quote:LOTING KNVB BEKER 2014/’15
De loting voor de KNVB beker seizoen 2014/’15 vindt donderdag 3 juli 14.00 uur plaats in het KNVB Bondsbureau in Zeist. In totaal komen 85 teams uit in het KNVB bekertoernooi. Tijdens de loting zijn de betaaldvoetbalorganisaties, Achilles’29, de kampioenen van de Topklassen en de (plaatsvervangend) periodekampioenen van de Topklassen vrijgesteld van de eerste speelronde. Zij stromen in de tweede speelronde in.
Bekeropzet 2014/’15
Het toernooi om de KNVB beker kent komend seizoen de volgende opzet:
1e ronde woensdag 27 augustus 2014:
42 deelnemers (amateurverenigingen)
21 wedstrijden (zoveel als mogelijk zaterdag- tegen zondagverenigingen)
2e ronde dinsdag 23, woensdag 24 en donderdag 25 september 2014:
64 deelnemers (21 winnaars 1e ronde + vrijgestelde en vrijgelote clubs)
32 wedstrijden (Europees spelende clubs komen niet tegen elkaar uit)
3e ronde dinsdag 28, woensdag 29 oktober en donderdag 30 oktober 2014:
32 deelnemers (32 winnaars 2e ronde)
16 wedstrijden (Europees spelende clubs komen niet tegen elkaar uit)
1/8e finales dinsdag 16, woensdag 17 en donderdag 18 december 2014:
8 wedstrijden (16 winnaars 3e ronde)
1/4e finales dinsdag 27, woensdag 28 en donderdag 29 januari 2015:
4 wedstrijden (8 winnaars 1/8e finales)
1/2e finales dinsdag 7, woensdag 8 of donderdag 9 april 2015:
2 wedstrijden (4 winnaars 1/4e finales)
Finale zondag 3 mei 2015, 18.00 uur:
Winnaar van eerst gelote halve finalewedstrijd wordt als thuisspelend team in de finale aangemerkt.
In 2012/13 begonnen ze tegen Roda uit, daarna RKC en GAE uit en Heracles thuis en verloren ze pas tegen PSV. Dat kan je ook niet makkelijk noemen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
wel weer een teringsimpele loting voor dat kut PEC
Zeker, mooie lotingquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:19 schreef S15 het volgende:
Leuke wedstrijden:
Ajax-Vitesse
Roda-PSV
De Graafschap-Twente
Dat lijkt me niet aangezien een week daarna/twee weken daarna de loting is. Dan hebben clubs wel heel weinig tijd om alles te regelen.quote:
Waarom zouden ze twee weken daarna nog een keer loten?quote:Op maandag 15 december 2014 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet aangezien een week daarna/twee weken daarna de loting is. Dan hebben clubs wel heel weinig tijd om alles te regelen.
Volgens mij donderdag na Ajax-Vitesse. Dan is het gewoon 'de winnaar van Roda-PSV speelt tegen...'quote:
Ik ook van vrijdag. De beker kan me echt niets schelen Wat mij betreft spelen ze met een B team en richtrn ze zich op Vitesse.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Excelsior - Nac Breda.... ik gok dat de winnaar van dat duel liever de 3 punten voor de competitie had behaald
Heracles Almelo cup fighters !!quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ook van vrijdag. De beker kan me echt niets schelen Wat mij betreft spelen ze met een B team en richtrn ze zich op Vitesse.
Denk niet dat NAC van Excelsior wint. Cambuur moet je ook niet onderschatten. Voor de rest wel eens.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
PEC
Heracles
Twente
AZ
Groningen
NAC
Ajax
PSV
Zoiets zal het wel worden
Eens. En er komt weer een stuntje, één van de grote jongens gaat er uit.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Denk niet dat NAC van Excelsior wint. Cambuur moet je ook niet onderschatten. Voor de rest wel eens.
Kijk dat zijn prijzen .quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:39 schreef Cavaliers het volgende:
Die ¤5 voor dat kaartje was het meer dan waard. Bijker hooligan.
En het mooie is dat Cambuur na de rode kaart alleen maar beter is gaan spelen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:10 schreef Zorro het volgende:
0-3, tsja, dat krijg je met 10 tegen 11.
He wat? Het Cambuur met 10? Niet Heracles? Grapje zeker? Niet?
Op Heracles??quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:25 schreef jaykop het volgende:
Ik heb hier gewoon geld op ingezet joh.
BAMquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
De enige conclusie die ik hier uit kan trekken is dat je UI ook je pasfoto is.
Nee je moest een strak gezicht houden, kusmond mocht niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
De enige conclusie die ik hier uit kan trekken is dat je UI ook je pasfoto is.
powerloungengodquote:
Fc Bayern weglaten anonymouszgodinquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:54 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
powerloungengod
jajaja
ratata
juichen
sooow
man man man
fc Bayern
atletiïiiiiiiiiiiii
nouquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Fc Bayern weglaten anonymouszgodin
dat is geen reet meer aan
Heb er al eentje goedquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Denk niet dat NAC van Excelsior wint. Cambuur moet je ook niet onderschatten. Voor de rest wel eens.
volg de knvb beker amperquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is saai om te kijken , ja tog ?
quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk loot Cambuur de volgende ronde een thuiswedstrijd.
quote:
Mwa in dat echelon van clubs (Heracles, Cambuur, NAC , Utrecht etc ) kan iedereen van elkaar winnen , en ruim ookquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb er ook niks van gezien. En zoals je zegt de beker boeit niks, maar 0-3 is wel heel erg
Maar Cambuur had rood las ik?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mwa in dat echelon van clubs (Heracles, Cambuur, NAC , Utrecht etc ) kan iedereen van elkaar winnen , en ruim ook
Denk dat ze Italiaanse praktijken hebben uitgehaald. Weet het bijna wel zeker als ik het zo lees overal.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heracles moet zich diep schamen dan
quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:51 schreef hafcfan het volgende:
Voorzitter Jan Smit stormde na de nederlaag tegen Cambuur ook nog de kleedkamer in: Jeroen Veldmate zei dat hij de preses, die wel vaker op bezoek komt in de kleedkamer, nog nooit zo boos had gezien.
Nou nu weten ze er van
Die man overschat zich schromelijk met zijn omkooppraktijkenquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:51 schreef hafcfan het volgende:
Voorzitter Jan Smit stormde na de nederlaag tegen Cambuur ook nog de kleedkamer in: Jeroen Veldmate zei dat hij de preses, die wel vaker op bezoek komt in de kleedkamer, nog nooit zo boos had gezien.
Nou nu weten ze er van
Als die dat nou van te voren even zegt kunnen de supporters ook cashen. Of hij investeert dat geld eens in een redelijke voetballer.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[..]
Die man overschat zich schromelijk met zijn omkooppraktijken
''Ze moeten met hart en ziel en met trots voor Heracles uitkomen''quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als die dat nou van te voren even zegt kunnen de supporters ook cashen. Of hij investeert dat geld eens in een redelijke voetballer.
Hoogvliegers lopen er nergens meer in NL of ze moeten uit de opleiding komenquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Ze moeten met hart en ziel en met trots voor Heracles uitkomen''
Dan ga je geen hoogvliegers halen
Maar ook hoogvliegers voor een club als Heracles komen dan niet .quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoogvliegers lopen er nergens meer in NL of ze moeten uit de opleiding komen
Ik hoop op Gerry of Bunting als eindwinnaarquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:58 schreef hafcfan het volgende:
Bijna dartsen trouwens. Eindelijk echt genot
Heb even een trol reactie op de fansite geplaats over al onze topaankopen .quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar ook hoogvliegers voor een club als Heracles komen dan niet .
Ja Fleddurus en Bassie Sibum
Gerry zou mooi zijn. Ben stiekem een beetje MVG moe.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik hoop op Gerry of Bunting als eindwinnaar
Boze mensen zoquote:Op woensdag 17 december 2014 00:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb even een trol reactie op de fansite geplaats over al onze topaankopen .
Gerry ook , Die mag mvg overduidelijk nietquote:Op woensdag 17 december 2014 00:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gerry zou mooi zijn. Ben stiekem een beetje MVG moe.
Terecht welquote:Op woensdag 17 december 2014 00:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gerry ook , Die mag mvg overduidelijk niet
Dat krijg je als je altijd als een stupide mongool reageert na een hoge finish of scorequote:
En dan zeggen dat het echte emotie is, maar tegen Vincent kan hij wel normaal doen. Beetje jammer.quote:Op woensdag 17 december 2014 00:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat krijg je als je altijd als een stupide mongool reageert na een hoge finish of score
Ik zag gister zo'n jl samenvatting van MVV. Mooi knollenveld. Iedereen onder de modder. Leuke beelden altijd.quote:Op woensdag 17 december 2014 00:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mogen ze al doen om dat kunstgras , dat is geen luxe maar uit nood geboren
Het echte voetbalquote:Op woensdag 17 december 2014 00:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zag gister zo'n jl samenvatting van MVV. Mooi knollenveld. Iedereen onder de modder. Leuke beelden altijd.
Het is gewoon kinderlijk , moet gewoon eens een hard pak slaag krijgen van Phil of Gerryquote:Op woensdag 17 december 2014 00:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En dan zeggen dat het echte emotie is, maar tegen Vincent kan hij wel normaal doen. Beetje jammer.
Klopt. Spreek je donderdag bij het dartsen.quote:Op woensdag 17 december 2014 00:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is gewoon kinderlijk , moet gewoon eens een hard pak slaag krijgen van Phil of Gerry
Lesje nederigheid heeft die wel nodig
latersquote:Op woensdag 17 december 2014 00:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt. Spreek je donderdag bij het dartsen.
Dat. Gelukkig ook geen Ebecilioquote:Op woensdag 17 december 2014 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Engelaar in de basis_! Flikker Tapia daar dan neer, man, lul.
Wie wil jij anders als linksback opstellen?quote:Op woensdag 17 december 2014 17:41 schreef Momo... het volgende:
Koppers, Lachman , Engelaar![]()
Corona, Bilal, Ziyech
Desnoods Tapia of Andersen die normaal in het centrum spelen.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie wil jij anders als linksback opstellen?
Is dit een troll?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:23 schreef Downwards het volgende:
Zullen de Tukkers ook wel mooi vinden. Dat ze spelen tegen een andere club uit De Achterhoek.
Gewoon dom doenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Is dit een troll?
De Achterhoek is iets anders dan Twente
Ja, de ene zijn achterlijke boeren die werkloos zijn, graag bier drinken en praten met een sterk accent en de ander................... De ander..........quote:Op woensdag 17 december 2014 18:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Is dit een troll?
De Achterhoek is iets anders dan Twente
Carbid schietenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:31 schreef Caland het volgende:
In de achterhoek doen ze nog aan carbid schieten.
Daar zit het verschil
FOX hartje Twente.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:35 schreef Caland het volgende:
Maar serieus, hoe kan je nou De Graafschap - Twente verkiezen boven AZ - NEC.
Dit maakt mij behoorlijk mad. Twee ploegen die in hun competitie ebolaverwekkend voetbal spelen vs. AZ dat het best leuk doet tegen de koploper uit de juup.quote:
In Twente word er ook carbid geschotenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:31 schreef Caland het volgende:
In de achterhoek doen ze nog aan carbid schieten.
Daar zit het verschil
Oh. Ik dacht dat ze daar meer van het vuurwerk waren.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:37 schreef Momo... het volgende:
[..]
In Twente word er ook carbid geschoten
fox is vriend van arnepquote:Op woensdag 17 december 2014 18:35 schreef Caland het volgende:
Maar serieus, hoe kan je nou De Graafschap - Twente verkiezen boven AZ - NEC.
Ja.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Mokhtar is ook wel tragisch slecht, hé.
Rot nou eens op met die uitgemolken kutgrap van je.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat ze daar meer van het vuurwerk waren.
Graag een bron. Dit geloof ik niet.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja.
Hij wil volgens mij ook nog naar het buitenland!
Naar z'n tante in Marokko ja.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja.
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Rot nou eens op met die uitgemolken kutgrap van je.
Iemand is jellyquote:Op woensdag 17 december 2014 18:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mag hij gewoon meedoen?quote:
Haha, net als Woutje Brama zeker!quote:Op woensdag 17 december 2014 18:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja.
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jap staat er al weken naast maar okquote:Op woensdag 17 december 2014 18:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mag hij gewoon meedoen?Dat is voor het eerst dat ze niet stug doorgaan met die lachwekkend Jap.
Hij zit toch al bij Twentequote:Op woensdag 17 december 2014 18:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja.
haha want twente zijn buitenlandersquote:Op woensdag 17 december 2014 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zit toch al bij Twente
HAHAHAHAHA SNAPJEM
Hahah xd twente = duitslandquote:Op woensdag 17 december 2014 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zit toch al bij Twente
HAHAHAHAHA SNAPJEM
Het was maar een grapje hoor, wist niet dat je kwaad werd.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jap staat er al weken naast maar ok
Om grapjes moet ik meestal lachen, maar geen probleemquote:Op woensdag 17 december 2014 18:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het was maar een grapje hoor, wist niet dat je kwaad werd.
Ajax kreeg zelfs een tegengoal van Van de Pavert.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:44 schreef Cavaliers het volgende:
Geen schande om achter te staan tegen v/d Pavert.
Meer feitjes aubquote:Op woensdag 17 december 2014 18:46 schreef Cavaliers het volgende:
Engelaar kreeg ooit nog eens rood op bezoek bij de Graafschap toen hij aan de scheidsrechter vroeg: ''waar ben je nou mee bezig man''?
Van den Belt moet blijven.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:47 schreef Cavaliers het volgende:
Twente mist een eigen identiteit. Net als Groningen.
edehehdehdhedhequote:Op woensdag 17 december 2014 18:48 schreef Caland het volgende:
Twente mist, PASSIE en STRIJD. BEZIELING.
Gr gr GJ Verbeek
wanneer komt het positiespel van de eredivisie stinhoquote:Op woensdag 17 december 2014 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar jongens het ligt allemaal aan de mentaliteit!!!
Trek jij Joop Muntenman hier in twijfel?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:49 schreef Morendo het volgende:
Ik heb het gevoel dat de spelers mentaal gehinderd worden door de huidige bestuursstructuur.
Feyenoord zou N'Kufo nu goed kunnen gebruiken andersquote:Op woensdag 17 december 2014 18:49 schreef Caland het volgende:
Twente mist een poort met een eigen uitstraling. En een standbeeld voor een speler die bovenmodaal is.
Morgen spelen twee clubs tegen elkaar die dat goed kunnen.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wanneer komt het positiespel van de eredivisie stinho
N'Kufo is Kazim met een bril, zonder plakplaatjes en wat wiki-quotes van Sartre.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Feyenoord zou N'Kufo nu goed kunnen gebruiken anders
quote:
15 februari.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:49 schreef Brammess het volgende:
Waneer is Ajax - Twente? We kunnen die gratis punten wel gebruiken
Echt?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
15 februari.
Dan is Oscar Freire jarig.
Ik zie Kazim nog niet zo snel clubtopscorer wordenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
N'Kufo is Kazim met een bril, zonder plakplaatjes en wat wiki-quotes van Sartre.
Die kon nog niet eens een kop koffie bestellen in het Nederlands.quote:
Lekker belangrijkquote:Op woensdag 17 december 2014 18:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die kon nog niet eens een kop koffie bestellen in het Nederlands.
Dat is daar de voertaal ook niet.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die kon nog niet eens een kop koffie bestellen in het Nederlands.
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is daar de voertaal ook niet.
als je ziet hoe er met je word omgegaan wordt daarquote:Op woensdag 17 december 2014 18:56 schreef Ties02 het volgende:
Zo die groep ultras van de graafschap is ook sterk in aantal afgenomen
Engelaar brak ooit zijn been bij zijn eerste wedstrijd.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:52 schreef Caland het volgende:
Engelaar kreeg ooit een onterechte rode kaart in de Kuip.
Ja, laatst werd een heel aantal gearresteerd op de snelweg omdat ze zich niet lieten fouilleren. Of zo.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:56 schreef Ties02 het volgende:
Nou een doelpunt dusquote:Op woensdag 17 december 2014 18:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Zal ook eens kijken. Niets gemist zie ik.
De rode kaart van Lammers was leuker de wedstrijd ervoor.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie dat Jerry laatst de 1-0 maakte tegen Roda in de 16e minuut? Op zichzelf is dat niet zo boeiend maar het leuke is dat hij bij het vieren van deze goal zijn tweede geel kreeg.
Was altijd de leukste uitwedstrijd van het jaar.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:56 schreef Ties02 het volgende:
Richard Roelofsen en De Graafschap zijn per 1 juli 2012 een contractverlenging voor vier seizoenen overeengekomen.Hij gaat zich volledig richten op zijn taak als assistent-trainer bij de selectie, met als extra aandachtspunt de persoonlijke ontwikkelplannen van de toptalenten bij De Graafschap.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Richard Roelofsen nog iets doen in de voetballerij?
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Was altijd de leukste uitwedstrijd van het jaar.
Beetje zuipen in dat Masselink ofzo.
Wist jij dat Purrel Frankel ooit geblesseerd is geraakt door een wasmachine?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:01 schreef Caland het volgende:
Wisten jullie dat Purrel Frankel tegenwoordig bij DUNO D speelt in Doorwerth.
Dat wist ik ja.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wist jij dat Purrel Frankel ooit geblesseerd is geraakt door een wasmachine?
Nog meer van dit soort geweldige anekdotes?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:04 schreef Caland het volgende:
Ondergetekende heeft ooit nog een rode kaart bij DUNO D gekregen, met een 1-6 voorsprong in de laatste minuten.
Als enigste neger in Doorwerthquote:Op woensdag 17 december 2014 19:04 schreef Morendo het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja, daar staat 'ie.
Als die bal niet was aangeraakt was hij bij de hoekvlag uitgekomen.quote:
Wij moesten ook een keer een paar dorpen verder spelen en daar kreeg je een gele kaart als je godverdomme riep. De jongens uit dat team hadden ook allemaal geen TV, heel eng.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nog meer van dit soort geweldige anekdotes?
Eens.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Over mensen zonder emotie gesproken, Schreuder is een faaltrainer.
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Corona het supertalent blijkt toch geen supertalent te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |