En soms echt met een lach. Als je alles wat Theo zei, zo zegt kan het heel erg zijn...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:33 schreef luxerobots het volgende:
Deze acteur haalt de uitspraken van Van Gogh wel uit de context, Van Gogh deed die uitspraken natuurlijk los. Deze acteur gaat maar door.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:42 schreef DrDentz het volgende:
Mijn opa keek ook naar boksen en ik vroeg hem eens wat de beste bokser was, toen zei hij Cassius Clay. Toen zei ik: niet Mohammed Ali? Toen zei opa ja dat is Mohammed Ali, domme geit. RIP opa.
wat heeft dat met haar eigenwaarde te maken?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:44 schreef Latert het volgende:
En straks duikt ze wel met Pauw de boot in. Met d'r eigenwaarde.
Inderdaad Zwarte Piet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:51 schreef superniger het volgende:
Er is maar 1 the Peoples champion.
Tegenwoordig hebben we Quincy Gario.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:51 schreef luxerobots het volgende:
Mohamed Ali kwam tenminste op tegen de boze blanke man.
Duurste bankzitter ooit.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Deze neger buigt voor niemand
Onee dat was een andere
Die vergelijk ik ook wel eens met Mandela.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:53 schreef Latert het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben we Quincy Gario.
Morgen naar Quick Boys, je weekend kan niet meer stuk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:13 schreef marcodej het volgende:
Ik eet nu bolletjes met zure haring. Buma op tv. Het leven is perfect.
Als we verliezen wel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen naar Quick Boys, je weekend kan niet meer stuk.
Goed dat je het zegt, anders had ik niet geweten welke van de twee je bedoelde.quote:
Je weet het nooit, Zor. Straks is Jeroen Pauw een vrouw.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, anders had ik niet geweten welke van de twee je bedoelde.
Vandaar dat Witteman ervandoor wilde.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je weet het nooit, Zor. Straks is Jeroen Pauw een vrouw.
Tegenwoordig ondergaat elke BN'er een geslachtsverandering.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vandaar dat Witteman ervandoor wilde.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegenwoordig ondergaat elke BN'er een geslachtsverandering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |