abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152202047
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:28 schreef rhubarbje het volgende:
Volgens mij doet de bruid sowieso altijd bijna alles alleen?

Ik wel. Mijn vriend geeft er gewoon niks om
nou dat dacht ik niet... ik denk ook niet dat mijn vriendin er blij van zou worden als ze alles alleen moest doen :P ik ben sowieso beter in plannen
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_152202968
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:28 schreef rhubarbje het volgende:
Volgens mij doet de bruid sowieso altijd bijna alles alleen?

Ik wel. Mijn vriend geeft er gewoon niks om
:N wij hebben toch echt 75% wel samen gedaan... je trouwt toch ook samen?!
S. 2014
J. 2016
pi_152204970
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 10:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

:N wij hebben toch echt 75% wel samen gedaan... je trouwt toch ook samen?!
ja en? Hij word echt geen slechtere levenspartner va het feit dat hij niks geeft om gesprekjes met de bloemist

Ik ken hem en weet hoe kut hij die dingen vind. En ik hou van hem dus ik ga hem daarin dan toch juist niet mee slepen?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 2 mei 2015 @ 13:13:10 #129
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_152205741
Je reageert wel behoorlijk gepikeerd zeg. Eerst zeg je dat het normaal is dat een bruid bijna altijd alles alleen doet en wanneer uit de reacties blijkt dat de meeste mensen dat heel vreemd vinden en je aanname dus niet klopt ga je een beetje chagrijnig zitten doen? :?.

Ik zou het trouwens niet eens geaccepteerd hebben, zowel niet wanneer Misstique het geen hol had kunnen schelen als wanneer ze alles alleen naar zich toe zou hebben getrokken.

Dat jouw vent het niet boeit is iets tussen jullie twee, maar jullie zijn zeker niet de norm, dat blijkt ook wel.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_152205766
Wij wilden eigenlijk dit jaar gaan trouwen maar in januari is vriendlief zwaargewond geraakt na een auto-ongeluk. Dus nu maar kijken naar een datum volgend jaar :)

En ik zal ook wel het meeste regelen hoor. In onze relatie ben ik sowieso al meer van het dingen regelen. Net als bij rhubarbje geeft mijn vriend er niet zoveel om. Vaak geef ik hem als ik iets regel (vakantie ofzo) keus uit 3 dingen, maar vaak maakt het hem toch niet zoveel uit. Dus qua trouwen zal hij vast wel meegaan om locatie te bekijken en grote dingen zullen we wel samen beslissen. Maar het meeste en vooral de details komen op mij neer verwacht ik. Maar ik vind dat ook geen probleem :)
pi_152211270
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 13:13 schreef Dagonet het volgende:
Je reageert wel behoorlijk gepikeerd zeg. Eerst zeg je dat het normaal is dat een bruid bijna altijd alles alleen doet en wanneer uit de reacties blijkt dat de meeste mensen dat heel vreemd vinden en je aanname dus niet klopt ga je een beetje chagrijnig zitten doen? :?.

Ik zou het trouwens niet eens geaccepteerd hebben, zowel niet wanneer Misstique het geen hol had kunnen schelen als wanneer ze alles alleen naar zich toe zou hebben getrokken.

Dat jouw vent het niet boeit is iets tussen jullie twee, maar jullie zijn zeker niet de norm, dat blijkt ook wel.
ik vind de reactie die ik quote eerder gepikeerd/nogal oordelend
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_152214827
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 17:16 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik vind de reactie die ik quote eerder gepikeerd/nogal oordelend
Dat vat je dan toch echt verkeerd op... Ik verkeer in de veronderstelling dat je een bruiloft samen plant, en daarin ben ik blijkbaar niet de enige.
Ik had t echt niet tof gevonden als mn man zich er niet mee had bemoeid omdat hij dat regelen en organiseren niks vind,ik vind dat trouwen ook betekent dingen samen regelen, en dikke prima dat andere stellen daar anders over denken, maar jouw aanname klopte dus niet, dat was alles.
en ik bedoel daar zeker niet mee te zeggen dat hij dan een slechte levenspartner zal zijn oid.
S. 2014
J. 2016
  zondag 3 mei 2015 @ 03:34:15 #133
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_152226257
Ik zou het echt niet leuk vinden in ieder geval als ik erbuiten gelaten wordt. Bij veel dingen in het huishouden en dagelijkse zaken boeit het me inderdaad weinig maar bij m'n huwelijk vind ik de weg ernaar toe juist tof. _O_

Hier doen we dan ook de meeste dingen gewoon samen uitzoeken, bekijken en gaan we naar tal van zaken toe. Afgelopen week trouwens bij de locatie geweest die we op het oog hebben voor het feest en hij viel gelijk in de smaak en ze denken daar echt mee met ons en we kunnen zoveel aanpassen naar eigen wensen of zelfs in eigen beheer doen dat het tot nu toe dé kanshebber is. :)

Zijn er inmiddels ook wel uit de gastenlijst en de indeling van de dag. Fotografe hebben we al geschikt (bekende van ons) en nu tal van andere dingen uitzoeken. :)
Komt zoveel bij kijken, maar globaal weten we in ieder geval al wat we willen, wat het kost en of wat er haalbaar is. :P
pi_152253850
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 12:34 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja en? Hij word echt geen slechtere levenspartner va het feit dat hij niks geeft om gesprekjes met de bloemist

Ik ken hem en weet hoe kut hij die dingen vind. En ik hou van hem dus ik ga hem daarin dan toch juist niet mee slepen?
Hier heeft mijn man zich er ook niet echt mee bemoeid. Hij is zeer slecht in dingen regelen en hij werkt sowieso meer uur per week dan ik, dus was het voor mij makkelijker om bijvoorbeeld een middagje dingen uit te zoeken.
Naar de grote dingen is hij gewoon mee geweest.
Daarbij wilde hij(en zijn moeder) zelf de bloemen uit zoeken omdat dit zo hoorde.
In het begin vond ik dat niet zo'n leuk idee, maar ik had hem genoeg ideeën gegeven hoe ik het wilde hebben, en wat voor soort bloemen ik echt leuk vind wist hij wel.
De bloemist stond er echt van te kijken dat ik er toen niet bij was, want dat gebeurde zelden.

Maar iedereen is verschillend in hoe en wat ze doen.

We hebben hier een oud vriendin die trouwt, wij mogen niet komen, maar we hebben het trouwkaartje gezien. Je kan zien dat zij ze alleen heeft geschreven.
De eerste regel is,

Hierbij wil ik je graag uitnodigen.

Wij vonden dat best raar klinken.
pi_152256011
Hmm ja dat klinkt idd raar ja!
pi_152256124
Werd de verloofde überhaupt genoemd op de kaart? :D.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_152256192
Mijn verloofde en ik plannen de bruiloft ook samen.

Ik zoek alles uit en hij maakt excelsheets waarin ik alles kan bijhouden. Perfecte samenwerking.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_152256433
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 10:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Werd de verloofde überhaupt genoemd op de kaart? :D.
Ja dat nog wel.

Maar verder zaten er nog meer spelfouten in.

Vanuit daar vertrekken we met ze allen.

Ja sorry dat ik daar wel beetje om moest lachen.
pi_152256547
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 10:39 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Ja dat nog wel.

Maar verder zaten er nog meer spelfouten in.

Vanuit daar vertrekken we met ze allen.

Ja sorry dat ik daar wel beetje om moest lachen.
Ze trouwen op het kamp? :7
pi_152258202
Bij ons gaat het zo:

We moesten net besluiten hoeveel geld we aan een bepaald ding willen geven. Ik heb alles door gerekend, gekeken hoeveel ruimte er nog over is en bepaald wat mij redelijk lijkt.
Dan vertel ik dat aan vriendlief (lekker feitelijk, daar houdt hij van).
Hij gaat zo mee naar de afspraak en nu zitten we op 1 lijn richting de leverancier.
Als er zo iets anders blijkt dan ingeschat weet hij ook precies hoeveel er over is in het budget etc en dan kunnen we dan besluiten wat we er precies mee doen

Hij is er vandaag (buiten de afspraak) precies 30 seconden aan kwijt geweest. Ik wat meer.

En zo'n leverancier vinden we dan zo:
Ik zoek wat dingen uit. Geef hem wat opties. Hij noemt zijn favoriet en dan boek ik de afspraak.
Lekker simpel. Weer 30 seconden werk voor hem.
Vooral ook omdat ik toch precies weet welke zijn favoriet gaat zijn en wat hij verder leuk vind
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_152258268
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 10:45 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ze trouwen op het kamp? :7
Nee dat dan weer niet 😋
  Moderator maandag 4 mei 2015 @ 16:28:30 #142
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152266962
Vriend vroeg gisteren heel lief wat ik nou voor ideeën in mijn hoofd had voor de bruiloft, om te kijken of we een beetje op 1 lijn zaten O+ En dat zitten we gelukkig :)

Ik zal zelf het meeste uitzoekwerk doen maar uiteindelijk beslissen we alles samen. We gaan ook samen naar afspraken en locaties en zo bekijken. Volgende maand onze eerste locatieafspraak!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  dinsdag 12 mei 2015 @ 12:24:59 #143
323106 Audreyoot
Goat lady
pi_152519629
Mijn trouwdatum mag uit de OP, ben alweer gescheiden :') !
pi_152520374
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 12:24 schreef Audreyoot het volgende:
Whait whut?! :o
Sterkte :*
  dinsdag 12 mei 2015 @ 12:49:52 #145
323106 Audreyoot
Goat lady
pi_152520426
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 12:48 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Whait whut?! :o
Sterkte :*
Kort maar krachtig zullen we maar zeggen :')
pi_152520755
quote:
Das heel kort geweest.... sterkte.
S. 2014
J. 2016
pi_152521092
quote:
Jezus, nasty zeg. Hoop niet dat je belazerd bent ofzo.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 13:19:17 #148
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_152521333
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 12:49 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Kort maar krachtig zullen we maar zeggen :')
Holy shit.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  dinsdag 12 mei 2015 @ 13:20:44 #149
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_152521388
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 16:28 schreef MaJo het volgende:
. Volgende maand onze eerste locatieafspraak!
Wij hebben gewoon een shortlist van mogelijke plekken in de buurt gemaakt, zijn een ochtendje gaan rijden en ik geloof dat we aan het eind van de dag er wel uit waren. :@.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 13:33:48 #150
323106 Audreyoot
Goat lady
pi_152521773
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 13:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jezus, nasty zeg. Hoop niet dat je belazerd bent ofzo.
Zoiets, on the other hand, ik mag nu ooit nog een keer jurken passen enzo :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')