How to pay hier voor gurl?quote:
Die is dood.quote:
Wat een hoer pauperwijfquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
Chaggerijnig shag rokkende varkenshoer
Shag rokende vrouwenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
Chaggerijnig shag rokkende varkenshoer
Rokende vrouwenquote:
Dit, maar ik wilde niet meteen op alles en iedereen hatenquote:
Zullen we samen een joint roken?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:39 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dit, maar ik wilde niet meteen op alles en iedereen haten.
quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:40 schreef DrNick het volgende:
Een sigaar op zijn tijd is niet verkeerd.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:40 schreef Ro-ald het volgende:
Haten op rokers
Meest gezonde mensen die er zijn.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:40 schreef BBQSausage het volgende:
Ik durf niet meer te reageren. Teveel emogifs.
Komt wel goed worstjequote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:40 schreef BBQSausage het volgende:
Ik durf niet meer te reageren. Teveel emogifs.
Ik kan dit eigenlijk nieteens kijken. gadverdamme.quote:
Woon je in Belgie?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:42 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik kan dit eigenlijk nieteens kijken. gadverdamme.
Op je knerpquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:44 schreef Ro-ald het volgende:
Wat een gestoord pauperwijf is dit zeg
Nee, programma's als deze zijn net zo obnoxious als here comes honey boo boo.quote:
Joh. TV is gewoon lekker om soms bagger programma's te kijken vooral als je een biertje ophebt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:44 schreef BBQSausage het volgende:
Da's de reden dat ik geen tv meer heb.
Ik kan daar echt niet van genieten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Joh. TV is gewoon lekker om soms bagger programma's te kijken vooral als je een biertje ophebt.
ik wil wel mee douchenquote:
Ik welquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet van genieten.
Je kan er 45mph mee rennenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
No thanks. Ik kom nu al amper een deur door.
Dat is ook wel chill inderdaad.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:46 schreef BBQSausage het volgende:
Kijk ik liever een filmpje of serie met goede humor.
WHY THEY ALWAYS SEND THE POOR@2@!@!@!@!@!quote:
Dat laatste wel hoor. Of je nu een usb-verlengding hebt, of een flat-flex PCI-E verlengstuk.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En weet ook niet of die GPU extenders te vertrouwen zijn.
Ik heb ook geen enkel lichtje in mijn desktop verbonden.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:50 schreef BBQSausage het volgende:
Ik vind het al irritant dat m'n usb hubje een blauw ledlampje heeft.
haha autistquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:50 schreef BBQSausage het volgende:
Ik vind het al irritant dat m'n usb hubje een blauw ledlampje heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |