ja Stacey wij zien allang hetzelfde. Dat zag ik gelijk toen ik de eerste keer de foto zag. Net als de man met pet. Konden we de foto maar nog duidelijker maken.quote:
iemand op de rug gezien met een rugzak om.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:57 schreef MidnightB00m het volgende:
Wat zie jij Stacey? Ik zie er niets in
Hmmm. Ik zie -als ik echt mijn best doe- iemand ie schuin staat en met zijn arm wil gaan wijzen of naar iets reikt in de verte en licht reflecteert op zijn/haar arm (horloge?)quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:52 schreef ToniB het volgende:
[..]
iemand op de rug gezien met een rugzak om.
Nog steeds geen duidelijkheid helaas.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat is nu de laatste status van dit trieste verhaal? Enige duidelijkheid of het nu om een misdrijf gaat of dat het gewoon een ongelukkige samenloop van omstandigheden is geweest?
Jouw foto is trouwens duidelijker.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:52 schreef ToniB het volgende:
[..]
iemand op de rug gezien met een rugzak om.
Gewoon een briefje schrijven:quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:51 schreef ToniB het volgende:
ja Stacey wij zien allang hetzelfde. Dat zag ik gelijk toen ik de eerste keer de foto zag. Net als de man met pet. Konden we de foto maar nog duidelijker maken.
quote:Beste families, Arrocha, Pitti en NFI tovenaars,
Mogen we alsjeblieft de 7 megapixel foto´s? Dan kunnen we hier ook vooruit.
Gr. gr. gr. gr. gr. gr. gr.,
Verzamelde Fok crowdsleuthers
quote:Op zaterdag 1 november 2014 03:49 schreef Perico het volgende:
Gewoon een briefje schrijven:
Beste families, Arrocha, Pitti en NFI tovenaars,
Mogen we alsjeblieft de 7 megapixel foto´s? Dan kunnen we hier ook vooruit.
Gr. gr. gr. gr. gr. gr. gr.,
Verzamelde Fok crowdsleuthers
Creepy page layout, gadverdamme. Zien jullie dit ook?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:48 schreef Grijzemassa het volgende:
http://laestrella.com.pa/(...)prosecutors/23817680
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door 11en30 op 01-11-2014 05:05:17 ]
Ja, heel ernstig.quote:Op zaterdag 1 november 2014 05:13 schreef 11en30 het volgende:
Evengoed creepy as hell die layout zo. Ze heeft zelfs wat weg van Kris.
Wat een moordwijf, Pericoquote:Op zaterdag 1 november 2014 05:06 schreef Perico het volgende:
In Mexico met name is de Dia de los Muertos een mega evenement, groter dan Carnaval in Rio, en loopt iedere vrouw er ongeveer zo bij:
[ afbeelding ]
Panama kent het gebruik zeer zeker ook.
Zie in de OP: “Foto’s van de wandeling” nr. 542 met eventueel:quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:17 schreef blondetrien het volgende:
[..]
welke foto was dit? ik zie er een uitvergrote vogel in overigens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |