SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn oprechte excuses, ik wist niet dat je boos ging worden. Ik kan ook niks goed doen,.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Wilde net een nieuw deel openen.
#excusesaanvaardquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn oprechte excuses, ik wist niet dat je boos ging worden. Ik kan ook niks goed doen,.
Klinkt echt nastyquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:19 schreef Stimorol- het volgende:
Heb vandaag Kitkat Chunky double caramel gehad. Viel tegen
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is echt een fantastisch idee! Ga ik doen. Dankjewel zG.
Heb enorme behoefte aan zoetigheid vandaagquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klinkt echt nastyJe had een mars moeten nemen. Of bounty.
Vraag haar ten huwelijk, als je zo oprecht bent, want dat zou al haar problemen oplossenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:24 schreef zarGon het volgende:
Even serieus dan maar: vind het oprecht kut voor je dat je ouders zo panisch/overb
Echt hoor. Ik bedoel, we liepen gewoon naast elkaar, hield zn hand/arm niet eens vast oid... Mn vader weet het geloof ik niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:24 schreef zarGon het volgende:
[..].
Even serieus dan maar: vind het oprecht kut voor je dat je ouders zo panisch/overbeschermend/beperkend reageren.
Soms heb je dat, ik ontbeet om half 9 met een oliebol.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb enorme behoefte aan zoetigheid vandaag![]()
FUCK
Alsof ze een Turk accepteren, die bovendien geen sjiiet is. Ben je mal jij!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:33 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Vraag haar ten huwelijk, als je zo oprecht bent, want dat zou al haar problemen oplossen
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik moet dit even ergens kwijt, mn dagboek is opgegeten door mijn pinguin sry.Omgekeerde wereld welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent HAAAARTSTIKKE Turks jongen. In welke zin zou jij "verkaasd" (quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben niet zonder reden een "kaaskop" geworden.Al begin ik tegenwoordig wel steeds meer een verturkte kaaskop te worden.
) moeten zijn dan?
Nog steeds beter dan een Hollanderquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt hoor. Ik bedoel, we liepen gewoon naast elkaar, hield zn hand/arm niet eens vast oid... Mn vader weet het geloof ik niet..
[..]
Soms heb je dat, ik ontbeet om half 9 met een oliebol.
[..]
Alsof ze een Turk accepteren, die bovendien geen sjiiet is. Ben je mal jij!
Humorquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:59 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Jij bent HAAAARTSTIKKE Turks jongen. In welke zin zou jij "verkaasd" () moeten zijn dan?
Dan heeft ze een groter probleem: mij. Bovendien ben ik al gebonden aan Julis en met haar kan ik niet fucken, ze kent karate.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:33 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Vraag haar ten huwelijk, als je zo oprecht bent, want dat zou al haar problemen oplossen
Mjamja, doe je niks aan.quote:
Volgens mij accepteren ze een Nederlander eerder dan een soenniet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:59 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan een Hollander
je moet ook niet zo gretig eten..quote:
Ik ben gulzig en heb al met moeite gewacht tot t wat koud leek.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
je moet ook niet zo gretig eten..
ik leg het altijd in een pannetje met koud water zodat het sneller afkoeltquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben gulzig en heb al met moeite gewacht tot t wat koud leek.
Echt he!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:05 schreef Montelly het volgende:
gvd, gaat hier nog steeds over KB dat met die jongen toevallig liep? wat een issue zeg, wat een issue..
Ken jij Nick Drake trouwens?quote:
Errug he!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:05 schreef Montelly het volgende:
gvd, gaat hier nog steeds over KB dat met die jongen toevallig liep? wat een issue zeg, wat een issue..
Vaak verwijten van sjiieten (en alevieten), terwijl soennieten volgens mij daar makkelijker in zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mjamja, doe je niks aan.
[..]
Volgens mij accepteren ze een Nederlander eerder dan een soenniet.
Nee, ken ik niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ken jij Nick Drake trouwens?Wat een muziek, wat een muziek.
[..]
Ja. Moet ze zich wel aanpassen he.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vaak verwijten van sjiieten (en alevieten), terwijl soennieten volgens mij daar makkelijker in zijn.
Waar gaan ze een betere schoonzoon vinden dan ik?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mjamja, doe je niks aan.
[..]
Volgens mij accepteren ze een Nederlander eerder dan een soenniet.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vaak verwijten van sjiieten (en alevieten), terwijl soennieten volgens mij daar makkelijker in zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
boehoequote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Moet ze zich wel aanpassen he.
Aan de soenniet naturlich.
Hij maakt soms typisch Nederlandse grappen over religie en cultuur enz.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:07 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Hoe bedoel je. Ik ben serieus...
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:25 schreef Montelly het volgende:
[..]Dit is too muchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hou het wel bij whey
luister, wil je nou indruk maken op ambirol ofniet?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit is too muchik hou het wel bij whey
Ik heb een Russische, enkele soennitische, joodse en een christelijke in de familie.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
boehoe![]()
Ik heb in mijn hele 3ashirat mashirat nog nooit iemand horen klagen over sjiieten e.d. en zelfs genoeg die met niet-soennieten of niet-moslims zijn getrouwd.
Lekker comfortabel in die slachtofferrol of niet?
Veel soennieten boeit het niet meer of iemand bidt, vast of een hoofddoek draagt enz, omdat zij of hun directe omgeving het ook niet meer doet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Moet ze zich wel aanpassen he.
Aan de soenniet naturlich.
wie is ruskie?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb een Russische, enkele soennitische, joodse en een christelijke in de familie.
Alevieten willen al liever geen soenniet. Dan moeten ze zich aanpassen aan regels als geen bikini meer etc. We accepteren wel anderen, hoor. Bij ons mogen ze gewoon zichzelf zijn.
Nee?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
luister, wil je nou indruk maken op ambirol ofniet?
Onzin. Sws mensen die het niet zo boeit zijn vaak Turken.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:31 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Veel soennieten boeit het niet meer of iemand bidt, vast of een hoofddoek draagt enz.
Tuurlijk, denken dat ik train voor mezelf pfff gtfoquote:
Turkse mannen zijn wel jaloers, dus ik weet niet of alevitische mannen gelukkig zijn met hun vrouw in bikiniquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Onzin. Sws mensen die het niet zo boeit zijn vaak Turken.
shiiiiiit...leuk leukquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn neef is getrouwd met een Russin.
Ga luisteren.quote:
Ja, geloof het ook..quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:25 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Waar gaan ze een betere schoonzoon vinden dan ik?
Wat een nonkennisquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Onzin. Sws mensen die het niet zo boeit zijn vaak Turken.
Op de foto ziet het er mooi uit, vraag me af hoe dat er in het echte leven eruit ziet, zo'n plamuurlaag op dr bakkes. Of stel je voor, de day after.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:34 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
check die skills dan.
Stimo heeft je liever dik dan gespierd he..quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
Tuurlijk, denken dat ik train voor mezelf pfff gtfo
Afwijzingquote:
day after is toch picca 1? mwa, dan valt het imho mee, heb erger gezien/meegemaakt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Op de foto ziet het er mooi uit, vraag me af hoe dat er in het echte leven eruit ziet, zo'n plamuurlaag op dr bakkes. Of stel je voor, de day after.Lekkermoederrrr.
Stimo weet niet wat ze wil, je moet er ook niet naar vragen maar gewooon doen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Stimo heeft je liever dik dan gespierd he..
Maar Peunage wijst mij weer af, dus dan doe ik mee met jou en ga ik ook zielig zijn enzo.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:37 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Afwijzing![]()
Ik ga nu voor de rest van mijn leven depressieve gedichten schrijven en zwaarmoedige muziek componeren.
Nee, stel je voor je wordt wakker, je hele kussensloop besmeurd, en al die shizzle.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
day after is toch picca 1? mwa, dan valt het imho mee, heb erger gezien/meegemaakt.
Jij hebt vandaag niet naar de kcal van Crip gevraagd.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Montelly, je hebt vandaag niet gepost wat je gegeten hebt.
90% van de users in dit topic denkt er anders over dan jij.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:59 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld wel
[..]
Jij bent HAAAARTSTIKKE Turks jongen. In welke zin zou jij "verkaasd" () moeten zijn dan?
Ja dat dan weer wel, klodders mascara everywhere..quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar Peunage wijst mij weer af, dus dan doe ik mee met jou en ga ik ook zielig zijn enzo.
[..]
Nee, stel je voor je wordt wakker, je hele kussensloop besmeurd, en al die shizzle.
Ik zei het voor jou.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stimo weet niet wat ze wil, je moet er ook niet naar vragen maar gewooon doen.
Meh. : (quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:34 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
check die skills dan.
Heb ik dat ooit gedaan dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jij hebt vandaag niet naar de kcal van Crip gevraagd.
Laterrrrr, later bestaat niettttt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom nog wachten, waarom niet nu?
Ja want als je in bikini loopt geilen mannen op je. Ze lopen allemaal rond met natte kutten en stijve piemelsquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:33 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Turkse mannen zijn wel jaloers, dus ik weet niet of alevitische mannen gelukkig zijn met hun vrouw in bikini
Mannen die hun vrouw verbieden in bikini rond te lopen op het strand...:')quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:33 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Turkse mannen zijn wel jaloers, dus ik weet niet of alevitische mannen gelukkig zijn met hun vrouw in bikini
Kaaskop.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Laterrrrr, later bestaat niettttt.
Je weet hoe dat gaat, later dat gaat niet.
Later, laterrrrr. Laterrrrr is te laat.
Ze bestaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mannen die hun vrouw verbieden in bikini rond te lopen op het strand...:')
Che, ze wilt ons.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:46 schreef Stimorol- het volgende:
Montelly: ik geil niet op che.
Che: ik geil niet op montelly.
Wel op die pak Kitkat in mn auto. Loop ik erheen of niet.
Helemaal niet. Ik heb een hele brede muzieksmaak EN TOEVALLLIGGGG LUISTER IK DE LAATSTE TIJD GRAAG NAAR NEERLANDSCHE MUZIEK!quote:
pff vorig jaar nog, alanya..zij volledig bedekt in zwarte burqa zittend op hete zand (niet eens een strandstoel), hij gewoon een speedo lekker zwemmenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mannen die hun vrouw verbieden in bikini rond te lopen op het strand...:')
Ja, want elke vrouw met nikab wordt onderdrukt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
pff vorig jaar nog, alanya..zij volledig bedekt in zwarte burqa zittend op hete zand (niet eens een strandstoel), hij gewoon een speedo lekker zwemmen
Dat soort mannenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
pff vorig jaar nog, alanya..zij volledig bedekt in zwarte burqa zittend op hete zand (niet eens een strandstoel), hij gewoon een speedo lekker zwemmen
Zegt ie dat?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:52 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, want elke vrouw met nikab wordt onderdrukt.
Hij bouwt voort op een reactie dat over verbieden gaat.quote:
dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:52 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, want elke vrouw met nikab wordt onderdrukt.
En niet over onderdrukking.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:53 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hij bouwt voort op een reactie dat over verbieden gaat.
Hahaha.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
cute gurl, neat and hot - would recommend 10/10
zoiets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, ik weerleg een constatering van vorige waar een vrouw met burqa op strand zat bij 40C, en hij lekker met speedo aan het zwemmen was.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:53 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hij bouwt voort op een reactie dat over verbieden gaat.
Ja je Turks is best ernstig ja, maar voor de rest ben je heel Turks vind ik.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
90% van de users in dit topic denkt er anders over dan jij.![]()
Hoezo ben ik Turks volgens jou?Ik spreek die taal niet eens. Je hebt laatst gehoord hoe "goed" mijn Turks is haha.
![]()
Helaasquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh nee dan liever Che. Lekker snuffelen.
Nee ik geef je daar geen toestemming voor.quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha.Haha, tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wist niet dat ze jou ook moesten beoordelen.
Ja, dit. Dit soort heavy make-up is mooi voor op foto's en film, maar IRL is het echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Op de foto ziet het er mooi uit, vraag me af hoe dat er in het echte leven eruit ziet, zo'n plamuurlaag op dr bakkes. Of stel je voor, de day after.Lekkermoederrrr.
KB dat you.?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee ik geef je daar geen toestemming voor.
[..]
Haha, tof.Wist niet dat ze jou ook moesten beoordelen.
Jaa, 'moet' ook. Wel zo logisch eigenlijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee ik geef je daar geen toestemming voor.
[..]
Haha, tof.Wist niet dat ze jou ook moesten beoordelen.
Lijkt me wel leuk om te kunnen, zoals crip ook doet enzo. Mja.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, dit. Dit soort heavy make-up is mooi voor op foto's en film, maar IRL is het echt verschrikkelijk.
Haha, wie van de twee zou ik moeten zijn?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
KB dat you.?
http://www.dumpert.nl/med(...)_vette_neukseks.html
die linker is echt..., gelijk verliefd geworden![]()
Hoezo logisch dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaa, 'moet' ook. Wel zo logisch eigenlijk.
deze is leuker...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk om te kunnen, zoals crip ook doet enzo. Mja.
[..]
Haha, wie van de twee zou ik moeten zijn?
[..]
Hoezo logisch dan?
wtf is een crackpie?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:01 schreef Bortecinem het volgende:
Oh mensen die zin hebben in zoet, ik zit nu te twijfelen of ik mijn compost cookie, birthdaytruffles of crackpie zal opeten. Dilemma dilemma.
Weet ik ook weer dat ik niet Turks moet spreken.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:55 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja je Turks is best ernstig ja, maar voor de rest ben je heel Turks vind ik.
Ik ga je slaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:01 schreef Bortecinem het volgende:
Oh mensen die zin hebben in zoet, ik zit nu te twijfelen of ik mijn compost cookie, birthdaytruffles of crackpie zal opeten. Dilemma dilemma.
Ja, same here. Maar mij lukt het gewoon niet. Oogschaduw is zo'n ramp bij mij. Maar ik ben ook wel tevreden met eyeliner en mascara.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk om te kunnen, zoals crip ook doet enzo. Mja.
Omdat deze mensen jou in huis halen en jou hun sleutels overhandigen. Als blijkt dat je andermans spullen niet respecteert mogen verhuurders daar best van op de hoogte zijn, toch? Het gaat hier wel gewoon om mensen en hun eigen huis he.quote:Hoezo logisch dan?
Ik vind het eng om mijn huissleutel aan vrienden/familieleden te geven, laat staan aan vreemden.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omdat deze mensen jou in huis halen en jou hun sleutels overhandigen. Als blijkt dat je andermans spullen niet respecteert mogen verhuurders daar best van op te hoogte zijn, toch? Het gaat hier wel gewoon om mensen en hun eigen huis he.
Ik ga je nu nog harder slaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die birthdaytruffels jongen..<3
quote:
Oh, ja dat is wel logisch inderdaad.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omdat deze mensen jou in huis halen en jou hun sleutels overhandigen. Als blijkt dat je andermans spullen niet respecteert mogen verhuurders daar best van op te hoogte zijn, toch? Het gaat hier wel gewoon om mensen en hun eigen huis he.
Vraag me af hoe snel het duurt voor al je snoep op is.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die birthdaytruffels jongen..<3
2 dagen maxquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..].
[..]
Oh, ja dat is wel logisch inderdaad.Ben verder niet zo bekend met dat hele gebeuren, airbnb toch? Wel tof dat het bestaat in ieder geval! En tof dat ze jou een kans gaven.
[..]
Vraag me af hoe snel het duurt voor al je snoep op is.
Ja, je moet wel een beetje vertrouwen in de mens hebben haha.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vind het eng om mijn huissleutel aan vrienden/familieleden te geven, laat staan aan vreemden.
Ik heb juist te veel vertouwen in de mensheid...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, je moet wel een beetje vertrouwen in de mens hebben haha.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wij hebben nog best lang gedaan met alles.
Ik wachtte op je kcal-post.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Zeg maar vooral niets terug, tafoenasien.
boks.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Zeg maar vooral niets terug, tafoenasien.
Ik heb geen zin om over kcal te praten vandaag. :cquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wachtte op je kcal-post.
Hahaha, jijjjj.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:08 schreef Bortecinem het volgende:
En ik heb bewust niet zo HEEEL VEEL meegenomen. Maar samen met ouders enzo denk een week.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:08 schreef Stimorol- het volgende:
http://instagram.com/p/uyNM9QNXgk/
Gaat het wel oke?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om over kcal te praten vandaag. :c
Alhoewel, ik moet zeggen, ze doen wel een paar dingen om je echtheid te verifiëren. Ik moest foto van paspoort en een filmpje van mezelf (quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb juist te veel vertouwen in de mensheid...
Ja, ik zou een echtscheiding toestaan!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
sylvester, zou je toestaan?
http://www.dumpert.nl/med(...)endin_te_stelen.html
Box.quote:
Nee, ;c. Ben echt uitgeput, kutbaby's kut kinderen. Ik wil geen moeder meer worden.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha, jijjjj.![]()
![]()
[..]!
[..]
Gaat het wel oke?
Heb ooit stage gelopen op een kinderdagverblijf. Kleuters en peuters, nooit meer. Zo vermoeiend werk is dat he. Dan blijf ik serieus liever de rest van mijn leven in een fabriek werken.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Box.
[..]
Nee, ;c. Ben echt uitgeput, kutbaby's kut kinderen. Ik wil geen moeder meer worden.![]()
16 huilende kleine lummeltjes die aanhankelijk as fuck zijn en waarvan sommige niet wilde gaan slapen. Ben mijn stem kwijt.
Mja, dan nog.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alhoewel, ik moet zeggen, ze doen wel een paar dingen om je echtheid te verifiëren. Ik moest foto van paspoort en een filmpje van mezelf () uploaden en iets over mijzelf vertellen om te bewijzen dat ik ben wie ik zei dat ik ben (moest van airbnb zelf btw, niet van de verhuurders).
Uhuquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bitch pls. Als ik interesse had was ik je komen opzoeken
Ik word al gek als ik bij mijn ouders op bezoek ben en al hun kleinkinderen er ook zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb ooit stage gelopen op een kinderdagverblijf. Kleuters en peuters, nooit meer. Zo vermoeiend werk is dat he. Dan blijf ik serieus liever de rest van mijn leven in een fabriek werken.
niet eerst je eer verdedigen?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, ik zou een echtscheiding toestaan!
Kutkinderen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Box.
[..]
Nee, ;c. Ben echt uitgeput, kutbaby's kut kinderen. Ik wil geen moeder meer worden.![]()
16 huilende kleine lummeltjes die aanhankelijk as fuck zijn en waarvan sommige niet wilde gaan slapen. Ben mijn stem kwijt.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:11 schreef Bortecinem het volgende:
Oh en ik heb Jake Gyllenhaal gezien en langs hem gelopen en hem een beetje aangeraakt voor een paar seconden. Wist pas dat hij het was nadat ik hem voorbij liep en iemand vroeg wie dat nou was haha.
Ja, ik vond het niet zo bijzonder om het op mijn tel uit te typen haha. Ze waren iets aan het opnemen bij het Penn station en ik liep net naar buiten waardoor ik opeens naast hem stond.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kutkinderen.![]()
. Ik voel je pijn, ik heb drie stages gelopen, waarvan twee bij de kleuters.
![]()
DIE IK TWEE KEER NIET HAALDE. KUTKLEUTERS.
[..]! Zeg je nu pas. Bohhh.
om welke rede afgewezen?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kutkinderen.![]()
![]()
Als dit mijn chick was had ik er getrapt. Kk hoer.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik moeite ga doen voor een meid die dat allemaal toestaat?
nee niet moeite voor die meid, maar gewoon voor jezelf.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, ik vond het niet zo bijzonder om het op mijn tel uit te typen haha. Ze waren iets aan het opnemen bij het Penn station en ik liep net naar buiten waardoor ik opeens naast hem stond.
Een ekte Turk smackt die bitch nog een laatste keer.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Groep 8 rockte ik.quote:
dit.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als dit mijn chick was had ik er getrapt. Kk hoer.
Hahaha nee ik weet niet of ze toen aan het opnemen waren, maar het is er vast uitgeknipt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Word je nu beroemd?
Ons hotel stond tegenover Penn Station geloof ik, trouwens.
Zelfs dat is ze niet waard. Die energie besteed ik liever aan iemand die echt om me geeft.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als dit mijn chick was had ik er getrapt. Kk hoer.
Oh ja is goed.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha nee ik weet niet of ze toen aan het opnemen waren, maar het is er vast uitgeknipt.
Ik verbleef in West Village. Zo cute daar he. Post dalijk wel wat foto's.
Ik wil ook iemand die echt om mij geeft.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zelfs dat is ze niet waard. Die energie besteed ik liever aan iemand die echt om me geeft.
deed je ook op gegeven moment kindertaaltje praten?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Groep 8 rockte ik.Maar die kleuters, serieus. De eerste keer was ik niet enthousiast genoeg. De tweede keer vonden ze me geen juf. Whateverrrrr. Wat ik nu doe is 1092214 keer nuttiger.
Dat bedoel ik ook. Ik heb wel wat beters te doen dan nog energie in haar steken.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
nee niet moeite voor die meid, maar gewoon voor jezelf.
Iets anders in haar steken? Huehuehue...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Ik heb wel wat beters te doen dan nog energie in haar steken.
Klopt. De grond of de muur deelt daarna de allerlaatste klap uit.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een ekte Turk smackt die bitch nog een laatste keer.
Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
deed je ook op gegeven moment kindertaaltje praten?
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh ja is goed.
[..]
Ik wil ook iemand die echt om mij geeft.
Viezerik.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Iets anders in haar steken? Huehuehue...
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
Als dit een vriendin is had ik haar oruspu genoemd.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zelfs dat is ze niet waard. Die energie besteed ik liever aan iemand die echt om me geeft.
Dat die jongen niks doet, ongelooflijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
erg he, mijn biceps spande aan toen ik alleen al die hadje van hem zag..quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat die jongen niks doet, ongelooflijk.
Ik kan nu wel zeggen dat ik niks zou doen of zeggen, maar de kans is groot dat ik wel zou vloeken. Heerlijk in het Turks.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als dit een vriendin is had ik haar oruspu genoemd.
Als dit mijn vriendin was wallah had haar getrapt. Dit Soort hoeren hebben jeuk. En die noet je trappen
Echt een troll die blonde gast ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
erg he, mijn biceps spande aan toen ik alleen al die hadje van hem zag..
Dat is die basisschool leef.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Box.
[..]
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan nu wel zeggen dat ik niks zou doen of zeggen, maar de kans is groot dat ik wel zou vloeken. Heerlijk in het Turks.
Ja is echt vermoeiend, fysiek en mentaal. ;cquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb ooit stage gelopen op een kinderdagverblijf. Kleuters en peuters, nooit meer. Zo vermoeiend werk is dat he. Dan blijf ik serieus liever de rest van mijn leven in een fabriek werken.
Daw ;cquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kutkinderen.![]()
![]()
Als ik hem zou zijn was ik allang kamikaze gaan bradda...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt een troll die blonde gast ja.Shit, echt typisch asian dingetje denk ik, conflicten vermijden enzo. Sneu.
_
Ik ga me niet anders voordoen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Snap je waarom je single bent.
Chicks houden van bad asssss
It will not get you pussy my son?,quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ga me niet anders voordoen.
[ afbeelding ]
Heel foutquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan nu wel zeggen dat ik niks zou doen of zeggen, maar de kans is groot dat ik wel zou vloeken. Heerlijk in het Turks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:38 schreef Bortecinem het volgende:
West Village
De verhuurders woonden eerst in de straat ergens op de eerste foto, maar nadat de huur van 4000 naar 6000 nog wat dollar per maand steeg zijn ze maar verhuisd naar een plek 5 minuten verderop, een iets minder mooi en kleiner appartement maar nog steeds in dezelfde buurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
deze female...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
KOM BIJ ME LIGGEN
SLA JE LIJF OM ME HEEN
IK HEB HET KOUD GEHADDDDDD
JE HOEFT NIKS MEER TE ZEGGEN
DE WAARHEID SPREEKT AL UIT ONS OOGCONTACT
EN VANAVONDDDDDD TONENN WIJ ONS WARE GEZICHHHTTTT
EN HET IS ZO STIL IN MIJJJJJJJ
IK HEB NERGENS WOORDEN VOORRRR
HET IS ZO STIL IN MIJJJJJ
EN DE WERELD DRAAIT MAAR DOORRRRRR
EN HET IS ZO STIL IN MIJJJJJ
IK HEB NERGENS WOORDEN VOOOOR
IEDEREEEEN KIJKTTTTTT
MAAR NIEMAND ZEGT WAT HIJ DENKTTTTT
IEDEREEEEEN LIJKTTTT
MAAR NIEMANDDDDDDDD IS WIE JE DENKTTTTTT
stillll in mij
zo stiiiiiiiiiiil in mijjjjjj
Slechte dag achter de rug?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
KOM BIJ ME LIGGEN
SLA JE LIJF OM ME HEEN
IK HEB HET KOUD GEHADDDDDD
JE HOEFT NIKS MEER TE ZEGGEN
DE WAARHEID SPREEKT AL UIT ONS OOGCONTACT
EN VANAVONDDDDDD TONENN WIJ ONS WARE GEZICHHHTTTT
EN HET IS ZO STIL IN MIJJJJJJJ
IK HEB NERGENS WOORDEN VOORRRR
HET IS ZO STIL IN MIJJJJJ
EN DE WERELD DRAAIT MAAR DOORRRRRR
EN HET IS ZO STIL IN MIJJJJJ
IK HEB NERGENS WOORDEN VOOOOR
IEDEREEEEN KIJKTTTTTT
MAAR NIEMAND ZEGT WAT HIJ DENKTTTTT
IEDEREEEEEN LIJKTTTT
MAAR NIEMANDDDDDDDD IS WIE JE DENKTTTTTT
stillll in mij
zo stiiiiiiiiiiil in mijjjjjj
West Village
De verhuurders woonden eerst in de straat ergens op de eerste foto, maar nadat de huur van 4000 naar 6000 nog wat dollar per maand steeg zijn ze maar verhuisd naar een plek 5 minuten verderop, een iets minder mooi en kleiner appartement maar nog steeds in dezelfde buurt.Waauuw mooi zeg, so sex and the city. Waande je niet even als Carrie B?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
West Village
De verhuurders woonden eerst in de straat ergens op de eerste foto, maar nadat de huur van 4000 naar 6000 nog wat dollar per maand steeg zijn ze maar verhuisd naar een plek 5 minuten verderop, een iets minder mooi en kleiner appartement maar nog steeds in dezelfde buurt.Wat de neukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZOOOOOO DUUR!? JEzus christus.... En dan zeiken mensen dat ik duur ga wonen.
Haters maken me famous.quote:Nee hoor. Voel me vandaag beter dan gisteren.quote:![]()
Ja, het is echt niet normaal hoe duur. Het appartement waar ze nu in verblijven stelt niks voor. Twee slaapkamers waarvan een best wel heel klein.. 3300 dollar per maand. Je betaalt echt voor de locatie.quote:
Die is kk lelijk. Noem je B nou ugly?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waauuw mooi zeg, so sex and the city. Waande je niet even als Carrie B?
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waauuw mooi zeg, so sex and the city. Waande je niet even als Carrie B?
vieze stokerquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die is kk lelijk. Noem je B nou ugly?
Mooiboy model. Chick werkt bij een bank, heeft wiskunde gestudeerd volgens mij. Ze kwam wel heel slim en wijs over. En ze verhuren een kamer dus daar verdienen ze ook nog wel wat mee.quote:
Doe foto van mooiboy danquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mooiboy model. Chick werkt bij een bank, heeft wiskunde gestudeerd volgens mij. Ze kwam wel heel slim en wijs over. En ze verhuren een kamer dus daar verdienen ze ook nog wel wat mee.
H9eveel ga je betalenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat de neukZOOOOOO DUUR!? JEzus christus.... En dan zeiken mensen dat ik duur ga wonen.
![]()
[..]
Haters maken me famous.
[..]
Nee hoor. Voel me vandaag beter dan gisteren.
West Village
De verhuurders woonden eerst in de straat ergens op de eerste foto, maar nadat de huur van 4000 naar 6000 nog wat dollar per maand steeg zijn ze maar verhuisd naar een plek 5 minuten verderop, een iets minder mooi en kleiner appartement maar nog steeds in dezelfde buurt.Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een pussy die ik alleen kan krijgen door me anders voor te doen hoef ik niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
It will not get you pussy my son?,
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:36 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Heel fouthou de eer aan jezelf broeder.
Dit inderdaad. Salarissen in NY zijn heel hoog.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Dat zijn enorme prijzen inderdaad. De vrije sector-prijzen hier in NL zijn vergeleken daarmee niets. Maar goed, onze salarissen zijn vergeleken met hun salarissen ook niets.
Gaat zij even spijt krijgen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:56 schreef Bortecinem het volgende:
Though, ze vonden de prijzen zelf alsnog ook belachelijk en geldverspilling. Ze ging wss verhuizen naar Duitsland vanwege haar baan zei ze ook.
Ze is vaker in Duitsland geweest, dus ze kent Duitsland wel een beetje. En ik denk dat ze genoeg geld krijgt als ze bereid is om zo ver te verhuizen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gaat zij even spijt krijgen.
Maar expats in bankwezen verdienen bakken met geld.
Diyorum ya... 1000-en Euries.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze is vaker in Duitsland geweest, dus ze kent Duitsland wel een beetje. En ik denk dat ze genoeg geld krijgt als ze bereid is om zo ver te verhuizen.
Ja, maar dat is daar meer gangbaar dan in NL geloof ikquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tha good life.
Ze waren ook altijd buiten btw. Bijna elke dag gingen ze uit of uiteten.
Berlijn is ook een toffe stad hoor.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:05 schreef TheMagnificent het volgende:
Duitsland is ook geen straf om in te wonen, lijkt mij, maar vergeleken met het kosmopolitische en levendige van NYC verbleken de meeste plekken wel natuurlijk als je dat gewend bent.
Als je elke dag naar de mac gaat maybe, maar niet zo heeeel veel goedkoper.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, maar dat is daar meer gangbaar dan in NL geloof ik![]()
Het uiteten gaan is daar ook goedkoop, toch?
Elke hoofdstad is zo hequote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als je elke dag naar de mac gaat maybe, maar niet zo heeeel veel goedkoper.NY kan best duur zijn. Supermarkten enzo bv. zijn echt duur daar.
DO YOU EVEN HAVE TO ASK!?!?!?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wil je een birthdaytruffle van mijjj
Voor mensen die een goede baan hebben is NYC niet extreem duur, zelfs de hippe wijken zijn dan betaalbaar.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Salarissen in NY zijn heel hoog.
Ja idd. Ze ging ook in Berlijn wonen als ze de baan zou aannemen. Maar volgens mij is ze het sowieso wel gewend om te verhuizen en te reizen. Ze is half Japans half Amerikaans en heeft haar hele leven om en om in Amerika en Japan gewoond zei ze. In NY woonde ze ook nog maar een paar jaar.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Berlijn is ook een toffe stad hoor.
Geloof ik best. Ben er nooit geweest.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Berlijn is ook een toffe stad hoor.
NY is geen hoofdstad he..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
NY is geen hoofdstad he..Omg bedoelde Metropool..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben al wakker sinds 5.30. Vergeef me gewoon okquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:13 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ging ervanuit dat je gewoon grote stad bedoelde haha.
Teveel.quote:
Een goede vriend van me woont in een villa in het centrum van Berlijn. Ik heb altijd gratis slaapplaats daar.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geloof ik best. Ben er nooit geweest.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Teveel.Wrm negeer je me arrogante ding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik gooi er een jouw kant op. Vang!
[..]
Teveel.Hoeveel dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Teveel.Vast niet meer dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik speel hard to get.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wrm negeer je me arrogante ding.
Waarom schiet je stimo te hulp? Ze heeft geen bescherming nodig hoor.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Stimo bekeek het vanuit economisch oogpunt; de financiële hoofdstad van de wereld.
Nee, bedoelde metropool/mega stad.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Stimo bekeek het vanuit economisch oogpunt; de financiële hoofdstad van de wereld.
Dan wel ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Verhouding tussen huur-ruimte durf ik met zekerheid te zeggen dat ik meer betaal.
Heb straks eengezinswoning. All by myselffffffffffffffffffffffffffquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Verhouding tussen huur-grootte vd ruimte durf ik met zekerheid te zeggen dat ik meer betaal.
white knight hequote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom schiet je stimo te hulp? Ze heeft geen bescherming nodig hoor.
klinkerbotsing@live.nlquote:
Oké, ik probeerde nog je blondheid te camoufleren; moet jij weten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, bedoelde metropool/mega stad.
Met tuin en al? *jaloers*quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb straks eengezinswoning. All by myselffffffffffffffffffffffffff
Kosten: 690 ofzo. Ai.
London..quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Idd, dit zijn gewoon constateringen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dit is geen roddelen btw. Als je je mening er aan toevoegt is het roddelen.
nice, gefeliciteerd. Blij voor je.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb straks eengezinswoning. All by myselffffffffffffffffffffffffff
Kosten: 690 ofzo. Ai.
Toch hebben de mensen in de States het voor het zeggen. Alles wat zij (niet) doen heeft een enorm effect op de wereldeconomie.quote:
Leuken profielfoto.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
white knight he
[..]
klinkerbotsing@live.nl
Zolder wordt ruimte voor de was en alle kutzooi.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nice, gefeliciteerd. Blij voor je.
wat huur?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met tuin en al? *jaloers*
Ik betaal nu gvd ruim ¤900 pm voor een appartement. Dat is exclusief g/w/l.
Dus als ik "Ayşe gaat met Ali. Ik heb Aysun met Abdullah zien zoenen. " zeg ben ik niet aan het roddelen?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Idd, dit zijn gewoon constateringen.
quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, ik probeerde nog je blondheid te camoufleren; moet jij weten.
rijtjeshuis is ook niet alle he, tuin/buren/onderhoudquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zolder wordt ruimte voor de was en alle kutzooi.
Een kamer wordt kamer voor alle kleding en alles. En andere alleen slapen.
Omg omg omg
IK BEN ZO GEZEGEND.
Betalen jullie maar 900 voor een kut appartement, waarbij je je buren hoort neuken.
pff ik ga trainenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Je gaat hard today of niet dan hhh.
Kon ik de buren maar horen neuken. Dan was het tenminste gezellig geweest. Het is hier echt uitgestorven; mijn buren zijn zelden thuis.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zolder wordt ruimte voor de was en alle kutzooi.
Een kamer wordt kamer voor alle kleding en alles. En andere alleen slapen.
Omg omg omg
IK BEN ZO GEZEGEND.
Betalen jullie maar 900 voor een kut appartement, waarbij je je buren hoort neuken.
Ik heb in een appartement gewoon. 2 verschillende.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
rijtjeshuis is ook niet alle he, tuin/buren/onderhoud
Appartement for life
Ik werd soms wakker van hun geneukquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kon ik de buren maar horen neuken. Dan was het tenminste gezellig geweest. Het is hier echt uitgestorven; mijn buren zijn zelden thuis.
Ik vind van niet, maar het ligt aan je intentie.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus als ik "Ayşe gaat met Ali. Ik heb Aysun met Abdullah zien zoenen. " zeg ben ik niet aan het roddelen?
Ik wil een rijtjeshuis met tuin of een appartement met eigen terras.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
rijtjeshuis is ook niet alle he, tuin/buren/onderhoud
Appartement for life
vriend..voor dat geld kan je een kkzieke app kopen in rotterdam.quote:
Wel beetje 2002, maar ik hou wel van nostalgisch.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dankjemooie status ook he?
Jouw muren waren dan ook van houtquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb in een appartement gewoon. 2 verschillende.
No thank you. Ik was het zat om hun muziek en geneuk te horen.
Als mijn buren hier weer lawaai maken: ik zweer je dan word ik aso.
slechte isolatie dan? jaren '70 app?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik werd soms wakker van hun geneuk!
Omg kap ajb met bullshitttttttttt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jouw muren waren dan ook van hout
Ik hoor nauwelijks iets. Alleen geschreeuw van tokkiebuur in slaapkamer, maar niet echt hard.
Gelukkig zijn woningen van na 2000 ofzo heel goed geïsoleerd.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik werd soms wakker van hun geneuk!
ik wou net zeggen, ik heb 598,-- pm voor een app uit 2002quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:26 schreef Bortecinem het volgende:
Waarom kopen jullie niet? Mijn ouders betalen 500 nog wat voor een eengezinswoning (hoekwoning). Drie slaapkamers, een grote zolder (mijn kamer), tuin etc.
Totdat je wil verhuizen ofzo. Dan komt de shit.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:26 schreef Bortecinem het volgende:
Waarom kopen jullie niet? Mijn ouders betalen 500 nog wat voor een eengezinswoning (hoekwoning). Drie slaapkamers, een grote zolder (mijn kamer), tuin etc.
insert zolderkamer autist joke.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:26 schreef Bortecinem het volgende:
MVE woning, nooit shit.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Totdat je wil verhuizen ofzo. Dan komt de shit.
Ja, als je wispelturig bent niet doen maar voor de rest is huren geldverspilling.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Totdat je wil verhuizen ofzo. Dan komt de shit.
Toen ik hier kwam wonen kon ik hooguit 170k lenen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
vriend..voor dat geld kan je een kkzieke app kopen in rotterdam.
Stel jouw ouders gaan morgen uit elkaar. En dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, als je wispelturig bent niet doen maar voor de rest is huren geldverspilling.
OOH IK EET NU PEANUTBUTTER M&MS.
Kijk Syl, big spender deze guy!!! wat hark je pm binnen, 45005200 pm/bruto?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Toen ik hier kwam wonen kon ik hooguit 170k lenen.Nu kan ik gelukkig wel iets van 230k lenen.
Ik wacht even de reorganisatie af. Dan weet ik of ik straks nog een baan heb en waar ik moet gaan werken (Amsterdam of Utrecht). Daarna ga ik kopen.
Mijn ouders huren een eengezinswoning (ook hoekwoning) met drie slaapkamers, zolder, schuur, tuin (voor en achter) voor iets van ¤600. En dat op 10 minuten loopafstand van Nijmegen Centrum.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:26 schreef Bortecinem het volgende:
Dan gaat de een ergens anders wonen en verkopen ze het desnoods? Het gaat erom dat ze niet meer betalen dan huurders. Het is niet zo dat als je er alleen in woont, je meer moet gaan betalen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stel jouw ouders gaan morgen uit elkaar. En dan?
Dus jouw ouders hebben een hypotheek op basis van eén inkomen?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan gaat de een ergens anders wonen? Het gaat erom dat ze niet meer betalen dan huurders. Het is niet zo dat als je er alleen in woont, je meer moet gaan betalen.
I wish... Binnenkort gesprek met manager, even weer onderhandelen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kijk Syl, big spender deze guy!!! wat hark je pm binnen, 45005200 pm/bruto?
Waarom huren mennn.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn ouders huren een eengezinswoning (ook hoekwoning) met drie slaapkamers, zolder, schuur, tuin (voor en achter) voor iets van ¤600. En dat op 10 minuten loopafstand van Nijmegen Centrum.
Zou het? Nooit naar gevraagd eigenlijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dus jouw ouders hebben een hypotheek op basis van eén inkomen?
vriend, begin je salaris te vertellen, 250K hypotheek moet je zeker op 4500-5000 zitten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
I wish... Binnenkort gesprek met manager, even weer onderhandelen.
gewoon samen ongelukkig zijn tot de dood...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:35 schreef Bortecinem het volgende:
Maar mijn ouders zijn sowieso vorige generatie, die denken niet aan scheiden.
Ik denk 't niet. Mijn ouders hadden op basis van 2 inkomens. Toen zaten ze aan een max. En toen deden ze er 15.000 gulden zelf bij.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zou het? Nooit naar gevraagd eigenlijk.
230k he.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:35 schreef Montelly het volgende:
[..]
vriend, begin je salaris te vertellen, 250K hypotheek moet je zeker op 4500-5000 zitten.
Srsly buitenlandse parents hebben echt veel geduld als het op een huwelijk aan komt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:35 schreef Bortecinem het volgende:
Maar mijn ouders zijn sowieso vorige generatie, die denken niet aan scheiden.
Dat weet ik niet. Ik heb het idee dat men vroeger een relatie wel wist te waarderen in tegenstelling tot de mensen van tegenwoordig. Even grof generaliserend.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
gewoon samen ongelukkig zijn tot de dood...
oudere generatie dan, huidige generatie scheidt veel snelle omdat veelal vrouwen teleurgesteld raken in hun partner keuzequote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Srsly buitenlandse parents hebben echt veel geduld als het op een huwelijk aan komt.
Yepquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
oudere generatie dan, huidige generatie scheidt veel snelle omdat veelal vrouwen teleurgesteld raken in hun partner keuze![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |