twitter:jellingworth twitterde op vrijdag 28-11-2014 om 11:02:12The RusVelo women's cycling team has been shut down. Was effectively a national Olympic development squad. reageer retweet
Denk dat hij dit jaar geen enkele omloop rijdt op dit tempo.quote:Op zondag 30 november 2014 18:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
met Lars Boom die het allemaal goed probeert te praten. En dat hij geen Omloop zal rijden
We kunnen allemaal rustig gaan slapen, Luis Leon zegt dat er allemaal weinig aan de hand is..quote:Op zondag 30 november 2014 18:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
met Lars Boom die het allemaal goed probeert te praten. En dat hij geen Omloop zal rijden
Toch fijn dat zo'n jongen tijd vrijmaakt voor de NOS en ons gerust wil stellen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
We kunnen allemaal rustig gaan slapen, Luis Leon zegt dat er allemaal weinig aan de hand is..
Wilde het net postenquote:Op donderdag 4 december 2014 11:36 schreef heywoodu het volgende:
Sjefke Janssen is vandaag overleden als oudste nog levende Nederlandse tourdeelnemer.
quote:Nederland is volgend jaar mogelijk een wielerploeg armer. Volgens het Duitse sportpersbureau SID gaat Giant-Alpecin, dat eerder Giant-Shimano heette, namelijk verder onder Duitse vlag.
Een officiėle bevestiging hiervan wordt later op donderdag verwacht, wanneer de internationale wielerunie UCI bekendmaakt welke ploegen in 2015 over een WorldTour-licentie zullen beschikken.
De Giant-formatie heeft volgend jaar met shampoomerk Alpecin een Duitse hoofdsponsor.
Over een paar dagen is de bankgarantie binnen en is het opeens wel orde.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:07 schreef Mykonos het volgende:
Astana krijgt voorlopig nog geen WT-licentie. Zal uiteindelijk wel een storm in een glas water blijken, maar misschien knijpen ze hem toch wel even daar in Kazachstan.
twitter:dwuori twitterde op donderdag 04-12-2014 om 14:44:23La Gazzetta dello Sport reporting Astana will not be awarded a WorldTour licence for 2015. reageer retweet
Lijken er ook elk jaar minder te worden. Of vergis ik me?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
De Pro-Continentale teams
2014 17quote:Op donderdag 4 december 2014 19:58 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Lijken er ook elk jaar minder te worden. Of vergis ik me?
Verkeerd geļnterpreteerd.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:02 schreef Mani89 het volgende:
Geen idee of dit verkeerd is geļnterpreteerd ofzo.twitter:dwuori twitterde op donderdag 04-12-2014 om 14:44:23La Gazzetta dello Sport reporting Astana will not be awarded a WorldTour licence for 2015. reageer retweet
Watquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:29 schreef heywoodu het volgende:
Was deze treurnis al ergens gepost?
http://www.powned.tv/nieu(...)jk_doekt_fanclu.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |