Op 2.10 minuten van dit filmpje, zie je op de voorgrond 2 Mechelse Herders, de linker Mechelse Herder is een ouder zusje, van mijn hond NU ( die nu 5 maanden is ) en daar ben ik ook trots op, dat een zusje van mijn hond, mee is geweest naar Panama. Op 2,13 is het nog duidelijker een exacte kopie van mijn hond Shaylinquote:Op maandag 3 november 2014 15:46 schreef vronie het volgende:
Op de video op 13.57 geeft de vader van kris uitleg over de nacht foto.
Met de gemaakte contouren zie ik het er dan ook eindelijkquote:Op maandag 3 november 2014 14:52 schreef ToniB het volgende:
Zo zie ik de foto. Van een geringe hoogte naar beneden gefotografeerd.
[ afbeelding ]
Wat een schatjequote:Op maandag 3 november 2014 16:13 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
Op 2.10 minuten van dit filmpje, zie je op de voorgrond 2 Mechelse Herders, de linker Mechelse Herder is een ouder zusje, van mijn hond NU ( die nu 5 maanden is ) en daar ben ik ook trots op, dat een zusje van mijn hond, mee is geweest naar Panama. Op 2,13 is het nog duidelijker een exacte kopie van mijn hond Shaylin
dat hoeft niet misschien door lage begroeiing zijn benen niet te zien of een donkere broek dragen en dat weerkaatst geen licht dus ook niet zichtbaar op de foto.quote:Op maandag 3 november 2014 16:31 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Met de gemaakte contouren zie ik het er dan ook eindelijk![]()
![]()
Echter kan ik het perspectief van tweede "lichaam" niet rijmen met de "lichaam met rugzak". Tweede lichaam had dan toch ook meer "rechter" in beeld moeten komen?
Dank je voor de toelichting!quote:Op maandag 3 november 2014 16:40 schreef ToniB het volgende:
[..]
dat hoeft niet misschien door lage begroeiing zijn benen niet te zien of een donkere broek dragen en dat weerkaatst geen licht dus ook niet zichtbaar op de foto.
en dat ze ieder een andere houding aannemen vind ik niet vreemd. Degene met rugzak daalt rechts een pad af en degene met petje staat iets verder naar beneden op datzelfde pad dat dus naar links afbuigt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb hem maar in de spoiler gezet ander krijg ik weer een tik op de vingers van Lavenderr
[ Bericht 38% gewijzigd door ToniB op 03-11-2014 17:09:06 ]
Ja... zou kunnen. Resolutie van de foto's blijft toch echt te laag om dingen te kunnen constateren. Maar denk dat de ouders van Kris & Steffens dat nu toch wel in de media bekend hadden gemaakt om hun vermoedens te ondersteunen?quote:Op maandag 3 november 2014 17:01 schreef ToniB het volgende:
Het soort gele reflectie die we zien bij de man met het petje zou zo een (gele) band kunnen zijn als op de foto, van een rugzak.
[ afbeelding ]
die zien er een grot in.....althans de vader en de moeder weet het niet...een rots?quote:Op maandag 3 november 2014 17:11 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ja... zou kunnen. Resolutie van de foto's blijft toch echt te laag om dingen te kunnen constateren. Maar denk dat de ouders van Kris & Steffens dat nu toch wel in de media bekend hadden gemaakt om hun vermoedens te ondersteunen?
Denk dat ze dat wel hebben gedaan, want dat zijn hardere bewijzen dat er derden in het spel hebben kunnen zijn.quote:Op maandag 3 november 2014 17:19 schreef ToniB het volgende:
[..]
die zien er een grot in.....althans de vader en de moeder weet het niet...een rots?
Als je eenmaal een beeld hebt is dat moeilijk om het dan anders te zien. Ik hoop maar dat ze of iemand die toegang heeft tot de originele foto's af en toe meeleest en er zo op gewezen wordt nogmaals deze foto goed te bekijken.
En daar gaan we weer!quote:Op maandag 3 november 2014 16:31 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Met de gemaakte contouren zie ik het er dan ook eindelijk![]()
![]()
Echter kan ik het perspectief van tweede "lichaam" niet rijmen met de "lichaam met rugzak". Tweede lichaam had dan toch ook meer "rechter" in beeld moeten komen?
Jajajaja, ik was er zelf ook eerder bij maar zag er niets in. Heb jij dan een update of andere input? We vallen blijkbaar in herhalingquote:
Nee ik zit nu op een ander forum waar ze niet telkens alles herhalen. Maar kwam even langs en zag dit staan wat al tig topics geleden ook al aan bod was hier.quote:Op maandag 3 november 2014 18:24 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Jajajaja, ik was er zelf ook eerder bij maar zag er niets in. Heb jij dan een update of andere input? We vallen blijkbaar in herhaling
Je ziet toch de onderkant van de bladeren, niet de bovenkant?quote:Op maandag 3 november 2014 16:02 schreef suddenintuition het volgende:
ja, okeee nu zie ik het, van boven naar beneden gefotografeerd dus.
ja klopt, ik zie het nu ook, ik kreeg er eerst geen kijk opquote:Op maandag 3 november 2014 18:49 schreef APK het volgende:
[..]
Je ziet toch de onderkant van de bladeren, niet de bovenkant?
[ afbeelding ]
Er is he-le-maal niets mis met herhaling, omdat er ook steeds nieuwe lezers bijkomen, die zich ook alle materie eigen willen maken, op welk niveau dan ook.quote:Op maandag 3 november 2014 18:41 schreef schuschuho het volgende:
Nee ik zit nu op een ander forum waar ze niet telkens alles herhalen. Maar kwam even langs en zag dit staan wat al tig topics geleden ook al aan bod was hier.
Herhaling kan toch geen kwaad? Herhaling doet leren.quote:Op maandag 3 november 2014 18:41 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Nee ik zit nu op een ander forum waar ze niet telkens alles herhalen. Maar kwam even langs en zag dit staan wat al tig topics geleden ook al aan bod was hier.
Je was mij net voor!quote:Op maandag 3 november 2014 18:58 schreef Perico het volgende:
[..]
Er is he-le-maal niets mis met herhaling, omdat er ook steeds nieuwe lezers bijkomen, die zich ook alle materie eigen willen maken, op welk niveau dan ook.
Je bent ongeschikt als beroemdheid, in ieder interview zou je zeggen: "maar dat heb ik in 2013 al eens in een vraaggesprek verteld"...
Afbeelding rots schuilplaats in Panama:quote:Op maandag 3 november 2014 17:19 schreef ToniB het volgende:
[..]
die zien er een grot in.....althans de vader en de moeder weet het niet...een rots?
Als je eenmaal een beeld hebt is dat moeilijk om het dan anders te zien. Ik hoop maar dat ze of iemand die toegang heeft tot de originele foto's af en toe meeleest en er zo op gewezen wordt nogmaals deze foto goed te bekijken.
O, maar dit is een forum! Met meestal dezelfde mensen die steeds verder ergens op door gaan. Dus zitten we niet te wachten op nieuwe mensen die weer bij het begin beginnen.quote:
Wat een hooghartige en een onbenullige opmerking. Als je even terug kijkt zul je zien dat er op dit moment alleen mensen posten die de zaak al lang volgen. Soms moet je dingen opnieuw aanhalen om een duidelijker/completer beeld krijgen van het hele gebeuren.quote:Op maandag 3 november 2014 20:00 schreef schuschuho het volgende:
[..]
O, maar dit is een forum! Met meestal dezelfde mensen die steeds verder ergens op door gaan. Dus zitten we niet te wachten op nieuwe mensen die weer bij het begin beginnen.
Het perspectief kan wel (ongeveer) als de eerste over een brug naar deze oever komt of op een iets lager gelegen 'terras' loopt en de tweede beneden in het water ligt te drijven.quote:Op maandag 3 november 2014 16:31 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Dit is een open forum, en iedereen kan meedoenquote:Op maandag 3 november 2014 20:00 schreef schuschuho het volgende:
[..]
O, maar dit is een forum! Met meestal dezelfde mensen die steeds verder ergens op door gaan. Dus zitten we niet te wachten op nieuwe mensen die weer bij het begin beginnen.
Is deze Casita de Piedra, vlak bij de laatste foto van Kris om 14.00 uur ?quote:Op maandag 3 november 2014 19:47 schreef gynaika het volgende:
[..]
Afbeelding rots schuilplaats in Panama:
http://www.megalithic.co.(...)o=showpic&pid=102564
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |