abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 13 mei 2015 @ 13:26:13 #176
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152557107
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 00:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Zonder jurk want die heb ik gekregen, hebben wij denk ik zo'n 1000 euro uitgegeven, maar wij hebben dan ook echt wel veel gekregen.
Foto's heeft een vriend gedaan
pak van R. En bruidsmeiske dr jurk heeft mn ma gemaakt.
auto heeft mn pa geleend van iemand en hij reed zelf.
Buffet hebben mn ouders betaald.
taart heb ik zelf gemaakt.

Tips:
Echt veel.zelf doen, zelf bedankjes maken, corsages hebben we zelf gemaakt... en internet afstruinen

Plaatje:

[ link | afbeelding ]
Wow dat is wel heel budget :o Alle locaties die we aanschrijven zijn al 1500-2000 euro en dan heb je nog niks :o Waar ben je uiteindelijk getrouwd?

Toffe foto's O+

quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 08:51 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

niet als je daar niet officieel trouwt
dat doen wij. Trouwen eigenlijk een week eerder
Dat is natuurlijk ook een optie :o ^O^
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152557975
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 13:26 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wow dat is wel heel budget :o Alle locaties die we aanschrijven zijn al 1500-2000 euro en dan heb je nog niks :o Waar ben je uiteindelijk getrouwd?

Toffe foto's O+

[..]

Dat is natuurlijk ook een optie :o ^O^
In het stadhuis van Gouda. Die leges waren toen (ongeveer) 370 euro dacht ik...
S. 2014
J. 2016
  Moderator woensdag 13 mei 2015 @ 13:55:36 #178
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152557986
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 13:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

In het stadhuis van Gouda. Die leges waren toen (ongeveer) 370 euro dacht ik...
Maar de rest van de dag/feest dan?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152558083
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 13:55 schreef MaJo het volgende:

[..]

Maar de rest van de dag/feest dan?
Bij mijn ouders in de tuin, partytent neergezet, openslaande deuren zodat binnen en buiten 1 geheel werd en we hebben een heerlijke dag gehad. :)
S. 2014
J. 2016
  Moderator woensdag 13 mei 2015 @ 13:59:27 #180
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152558116
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 13:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Bij mijn ouders in de tuin, partytent neergezet, openslaande deuren zodat binnen en buiten 1 geheel werd en we hebben een heerlijke dag gehad. :)
Ah dat is top ja ^O^ De tuin van mijn ouders is daar net wat te klein voor helaas -O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152558247
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 13:59 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ah dat is top ja ^O^ De tuin van mijn ouders is daar net wat te klein voor helaas -O-
Naja je kunt op heeel veel dingen besparen. Ligt eraan wat je wel en niet belangrijk vind..

Je kunt een duur trouwpak voor 700 euro kopen of een mooi pak bij c&a

Je kunt hele dure trouwschoenen kopen, of zoeken naar passende schoenen bij een schoenenzaak.

Taart kun je bij een banketbakker laten maken maar ook.bij een hobbybakster..

De grootste tip die ik je kan geven is om bij bedrijven t woord bruids... weg te laten. Zoals dat een bruidsboeket standaard duurder is dan t zelfde boeket voor de buurvrouw bijv.
S. 2014
J. 2016
  Moderator woensdag 13 mei 2015 @ 14:19:04 #182
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152558751
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 14:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Naja je kunt op heeel veel dingen besparen. Ligt eraan wat je wel en niet belangrijk vind..

Je kunt een duur trouwpak voor 700 euro kopen of een mooi pak bij c&a

Je kunt hele dure trouwschoenen kopen, of zoeken naar passende schoenen bij een schoenenzaak.

Taart kun je bij een banketbakker laten maken maar ook.bij een hobbybakster..

De grootste tip die ik je kan geven is om bij bedrijven t woord bruids... weg te laten. Zoals dat een bruidsboeket standaard duurder is dan t zelfde boeket voor de buurvrouw bijv.
Bedankt voor de tips! Dat laatste had ik ook al bedacht ja :D Boeket wil ik gewoon simpel, net als de taart, kleding niet al te duur, zelf bedankjes maken enz. Bespaar je al een hele hoop. Alleen fotograaf, locatie en catering blijven duur :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 13 mei 2015 @ 15:14:40 #183
327807 Mariposas
יה&#14
pi_152560555
Ik heb die ervaring niet met een bruidsboeket hoor. Je betaalt gewoon voor de techniek. Ik ben bij de lokale bloemist de winkel ingestapt en gezegd dat ik voor maximaal 40 euro een boeket wilde voor m'n trouwdag, of ze iets voor me konden betekenen. Was geen probleem, ze hebben gewoon een klein boeketje gemaakt. Nouja, het was volgens mij wel iets groter dan een bruidsboeket normaal is, maar dat boeide me niet zo. Ik heb er op een aantal foto's mee geposeerd en dat was het eigenlijk geloof ik wel. Geloof dat ik het daarna niet mee vastgehouden heb. De afwerking van het boeket was simpel (bij elkaar gebonden met sisaltouw, maar daar kan je een zijden lint over doen) en je kan 't eigenlijk niet lang buiten de vaas bewaren, maar 't zag er aan het einde van de dag nog prima uit. Heeft nog een week thuis in een vaas gestaan en is daarna in de kliko gegaan. Het kostte me 25 euro.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_152560712
Ik vind het een heel mooi boeket maar niet typisch een bruidsboeket, ws omdat het idd net wat groter is.
S. 2014
J. 2016
pi_152561108
Mag ik vragen wat jullie als budget in gedachten hebben, MaJo?

Wij gaan binnenkort ook maar eens wat locaties bezoeken, ben benieuwd! We willen graag buiten trouwen, dus we zoeken iets met een mooie tuin, maar ook met de mogelijkheid om de boel naar binnen te verplaatsen als het weer toch tegenzit.

En ik zou graag een styled wedding willen, maar ik merk nu al dat ik daar niet creatief genoeg voor ben. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 13 mei 2015 @ 15:45:22 #186
327807 Mariposas
יה&#14
pi_152561512
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 15:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik vind het een heel mooi boeket maar niet typisch een bruidsboeket, ws omdat het idd net wat groter is.
Idd geen typisch bruidsboeket, maar dat wilde ik sowieso niet :D Maar wij hebben überhaupt weinig typische bruidsdingen gedaan. Onze kleding was eigenlijk zo'n beetje het enige traditionele. :D
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_152566057
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 14:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Naja je kunt op heeel veel dingen besparen. Ligt eraan wat je wel en niet belangrijk vind..

Je kunt een duur trouwpak voor 700 euro kopen of een mooi pak bij c&a

Je kunt hele dure trouwschoenen kopen, of zoeken naar passende schoenen bij een schoenenzaak.

Taart kun je bij een banketbakker laten maken maar ook.bij een hobbybakster..

De grootste tip die ik je kan geven is om bij bedrijven t woord bruids... weg te laten. Zoals dat een bruidsboeket standaard duurder is dan t zelfde boeket voor de buurvrouw bijv.
sorry maar de c&a heeft gewoon geen goeie pakken. Die dingen zijn echt ellende. En ik vind een vrouw in een mooie jurk en dan zo'n lelijk pak echt super erg staan

SuitSupply heeft mooie pakken voor weinig geld
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  Moderator woensdag 13 mei 2015 @ 18:20:54 #188
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152566384
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 15:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mag ik vragen wat jullie als budget in gedachten hebben, MaJo?

Wij gaan binnenkort ook maar eens wat locaties bezoeken, ben benieuwd! We willen graag buiten trouwen, dus we zoeken iets met een mooie tuin, maar ook met de mogelijkheid om de boel naar binnen te verplaatsen als het weer toch tegenzit.

En ik zou graag een styled wedding willen, maar ik merk nu al dat ik daar niet creatief genoeg voor ben. :+.
maximaal 5000 euro maar liefst nog veel minder nu we ook een huis gaan kopen ;) rond de 3000 zou ideaal zijn.

Ik heb het net nog eens met vriend gehad over het trouwen op de boerderij bij zijn ooms. Hij vond dit eerst maar niks maar hij komt daar nu op terug. Dat zou een mooie meevaller zijn! *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152566794
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 18:20 schreef MaJo het volgende:

[..]

maximaal 5000 euro maar liefst nog veel minder nu we ook een huis gaan kopen ;) rond de 3000 zou ideaal zijn.

Ik heb het net nog eens met vriend gehad over het trouwen op de boerderij bij zijn ooms. Hij vond dit eerst maar niks maar hij komt daar nu op terug. Dat zou een mooie meevaller zijn! *O*
Als ik de huwelijksreis er af haal, en de dingen die we krijgen (jurk en pak) dan zitten wij rond de 6000 denk ik
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_152566955
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 18:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

sorry maar de c&a heeft gewoon geen goeie pakken. Die dingen zijn echt ellende. En ik vind een vrouw in een mooie jurk en dan zo'n lelijk pak echt super erg staan

SuitSupply heeft mooie pakken voor weinig geld
Dan verschillen we daarin van mening. Ook c&a heeft mooie pakken, je moet alleen vaker zelf mixen.

Maar dat blijft n kwestie van smaak.
S. 2014
J. 2016
  woensdag 13 mei 2015 @ 18:41:10 #191
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_152567022
C&A pakken zullen vast heel mooi staan bij sommige mannen, maar bij heel veel mannen staat het helaas totaal niet.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_152567088
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 18:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Dan verschillen we daarin van mening. Ook c&a heeft mooie pakken, je moet alleen vaker zelf mixen.

Maar dat blijft n kwestie van smaak.
Tja over smaak valt niet te twisten maar over dingen als pasvorm, afwerking, kwaliteit van de stof, hoe deze valt en zo ook niet. Misschien ben ik extra kritisch omdat ik veel met kleding bezig ben maar goed
Ga dan naar de WE, die zijn bijna niets duurder maar zijn echt van een andere orde

Maar gooi er 150 euro meer tegen aan (dan het goedkoopste pak van de C&A) en je hebt een pak bij de SuitSupply.
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 13 mei 2015 @ 18:45:04 #193
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_152567134
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 18:43 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Tja over smaak valt niet te twisten maar over dingen als pasvorm, afwerking, kwaliteit van de stof, hoe deze valt en zo ook niet. Misschien ben ik extra kritisch omdat ik veel met kleding bezig ben maar goed
Ga dan naar de WE, die zijn bijna niets duurder maar zijn echt van een andere orde

Maar gooi er 150 euro meer tegen aan (dan het goedkoopste pak van de C&A) en je hebt een pak bij de SuitSupply.
Iig iets van een taille/maatwerk, zo'n te ruim zittend C&A pak is echt fubar.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_152567259
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 18:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Iig iets van een taille/maatwerk, zo'n te ruim zittend C&A pak is echt fubar.
Dat inderdaad ja. Iemand die toevallig precies die maten heeft komt er misschien net mee weg. Als je niet van dicht bij gaat kijken. Maar die uitzonderingen zijn wel op 1 hand te tellen lijkt me
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_152567408
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 18:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Iig iets van een taille/maatwerk, zo'n te ruim zittend C&A pak is echt fubar.
Te ruim zittend, das precies t punt.. een te ruim pak is altijd spuuglelijk, net als n te kort of te krap pak.
maar dat kan overal vandaan komen,ik ben vorig jaar op n bruiloft geweest waar de bruidegom een pak van Roka aanhad maar dat was afgepast door een blinde ezel denk ik...

Maar goed mijn man had een compleet op maat gemaakt pak dus dat is ook weer anders :)
S. 2014
J. 2016
pi_152567557
Wij waren voor het feest met eten en hapjes 2298,30 kwijt.
450¤ fotograaf en 75¤ bruidsboeket.

Pak met alle toebehoren heeft mijn man gekregen. Jurk met alle toebehoren heb ik gekregen.

Auto hadden we van iemand geleend, die uiteindelijk gratis voor ons reed.
Bedankjes zelf gemaakt, euro of 15¤ maximaal.

We hadden ongeveer 30 man met het diner en totaal 80 man met het feest.
  woensdag 13 mei 2015 @ 19:26:26 #197
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_152568571
Borrel/diner/feest was de grootste kostenpost maar fotograaf en trouwringen waren nummer twee en drie hier.
Totaal hebben we ¤6500 besteed en dat vond ik best netjes als ik zag wat voor bedragen ik op trouw fora voorbij zag komen en hoor binnen mijn vrienden/kennissen kring.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_152571600
Op volgorde van klein naar groot: feestlocatie, (gedeeld tweede) eten en fotograaf, huur van stoelen etc

de rest zijn echt kleinere bedragen (die samen wel oplopen)

Ik verwacht dat bloemen nog duur gaan zijn

Even uit mijn hoofd dit
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:43:44 #199
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_152571704
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 19:26 schreef laziness het volgende:
Borrel/diner/feest was de grootste kostenpost maar fotograaf en trouwringen waren nummer twee en drie hier.
Totaal hebben we ¤6500 besteed en dat vond ik best netjes als ik zag wat voor bedragen ik op trouw fora voorbij zag komen en hoor binnen mijn vrienden/kennissen kring.
Hier zaten we op 9500 euro volgens mij, en dan deden we niet eens iets heel erg spannends.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_152572489
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 19:26 schreef laziness het volgende:
Borrel/diner/feest was de grootste kostenpost maar fotograaf en trouwringen waren nummer twee en drie hier.
Totaal hebben we ¤6500 besteed en dat vond ik best netjes als ik zag wat voor bedragen ik op trouw fora voorbij zag komen en hoor binnen mijn vrienden/kennissen kring.
Dat vind ik ook wel netjes!

Wij gaan ons best doen het onder de 10k te houden. Mijn zus kreeg haar trouwjurk van onze ouders, als ze dat bij mij ook doen scheelt dat natuurlijk flink in het budget.

Mijn kerel in een pak van de C&A gaat in ieder geval niet gebeuren. :{w .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')