Hey VA, ging goedquote:
waarom heb ji jeen streep onder je username ??quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:20 schreef BBQSausage het volgende:
Ik weiger met deze TT in de OP te staan.
Mooizoquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hey VA, ging goedaantal pittige vragen maar ook simpele
Waarom jij niet?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
waarom heb ji jeen streep onder je username ??
Is een aandoening. Heb ook al een paar mensen aangestoken.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
waarom heb ji jeen streep onder je username ??
Ik wil wel zo'n kad uit de OPquote:
Mag ik er ook één?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is een aandoening. Heb ook al een paar mensen aangestoken.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik wil wel zo'n kad uit de OP
Dat zei zijn vriendin vannacht ook.quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik wil wel zo'n kad uit de OP
Is gewoon een normale dashquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is ondertitel, alleen weet ik neit hoe je zo'n hoog streepje doet, overgestelde van een underscore
oh srsly?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is gewoon een normale dash
doe ikquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:20 schreef pixelbitty het volgende:
Waarom kan er niet gehouden worden van kadden èn honten?
Nope.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dat zei zijn vriendin vannacht ook.
Tofquote:
Hondquote:
maar heb wel een lichte voorkeur voor kleine hondjes ondanks dat ik een poes hebquote:
Hihiquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
maar heb wel een lichte voorkeur voor kleine hondjes ondanks dat ik een poes heb
jij hebt een poes? geilquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
maar heb wel een lichte voorkeur voor kleine hondjes ondanks dat ik een poes heb
Bij de C.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:24 schreef Fylax het volgende:
Waar is dat topic over Custom CSS in ABO?
quote:
Ik steun je.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:24 schreef richolio het volgende:
Ik wil ook een streepje, maar dat vind ik zonde van #hyvesbedankt. Het lijkt immers al of niemand het tegenwoordig meer boeit of inzet voor deze beweging.
Heb je geen vriendinquote:
Ja, komt omdat jij dat friend icon dingetje er voor hebt staan.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:25 schreef DrNick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel perfecter zou niet kunnen
Iedereen heeft jou automatisch in je vriendenlijst staanquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, komt omdat jij dat friend icon dingetje er voor hebt staan.
Leugens.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Iedereen heeft jou automatisch in je vriendenlijst staan
ik heb geen vriendinquote:
*troost*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heul niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:27 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, DrNick heeft een kleintje.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:27 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, DrNick heeft een kleintje.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:27 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]KarnemelkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mag ik je poes aaien danquote:
Kutstreep? Makkelijk om te scheren wel.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:28 schreef Ro-ald het volgende:
Iedereen met zo'n kut streep onder zijn naam
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐱
[ afbeelding ]Dat klinkt als iets waar je een zwaar hartinfarct van krijgt als je zo'n pak leeg at.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |