SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Guard op 01-11-2014 18:00:09 ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zeker!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:05 schreef YUR het volgende:
Guard, zet jij dan Peach ff bij de CPC 5km?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
@TT: wel willen, maar niet kunnen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Er is zondag bij de lvml een peuterloop voor kinderen van 0tot4 jaar. Tempting
F means you're fucked![]()
350 meterquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:33 schreef YUR het volgende:
Er is zondag bij de lvml een peuterloop voor kinderen van 0tot4 jaar. Tempting![]()
![]()
Mini kan toch al zelf lopen, dus waarom niet?
Verzorgingspost inrichten halfweg, en lopen maar
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Kleine hardloopschoentjesquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:33 schreef YUR het volgende:
Er is zondag bij de lvml een peuterloop voor kinderen van 0tot4 jaar. TemptingDie moet je dan wel laten bronzeren!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Hij kan een meter of 5 lopen, áls ie er zin in heeft
We wachten wel gewoon tot ie het hele stuk zelf kan lopen...F means you're fucked![]()
Ja tof!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kleine hardloopschoentjesDie moet je dan wel laten bronzeren!
En hoeveel mensen kunnen zeggen dat ze op die leeftijd al een marathon hebben gelopen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:38 schreef GotC het volgende:
Ik geloof dat 350 meter een marathon is voor hem
Nee, dan is het wel verstandig om te wachten. Kan me ook niet voorstellen dat er veel mensen zijn die hun kind van een paar maanden of amper een jaar inschrijven
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Gewoon in de hardloopbuggy en winnen die racequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
En hoeveel mensen kunnen zeggen dat ze op die leeftijd al een marathon hebben gelopen?
Nee, dan is het wel verstandig om te wachten. Kan me ook niet voorstellen dat er veel mensen zijn die hun kind van een paar maanden of amper een jaar inschrijven
Maar wat als je niet wint?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Gewoon in de hardloopbuggy en winnen die race
@Mossel, vervelend dat je nog steeds last hebt. Ik heb met hardlopen zelf geen last maar merk wel dat ik af en toe gewoon iets moeier ben dan normaal, en de 8 trappen hier gaan me toch wat zwaarder af dan ik zou hopen
De na-marathon 2kg van Guard herken ik helaas ook
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Die 2 kg was van een galafeest weekendje, bovenop de post-marathon 2 kgquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:46 schreef La_Tramposa het volgende:
@Mossel, vervelend dat je nog steeds last hebt. Ik heb met hardlopen zelf geen last maar merk wel dat ik af en toe gewoon iets moeier ben dan normaal, en de 8 trappen hier gaan me toch wat zwaarder af dan ik zou hopen
De na-marathon 2kg van Guard herken ik helaas ook
Ik ben ook alweer een kilo of 3 zwaarder geworden de laatste weken...
Voor de Eiger ga ik maar eens een serieus schema op (laten) stellen met daarin looptraining en krachttraining. Voeding weer een beetje aanpassen, en dan moet ik als het goed is over een paar maanden prima in orde zijn om zo sterk mogelijk zo min mogelijk kilo's die bergen over te slepen.
Maar zondag eerst maar eens mijn eerste trailclinic volgen
Vanavond jongste dochter in het donker wandelen naar de scouting, haloweenfeestje, en gaat papa erna nog even heel rustig door het donker hobbelen. Zin in
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik ga vanmiddag mijn tweede poging doen om het Haagse bos te vinden
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga vanmiddag mijn tweede poging doen om het Haagse bos te vinden
Mag deze er ook nog even bij?
[code]1 november 2015 - TCS New York City Marathon (New York)
• Devv - marathon[/code ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: