abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146242269
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 05:42 schreef Perico het volgende:

[..]

Baru noemt hem "master of the mountain".

Chani is "professor of the mountain".

Deze bekwame gids zit dus nog 1 dan onder Chani. Hij heeft wel een aangename verteltrant, recht op het doel afgaand en lijkt onvermoeibaar.

Plinio moet echter nog heel veel doen voordat hij een badge van Baru krijgt.
en hij heeft toevallig een hutje na de Mirador?
pi_146243749
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 01:48 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet.
Als zij volgens de mensen denken dat ze al op 31 maart de tours boekten (daar hoor ik niet bij) waarom boekten ze dan niet Baru EN de watervallen?
Dan ga je op 1 april lekker naar de watervallen woensdag lekker rustig naar de aardbeien/koffie en op 5 april naar Baru.

Dit sterkt mijn gedachte dat ze op 1 april pas boekten en niet al op 31 maart.

En waar is Finca las Princesas???!!!!!
Is dit misschien iets?

http://www.boquetetreetrek.com/mapaampliado02.php
pi_146246258
quote:
Deze was al een keer eerder gepost maar dacht toen dat die niet klopte.
Als ik nu nog een keer kijk dan lijkt het alsof die Princesa onderdeel uitmaakt van een tour langs verschillende dingen (groene lijn) (dus met gids)
Kan iemand de tekst er boven vertalen?
pi_146248961
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 10:52 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Deze was al een keer eerder gepost maar dacht toen dat die niet klopte.
Als ik nu nog een keer kijk dan lijkt het alsof die Princesa onderdeel uitmaakt van een tour langs verschillende dingen (groene lijn) (dus met gids)
Kan iemand de tekst er boven vertalen?
Die groene lijn lijkt mij ook een gedeelte van een tour.

Wat de vertaling betreft, ik kom tot het volgende:

Rio Cristal is located at 1600 meters of altitude above sea level. Just 33 minutes away from downtown Boquete and stone path. Cars can get easy without problems. High car is suggested.
pi_146249247
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 01:40 schreef vronie het volgende:

[..]

Lijkt deze dan niet op de nachtfoto van 542 of zie ik spoken, ik moet ook een beetje afkicken.
Dit onderwerp van K&L hield mijn maanden bezig.
Ja, lijkt er zeker op; maar voor mij niet voldoende gelijkenis om te zeggen 'hetzelfde'.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_146249489
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 12:11 schreef gynaika het volgende:

[..]

Die groene lijn lijkt mij ook een gedeelte van een tour.

Wat de vertaling betreft, ik kom tot het volgende:

Rio Cristal is located at 1600 meters of altitude above sea level. Just 33 minutes away from downtown Boquete and stone path. Cars can get easy without problems. High car is suggested.
Als dit m is dan begrijp ik nu ook waarom je een gids nodig hebt om die tour te doen. :)
pi_146249828
quote:
ik had al eens gepost dat ik meen op de foto van Kris in die geul, de vorm van een houten huis te zien boven en achter haar, door het groene gebladerte heen. Dat huisdak lijkt op wat je ziet in die on-line Boquete tree trek pagina. Moeilijkheid is dat de fotovolgorde dan misschien niet klopt, tussen CD en 1e quebrada.

Ben benieuwd op hoeveel manieren je 'fout' kan lopen vanaf die Quebrada, en waar dat eindigt.

NOORDEN
1. Cerro Horqueta en dat rotsplateau
2. Naar de Volcan Baru
3. Verborgen watervallen
4. Spookkasteel

voor alledrie loop je dan naar het noorden, en kom je iha. ver buiten het Pianista / vindplaats gebied.

ZUID-OOSTEN
Vraag is eerder gesteld: wat gaat er qua paden nu allemaal vanaf de Quebrada naar het zuidoosten en oosten? Richting rivieren? Stroomopwaartse plekken. Changuinola en Rio Culebra. Richting vindplaatsen? Richting dorpen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Poekje01 op 03-11-2014 12:46:03 ]
pi_146250080
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 12:27 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Als dit m is dan begrijp ik nu ook waarom je een gids nodig hebt om die tour te doen. :)
Duidelijk.
pi_146250344
quote:

Bovenstaand is wat ik erin zie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
  maandag 3 november 2014 @ 13:05:53 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146250627
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 12:56 schreef Fukushima het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De reïncarnatie van Michael Jackson uit Smooth Criminal?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_146250805
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 12:56 schreef Fukushima het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

SPOILER
ja, ik zie dit ook zo. Heel duidelijk te zien. Naakt lichaam. Maakt blijkbaar nogal uit op / met welk medium je de foto opent. Anderen zien het totaal niet, wat je je dan weer moeilijk kan voorstellen.
Waar bekijk jij het mee?
pi_146251556
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 13:11 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

ja, ik zie dit ook zo. Heel duidelijk te zien. Naakt lichaam. Maakt blijkbaar nogal uit op / met welk medium je de foto opent. Anderen zien het totaal niet, wat je je dan weer moeilijk kan voorstellen.
Waar bekijk jij het mee?
Dit zag ik eigenlijk al gelijk, ook in de 'originele' foto en ik bekijk dit dus gewoon in windows photo viewer op een iiyama prolite 24"

het volgende even in een spoiler:
SPOILER
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
pi_146253132
En die licht vlek ( op onderarm, pols) is dan.....?
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_146254006
ik zie iemand van de zoekteams, rechts-achter op de rug gekeken, hij heeft een helm op. Met zijn rechter-arm heeft hij zo `n grote zaklamp vast. Ik meen zelfs, dat ter hoogte van zijn knieen, achter hem, een hond zit. Ik zie de foto, als van beneden naar boven gefotografeerd
( mocht het toch zo zijn, dat 1 vd meisjes, of allebei, toen nog geleefd hebben, en deze foto w e l is gemaakt door haar, of hun, dan kan het zijn dat de foto is gemaakt op het moment, dat er `een geluid ` werd gehoord in een zoekteam, maar dit bleek `niks `te zijn en men is toen verder gegaan.met zoeken ) Stel dat K of L, of allebei, getaped zijn geweest, op de mond, en niet hebben kunnen roepen, dan hebben ze wel deze foto kunnen maken, het was natuurlijk donker, en ze hebben aandacht willen trekken door deze foto te maken. Is niet gelukt, omdat ook de zoekteams met zaklantaarns liepen en dit is hun niet opgevallen...

het was maar een idee..
pi_146254086
Zo zie ik de foto. Van een geringe hoogte naar beneden gefotografeerd.
pi_146254256
is deze foto dan gemaakt op 4 april of tijdens de nacht van 7 of 8 april ? Op 4 april zijn er ook zoekteams geweest toch, maar die moesten stoppen vanwege het weer ?
pi_146255034
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 14:58 schreef suddenintuition het volgende:
is deze foto dan gemaakt op 4 april of tijdens de nacht van 7 of 8 april ? Op 4 april zijn er ook zoekteams geweest toch, maar die moesten stoppen vanwege het weer ?
De nacht van 7 op 8 april gemaakt. Die nacht heeft Sinaproc in het gebied overnacht.
Make my day!
pi_146255321
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 14:58 schreef suddenintuition het volgende:
nacht 7/8 april. Er waren die dag zoekacties met helikopters en er waren zoekteams. Rond die tijd was er een zoekteam die ook de nachten daar doorbracht. Áls de meiden nog geleefd hadden dan zou een mogelijkheid, waarom ze niet schreeuwden, zijn omdat ze dicht bij het water/ en of waterval zaten en onhoorbaar waren. Zelf niet naar de "helpers" toe kunnen omdat het stikdonker was die nacht en ze geen zaklamp hadden? Het pad verlichten lukt niet met een flits dat verblindt je alleen maar.
pi_146255358
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 15:17 schreef agter het volgende:

[..]

De nacht van 7 op 8 april gemaakt. Die nacht heeft Sinaproc in het gebied overnacht.
tja, ..hoe komt die foto dan op die camera, kan het zijn dat 1 van de zoekteams deze foto heeft gemaakt ? maar dat kan ook niet, want dan zou de camera in `hun `bezit zijn geweest.
Als daders de camera al in bezit hadden, dan zouden ze geen foto gemaakt hebben denk ik, met het risico van opvallen. Dan zou ik toch haast zeggen, dat of K & L deze foto gemaakt moet hebben, en misschien niet heeft kunnen roepen ???
pi_146255542
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 15:25 schreef suddenintuition het volgende:

[..]

tja, ..hoe komt die foto dan op die camera, kan het zijn dat 1 van de zoekteams deze foto heeft gemaakt ? maar dat kan ook niet, want dan zou de camera in `hun `bezit zijn geweest.
Als daders de camera al in bezit hadden, dan zouden ze geen foto gemaakt hebben denk ik, met het risico van opvallen. Dan zou ik toch haast zeggen, dat of K & L deze foto gemaakt moet hebben, en misschien niet heeft kunnen roepen ???
Ik ga er van uit dat die foto's gemaakt zijn door K of L.

Niet hard genoeg kunnen roepen kan komen door het harde geluid van stromend water in de nabije omgeving. Of doordat de dames (als ze nog samen waren) gewoon te zwak waren om hard genoeg te roepen. En wellicht waren ze ook niet meer zo goed ter been dat ze zich makkelijk konden verplaatsen.
Make my day!
pi_146255685
En ook die honden hadden meermaals aangeslagen, en hun vinden niks ??
Het is ook niet gemakkelijk, om honden te begrijpen, zelfs al is het je eigen hond soms. Bovendien je bent met meerdere mensen en honden samen, en ook al slaan die honden dan ergens aan, en 1 van de teamleden, roept : nee jonges das niks ! Dan loopt de complete groep verder, en zo gaat dat dan.
pi_146256133
Op de video op 13.57 geeft de vader van kris uitleg over de nacht foto.
pi_146256490
recht onder zie je een soort water/ modderpoel.
En zo zie ik de foto ook van boven naar beneden gefotografeerd.
Die met de mensen erop is overigens niet de rots die wij zoeken, maar wel net zoiets.
pi_146256720
ja, okeee nu zie ik het, van boven naar beneden gefotografeerd dus.
pi_146256912
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 16:02 schreef suddenintuition het volgende:
ja, okeee nu zie ik het, van boven naar beneden gefotografeerd dus.
:Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')