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Minstens 1, waarschijnlijk meer gezien de irrationaliteit van bepaalde reacties.
Wie zijn die laatste dan ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:00 schreef De_Guidance het volgende:
Is er überhaupt een donker persoon in de reeks?
Of is het een ruzie tussen boze blanke mannen, linkse blanke mannen en troll Marokkanen en Turken?
Weer wat nieuwe foto's in je album?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Statisme is sowieso achterhaald.
Maar ik taai af, moet nog Halloween voorbereiden, dit keer es niet zwart. SCze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |