quote:Op maandag 24 november 2014 21:22 schreef borisz het volgende:
Tom D wielrenner van het jaar!
Verder Vosje en Wilco Kelderman.
Misschien was persoonlijkheid ook wel een factor, dan was Terpstra natuurlijk kansloos.quote:Op maandag 24 november 2014 21:58 schreef poiuytr het volgende:
Had die arrogante kop van Niki wel willen zienoverigens moest 'm natuurlijk wel hebben.
Dan zal de gunfactor wbt de jury wel meegespeeld hebben. Tom is een zonnetje en Niki een lul.quote:Op maandag 24 november 2014 21:56 schreef Marcoss het volgende:
Publiek stemde op Terpstra, maar jury gaf de doorslag met de stemmen voor Dumoulin
Inddquote:Op maandag 24 november 2014 21:40 schreef Chiappucci het volgende:
Voor het eerst in 13 jaar wint er iemand een topklassieker en dan nog ben je geen wielrenner van het jaar
En een Tour-etappe winnen stelt ook niks meer voor.quote:Op maandag 24 november 2014 21:40 schreef Chiappucci het volgende:
Voor het eerst in 13 jaar wint er iemand een topklassieker en dan nog ben je geen wielrenner van het jaar
Clementquote:Op dinsdag 25 november 2014 07:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mooi dat Tom wintVoor het eerst in jaren (sinds Breukink?) hebben we weer een tijdrijder van echt niveau
Al was dat brons bij het wk tijdrijden van dinges ook al heel knap, maar wel incidenteel.
Oeuvre award gekregen?quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Verder is Hummeltje wielrenner van het jaar, omdat ie er mee stopt
6 hele plaatsenquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Extreem gek is het niet. Dumoulin staat veel hoger in de cq ranking.
Tja, dan reken je Dumoulin eigenlijk af op zijn zwakke ploeg. Terwijl Terpstra juist Roubaix wint doordat hij bij OPQS rijdt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:58 schreef Blik het volgende:
BIj Terpstra zal het kopstoot gevalletje inderdaad wel een aardige rol hebben gespeeld. Maar wat mij betreft was ofwel Terpstra of Boom de wielrenner van het jaar vanwege hun overwinningen. Tijdrijden is volgens mij iets makkelijker om het hele jaar constant te zijn. Tevens heeft Tom de molen weinig gewonnen afgelopen jaar, ondanks dat die natuurlijk een prachtige prestatie op het WK heeft geleverd.
Boom met zijn faaleinde van het seizoenquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:58 schreef Blik het volgende:
BIj Terpstra zal het kopstoot gevalletje inderdaad wel een aardige rol hebben gespeeld. Maar wat mij betreft was ofwel Terpstra of Boom de wielrenner van het jaar vanwege hun overwinningen. Tijdrijden is volgens mij iets makkelijker om het hele jaar constant te zijn. Tevens heeft Tom de molen weinig gewonnen afgelopen jaar, ondanks dat die natuurlijk een prachtige prestatie op het WK heeft geleverd.
Dumoulin staat dichterbij Quintana dan bij Terpstra.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:10 schreef franklop het volgende:
[..]
6 hele plaatsen
13. (72) NED DUMOULIN Tom GIA 11/11/1990 1408
19. (38) NED TERPSTRA Niki OPQ 18/05/1984 1235
dan strepen we Terpstra weg, dan hebben we ook nog Boom die de meest memorabele tour-etappe van de laatste jaren wint, bijna in zijn eentje.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tja, dan reken je Dumoulin eigenlijk af op zijn zwakke ploeg. Terwijl Terpstra juist Roubaix wint doordat hij bij OPQS rijdt.
Mee eens.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:59 schreef Blik het volgende:
[..]
dan strepen we Terpstra weg, dan hebben we ook nog Boom die de meest memorabele tour-etappe van de laatste jaren wint, bijna in zijn eentje.
Dumoulin wint gewoon vanwege zijn uitstraling en de bijna oneindige gunfactor die die jongen heeft. Bijna ieder jaar was dat prima geweest, maar net in het jaar dat er PR en een tour-etappe worden gewonnen vind ik dat niet echt op zijn plaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |