SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer foto's!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
People assume too much.![]()
Bulls is niet flitstend, hip of exclusief, maar maakt wel degelijke fietsen waar half nederland zn eerste racefietskilometers op heeft gemaakt. Is niks mis mee.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:14 schreef iScream. het volgende:
[..]
Prima merk hoor, alleen zijn bijvoorbeeld de lasnaden niet bijster mooi afgewerkt.. Maar verder is Bulls een uitstekend frame hoor![]()
Jezus man, flikker eens op met die pauperoudemeukfietsspam naar het juiste topic....If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:26 schreef Questular het volgende:
Inderdaad, het is veel belangrijker dat mensen het over strava, tasjes en appeltaart hebben,![]()
![]()
Dit dusquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:26 schreef Questular het volgende:
Inderdaad, het is veel belangrijker dat mensen het over strava, tasjes en appeltaart hebben,
Hier zitten toch de kenners? Aan wie beter vragen dan aan kenners
People assume too much.![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:26 schreef Questular het volgende:
Inderdaad, het is veel belangrijker dat mensen het over strava, tasjes en appeltaart hebben,![]()
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Je bent zelfquote:!
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Bedankt!quote:Zei mn moeder ook altijd al (inb4 je moeder grapjes). Het ijsje vind ik overigens prima te doen op de fiets
![]()
![]()
SPT / Racefiets kopen / Beginnen met wielrennen #17 winterfietsen gezochtquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:29 schreef very het volgende:
[..]
Dit dus
Hier zitten toch de kenners? Aan wie beter vragen dan aan kennersOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Oke, voor deze keer blijven de grapjes over je moeder en wie daar inb4 wie was achterwege..quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:41 schreef iScream. het volgende:
[..]
Bedankt!Zei mn moeder ook altijd al (inb4 je moeder grapjes). Het ijsje vind ik overigens prima te doen op de fiets
Goeiequote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:05 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Oke, voor deze keer blijven de grapjes over je moeder en wie daar inb4 wie was achterwege..![]()
![]()
Zolang het er gesoigneerd uit ziet en geen Sugoi is is het toch gewoon prima?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:26 schreef muzas het volgende:
Ik heb maar gewoon wat besteld want van de aids in dit topic word je ook niet wijzerThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Hoi vriend muzas,quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:26 schreef muzas het volgende:
Ik heb maar gewoon wat besteld want van de aids in dit topic word je ook niet wijzer
ik heb een broek van Sugoi. Ik vind dit een hele fijne broek, alleen vond ik het jammer dat hij redelijk snel sleet aan de binnenkant van je dijen waar je contact maakt met het zadel.
Toch zou ik deze broek voor 49 euro niet laten hangen.
Gr gr,
Knut![]()
Je had het natuurlijk ook aan het orakel van Vreeswijk kunnen vragen. Dan had ik gezegd dat je een mooi setje van Sportlul moest kopen, ik denk dat jij tegenwoordig wel in L en niet meer in 3XL past (en das maar goed ook, want ze hebben alleen die 2 keuzes nog)quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:26 schreef muzas het volgende:
Ik heb maar gewoon wat besteld want van de aids in dit topic word je ook niet wijzer
http://www.mantel.com/spo(...)YW5kW109OTMjc3RhcnQ1
Mooi rood jasje, kleurt lekker bij je haar.
En als je nog iets weerbestendigers wilt hebben, dan deze:
http://www.mantel.com/spo(...)YW5kW109OTMjc3RhcnQ0
Lekker lang broekje erbij:
http://www.mantel.com/spo(...)bmRbXT05MyNzdGFydDY=
Tenslotte heb ik thuis nog een windstopper jasje met afritsbare mouwen wat mij veel te groot geworden is, (Gore maat L) en die zou je wel van me kunnen overnemen als ie je past. Blauw is ie.![]()
![]()
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
Die pizzadoos is wel goede tijdrit-houding-training.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:41 schreef iScream. het volgende:
[..]
Bedankt!Zei mn moeder ook altijd al (inb4 je moeder grapjes). Het ijsje vind ik overigens prima te doen op de fiets
Alleen de muesli is echt lastig, maar daarom hebben ze daar repen van gemaakt.![]()
![]()
Wat zijn jullie toch lief![]()
Was ook meer een sneer naar dat oeverloze gelul eerder dit topic.![]()
Was dat dat ding wat je aanhad met de chouffe grip? Dat zag er uit als een handig ding. Ik heb wel een castelli wind/regendingetje maar die flappermouwen zijn wel irri.![]()
Ja dat durfde ik niet, dat schijnt bier te kosten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:47 schreef Gripper het volgende:
Je had het natuurlijk ook aan het orakel van Vreeswijk kunnen vragen![]()
Van Sportful zou ik voor die Fiandre serie gaan. Kreeg laatst goede kritieken op de review sites, Tommeke heeft t in zn winkel en is enthousiast en gemaakt voor de Nederlands/Vlaamse winter. Kost bovendien ook niet veel meer dan de linkjes die Gripper plaatst.
http://road.cc/content/ne(...)w-jackets-and-shorts![]()
Das een of ander heel simpel vaude mouwloos vestje, ik vind m zelfs nog een beetje losjes. Meeste merken maken van hun vliegerdoek-dasjes zowel een mouwloze als een met-mouw-variant.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:52 schreef muzas het volgende:
Wat zijn jullie toch lief![]()
Was ook meer een sneer naar dat oeverloze gelul eerder dit topic.![]()
Was dat dat ding wat je aanhad met de chouffe grip? Dat zag er uit als een handig ding. Ik heb wel een castelli wind/regendingetje maar die flappermouwen zijn wel irri.
Natte armen vind ik nooit zo erg met regen, dus een mouwloos dingetje is dan al prima.
Maar dat Gore ding kun je als je wilt dus echt overnemen hoor. Ik heb m amper gedragen, eigenlijk gewoon verkeerd gekocht destijds. t is qua bescherming wel te vergelijken met een Gabba, echt een goed fietsjasje.Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
Ja, lijkt me top, maar ligt er aan wat je er voor moet hebben? en welk model ishet? kan ik ff opzoeken wat ;t is
Die sportfullmeuk is allemaal mooi enzo, maar wil het eigenlijk een beetje budget houden want pauper. Denk dat ik, zeker na knuts post, iig die sugoibroek maar bestel.![]()
Je kan natuurlijk ook voor een broek zonder zeem gaan en gewoon je korte broek er onder doen. Dan kan je nog weer wat goedkoper.The colour of her eyes were the colour of insanity![]()
Is ook lekker warmquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:11 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Je kan natuurlijk ook voor een broek zonder zeem gaan en gewoon je korte broek er onder doen. Dan kan je nog weer wat goedkoper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |