nou dat dacht ik niet... ik denk ook niet dat mijn vriendin er blij van zou worden als ze alles alleen moest doenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:28 schreef rhubarbje het volgende:
Volgens mij doet de bruid sowieso altijd bijna alles alleen?
Ik wel. Mijn vriend geeft er gewoon niks om
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:28 schreef rhubarbje het volgende:
Volgens mij doet de bruid sowieso altijd bijna alles alleen?
Ik wel. Mijn vriend geeft er gewoon niks om
ja en? Hij word echt geen slechtere levenspartner va het feit dat hij niks geeft om gesprekjes met de bloemistquote:Op zaterdag 2 mei 2015 10:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]wij hebben toch echt 75% wel samen gedaan... je trouwt toch ook samen?!
ik vind de reactie die ik quote eerder gepikeerd/nogal oordelendquote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:13 schreef Dagonet het volgende:
Je reageert wel behoorlijk gepikeerd zeg. Eerst zeg je dat het normaal is dat een bruid bijna altijd alles alleen doet en wanneer uit de reacties blijkt dat de meeste mensen dat heel vreemd vinden en je aanname dus niet klopt ga je een beetje chagrijnig zitten doen?.
Ik zou het trouwens niet eens geaccepteerd hebben, zowel niet wanneer Misstique het geen hol had kunnen schelen als wanneer ze alles alleen naar zich toe zou hebben getrokken.
Dat jouw vent het niet boeit is iets tussen jullie twee, maar jullie zijn zeker niet de norm, dat blijkt ook wel.
Dat vat je dan toch echt verkeerd op... Ik verkeer in de veronderstelling dat je een bruiloft samen plant, en daarin ben ik blijkbaar niet de enige.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind de reactie die ik quote eerder gepikeerd/nogal oordelend
Hier heeft mijn man zich er ook niet echt mee bemoeid. Hij is zeer slecht in dingen regelen en hij werkt sowieso meer uur per week dan ik, dus was het voor mij makkelijker om bijvoorbeeld een middagje dingen uit te zoeken.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en? Hij word echt geen slechtere levenspartner va het feit dat hij niks geeft om gesprekjes met de bloemist
Ik ken hem en weet hoe kut hij die dingen vind. En ik hou van hem dus ik ga hem daarin dan toch juist niet mee slepen?
Ja dat nog wel.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Werd de verloofde überhaupt genoemd op de kaart?.
Ze trouwen op het kamp?quote:Op maandag 4 mei 2015 10:39 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ja dat nog wel.
Maar verder zaten er nog meer spelfouten in.
Vanuit daar vertrekken we met ze allen.
Ja sorry dat ik daar wel beetje om moest lachen.
Whait whut?!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:24 schreef Audreyoot het volgende:
Mijn trouwdatum mag uit de OP, ben alweer gescheiden!
Das heel kort geweest.... sterkte.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:24 schreef Audreyoot het volgende:
Jezus, nasty zeg. Hoop niet dat je belazerd bent ofzo.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:24 schreef Audreyoot het volgende:
Holy shit.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:49 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Kort maar krachtig zullen we maar zeggen
Wij hebben gewoon een shortlist van mogelijke plekken in de buurt gemaakt, zijn een ochtendje gaan rijden en ik geloof dat we aan het eind van de dag er wel uit waren.quote:
Zoiets, on the other hand, ik mag nu ooit nog een keer jurken passen enzoquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jezus, nasty zeg. Hoop niet dat je belazerd bent ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |