Daar moest ik ook aan denken, kon alleen de afbeelding niet vinden.quote:
Alsof jij zo'n geile sik kan weerstaanquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neger pls.
Jij zou nog een geit doen.
Maar zat. Leuke periode is net begonnenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja ben ook niet naar veel geweest, maar een hardcore avondje is toch wel lekker. Moet toch maar weer eens naar een concertje toe. Even kijken of er wat te doen is de komende maanden in NL.
Ik weersta iedereen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alsof jij zo'n geile sik kan weerstaan![]()
Knor.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:50 schreef Fascination het volgende:
Die meiden zijn sws te dun voor me. Ik val op biggetjes.
Onee wacht, deze doen ze morgen. Volgende week wordt een DJ set... niet zo boeiend dus.quote:
Hee Lolaquote:
Geef ze 5 jaar en ze zijn 21 en wat steviger.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:50 schreef Fascination het volgende:
Trusten Kaneelquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar goed, al die sekspraat is weer mooi geweest.
Tot morgen allen.
Fapzequote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tot morgen allen.
Oh nu snap ik waarom je me lekker noemde.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:50 schreef Fascination het volgende:
Kom maar bij me op schoot, heb wat lekkers voor je.quote:
Doei Kaneeltje.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tot morgen allen.
Is het chocola?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kom maar bij me op schoot, heb wat lekkers voor je.
O.a. ja.quote:
Die is cute.quote:
Wat nog meer? Koekjes? IJs? Chips? Nootjes? Kroketten?quote:
Ideaal weer voor de motor en om mijn bodymount uit te proberen!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
Het is koud maar ik weiger de kachel aan te zetten.
Zaterdag schijnt het weer 20 graden te worden
Rosbiefjesquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Die is cute.
[..]
Wat nog meer? Koekjes? IJs? Chips? Nootjes? Kroketten?
hard gewordenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:56 schreef Fera het volgende:
Hangbuikzwijntje. Die blijven tamelijk klein.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Een klein biggetje als huisdier lijkt me best lollig.
Pizza?quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Kennissen van m'n ouders hebben een varkentjequote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
En dan er zo buiten mee wandelen en mensen maar staren.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kennissen van m'n ouders hebben een varkentje
Nice.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kipvleugels komen echt NU uit de oven
joah, weet niet waarmee though. fucking tastyquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Nice.
Nog gemarineerd/gekruid met iets?
Hey Modus, neuken?quote:
Saucijzenbroodje en oreo-koekjes.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Die is cute.
[..]
En maar klagen over mijn smileys altijdquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat kom jij hier soms apart binnenvallen. Lurker.
Een van de 157quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Saucijzenbroodje mag je houden. Dat vind ik niks aan.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Saucijzenbroodje en oreo-koekjes.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En wiet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:07 schreef Fera het volgende:
Anyway, ik ga weer planten stampen. Daarna mag ik chocolade en wiet van mezelf.
Später!
Cannabis Sativaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:07 schreef Fera het volgende:
Anyway, ik ga weer planten stampen. Daarna mag ik chocolade en wiet van mezelf.
Später!
Er bestaan geen te grote hamburgers.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:25 schreef Viro het volgende:
King size double cheese burger xxl van bk is gewoon overkill, zit vol en kan geen eten meer zien. Best bizar dat king size hier, medium is in 'murica. Mja snap nu wel waarom 60% van bevolking daar walvissen zijn
Ik zei geen te grote hamburgers lieve schatquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er bestaan geen te grote hamburgers.
Waarom nam je de xxl dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Lig in een voedselcoma op de bank film te kijken
Noem het geen overkill dan, het is altijd perfect. Hamburgers zijn perfect.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik zei geen te grote hamburgers lieve schat
Ik heb wel een Castanea sativa.quote:
Ik zei ook niet dat de burger niet perfect was, alleen overkill voor mij.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Noem het geen overkill dan, het is altijd perfect. Hamburgers zijn perfect.
Zijn jullie weer over me aan het roddelen?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:54 schreef Myraela het volgende:
Dus de conclusie is dat je een mietje bent.
Jij zou me enorm teleurstellen als je niet minimaal twee van die hamburgers op kan.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zijn jullie weer over me aan het roddelen?
Mag dat niet dan? Voel je je niet juist gewaardeerd dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zijn jullie weer over me aan het roddelen?
Dat zijn jouw woorden. En 1 king size burger is 50% van de calorieen wat ik dagelijks mag etenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:54 schreef Myraela het volgende:
Ik kan ook niksquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij zou me enorm teleurstellen als je niet minimaal twee van die hamburgers op kan.
Neequote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mag dat niet dan? Voel je je niet juist gewaardeerd dan?
Niks mis met een beetje lurken. Er zijn er nu ook bijna 160 die dat doenquote:
Jesus, womanquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:54 schreef Myraela het volgende:
Barb!quote:
Ik ook niet, daarom maar zombies meppen op Dead Islandquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bro [ afbeelding ]
Ik moet slapen maar mijn hoofd wil niet
Eind volgende weekquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:45 schreef Yvie_lu het volgende:
Thijs ik las dat het gesprek goed was gegaan, voor wanneer hoor je wat?
Algemene aanbiedingen of specifiek voor jou?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom maar zombies meppen op Dead Island
[..]
Eind volgende week
En ik kreeg zowaar weer enkele nieuwe aanbiedingen net in de mail. Ja, net
Specifiek naar mij gemaild. Alleen is Arnhem net iets te ver voor mequote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Algemene aanbiedingen of specifiek voor jou?
Gebaseerd of je CV dan ofzo?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Specifiek naar mij gemaild. Alleen is Arnhem net iets te ver voor me![]()
De andere moet ik nog even doorkijken wat het precies is, maar ziet er ook interessant uit.
Gewoon verhuizen, kan je stappen met yatsquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Specifiek naar mij gemaild. Alleen is Arnhem net iets te ver voor me![]()
De andere moet ik nog even doorkijken wat het precies is, maar ziet er ook interessant uit.
Ik denk dat ze mijn CV gevonden hebben op een jobboard of iets dergelijks en zo wat gestuurd hebben. Gebeurt wel vaker, al bellen ze van te voren in plaats van meteen te mailen. Dus morgen eens achteraan gaanquote:
Ik ben al niet zo'n stapper, dus neequote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon verhuizen, kan je stappen met yats
Maakt niet uit, meeten met yats en zijn rode kat aaien.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:23 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ben al niet zo'n stapper, dus nee
lolquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maakt niet uit, meeten met yats en zijn rode kat aaien.
Als je het zat bent bij hem vraag je: " Nog geneukt?" en dan zet ie je weer buiten
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als je het zat bent bij hem vraag je: " Nog geneukt?" en dan zet ie je weer buiten
Gooi er jouw mening inquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:32 schreef Godshand het volgende:
R&P / Cafe-praat voor vrouwen
Grappig topic wel
Al gedaanquote:
Weet ik niet..quote:
Tsja, meestal vind je je eigen mening toch de juiste, dus waarom dan nog die van de anderen lezen?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Weet ik niet..
Geen reactie erop. Maar veel mensen reageren vaak in een topic alleen op de OP en kijken niet naar de rest van de posts..
Het is schijnbaar wel een gave jaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:40 schreef El_Thijs het volgende:
Blijkbaar is slap ouwehoeren toch moeilijker dan gedacht.
Het is onmogelijk niet van die rooie kater te houden vanaf het moment dat je hem ziet. Dus alleen al daarom is mij meeten natuurlijk gewoon leuk.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Omdat mensen ook alleen maar willen lezen wat ze willen lezen. Als je eens zoekt in R&P (of welk ander subfora dan ook) kom je legio voorbeelden tegen waarin je ziet dat mensen echt goed advies geven, wat straal genegeerd wordt tegenover die ene user die hetzelfde denkt en waar de TS zich vervolgens achter schaart.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja, meestal vind je je eigen mening toch de juiste, dus waarom dan nog die van de anderen lezen?
Meestal niet, lijkt mij logisch. Geldt voor iedereen. Aangezien je tussendoor natuurlijk ook nog moet werken, slapen, eten, douchen etc. Opschepperquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:45 schreef yats het volgende:
[..]
Het is onmogelijk niet van die rooie kater te houden vanaf het moment dat je hem ziet. Dus alleen al daarom is mij meeten natuurlijk gewoon leuk.
Ik zet overigens niemand zomaar buiten. Ook niet na die vraag waar het antwoord vooraf al op bekend is. Ik doe immers niet meer aan seks. Althans, meestal niet.
Is er toch iets wat ik nog goed kan. Er is nog hoop!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het is schijnbaar wel een gave ja
Zet maar in je CVquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is er toch iets wat ik nog goed kan. Er is nog hoop!
Doe ik de volgende keer als ik een date heb. Neem ik een CV meequote:
Goedenavond lieverd.quote:
True. Schatje it is then.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er is zeker een verschil tussen schattig en schatje
Hey you too!quote:
Jij bent een schattig schatje.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er is zeker een verschil tussen schattig en schatje
Alles goed gegaanquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:17 schreef El_Thijs het volgende:
Ik moet gaan slapen maar wil nog niet. Morgen de monteur die mijn auto komt halen voor zijn beurt en dat is wel nodig ook
Yv, hoe is het met jou bij de garage afgelopen? Met de auto bedoel ik dus, om misverstanden te voorkomen over het geven van beurten en... ik stop nu.
Goed te horen. Hopelijk valt het bij die van mij ook mee, al heb ik een vermoeden van niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alles goed gegaanLeuke monteur was er niet en ben flink wat armer, maar alles wel weer op en top nu
APK?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed te horen. Hopelijk valt het bij die van mij ook mee, al heb ik een vermoeden van niet.
Nee, dat is pas begin volgend jaar. Ik hoop dat het enkel filters vervangen is, olie verversen en wat er verder bij komt kijken. Al voel ik wel dat hij soms inhoud en dan ineens naar voren schiet terwijl ik het gas niet verder indruk of loslaat. Morgen maar eens doorgeven aan onze monteur.quote:
Omdat ze in de ochtend hun koffie nog niet gehad hebben?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:39 schreef Yvie_lu het volgende:
Waarom zijn mensen 's nachts veel relaxter?
Avond/nachtmensen
Koffiemensenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Omdat ze in de ochtend hun koffie nog niet gehad hebben?
Glaasje melk werkt net zo goed.quote:
Koffiequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Omdat ze in de ochtend hun koffie nog niet gehad hebben?
Ik ga ook eens. Yv mag de nachtbraakster zijn deze keer.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Koffie![]()
Alleen nu niet, lig al in bed. Laatste berichtjes mobiel lezen en dan zo slapen
Dan vervang ik Yv wel weer als nachtbraakster. Maar ook ik ga slapen nu. Trusten!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ga ook eens. Yv mag de nachtbraakster zijn deze keer.
Welterusten allen
quote:
Lekker toch?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ben raar. Normale mensen hebben een kater na alcohol, ik ben altijd hyper de dag erna.
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh heerlijk.Ik ben lekker aan het spacen en dansen op muziek.
Hangt van de hoeveelheid alcohol af of ik een kater heb, maar hyper ben ik niet de volgende ochtendquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ben raar. Normale mensen hebben een kater na alcohol, ik ben altijd hyper de dag erna.
Hihiquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hey baasje. Hoe gaat het met je?
Jaa ook, maar heb slecht geslapen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:22 schreef S15 het volgende:
Met mij gaat het prima, hoe is het met jou?
Oei, iets ergs aan de hand?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hihi. Goed met jou? Ben wel moe. Zometeen naar de psycholoog.
Ik ben vanavond ook moe denk ik. Wat niet goed is want dan heb ik een feestje.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hihi. Goed met jou? Ben wel moe. Zometeen naar de psycholoog.
Kun je niet nog een beetje bijslapen ergens vandaag?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben vanavond ook moe denk ik. Wat niet goed is want dan heb ik een feestje.
Succes bij de psych.
Ehm nja ik ga geholpen worden voor mn angsten dwang en tics maar vandaag zijn er onderzoeken om te kijken of ik autisme heb. Ik denk/hoop van niet.quote:
Meh, nee.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:26 schreef S15 het volgende:
[..]
Kun je niet nog een beetje bijslapen ergens vandaag?
Veel plezier.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben vanavond ook moe denk ik. Wat niet goed is want dan heb ik een feestje.
Succes bij de psych.
Angstenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ehm nja ik ga geholpen worden voor mn angsten dwang en tics maar vandaag zijn er onderzoeken om te kijken of ik autisme heb. Ik denk/hoop van niet.
T was weer gezellig dus?quote:
Ah, ziek?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:37 schreef yats het volgende:
Ik zit op kantoor, maar ik ga denk ik zo weer naar huis. Ben echt kapot.
Succes jongen!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ehm nja ik ga geholpen worden voor mn angsten dwang en tics maar vandaag zijn er onderzoeken om te kijken of ik autisme heb. Ik denk/hoop van niet.
Oh ja, je hebt tentamenweek he. Succes!! En als het feestje vanavond gezellig is, dan zal het met de moeheid ook wel meevallen. Tenminste dat heb ik altijdquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meh, nee.Heb een tentamen vanmiddag. Als ik eenmaal wakker ben dan ben ik ook goed wakker 'the day after' dus dan heb ik niet zo'n behoefte aan slapen.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:37 schreef yats het volgende:
Ik zit op kantoor, maar ik ga denk ik zo weer naar huis. Ben echt kapot.
Dankje, komt goed.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:40 schreef S15 het volgende:
[..]
Oh ja, je hebt tentamenweek he. Succes!! En als het feestje vanavond gezellig is, dan zal het met de moeheid ook wel meevallen. Tenminste dat heb ik altijd
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:46 schreef El_Thijs het volgende:
Goedemorgen allen
Auto is met de monteur mee, hopen dat het allemaal meevalt![]()
Goedemorgenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:46 schreef El_Thijs het volgende:
Goedemorgen allen
Auto is met de monteur mee, hopen dat het allemaal meevalt![]()
Je mag nog niet autorijden knul. En het is niet koudquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:48 schreef Fylax het volgende:
In de auto onderweg naar psycholoog.
Brr wat is het koud.
Mooi zo, wat voor tentamen heb je?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dankje, komt goed.
Fuck, Hurts is lekkere muziek zo in de ochtend.
Hier begint het zonnetje door te brekenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:48 schreef Fylax het volgende:
In de auto onderweg naar psycholoog.
Brr wat is het koud.
Neuroscience.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:48 schreef S15 het volgende:
[..]
Mooi zo, wat voor tentamen heb je?
Fuck, foute uurtje op Q-music hier, Heeeeeeee heeeee baby
Beroerd vooralquote:
quote:
Nah, we hebben een eigen monteur die graag bijklust. En die 'naait' ons niet zo snel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:48 schreef S15 het volgende:
[..]
Goedemorgen
Valt meestal alleen maar tegen
Zelf gebakken? Dan kom ik ook, want de vorige keer waren ze heerlijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lief dat je Fax zijn taken waarneemt
Vanavond pannenkoeken
Ja ik ook. Toen kreeg ik een bril. Weg droom, want toen waren ze te streng. En nu ben ik te oudquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:51 schreef Barbusse het volgende:
Luchtmacht heeft moeite met vinden piloten Godver, als ik wat jonger was geweest had ik het wel geweten...
Voor zover ik weet is die toelating echt super streng. Begrijpelijk natuurlijk, maar als ze echt moeite hebben met het vinden van piloten, kunnen ze simpelweg wat meer mensen toelaten tot de opleiding lijkt me.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:51 schreef Barbusse het volgende:
Luchtmacht heeft moeite met vinden piloten Godver, als ik wat jonger was geweest had ik het wel geweten...
Klinkt ingewikkeldquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neuroscience.Nummero 3.
Bwhehe.Kan je niet van zender wisselen?
Serieus? Het leger in? Lijkt me vreselijk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:51 schreef Barbusse het volgende:
Nee, in Grunn. En Enschede. Heel spannend allemaal.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:53 schreef S15 het volgende:
[..]
Klinkt ingewikkeld
Studeer je ook in Utrecht?
Haha, hij staat eigenlijk altijd op Q-music en het foute uur kan ik vaak wel waarderen, maar dit was wel heel erg
Ik had gesolliciteerd, maar ze hadden niemand nodig op dat moment. Hetzelfde gedaan bij de marine, keuring gedaan zelfs voor Lynx helicopter. Eerste testen gehaald, maar toen zetten ze het stop omdat ze ook niemand nodig haddenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is die toelating echt super streng. Begrijpelijk natuurlijk, maar als ze echt moeite hebben met het vinden van piloten, kunnen ze simpelweg wat meer mensen toelaten tot de opleiding lijkt me.
Als je maar 4 uur geslapen hebt?quote:
Ja, eergisteren al. Dat staat hier los van.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij had de week toch gebroken oid?
Ah, ik snap het nu niet meerquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, in Grunn. En Enschede. Heel spannend allemaal.
Ik had er serieus aan gedacht, en soms denk ik nog steeds waarom ik het niet gedaan heb.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus? Het leger in? Lijkt me vreselijk.
Fan-fucking-tastic.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:55 schreef Yvie_lu het volgende:
Bah http://nos.nl/op3/artikel(...)o-of-meer-klaar.html
En vandaag begint ook het schaatscircus weer.
F-16 of Apache vliegen? Lijkt me geweldigquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus? Het leger in? Lijkt me vreselijk.
Hahahaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vanavond pannenkoeken
Jep, wordt weer wat extra aftikkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:55 schreef Yvie_lu het volgende:
Bah http://nos.nl/op3/artikel(...)o-of-meer-klaar.html
En vandaag begint ook het schaatscircus weer.
Aww, zonde. Ik ken een handjevol mensen die het ook hebben geprobeerd maar niet werden toegelaten. Op een persoon na. Knap als het lukt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had gesolliciteerd, maar ze hadden niemand nodig op dat moment. Hetzelfde gedaan bij de marine, keuring gedaan zelfs voor Lynx helicopter. Eerste testen gehaald, maar toen zetten ze het stop omdat ze ook niemand nodig hadden
Thx.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:56 schreef S15 het volgende:
[..]
Ah, ik snap het nu niet meer
Maar goed, in ieder geval succes vanmiddag
En het is vet om 'Barbusse' als callsign te hebbenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
F-16 of Apache vliegen? Lijkt me geweldig
Puur om het vliegen dan, lijkt me.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
F-16 of Apache vliegen? Lijkt me geweldig
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vanavond pannenkoeken
Lolita?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Light of my life, fire of my loins![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En het is vet om 'Barbusse' als callsign te hebben
Raining death from abovequote:
Fire of your loins? Oh my...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Light of my life, fire of my loins![]()
Sorry, it fits my mood todayquote:
Wat denk je? Een paar collega's doken er gisteren op als hyena's op een antilope karkasquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er zijn geen chocolaatjes van gisteren meer over?
Dan denk ik dat het antwoord 'nee' is.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat denk je? Een paar collega's doken er gisteren op als hyena's op een antilope karkas
Ik normaal gesproken ook. Maar nu even nietquote:
Moet kunnen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik normaal gesproken ook. Maar nu even niet
Allicht, als mensen jou zien in een oorlogsgebied gaan meteen de wapens neer.quote:
Omdat ze met haar wapens aan komt zettenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht, als mensen jou zien in een oorlogsgebied gaan meteen de wapens neer.
WMDquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Omdat ze met haar wapens aan komt zetten
Ik ben geenszins van plan mij in oorlogsgebied te begevenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht, als mensen jou zien in een oorlogsgebied gaan meteen de wapens neer.
Dan is er ook geen vredequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben geenszins van plan mij in oorlogsgebied te begeven.
Kan je niet 1 van die 2 personen meenemen om je handje vast te houden?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb een uitnodiging gekregen voor een feestje morgenavond. Dag van de doden.
Maar dan moet ik naar buiten
Ik zou niet gaan. Als je wilt kunnen we ook cammen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan je niet 1 van die 2 personen meenemen om je handje vast te houden?
Nouja wat een onbeschaamde flirt ben je ook.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zou niet gaan. Als je wilt kunnen we ook cammen.
Weep for mankindquote:
En dan ook heel blij eenquote:
Ik kan wel huilen om het huilen, maar dat is zo pessimistisch.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dan ook heel blij eenerbij zetten
Leuk joh, gaan! Wie weet wat de avond zal brengen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen dooie boel hoop ik.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Leuk joh, gaan! Wie weet wat de avond zal brengen.
De mijne is er net klaar mee, toevallig. Al waren het er minderquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:13 schreef Yvie_lu het volgende:
Update 24 van 70 installeren....
Lang leve Windows![]()
*zucht*
Het heeft niet mijn voorkeur.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:06 schreef El_Thijs het volgende:
Niks mis met je tranen laten lopen. Waarvoor, dat is een ander verhaal.
Jij en yats zouden eens een "niks mis met"-clubje moeten oprichten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:06 schreef El_Thijs het volgende:
Niks mis met je tranen laten lopen. Waarvoor, dat is een ander verhaal.
Ben jij het ere-lid.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij en yats zouden eens een "niks mis met"-clubje moeten oprichten.
Nee.quote:
En functioneer je nog naar behoren?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:21 schreef S15 het volgende:
Weer terug van overleg, het overleg was trouwens een functioneringsgesprek
Jazekerquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En functioneer je nog naar behoren?
Windowsquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:13 schreef Yvie_lu het volgende:
Update 24 van 70 installeren....
Lang leve Windows![]()
*zucht*
Ik heb daarvoor al een verjaardag van de man van mijn nicht.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Leuk joh, gaan! Wie weet wat de avond zal brengen.
Dan zit het goedquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:23 schreef S15 het volgende:
[..]
Jazeker
Alleen maar positieve kritieken en mijn collega's vinden me erg leuk. Dat vind ik eigenlijk nog het belangrijkste
quote:
En plannen?quote:
Windowsquote:
Diep manquote:
Niet SkyOS?quote:
Nee, ik heb wel even BeOs geprobeerd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Niet SkyOS?
Of Solaris? of FreeBSD?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel even BeOs geprobeerd.
Zit je op de kabel of op wifi? Heb wel eens updates binnen moeten halen via wifi, en dat duurde gewoon een dagquote:
wifi, en dit is niet het downloaden, maar het installeren. Downloaden vanochtend vroeg al gedaanquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zit je op de kabel of op wifi? Heb wel eens updates binnen moeten halen via wifi, en dat duurde gewoon een dag
lolquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Perfectie moet je niet overhaasten.
Dan zou ik nog een kopje thee zetten en er rustig voor gaan zitten/liggenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
wifi, en dit is niet het downloaden, maar het installeren. Downloaden vanochtend vroeg al gedaan
Dat doe ik nu toch ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol
Ga jij nou maar lekker weekend vieren
Ja ondertussen al genoeg gedaan, was gedraaid en opgehangen, keuken schoongemaakt, deze laptop opgeschoond. Nu lekkere mannen aan het kijken met een kopje thee erbij inderdaadquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan zou ik nog een kopje thee zetten en er rustig voor gaan zitten/liggen
Uiteraardquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oeh je viert het met ons samen?
Dat is wel erg aardig van je!
Bespied je mij?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja ondertussen al genoeg gedaan, was gedraaid en opgehangen, keuken schoongemaakt, deze laptop opgeschoond. Nu lekkere mannen aan het kijken met een kopje thee erbij inderdaad
Ik ben trots op je. Dadelijk ook eens even boodschappen doen voor moeders. Kijken wat we vanavond eten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja ondertussen al genoeg gedaan, was gedraaid en opgehangen, keuken schoongemaakt, deze laptop opgeschoond. Nu lekkere mannen aan het kijken met een kopje thee erbij inderdaad
Jij zegt het, ik dacht het.quote:
Ook wel eens gehad. Was een bonnetje van ietsquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:45 schreef Samzz het volgende:
Dus. Blijkbaar zat er een stuk papier in m'n spijkerbroek. Hele was onder de witte frutsels.
Is bespieden niet in het geheim? Dat doe ik sws niet. En ik weet het niet, ben jij lekker EN sta je op een datingsite, dan zou het zomaar kunnen ja.quote:
Hoe is het met je moeder eigenlijk? Medicatie al iets aan het afbouwen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben trots op je. Dadelijk ook eens even boodschappen doen voor moeders. Kijken wat we vanavond eten.
[..]
Jij zegt het, ik dacht het.
Oh je bekijkt mijn profielquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is bespieden niet in het geheim? Dat doe ik sws niet. En ik weet het niet, ben jij lekker EN sta je op een datingsite, dan zou het zomaar kunnen ja.
Kuur is al voorbij, nu meer revalideren. Hoogstens een paar pijnstillers en de bloedverdunners, maar meer is het gelukkig niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe is het met je moeder eigenlijk? Medicatie al iets aan het afbouwen?
Fijn dat alle 'bijwerkingen' van de operatie weg zijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kuur is al voorbij, nu meer revalideren. Hoogstens een paar pijnstillers en de bloedverdunners, maar meer is het gelukkig niet.
Nee moet ik weer vrij voor nemen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lekker
Kan je die gewoon om je werkuren heen plannen?
oh, dat is wel zonde.Kan het niet aan het einde v.d. dag aangezien je vaak toch heel vroeg begint?quote:
Ze kan goed bewegen met de krukken. Trap op en af kan ze ook, en ze oefent met de hometrainer. Ze kan nog geen hele cirkel maken, maar ze komt steeds een stukje verder. Vordert langzaam maar zekerquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Fijn dat alle 'bijwerkingen' van de operatie weg zijn
Ze kan wel alweer een beetje lopen/knie buigen, of dat nog niet?
Moet tot kwart voor 4 werken he, en afhankelijk van waar ik zit ben ik dan alsnog pas na half 5 thuis. En dan nog even douchen en omkleden enzo.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
oh, dat is wel zonde.Kan het niet aan het einde v.d. dag aangezien je vaak toch heel vroeg begint?
Oh, dat klinkt allemaal positief!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze kan goed bewegen met de krukken. Trap op en af kan ze ook, en ze oefent met de hometrainer. Ze kan nog geen hele cirkel maken, maar ze komt steeds een stukje verder. Vordert langzaam maar zeker
Maar moet je dan gelijk de hele dag vrij nemen of mag je ook een paar uur vrij nemen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet tot kwart voor 4 werken he, en afhankelijk van waar ik zit ben ik dan alsnog pas na half 5 thuis. En dan nog even douchen en omkleden enzo.
Hele dag nu, ook omdat ik nog niet weet waar ik maandag zit.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar moet je dan gelijk de hele dag vrij nemen of mag je ook een paar uur vrij nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |