abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146578731
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:11 schreef ook_gek het volgende:

[..]

42 zie ik net. Zie echt een hele mooie staan. Helaas 4200 euro maar wel nieuw. Mooi klassiek horloge!
Ik zag ze op chrono24 wel voor rond de 3000 voorbij komen.
  woensdag 12 november 2014 @ 17:58:50 #227
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_146580417
Vandaag gebeld door horlogemaker, was net wakker dus weet niet helemaal precies meer wat ie zei. Er is iets van een belangrijke as afgebroken die zorgt dat het horloge loopt meen ik. Dit kan enkel gebeurt zijn door een harde klap. Maar omdat ik het horloge net heb, hoef ik niets te betalen en wordt het dus gratis vergoed.
Ik vermoed echter dat hier al een zwakke plek in zat want hij heeft helemaal geen harde klap gehad, slechts een klapje.
Anyway, ik heb hem over ongeveer 2 weken terug. Joepie
pi_146588927
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 17:58 schreef SugeLucky het volgende:
Vandaag gebeld door horlogemaker, was net wakker dus weet niet helemaal precies meer wat ie zei. Er is iets van een belangrijke as afgebroken die zorgt dat het horloge loopt meen ik. Dit kan enkel gebeurt zijn door een harde klap. Maar omdat ik het horloge net heb, hoef ik niets te betalen en wordt het dus gratis vergoed.
Ik vermoed echter dat hier al een zwakke plek in zat want hij heeft helemaal geen harde klap gehad, slechts een klapje.
Mooi dat het probleem achterhaald is en het gratis hersteld wordt. Waarschijnlijk is een as van het ankerrad verbogen of afgebroken. Dan lopen ze inderdaad niet zo lekker meer.
pi_146592244

Tips voor een andere 18mm band? Er zit nu een Chinees leren bandje op met zo'n foute print. ;(
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 13 november 2014 @ 02:02:26 #230
406944 SugeLucky
pi_146600409
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 21:23 schreef Fisherman het volgende:

[..]

Mooi dat het probleem achterhaald is en het gratis hersteld wordt. Waarschijnlijk is een as van het ankerrad verbogen of afgebroken. Dan lopen ze inderdaad niet zo lekker meer.
Ben er ook blij mee!
  donderdag 13 november 2014 @ 02:03:18 #231
406944 SugeLucky
pi_146600421
quote:
7s.gif Op woensdag 12 november 2014 22:18 schreef Skv het volgende:

Tips voor een andere 18mm band? Er zit nu een Chinees leren bandje op met zo'n foute print. ;(
Ik zou er denk ik een witte band om doen. Ik denk dat dat wel mooi uitkomt met die wijzerplaat. Gewoon een simpel leren bandje denk ik.
  donderdag 13 november 2014 @ 13:03:49 #232
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_146608041
quote:
15s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:22 schreef Prof_Hoax het volgende:
Hmm, 1 poster hier ingebroken en z'n horloges gejat, 1 poster hier z'n horloge van z'n pols gerukt... gevaarlijke zooi die dure horloges.

Blij dat je nog gematst bent Skv, al zal je nooit voor terug kunnen kopen wat je kwijt bent.
Loop zelf intussen zo'n 8 jaar met wat duurdere horloges(ben pas 24, eerste 'echte' klok was een Omega Dynamic) en heb hier nog nooit nare ervaringen mee gehad. Niet met stappen niet, niet op school niet, nergens niet en ik draag mijn horloges dus echt altijd. Met werken, vrije tijd, met mountainbiken en ga zo maar door. Zo'n inbraak kan eigenlijk iedereen wel overkomen. Dat 'van de pols trekken' is dan toch wat heftiger en lijkt meer op de verhalen die je over vakanties in Brazilië hoort.. Kan natuurlijk er ook aan liggen dat het hier in 't diepe zuiden zo rustig is :+

quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 17:58 schreef SugeLucky het volgende:
Goed om te horen! Zou bijna gaan denken dat het horloge voor hij in je bezit kwam, dus al niet 100% was met betrekking tot die as that is.Fijn dat het iig kosteloos wordt opgelost en dat hij voor de feestdagen weer terug is :Y
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_146608159
quote:
7s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:37 schreef Skv het volgende:

[..]

Dat was ook het zure van de inbraak. Ik had 8 horloge van de overgrootvader van mijn vriendin gekregen. Die man was vroeger een behoorlijke communist schijnt, dus ging nog wel eens heen en terug naar de USSR en kocht daar eea. Ik had puur toevallig het mooiste klokje er uit gehaald en in mijn horlogedoos gedaan. Rest van die 7 klokjes moest ik nog uitzoeken en die zaten mijn bureau. Inbreker heeft gewoon dat hele zakje gejat en alle andere horloge (in horlogedoos) laten liggen. :+

Deze is er nog:

[ afbeelding ]
Dus je weet eigenlijk niet of je verlies hebt omdat je de waarde van de horloges niet echt wist?

Blij voor je dat je de mooiste er uit hebt gehaald en het is inderdaad een mooi horloge, is dat de originele band of iets wat je er zelf op hebt gezet? Ziet er mooi uit :Y
pi_146608184
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 13:03 schreef x3ro het volgende:

[..]

Loop zelf intussen zo'n 8 jaar met wat duurdere horloges(ben pas 24, eerste 'echte' klok was een Omega Dynamic) en heb hier nog nooit nare ervaringen mee gehad. Niet met stappen niet, niet op school niet, nergens niet en ik draag mijn horloges dus echt altijd. Met werken, vrije tijd, met mountainbiken en ga zo maar door. Zo'n inbraak kan eigenlijk iedereen wel overkomen. Dat 'van de pols trekken' is dan toch wat heftiger en lijkt meer op de verhalen die je over vakanties in Brazilië hoort.. Kan natuurlijk er ook aan liggen dat het hier in 't diepe zuiden zo rustig is :+

Dan zit ik goed, ook een Zuiderling (zuid-west - Zeeuws Vlaanderen). Inderdaad zo'n inbraak is gewoon altijd zuur, ik geloof dat de user in een cafe in de hoofdstad was, en daar is hij van z'n pols gerukt.. kan het mis hebben.
pi_146608464
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 13:03 schreef x3ro het volgende:

[..]

Scheelt ook dat 95% de waarde niet weet van de meeste horloges, alleen Rolex kent iedereen wel (en Omega misschien). Maar als je vervolgens met een Christiaan van der Klaauw Planetarium van 30K zou lopen, zou het merendeel geen flauw idee hebben wat de waarde is.
pi_146609132
quote:
99s.gif Op donderdag 13 november 2014 13:07 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Dus je weet eigenlijk niet of je verlies hebt omdat je de waarde van de horloges niet echt wist?

Blij voor je dat je de mooiste er uit hebt gehaald en het is inderdaad een mooi horloge, is dat de originele band of iets wat je er zelf op hebt gezet? Ziet er mooi uit :Y
Precies, ben allang blij dat de verzekering met 7x 80(?) Euro heeft uitgekeerd. Deze band had ik er zelf op gezet, zit inmiddels nog weer een andere om. De originele hing van de rafels aan elkaar. :D!
pi_146609357
quote:
7s.gif Op donderdag 13 november 2014 13:39 schreef Skv het volgende:

[..]

Precies, ben allang blij dat de verzekering met 7x 80(?) Euro heeft uitgekeerd. Deze band had ik er zelf op gezet, zit inmiddels nog weer een andere om. De originele hing van de rafels aan elkaar. :D!
Zit toch te denken om misschien een andere band op mijn Clown te zetten. Deze blijft toch wel erg stug.
pi_146611927
quote:
7s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:26 schreef Skv het volgende:

[..]

De inbreker was zo stom om 's nachts mijn slaapkamer in te komen om te kijken of daar nog wat te halen was. Zie ook GC / Reageren op inbreker?. Ondanks dat ik hem heb betrapt en mijn huis uit heb gejaagd heeft hij een zonnebril á 200 Euro, het paspoort van mijn vriendin, 20 Euro in contanten en 7 horloges (gelukkig geen dure) weten te jatten. En de autosleutels van mijn onderburen; die auto hebben ze 4 maanden geleden meegenomen. :r Ik heb iig mijn verzekeringspremie voor de komende 10 jaar er weer uit :+
Inmiddels wel wat voorzorgsmaatregelen getroffen met een Maglite? :P
pi_146612612
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:53 schreef Kazenbazen het volgende:

[..]

Inmiddels wel wat voorzorgsmaatregelen getroffen met een Maglite? :P
6-cell heb ik aangeschaft. En een luchtbuks. Om mee te zwaaien :P
pi_146612719
Las het net in het topic, jammer dat je de grote hebt gekocht. Word aangemerkt als potentieel wapen en dus ben je bij geweld vrijwel altijd de sjaak :r
pi_146613843
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:14 schreef Kazenbazen het volgende:
Las het net in het topic, jammer dat je de grote hebt gekocht. Word aangemerkt als potentieel wapen en dus ben je bij geweld vrijwel altijd de sjaak :r
Het zal allemaal best. Als ik weer zo'n debiel in mijn kamer heb staan dan heb ik liever iets om me op dat moment mee te verdedigen dan niet. En dus heb ik liever een langere zaklamp dan een korte. Het is niet zo dat ik iemand moedwillig zijn hersenpan in ga slaan ofzo. Heb ik de vorige keer ook niet gedaan.
pi_146615111

Wait, whut.
pi_146615113
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 13:17 schreef Sinergie het volgende:

[..]

Scheelt ook dat 95% de waarde niet weet van de meeste horloges, alleen Rolex kent iedereen wel (en Omega misschien). Maar als je vervolgens met een Christiaan van der Klaauw Planetarium van 30K zou lopen, zou het merendeel geen flauw idee hebben wat de waarde is.
Er zijn denk ik weinig mensen die prijslijsten uit hun hoofd kennen. Van herkenbare modellen zoals een aantal van Rolex, Omega en IWC weet men altijd wel dat ze een aantal duizend euro's kosten.
Exacte prijs weet je pas vaak als je er een wilt kopen en dus je erin gaat verdiepen.
Er zijn wel minder opvallende horloges dan die VdK planetarium trouwens en die ook in die prijsklasse zitten. Overigens zijn over het algemeen van welk merk dan ook stalen modellen vaak minder herkenbaar.
pi_146615217
quote:
99s.gif Op donderdag 13 november 2014 16:22 schreef Prof_Hoax het volgende:
[ afbeelding ]

Wait, whut.
Die Pearlmaster vind ik bij vrouwen heel goed kunnen hoor, de Crosswind special daarentegen is echt over de top. Moet gewoon staal zijn , en dan nog is deze erg opvallend en veel te groot. Ik kende wel iemand die de stalen versie droeg, vond het altijd een groot lomp ding.
pi_146618998
quote:
[ afbeelding ]

Wait, whut.
:r :r :r
Echt verschrikkelijk vind ik dat kitchy goud met diamantjes en oversized-spul.
  donderdag 13 november 2014 @ 18:11:12 #246
406944 SugeLucky
pi_146619190
Lol, die ring is ook echt super lelijk. wtf is dat
  donderdag 13 november 2014 @ 19:07:43 #247
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_146621058
quote:
[ afbeelding ]

Wait, whut.
Past wel bij 'm. Dat is als ik het goed heb Marcus Prinz von Anhalt, (voormalig?) bordeel eigenaar met een in zijn land gekochte titel. Zoiets verwacht je dan ook wel :+
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_146628138
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 19:07 schreef x3ro het volgende:

[..]

Past wel bij 'm. Dat is als ik het goed heb Marcus Prinz von Anhalt, (voormalig?) bordeel eigenaar met een in zijn land gekochte titel. Zoiets verwacht je dan ook wel :+
Ja klopt ja, die ring erbij maakt het ook echt af.
pi_146633941
Die ring is zo overdreven dat niemand van een koningshuis ermee gezien zou willen worden :') (en de madame heeft nou niet echt de nagels van een vorstin)

Even ontopic: Wat is jullie ervaringen met de aankoop van een horloge; de vraagprijs lappen of er sowieso nog wel 10-15-20% af krijgen?
Toen ik mijn Breitling ging passen was de eerste reactie al dat er over de VP onderhandeld kon worden (dus korting)
Is dit ook zo bij tweedehands horloges via chrono24 welke via juweliers verkocht worden?
pi_146635697
Vaak wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')