Oef... Nu breng je mij echt in verlijdingquote:Op zondag 9 november 2014 15:21 schreef JiePieWie het volgende:
[..]
Kan nog mooier: etotalk aanbieding voor ¤55
Ik koop zelf alleen maar budgettoestellen en tot nu toe allemaal goedquote:Op zondag 9 november 2014 15:39 schreef Diqiu-Long het volgende:
Maja is het dan ook een goede telefoon? Want het is niet zonder reden natuurlijk dat deze smartphones zo goedkoop zijn.
En het is ook wel erg opvallend hoe snel reviewers dit soort telefoons weer verkopenIk had de Doogee Pixels 350 ja ook, en die heb ik aan mijn broertje verkocht.
Dit dacht ik ook!quote:Op zondag 9 november 2014 15:48 schreef JiePieWie het volgende:
De aanbieding van de elephone G4 geldt nog 3 dagen en ik ga er waarschijnlijk eentje kopen. Ben nog even aan het dubben om de etotalk mod rom (?) erbij te laten zetten. Leuk sinterklaas cadeautje voor mijn vrouw en een goede overstap van de Neo N002
Leipquote:Op zondag 9 november 2014 15:52 schreef Diqiu-Long het volgende:
Hey heren, de prijs bij etotalk is zonder verzendkostenDus dan komt er nog eens $ 20 bij.
Staart. Helemaal overheen gekeken. Dan is die andere site toch goedkoper.quote:Op zondag 9 november 2014 15:52 schreef Diqiu-Long het volgende:
Hey heren, de prijs bij etotalk is zonder verzendkostenDus dan komt er nog eens $ 20 bij.
Prima ding. Zeker voor die prijs met Snapdragon en 3GB ram. Punt wat minder is alleen Chinees en Engels + Android 4.3, terwijl 4.4 alweer passé is met de komst van Lollipop. Laat hem via DHL + verzekering versturen en je hebt snel een leuk toestel in handen.quote:Op zondag 9 november 2014 15:46 schreef Dasjonny het volgende:
Wat denken jullie over de Iuni U2? Aanstaande dinsdag bij Pandawill in de aanbieding voor 209 dollar. Snapdragon 800, 3GB RAM, 32GB ROM, 4.7 inch 1080P display, 2200mah batterij.
Specs zijn voor de enkelhandige gebruiker erg goed.
Ik heb hem, zeker aan te radenquote:Op maandag 10 november 2014 05:20 schreef ZetaOS het volgende:
Leuke telefoon Xiaomi Mi3 (denk ik)
Kopen of niet kopen?
Bron: http://chinesetelefoons.weebly.com
FDD-LTE 1800-2600quote:Op maandag 10 november 2014 15:49 schreef rene90 het volgende:
De Jiayu S3 staat nu bij de new arrivals van banggood,
http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-954920.html
399 dollar.
Ik ben door Rene90 aan te twijfelen gebracht, die Jiayu is ook wel wat..quote:Op maandag 10 november 2014 10:23 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik heb hem, zeker aan te raden
Die prijs kan gewoon niet echt zijn, vooral omdat Jiayu gewoon een C merk is. Koop dan een Oneplus One voor dat geld als je een invite weet te bemachtigen.quote:Op maandag 10 november 2014 15:49 schreef rene90 het volgende:
399 dollar.
Ziet er ook goed uit ja.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:38 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik ben door Rene90 aan te twijfelen gebracht, die Jiayu is ook wel wat..
Zie er wel premium uit toch?quote:Op maandag 10 november 2014 15:49 schreef rene90 het volgende:
399 dollar.
En besteld ondertussen. Wel inclusief 16Gb kaartje dus nu maar hopen dat-ie op tijd binnen is voor 5-12. Anders wordt het een kerstcadeauquote:Op zondag 9 november 2014 11:36 schreef krissie100 het volgende:
www.to2c.com/elephone-g4-(...)cdma-smartphone.html
Mooie koop denk ik
Waarom zou je dat doen als ie nog lang genoeg meegaat? Onderin zijn die batterijen van Jiayu niet zo betrouwbaar.quote:Op donderdag 13 november 2014 11:32 schreef mschol het volgende:
de accu van mijn jiayu G4A zie ik gewoon naar beneden lopen.. jaartje oud, maar binnen 5 minuten gaat hij van 21 naar 13%, terwijl hij naast mij ligt..
Als hij helemaal geladen is heb ik nergens last van overigens, ik doe er zo 1,5 dag mee ongeveer
binnenkort maar eens een andere accu aanschaffen, kijken of dat soelaas biedt...
omdat hij ook het leuk vindt (al sinds ik hem heb) om van 30% naar 15% te springen op momenten..quote:Op donderdag 13 november 2014 11:41 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen als ie nog lang genoeg meegaat? Onderin zijn die batterijen van Jiayu niet zo betrouwbaar.
ik vind het een beetje geldverspilling, maar jij moet het weten natuurlijk.quote:Op donderdag 13 november 2014 11:51 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat hij ook het leuk vindt (al sinds ik hem heb) om van 30% naar 15% te springen op momenten..
dus gewoon eens kijken of een andere accu iets beter is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |