Bier drinken, voetbal kijken, darten kijken, f1 kijken en misschien nog andere leuke dingen doen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Heeeeujjjjjjj
Wat gaan jullie doen?
Bierquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bier drinken, voetbal kijken, darten kijken, f1 kijken en misschien nog andere leuke dingen doen.
I need a hug. And vacation. And a raise.quote:
Oh, als dat alles is. Ga naar je baas, vraag om loonsverhoging en een vakantie en bezegel de overeenkomst met een knuffel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I need a hug. And vacation. And a raise.
Ik denk dat hij keihard gaat lachenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, als dat alles is. Ga naar je baas, vraag om loonsverhoging en een vakantie en bezegel de overeenkomst met een knuffel.
Ik ook.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat hij keihard gaat lachen
Is het ookquote:
Ik nietquote:
Ik dacht: he, jij ook al? VA gaat ook met Sofje.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bier
Ik ga vanavond naar Porter Robinson in de melkweg
Ik zal sofje de groeten doenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht: he, jij ook al? VA gaat ook met Sofje.
Daarna zag ik pas je naam :$
Geef d'r een lekkere veeg voor mequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zal sofje de groeten doen
Doe dat.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zal sofje de groeten doen
Vind haar vriend niet leuk denk ikquote:
Moet lukkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe dat.
En veel plezier vanavond.
Ik doe m'n bestquote:
Toen ging er bij jou ook wat lekken?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik doe m'n best![]()
Maar ik probeer wel iets te minderen hoor. Ik had het wel even moeilijk toen je over je lekkende flesje begon
Jij ging er gelijk vanuit dat ze iets van Barb's manjuice had meegenomen? Je weet dat ze geen kinderen wilt he.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik doe m'n best![]()
Maar ik probeer wel iets te minderen hoor. Ik had het wel even moeilijk toen je over je lekkende flesje begon
Beetje gemeen Thijs dit. Maak het nou niet moeilijker dan hij het al heeft.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toen ging er bij jou ook wat lekken?
Nee, die zou ik een fles jenever aanbieden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Beetje gemeen Thijs dit. Maak het nou niet moeilijker dan hij het al heeft.
Een alcoholist ga je ook geen biertje aanbieden.
omdat dat zo smerig is dat ze dan nooit meer drinken?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, die zou ik een fles jenever aanbieden.
Heeft VA alweer een nieuw slachtoffer? Wat een hosselbaas.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht: he, jij ook al? VA gaat ook met Sofje.
Daarna zag ik pas je naam :$
Doe een fles Slivovich.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, die zou ik een fles jenever aanbieden.
Dat jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Beetje gemeen Thijs dit. Maak het nou niet moeilijker dan hij het al heeft.
Een alcoholist ga je ook geen biertje aanbieden.
Dat verschilt per alcoholist. En als ze de fles in 1 teug leeg te drinken krijgen ze er eentje cadeau.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
omdat dat zo smerig is dat ze dan nooit meer drinken?
Ik neem aan dat dat sterker is?quote:
Dat is van die Poolse bocht dacht ikquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat verschilt per alcoholist. En als ze de fles in 1 teug leeg te drinken krijgen ze er eentje cadeau.
[..]
Ik neem aan dat dat sterker is?
Die stoken zowat alles zelf, dus het zou kunnenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is van die Poolse bocht dacht ik
Minimaal 80%, dacht ik.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat verschilt per alcoholist. En als ze de fles in 1 teug leeg te drinken krijgen ze er eentje cadeau.
[..]
Ik neem aan dat dat sterker is?
Servisch.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is van die Poolse bocht dacht ik
Dude.....wat?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij ging er gelijk vanuit dat ze iets van Barb's manjuice had meegenomen? Je weet dat ze geen kinderen wilt he.
Klinkt behoorlijk sterk ja.quote:
En dan de volgende rits van 34. Zul je altijd zien.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:53 schreef Yvie_lu het volgende:
En weer verder, update 2 van 17....
Einde lijkt nu wel in zicht
Serieus, what's with youquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij ging er gelijk vanuit dat ze iets van Barb's manjuice had meegenomen? Je weet dat ze geen kinderen wilt he.
Nee, goede genenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik dacht misschien komt het juist daardoor.
Welterusten dan maarquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, goede genenmaar zonder gekheid: ik heb minimaal 7/8 uur slaap nodig. Maar het is altijd max 6/7 doordeweeks. En vannacht 4.
Nee, ze zijn BFF´s.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heeft VA alweer een nieuw slachtoffer? Wat een hosselbaas.
Best Fuck Friends?quote:
Droogquote:
Best friends forever. Viespeuk.quote:
Met het verschil dat zij elkaar regelmatig zien.quote:
Wet niet hoor. Ik doe ook vaak een middagdutje....quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik dacht misschien komt het juist daardoor.
Bij jou werkt het toch wel zo dan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wet niet hoor. Ik doe ook vaak een middagdutje....
Ja nouquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bij jou werkt het toch wel zo dan?
Komt omdat je een oude man bent.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wet niet hoor. Ik doe ook vaak een middagdutje....
Owja bij mij wordt het aftakelen een beetje beperkt zoquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt omdat je een oude man bent.
quote:
*enigequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
De meeste complimentjes krijg ik van m'n moeder.... dat zegt toch wel wat
Misschien maken anderen ze niet omdat ze bang zijn dat ze de complimentjes van je moeder en het gedichtje van Art niet kunnen overtreffen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
De meeste complimentjes krijg ik van m'n moeder.... dat zegt toch wel wat
Dat gedichtquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien maken anderen ze niet omdat ze bang zijn dat ze de complimentjes van je moeder en het gedichtje van Art niet kunnen overtreffen.
Awwwquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:15 schreef Samzz het volgende:
Ik kan er nog om janken, mijn laatste fles parfum.
Niet serieus, dat is er met me.quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zieke geest... niet op in gaan, dan komt het vast ooit nog wel goed.
En dan kijken ze mij er raar op aan.quote:
Ach die nemen het forum veels te serieus (hihaho, nemen)quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet serieus, dat is er met me.
[..]
[..]
En dan kijken ze mij er raar op aan.
Ach, zij worden tenminste nog genomen (hihaho)quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach die nemen het forum veels te serieus (hihaho, nemen)
Touchéquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach, zij worden tenminste nog genomen (hihaho)
Nou ja, ik heb het je al eerder gezegd, die fascinatie van je is op het ongezonde afquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet serieus, dat is er met me.
[..]
[..]
En dan kijken ze mij er raar op aan.
Wat stom zegquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb het je al eerder gezegd, die fascinatie van je is op het ongezonde af.
Oh en Faxie zijn posts lees ik niet meer.
Aah okequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb nog onderzoeken.
Vandaag weer testjes gehad.
Ik vind het wel een goed iedee eigenlijkquote:
Fascinatie van wat?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb het je al eerder gezegd, die fascinatie van je is op het ongezonde af.
Oh en Faxie zijn posts lees ik niet meer.
De pausquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:07 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik ook, even bij een goede vriend langs
Prachtige stadquote:
Zeg maar tegen d'r dat ze stom isquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goed iedee eigenlijk
Samzz is ja heul nie stomquote:
Dat bereik je met slaap? Ik duik er maar eens wat vaker vroeg in.quote:
Heb je het opnieuw opgestart?quote:
Nee helaas niet. Al helpt het stiekem wel veroudering tegen te gaan zegt men. Een gezonde nachtrust en ritme heeft wat dat betreft alleen maar een positief effect.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:32 schreef yats het volgende:
[..]
Dat bereik je met slaap? Ik duik er maar eens wat vaker vroeg in.
Ohnoesquote:
Dus...ik denk dat ik morgen maar strak in pak ga lopenquote:
Je zou er bijna een Tommy Gun bij denkenquote:
Hee broquote:
Nee, met een classy lady ernaastquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je zou er bijna een Tommy Gun bij denken
Maar eerst dit weekend 19 tot 21 gradenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:32 schreef muhahaha het volgende:
Hallo![]()
Strengste winter allertijden voorspelt.
Ik zweer het je, vroeg of laat krijgen ze een keer gelijk
Warmste start van november sinds de jaren 90 als ik het mij goed herinner.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:44 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Maar eerst dit weekend 19 tot 21 graden
Hoewel, eerst maar eens zien
Hier is het in ieder geval al de hele dag heerlijk weerquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:44 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Maar eerst dit weekend 19 tot 21 graden
Hoewel, eerst maar eens zien
Er roeleert al een plaag in mijn maagquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:00 schreef Barbusse het volgende:
A plague on both thou houses, with your weekends...
Than i'm screwed. En nee, niet letterlijk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Al helpt het stiekem wel veroudering tegen te gaan zegt men. Een gezonde nachtrust en ritme heeft wat dat betreft alleen maar een positief effect.
Aw, beterschapquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er roeleert al een plaag in mijn maag
Doe eens doorgeven?quote:
Hier.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aw, beterschap
[..]
Doe eens doorgeven?
quote:
Now you're just tormenting mequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier. In mijn hand. Kom maar halen.
Ohquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Zal ik er dan maar niet bij zeggen dat ik m'n polkadot jurkje aanheb met knalrode hakken eronder?
Minder drinken dan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb een (1) biertje op. Gelijk duizelig.
Herkenbaar, ik heb 40 minuten bij ede stil gestaan. Alle snelwegen zijn een ramp nu ofzo. Gelukkig kon ik afslaan en binnendoor rijden. Nog 10 minuten en dan ben ik thuis.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:27 schreef artelligence het volgende:
Wat is dit voor fucking ellende op de wegzu al een uur in de auto, ben nog maar bij Naarden Vesting
ik wil naar huis!
Tijd voor bed danquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:41 schreef Yvie_lu het volgende:
Het voelt echt alsof het al 23.00uur is
Have funquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:10 schreef Faxie het volgende:
Rustig hier. Ik zit in het Dordrechts Museum nu voor 2 optredens
Klinkt goedquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hoop hetBeetje crossovers tussen improv-jazz en ambient.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hoop hetBeetje crossovers tussen improv-jazz en ambient.
Spelen vanavond ergens in België dacht ik.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Gisteren naar Textures geweest dat was gaaf
10 jarige jubileum van hun eerste album.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Spelen vanavond ergens in België dacht ik.
Damn itquote:
Witxes is net klaar. Een van de betere ambient sets die ik in tijden gehoord hebquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:27 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Damn it. Het is dat ik binnen een paar dagen tentamens heb..... Anders was ik gewoon mee gegaan. Ik vind dit soort dingen echt geweldig.
I didn't know that you where into that kind of stuff.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Witxes is net klaar. Een van de betere ambient sets die ik in tijden gehoord heb
Je begint oud te wordenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:48 schreef Samzz het volgende:
Booh, ik ben moe. Maar m'n boek is te spannend
.
Ik las broek... Wtfquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:48 schreef Samzz het volgende:
.
That shit hurtsquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga verzitten en mijn broek zit in de weg. -> last van mijn linkertestikel
Au...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga verzitten en mijn broek zit in de weg. -> last van mijn linkertestikel
Godver, geen nudes dus?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
WA update geïnstalleerd. WA verdwenen van telefoon.
Wat een kutdag.
Ik heb al maanden geen nudes meer ontvangen van mensen.quote:
Sturen naar mij bedoelde ik. Van jou.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb al maanden geen nudes meer ontvangen van mensen.
Er zijn geen nudes van mij.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Sturen naar mij bedoelde ik. Van jou.
En hoe vond Straw ze?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh... Verstandig. Wel van mij
Oh ja. Goede indicatie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:26 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Het is 10 uur en je bent nu al moe. Welk boek lees je trouwens?
Zo voelt het hier nu ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:41 schreef Yvie_lu het volgende:
Het voelt echt alsof het al 23.00uur is
Ik vanavond nog, alleen niet via appquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb al maanden geen nudes meer ontvangen van mensen.
Van mij wel...quote:
Hosselbaasquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vanavond nog, alleen niet via app
[..]
Van mij wel...
Via dm dan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vanavond nog, alleen niet via app
[..]
Van mij wel...
Jeetje. Het zijn dus al oudere foto's?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb straw geen nudes gestuurd
Oooh goed boekquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja. Goede indicatie.
Het Bernini Mysterie.
Ja ook van toen ik wat slanker was. Heb ze zelf niet meer, maar er staat vast wel een .rar op piratebayquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Via dm dan?
[..]
Jeetje. Het zijn dus al oudere foto's?
Was je toen slanker?
Je boek is zo spannend dat je wel continu op fok zit?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:48 schreef Samzz het volgende:
.
Daar komt natuurlijk gelijk een run op, nu.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja ook van toen ik wat slanker was. Heb ze zelf niet meer, maar er staat vast wel een .rar op piratebay
Klopt. Morgen met The Lost Symbol beginnen.quote:
Heb 'm opzij gelegd. Te moe om verder te lezen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:39 schreef S15 het volgende:
[..]
Je boek is zo spannend dat je wel continu op fok zit?
Slaap lekker alvastquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb 'm opzij gelegd. Te moe om verder te lezen.
Ja nu doe ik het ook niet meer. Zo sneu. Zo'n dik mannetje in een jongenslichaam met een micropenis.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar komt natuurlijk gelijk een run op, nu.
Als ik slank was, had ik het ook overwogen.
Slaap lekker lieverd. -x- je anonieme aanbidder.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb 'm opzij gelegd. Te moe om verder te lezen.
Weet je in ieder geval zeker dat je geen sizequeens aantrektquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja nu doe ik het ook niet meer. Zo sneu. Zo'n dik mannetje in een jongenslichaam met een micropenis.
Nee hoor, ik heb niets gevraagd.quote:
Hangt van het lichaamsdeel af.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je in ieder geval zeker dat je geen sizequeens aantrekt
Op ieder potje past een dekselquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hangt van het lichaamsdeel af.
Als ze op dikke buiken en moobs vallen wel
Als ik wat vraag, zeggen ze: Euhm, ja. Komt wel binnenkort.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dus ultieme hosselbaas. Niks vragen en toch krijgen. Next level hossel
Ik durf niet te vragen. En vrouwen worden zelfs boos als ik in kpd eenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op ieder potje past een deksel
[..]
Als ik wat vraag, zeggen ze: Euhm, ja. Komt wel binnenkort.
En vervolgens hoor ik nooit meer wat van ze
Eh, nee...Dat is meer kaneel zijn afdeling. Die krijgt ze zelfs van vrouwen die ze nooit naar anderen sturen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dus ultieme hosselbaas. Niks vragen en toch krijgen. Next level hossel
Ik heb het niet alleen over foto's.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik durf niet te vragen. En vrouwen worden zelfs boos als ik in kpd eenpost onder hun foto.
"Wat mot je vieze dikkerd?"
Ok jij wintquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over foto's.
En heb ooit eens zo'n smsje gehad. Nog steeds traumas ervan.
Is dat zo, ja?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:47 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, nee...Dat is meer kaneel zijn afdeling. Die krijgt ze zelfs van vrouwen die ze nooit naar anderen sturen.
Zoiets ving ik laatst opquote:
Ik dacht ik herinner je er nog even aanquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De ja vu want zo voelt het nu weer
Thanksquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:06 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik dacht ik herinner je er nog even aan
Heb nog niet alles af. Daarna hopelijk lekker slapen jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:07 schreef S15 het volgende:
[..]
Zo ben ik
Misschien een idee om op tijd naar bed te gaan?
Succes nog even danquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb nog niet alles af. Daarna hopelijk lekker slapen ja
Haha je moest eens wetenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:30 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
I didn't know that you where into that kind of stuff.Jij wordt echt steeds toffer met de minuut hoor
. Ondanks het feit dat je van tijd tot tijd een kleine bitch bent
. De volgende keer ga ik gewoon mee als het mag
.
Al afgelopen nu?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha je moest eens weten![]()
Volgende week Rewire in Den Haag
En ik vind het leuk om te bitchen soms.....sorry
S15, de levende Post-It!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:06 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik dacht ik herinner je er nog even aan
Volgens mij wel. Ik weet nog niet wat mijn functie is. Ik ben overal inzetbaar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:20 schreef S15 het volgende:
[..]
Iedereen heeft hier zo zijn functie toch?
Zou kunnen, geef eens wat voorbeelden van users hier dan met de passende functie van de betreffende persoon erbij?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:20 schreef S15 het volgende:
[..]
Iedereen heeft hier zo zijn functie toch?
Dat is alleen maar goed toch? Dan kunnen we niet om je heenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ik weet nog niet wat mijn functie is. Ik ben overal inzetbaar.
Ja ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou kunnen, geef eens wat voorbeelden van users hier dan met de passende functie van de betreffende persoon erbij?
Ik post nog niet zo lang mee, dus dat weet ik niet precies. Zou je me willen helpen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou kunnen, geef eens wat voorbeelden van users hier dan met de passende functie van de betreffende persoon erbij?
Idem hierquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja ben ik ook wel benieuwd naar
Nou, zo onmisbaar ben ik nu ook weer nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:22 schreef S15 het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed toch? Dan kunnen we niet om je heen
Ik geloof niet dat ik mensen hier goed in 1 woord/functie zou kunnen omschrijven behalve yats en fax misschien.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:23 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik post nog niet zo lang mee, dus dat weet ik niet precies. Zou je me willen helpen?
Blijkbaar zijn er wel veel mensen benieuwd naar wat ik er van vindt. Tja...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik mensen hier goed in 1 woord/functie zou kunnen omschrijven behalve yats en fax misschien.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik mensen hier goed in 1 woord/functie zou kunnen omschrijven behalve yats en fax misschien.
Hmmm zijn de artiesten watquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha je moest eens weten![]()
Volgende week Rewire in Den Haag
En ik vind het leuk om te bitchen soms.....sorry
Nee, dat is mijn mening, niet echt een objectieve omschrijving dan helaas, dus niemand heeft daar wat aan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:25 schreef S15 het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er wel veel mensen benieuwd naar wat ik er van vindt. Tja...
En omschrijf die jongens eens
Ik vind je in ieder geval wel overkomen als een toffe gozer hier.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, zo onmisbaar ben ik nu ook weer niet
Maar bedankt
Ik moet er bijna een traantje bij wegpinken. Bijna.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn mening, niet echt een objectieve omschrijving dan helaas, dus niemand heeft daar wat aan.
En bedenkt mij net dat bij Thijs GVR wel zou passen
Eh, whut? Je maakt me wel nieuwsgierig zo.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dank uquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:27 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik vind je in ieder geval wel overkomen als een toffe gozer hier.
Oh dat durf ik wel hoor, moet een keer kijken wanneer ik kan en wanneer het in de buurt is. Dan wil ik best een keer langs komen. Laat maar weten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dank u
Als je het nu nog aandurft om op meets te komen dan kan het of bevestigd worden, of je mening draait 180 graden
Kijk maar in het meetingtopic. Van de mensen hier heb ik yats en Yvie bijvoorbeeld al eens gemeet. En als je zelf een meet wil organiseren kan dat ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:46 schreef S15 het volgende:
[..]
Oh dat durf ik wel hoor, moet een keer kijken wanneer ik kan en wanneer het in de buurt is. Dan wil ik best een keer langs komen. Laat maar weten.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kijk maar in het meetingtopic. Van de mensen hier heb ik yats en Yvie bijvoorbeeld al eens gemeet. En als je zelf een meet wil organiseren kan dat ook
Ik zal er wel een keer naar kijkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kijk maar in het meetingtopic. Van de mensen hier heb ik yats en Yvie bijvoorbeeld al eens gemeet. En als je zelf een meet wil organiseren kan dat ook
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:50 schreef Yvie_lu het volgende:
In het midden van het land ben je altijd in de buurt (zeg ik uit ervaring)
Ik weet van niks hoor. Was je weer eens aan het nachtstalken of dagdromen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ninja jeweetquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet van niks hoor. Was je weer eens aan het nachtstalken of dagdromen?
Uitstekend plan. En ik zeg je op voorhand: elke meet die ik heb meegemaakt is altijd erg leuk geweest. Ik heb verslagen van elke meet geschreven dus als je ze eens wil lezen dan DM je email maar, dan stuur ik ze wel een keerquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:51 schreef S15 het volgende:
[..]
[..]
Ik zal er wel een keer naar kijken
Komt goed man, maandag ben je de eerstequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ninja jeweet
[..]
Uitstekend plan. En ik zeg je op voorhand: elke meet die ik heb meegemaakt is altijd erg leuk geweest. Ik heb verslagen van elke meet geschreven dus als je ze eens wil lezen dan DM je email maar, dan stuur ik ze wel een keer
En zo hoort het, ik ga morgen mijn bodymount uitproberen met mijn GoPro camera op de motor, mits het goed weer is. Ben benieuwd naar de beeldenquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:01 schreef S15 het volgende:
[..]
Komt goed man, maandag ben je de eerste
Nu niet zoveel zin om het op te zoeken en de rest van het weekend erg weinig online denk ik.
Voorspellingen zijn goed iig!quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En zo hoort het, ik ga morgen mijn bodymount uitproberen met mijn GoPro camera op de motor, mits het goed weer is. Ben benieuwd naar de beelden
Het wordt heerlijk weer van het weekend. Komt dus zeker goed man!quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En zo hoort het, ik ga morgen mijn bodymount uitproberen met mijn GoPro camera op de motor, mits het goed weer is. Ben benieuwd naar de beelden
Ja inderdaad, dus morgen even lekker mijn hoofd leegmaken en de memorycard volquote:
Als ik wat leuks heb dan post ik het welquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:13 schreef S15 het volgende:
[..]
Het wordt heerlijk weer van het weekend. Komt dus zeker goed man!
Als je het maar niet doet op de manier waar ik nu aan denk (hersenen verspreiden over het asfalt)quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dus morgen even lekker mijn hoofd leegmaken en de memorycard vol
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Check de sitequote:
De reacties waren/zijn serieus nog meer kansloos dan het filmpje zelf. What the actual fuck.quote:
Damn ze gaan er wel hard aan toequote:Op zaterdag 1 november 2014 00:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Check de site![]()
Veel experimenteel/neo-klassiek/avant-garde/musique concrete/electro-acoustic/drone dit jaar
quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:57 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Damn ze gaan er wel hard aan toe. Gewoon 2 dagen non-stop.
Het is dat ik vrijdag een tentamen tot 21:00 s'avonds heb anders zou ik gewoon mee gaan.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:00 schreef Faxie het volgende:
[..]Gaat een leuk weekend worden
![]()
Rewire is ook TodaysArt voorbij gestreefd wat mij betreft. Daar zijn ze de weg wat kwijt sinds 2 jaar...
quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:05 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Het is dat ik vrijdag een tentamen tot 21:00 s'avonds heb anders zou ik gewoon mee gaan.![]()
Nee hoor, maak je maar geen zorgen. Ik rij over het algemeen lekker door maar wel verantwoordquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als je het maar niet doet op de manier waar ik nu aan denk (hersenen verspreiden over het asfalt)
Trustequote:Op zaterdag 1 november 2014 01:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee hoor, maak je maar geen zorgen. Ik rij over het algemeen lekker door maar wel verantwoord
En na zombies gesplat te hebben, ga ik nu ook lekker slapen. Welterusten allen
Elke app heeft er wel een instelling voor, beetje afhankelijk of je op iOS of Android zit. Op de website zelf kun je het ook gewoon uit zetten, rechtsbovenin op het driehoekje, dan Settings, dan in de linkerkolom Video en Auto-Play Videos op Off zetten. Zoiets is er ook te vinden in de instellingen van jouw app.quote:Op zaterdag 1 november 2014 08:38 schreef Samzz het volgende:
Weet iemand hoe dat irritante automatisch afspelen van filmpjes op Facebook uitgeschakeld kan worden? Op de telefoon is dat zo kut.
Geluktquote:Op zaterdag 1 november 2014 09:53 schreef twi het volgende:
[..]
Elke app heeft er wel een instelling voor, beetje afhankelijk of je op iOS of Android zit. Op de website zelf kun je het ook gewoon uit zetten, rechtsbovenin op het driehoekje, dan Settings, dan in de linkerkolom Video en Auto-Play Videos op Off zetten. Zoiets is er ook te vinden in de instellingen van jouw app.
Jij zou het vast goed doen in zwart/wit tijden. Filmpjes zonder tekst en alleen maar uitdrukkingen.quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij zou het vast goed doen in zwart/wit tijden. Filmpjes zonder tekst en alleen maar uitdrukkingen.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij zou het vast goed doen in zwart/wit tijden. Filmpjes zonder tekst en alleen maar uitdrukkingen.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:35 schreef Yvie_lu het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik bedoelde van die filmpjes a la laurel en hardy, niet misschien waar jullie aan dachten qua filmpjeskeuze
quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:35 schreef Yvie_lu het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik bedoelde van die filmpjes a la laurel en hardy, niet misschien waar jullie aan dachten qua filmpjeskeuze
Ach daar zal je vast ook wel goed in zijn, dat weet ik niet.quote:
Ga naar buiten johquote:Op zaterdag 1 november 2014 12:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach daar zal je vast ook wel goed in zijn, dat weet ik niet.
Maar ik wilde het toch even verduidelijkt hebben voordat er weer rare aannames worden gemaakt.
Doei!quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ga naar buiten joh
(Ga ik zelf ook zo doen, naar vriend van mij)
quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ga naar buiten joh
quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach daar zal je vast ook wel goed in zijn, dat weet ik niet.
Maar ik wilde het toch even verduidelijkt hebben voordat er weer rare aannames worden gemaakt.
Ik dacht aan Willy E. Coyote. Of hoe die coyote ook heet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:35 schreef Yvie_lu het volgende:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht aan Willy E. Coyote. Of hoe die coyote ook heet.
Sponsored by the Acme Corporation!quote:
Altijd leuk als ie weer een rots of aambeeld op z'n kop krijgt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sponsored by the Acme Corporation!
quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Altijd leuk als ie weer een rots of aambeeld op z'n kop krijgt.
quote:In his book Chuck Amuck: The Life and Times of an Animated Cartoonist,[13] Chuck Jones claimed that he and the artists behind the Road Runner and Wile E. cartoons adhered to some simple but strict rules:
The Road Runner cannot harm the Coyote except by going "beep beep" to scare or surprise him off a cliff.
No outside force can harm the Coyote — only his own ineptitude or the failure of Acme products. Trains and trucks were the exception from time to time.
The Coyote could stop anytime — if he were not a fanatic. (Repeat: "A fanatic is one who redoubles his effort when he has forgotten his aim." — George Santayana).
Dialogue is strictly forbidden, except "beep, beep" and yowling in pain. (This rule, however, was violated in some cartoons.)
The Road Runner must stay on the road — for no other reason than that he's a roadrunner. This rule was broken in Beep, Beep, in a sequence where Wile E. chased the Road Runner into a cactus mine. And also in Fastest with the Mostest when Coyote lures Road Runner to the edge of a cliff. This happened again in Freeze Frame, where he is chased to a snowy mountaintop.
All action must be confined to the natural environment of the two characters — the southwest American desert.
All (or at least almost all) tools, weapons, or mechanical conveniences must be obtained from the Acme Corporation. There were sometimes exceptions when the Coyote obtained other items from the desert such as boulders to use in his attempts.
Whenever possible, make gravity the Coyote's greatest enemy (e.g., falling off a cliff).
The Coyote is always more humiliated than harmed by his failures.
The audience's sympathy must remain with the Coyote.
The Coyote is not allowed to catch or eat the Road Runner, unless he escapes from the grasp. (The robot that the Coyote created in The Solid Tin Coyote caught the Road Runner so this does not break this rule. The Coyote does catch the Road Runner in Soup or Sonic but is too small to eat him. There are also two CGI shorts on The Looney Tunes Show entitled A Zipline in the Sand and Gone in 60 Parsecs where he caught the bird, but was not able to eat him because the Road Runner got away in both shorts, with a similar outcome as Soup or Sonic's in Gone in 60 Parsecs.)
Aan het verhuizen ja?quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:24 schreef yats het volgende:
Gelukkig gaat dat verhuizen altijd zo heerlijk snel.
Same here, lekker motorrijdenquote:Op zaterdag 1 november 2014 12:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ga naar buiten joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |