"De naheffing uit Brussel komt er omdat ook in Europa een nieuwe wereldwijd toegepaste rekenmethode wordt gehanteerd"quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
En waarom opeens een andere rekenmethode? Omdat dit voor bepaalde landen beter uitkomt?
Bananen recht pratenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:04 schreef remlof het volgende:
[..]
"De naheffing uit Brussel komt er omdat ook in Europa een nieuwe wereldwijd toegepaste rekenmethode wordt gehanteerd"
Omdat de hele wereld die al gebruikte behalve de EU dus.
Wat snap je niet aan gelijkwaardigheid?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je bent dus tegen het wegnemen van handelsbelemmeringen en voor het opwerpen van nieuwe belemmeringen. Lekkere mentaliteit
De ene dag naheffing van 650 miljard, paar dagen later mogen 6 miljoen Nederlanders even tussen de 3 a 600 euro aftikken, ja dit soort verassingen geven echt aan dat de boel daar onder controle is, het erge is dat het ze ook geen fuck kan schelen, toch niet hun geld.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het grote complot. Maar natuurlijk, dat zal het zijn...
Met terugwerkende kracht ging het fantastisch in Nederland!!!quote:
Puur toeval!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
De ene dag naheffing van 650 miljard, paar dagen later mogen 6 miljoen Nederlanders even tussen de 3 a 600 euro aftikken, ja dit soort verassingen geven echt aan dat de boel daar onder controle is, het erge is dat het ze ook geen fuck kan schelen, toch niet hun geld.
Ik snap gelijkwaardigheid prima. Maar wat jij voorstelt komt in de praktijk neer op het zwaar naaien van de Nederlandse ondernemers. Immers je werpt nieuwe handelsbelemmeringen op.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan gelijkwaardigheid?
650 miljard? Wellicht even diep ademen en tot tien tellen voor je weer ontploft...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
De ene dag naheffing van 650 miljard, paar dagen later mogen 6 miljoen Nederlanders even tussen de 3 a 600 euro aftikken, ja dit soort verassingen geven echt aan dat de boel daar onder controle is, het erge is dat het ze ook geen fuck kan schelen, toch niet hun geld.
Laat me raden, je bent nooit ondernemer geweest?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik snap gelijkwaardigheid prima. Maar wat jij voorstelt komt in de praktijk neer op het zwaar naaien van de Nederlandse ondernemers. Immers je werpt nieuwe handelsbelemmeringen op.
Miljard/Miljoen, je raakt al snel de tel kwijt in dit land met de "tegenvallertjes"quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
650 miljard? Wellicht even diep ademen en tot tien tellen voor je weer ontploft...
Of je hebt gewoon geen idee waar je over praat?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Miljard/Miljoen, je raakt al snel de tel kwijt in dit land met de "tegenvallertjes"
Voor een ondernemers zijn nieuwe handelsbelemmeringen gunstig. Beweer je dit nu echt?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Laat me raden, je bent nooit ondernemer geweest?
Ja want dat is het enige belang waar je als ondernemer mee te maken hebtquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Voor een ondernemers zijn nieuwe handelsbelemmeringen gunstig. Beweer je dit nu echt?
Nogmaals, is het opwerpen van nieuwe handelsbelemmeringen gunstig of ongunstig voor ondernemers?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja want dat is het enige belang waar je als ondernemer mee te maken hebt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je snapt dat het aantal ondernemers in Nederland dat zaken doet met buiteland miniem is?
Als dat op basis van gelijkwaardigheid gebeurt is dat een prima zaak, echter als je grenzen openstelt dien je ook gelijke voorwaarden te hebben en dat is niet het geval.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nogmaals, is het opwerpen van nieuwe handelsbelemmeringen gunstig of ongunstig voor ondernemers?
Is protectionisme verstandige politiek?
Kan je ook de vraag beantwoorden? Hoe verstandig is het opwerpen van nieuwe handelsbelemmeringen en het invoeren van protectionistische maatregelen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als dat op basis van gelijkwaardigheid gebeurt is dat een prima zaak, echter als je grenzen openstelt dien je ook gelijke voorwaarden te hebben en dat is niet het geval.
En dat moet vanuit een moloch van een EU? Zelfs in de gouden eeuw hadden we al handelsverdragen en dat werkte prima.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kan je ook de vraag beantwoorden? Hoe verstandig is het opwerpen van nieuwe handelsbelemmeringen en het invoeren van protectionistische maatregelen?
Immers je bepleit dit nogal hartstochtelijk.
Beantwoord nu gewoon eens de vraag.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
En dat moet vanuit een moloch van een EU? Zelfs in de gouden eeuw hadden we al handelsverdragen en dat werkte prima.
Je probeert me weer woorden in de mond te leggen zoals je altijd doet, komt omdat je een simpele ziel bent, ik heb de vraag allang beantwoord.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Beantwoord nu gewoon eens de vraag.
Het gaat mij er om dat je hier keer op keer het opwerpen van nieuwe handelsbelemmeringen en protectionistische maatregelen bepleit. Dat vind ik gewoon bijzonder. maar zal wel onderdeel van je ideologie zijn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je probeert me weer woorden in de mond te leggen zoals je altijd doet, komt omdat je een simpele ziel bent, ik heb de vraag allang beantwoord.
Geef me 1 voorbeeld waar zeg dat ik voor handelsbeperkingen ben?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het gaat mij er om dat je hier keer op keer het opwerpen van nieuwe handelsbelemmeringen en protectionistische maatregelen bepleit. Dat vind ik gewoon bijzonder. maar zal wel onderdeel van je ideologie zijn.
Hier bvquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geef me 1 voorbeeld waar zeg dat ik voor handelsbeperkingen ben?
Het is immers een direct gevolg van uit de EU stappen als Nederland. Dat gaat ons veel welvaart kosten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
En waarom zou het een belachelijk plan zijn?
LOL, dus omdat ik niet voor een EU onder de huidige vorm ben, ben ik voor handelsbeperkingen?????quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hier bv
[..]
Het is immers een direct gevolg van uit de EU stappen als Nederland. Dat gaat ons veel welvaart kosten.
Het ging om uit de EU stappen. Dat heeft 1 direct gevolg en dat is het opwerpen van nieuwe handelsbelemmeringen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
LOL, dus omdat ik niet voor een EU onder de huidige vorm ben, ben ik voor handelsbeperkingen?????
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |