abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146257164
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 15:46 schreef vronie het volgende:
Op de video op 13.57 geeft de vader van kris uitleg over de nacht foto.
Op 2.10 minuten van dit filmpje, zie je op de voorgrond 2 Mechelse Herders, de linker Mechelse Herder is een ouder zusje, van mijn hond NU ( die nu 5 maanden is ) en daar ben ik ook trots op, dat een zusje van mijn hond, mee is geweest naar Panama. Op 2,13 is het nog duidelijker een exacte kopie van mijn hond Shaylin

[ Bericht 2% gewijzigd door suddenintuition op 03-11-2014 16:31:25 ]
pi_146257964
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 14:52 schreef ToniB het volgende:
Zo zie ik de foto. Van een geringe hoogte naar beneden gefotografeerd.
[ afbeelding ]
Met de gemaakte contouren zie ik het er dan ook eindelijk :@ ;)
Echter kan ik het perspectief van tweede "lichaam" niet rijmen met de "lichaam met rugzak". Tweede lichaam had dan toch ook meer "rechter" in beeld moeten komen?
pi_146258316
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 16:13 schreef suddenintuition het volgende:

[..]

Op 2.10 minuten van dit filmpje, zie je op de voorgrond 2 Mechelse Herders, de linker Mechelse Herder is een ouder zusje, van mijn hond NU ( die nu 5 maanden is ) en daar ben ik ook trots op, dat een zusje van mijn hond, mee is geweest naar Panama. Op 2,13 is het nog duidelijker een exacte kopie van mijn hond Shaylin
Wat een schatje
pi_146258411
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 16:31 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Echter kan ik het perspectief van tweede "lichaam" niet rijmen met de "lichaam met rugzak". Tweede lichaam had dan toch ook meer "rechter" in beeld moeten komen?
dat hoeft niet misschien door lage begroeiing zijn benen niet te zien of een donkere broek dragen en dat weerkaatst geen licht dus ook niet zichtbaar op de foto.

en dat ze ieder een andere houding aannemen vind ik niet vreemd. Degene met rugzak daalt rechts een pad af en degene met petje staat iets verder naar beneden op datzelfde pad dat dus naar links afbuigt.

[ Bericht 5% gewijzigd door ToniB op 03-11-2014 16:48:32 ]
pi_146259294
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 16:40 schreef ToniB het volgende:

[..]

dat hoeft niet misschien door lage begroeiing zijn benen niet te zien of een donkere broek dragen en dat weerkaatst geen licht dus ook niet zichtbaar op de foto.

en dat ze ieder een andere houding aannemen vind ik niet vreemd. Degene met rugzak daalt rechts een pad af en degene met petje staat iets verder naar beneden op datzelfde pad dat dus naar links afbuigt.

Dank je voor de toelichting! :) Ziet er toch nog beetje vreemd uit hihi.
Het lijken me dan toch echt wel personen hoor... waarom zijn hier nog geen vragen over gesteld in de media?
pi_146259359
Het soort gele reflectie die we zien bij de man met het petje zou zo een (gele) band kunnen zijn als op de foto, van een rugzak.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb hem maar in de spoiler gezet ander krijg ik weer een tik op de vingers van Lavenderr

[ Bericht 38% gewijzigd door ToniB op 03-11-2014 17:09:06 ]
pi_146259774
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 17:01 schreef ToniB het volgende:
Het soort gele reflectie die we zien bij de man met het petje zou zo een (gele) band kunnen zijn als op de foto, van een rugzak.
[ afbeelding ]
Ja... zou kunnen. Resolutie van de foto's blijft toch echt te laag om dingen te kunnen constateren. Maar denk dat de ouders van Kris & Steffens dat nu toch wel in de media bekend hadden gemaakt om hun vermoedens te ondersteunen?
pi_146260068
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 17:11 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Ja... zou kunnen. Resolutie van de foto's blijft toch echt te laag om dingen te kunnen constateren. Maar denk dat de ouders van Kris & Steffens dat nu toch wel in de media bekend hadden gemaakt om hun vermoedens te ondersteunen?
die zien er een grot in.....althans de vader en de moeder weet het niet...een rots?
Als je eenmaal een beeld hebt is dat moeilijk om het dan anders te zien. Ik hoop maar dat ze of iemand die toegang heeft tot de originele foto's af en toe meeleest en er zo op gewezen wordt nogmaals deze foto goed te bekijken.
pi_146261011
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 17:19 schreef ToniB het volgende:

[..]

die zien er een grot in.....althans de vader en de moeder weet het niet...een rots?
Als je eenmaal een beeld hebt is dat moeilijk om het dan anders te zien. Ik hoop maar dat ze of iemand die toegang heeft tot de originele foto's af en toe meeleest en er zo op gewezen wordt nogmaals deze foto goed te bekijken.
Denk dat ze dat wel hebben gedaan, want dat zijn hardere bewijzen dat er derden in het spel hebben kunnen zijn.
pi_146262361
quote:

[..]

En daar gaan we weer! _O-
pi_146262407
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 18:23 schreef schuschuho het volgende:

[..]

En daar gaan we weer! _O-
Jajajaja, ik was er zelf ook eerder bij maar zag er niets in. Heb jij dan een update of andere input? We vallen blijkbaar in herhaling ;)
pi_146262915
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 18:24 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Jajajaja, ik was er zelf ook eerder bij maar zag er niets in. Heb jij dan een update of andere input? We vallen blijkbaar in herhaling ;)
Nee ik zit nu op een ander forum waar ze niet telkens alles herhalen. Maar kwam even langs en zag dit staan wat al tig topics geleden ook al aan bod was hier. :W
  maandag 3 november 2014 @ 18:41:49 #113
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_146262950
Hier is een nieuw artikel uit Spanje over Jerome van P., de broer van Nikki van P., die heeft geholpen met de eerste zoekacties:
http://www.laopiniondemur(...)perdidas/601129.html
Jerome gaat in december opnieuw naar Panama om te zoeken, als het water in de rivier weer lager staat.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  maandag 3 november 2014 @ 18:49:21 #114
6941 APK
Factual, I think.
pi_146263253
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 16:02 schreef suddenintuition het volgende:

ja, okeee nu zie ik het, van boven naar beneden gefotografeerd dus.
Je ziet toch de onderkant van de bladeren, niet de bovenkant?

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_146263395
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 18:49 schreef APK het volgende:

[..]

Je ziet toch de onderkant van de bladeren, niet de bovenkant?

[ afbeelding ]
ja klopt, ik zie het nu ook, ik kreeg er eerst geen kijk op
  maandag 3 november 2014 @ 18:58:00 #116
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_146263600
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 18:41 schreef schuschuho het volgende:
Nee ik zit nu op een ander forum waar ze niet telkens alles herhalen. Maar kwam even langs en zag dit staan wat al tig topics geleden ook al aan bod was hier. :W
Er is he-le-maal niets mis met herhaling, omdat er ook steeds nieuwe lezers bijkomen, die zich ook alle materie eigen willen maken, op welk niveau dan ook.

Je bent ongeschikt als beroemdheid, in ieder interview zou je zeggen: "maar dat heb ik in 2013 al eens in een vraaggesprek verteld"...
pi_146263748
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 18:41 schreef schuschuho het volgende:

[..]

Herhaling kan toch geen kwaad? Herhaling doet leren.
pi_146263850
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 18:58 schreef Perico het volgende:

[..]

Er is he-le-maal niets mis met herhaling, omdat er ook steeds nieuwe lezers bijkomen, die zich ook alle materie eigen willen maken, op welk niveau dan ook.

Je bent ongeschikt als beroemdheid, in ieder interview zou je zeggen: "maar dat heb ik in 2013 al eens in een vraaggesprek verteld"...
Je was mij net voor!
pi_146266117
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 17:19 schreef ToniB het volgende:

[..]

Afbeelding rots schuilplaats in Panama:

http://www.megalithic.co.(...)o=showpic&pid=102564
pi_146266625
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 19:03 schreef gynaika het volgende:

[..]

Je was mij net voor!
O, maar dit is een forum! Met meestal dezelfde mensen die steeds verder ergens op door gaan. Dus zitten we niet te wachten op nieuwe mensen die weer bij het begin beginnen.
pi_146267294
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 20:00 schreef schuschuho het volgende:

[..]

O, maar dit is een forum! Met meestal dezelfde mensen die steeds verder ergens op door gaan. Dus zitten we niet te wachten op nieuwe mensen die weer bij het begin beginnen.
Wat een hooghartige en een onbenullige opmerking. Als je even terug kijkt zul je zien dat er op dit moment alleen mensen posten die de zaak al lang volgen. Soms moet je dingen opnieuw aanhalen om een duidelijker/completer beeld krijgen van het hele gebeuren.
pi_146267356
quote:

[..]

Het perspectief kan wel (ongeveer) als de eerste over een brug naar deze oever komt of op een iets lager gelegen 'terras' loopt en de tweede beneden in het water ligt te drijven.
  maandag 3 november 2014 @ 20:20:31 #123
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_146267462
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 20:00 schreef schuschuho het volgende:

[..]

Dit is een open forum, en iedereen kan meedoen :)
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_146267564
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 19:47 schreef gynaika het volgende:

[..]

Afbeelding rots schuilplaats in Panama:

http://www.megalithic.co.(...)o=showpic&pid=102564
Is deze Casita de Piedra, vlak bij de laatste foto van Kris om 14.00 uur ?
pi_146267651
Nee.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')