quote:
Is het enige dat er in staat. Met wat melk (huehue) en zilverjuinen.quote:
Wie zegt dat je geen melk mag dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo kijk ik wanneer mensen me vertellen dat ik geen melk mag
Ga 'm opvullen danquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het enige dat er in staat. Met wat melk (huehue) en zilverjuinen.
De Telegraafquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wie zegt dat je geen melk mag dan?
Ja, dat weten we alquote:
Ik zal jou eens opvullen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal jou eens opvullen.GvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga berencakejes halen.Toedels
Ok bedankt.quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:28 schreef Dqod het volgende:
Wel mooi. Kan ik mezelf mooi uitleven als junk en vervolgens zeggen dat het door de melk komt
Gauw m'n voorraadje aanvullenquote:
LSD wordt steeds interessanterquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:37 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
Like dropping acid, they say
Never had it, maar ik vind t een heel mooi gifje. Zit er de hele tijd naar te starenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
LSD wordt steeds interessanter
ik ben er nog niet stabiel genoeg voor, voor dat spulquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Never had it, maar ik vind t een heel mooi gifje. Zit er de hele tijd naar te staren
Nou ja, dat idd. Durf het nog niet aan.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ben er nog niet stabiel genoeg voor, voor dat spul
Truffels zijn ongeveer wel hetzelfde en dan kan je kiezen wat voor soort en hoe heftig!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ben er nog niet stabiel genoeg voor, voor dat spul
Truffels?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou ja, dat idd. Durf het nog niet aan.
Misschien eerst maar een keer een soort van 'opstapje'
Designerquote:
DOM schijnt ook goede opstap te zijnquote:
Is ook een optie iddquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DOM schijnt ook goede opstap te zijn
Dat mag. Ik ontdek graagquote:
Ik ook, maar niet met dat soort troep.quote:
Het is pas troep wanneer je er misbruik van maakt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet met dat soort troep.
Dat vind ik niet de definitie van troep. Als je er misbruik van maakt doe je dat toch echt zelf, niet hetgene war je gebruikt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het is pas troep wanneer je er misbruik van maakt.
De grootste troep kun je gewoon in de supermarkt kopen, namelijk alcohol
Een fatale dosis LSD is 12000mcg. Normale dosis is 200 mcg, zware dosis 400mcg. Er zijn geen gevallen bekend van overdosering met LSD.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet met dat soort troep.
Dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat vind ik niet de definitie van troep. Als je er misbruik van maakt doe je dat toch echt zelf, niet hetgene war je gebruikt.
Maar dat weet ik, alcohol valt dan ook niet voor niks onder de harddrugs.
Waar heb ik het over een OD?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een fatale dosis LSD is 12000mcg. Normale dosis is 200 mcg, zware dosis 400mcg. Er zijn geen gevallen bekend van overdosering met LSD.
Niet echt want jij noemt het pas troep wanneer je er misbruik van maakt. Het is sowieso gewoon troep. Eigenlijk alles wat onder de noemer drugs valt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch?
Synthetische drugs is dus niet per definitie troep omdat het synthetisch is.
Het gaat er idd om hoe je er mee omgaat
Dat weet ik, heb het levende bewijs in mijn eigen familie.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:14 schreef Dqod het volgende:
En dat is iets plantaardig is, zoals wiet (of desnoods paddo's) betekent ook niet dat dat dan juist totaal geen kwaad kan.
Just sayin'
Dat heb ik nooit gezegd. Ik wijs je er slechts op dat wiet en natuurlijke drugs evengoed troep zijn en een aanslag op je lichaam.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Waar heb ik het over een OD?
[..]
Niet echt want jij noemt het pas troep wanneer je er misbruik van maakt. Het is sowieso gewoon troep. Eigenlijk alles wat onder de noemer drugs valt.
Als je het over drugs en troep hebt denk ik aan schadelijkheidquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Waar heb ik het over een OD?
[..]
Niet echt want jij noemt het pas troep wanneer je er misbruik van maakt. Het is sowieso gewoon troep. Eigenlijk alles wat onder de noemer drugs valt.
Dat heb je wel gezegdquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd. Ik wijs je er slechts op dat wiet en natuurlijke drugs evengoed troep zijn en een aanslag op je lichaam.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het is pas troep wanneer je er misbruik van maakt.
De grootste troep kun je gewoon in de supermarkt kopen, namelijk alcohol
Ja. Betekent niet dat ik het alleen dan troep vindquote:
MDMA/XTC is vroeger ook gebruikt in de psychotherapie iddquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LSD en MDMA zijn supernuttig en kunnen gebruikt worden in bepaalde psychologische situaties. Maar meneertje overheid vind het eng
Dat laatste ik precies het gene wat ik al de hele tijd zeg Dqodjequote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja. Betekent niet dat ik het alleen dan troep vindIk weet ook wel beter
Dus nogmaals; het is allemaal troep, wiet evengoed.
LSD is nuttig voor brainwashings toch?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LSD en MDMA zijn supernuttig en kunnen gebruikt worden in bepaalde psychologische situaties. Maar meneertje overheid vind het eng
Het levert meer op als ze jarenlang pillen slikken.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En voor mensen die ongeneeslijk zien zijn. Kunnen een heel nieuwe en positieve kijk op het leven krijgen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
LSD is nuttig voor brainwashings toch?
Grenzen zijn er om op te zoeken en er eventueel overheen te gaan, ja. Wanneer dat is wat je wilt doen en/of goed voor je voeltquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:28 schreef S95Sedan het volgende:
Grenzen zijn er om overschreden te worden toch?
Behalve de grens met Mexico en de USA, die laatste vindt dat niet zo heel fijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Grenzen zijn er om op te zoeken en er eventueel overheen te gaan, ja. Wanneer dat is wat je wilt doen en/of goed voor je voelt
Bwehehehequote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Behalve de grens met Mexico en de USA, die laatste vindt dat niet zo heel fijn.
Het is feestquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er was maar 1 cakeje met beren. Van Lu. Met chocola.
Vanavond eens opsmikkelen.
Werkquote:
Dan ben ik waarschijnlijk net in de sportschool mezelf leeg aan het trainen. Sterkte alvast met werken.quote:
Ik ben er nogquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:15 schreef yats het volgende:
Zo, lekker leeg. Het is wat dood hier zie ik.
Welkom! Hoe is het daar aan de overzijde van de brug?quote:
Ik verveel mequote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:22 schreef yats het volgende:
[..]
Welkom! Hoe is het daar aan de overzijde van de brug?
Het is dat ik compleet leeg ben na het sporten anders had ik je mee de stad in getrokken om op vrouwenjacht te gaan. Althans, jij jaagt en ik kijk toe.quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:24 schreef yats het volgende:
[..]
Het is dat ik compleet leeg ben na het sporten anders had ik je mee de stad in getrokken om op vrouwenjacht te gaan. Althans, jij jaagt en ik kijk toe.
Ik kan wel, maar ik ben echt niets waard nu. Morgen een optie?quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:26 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan wel, maar ik ben echt niets waard nu. Morgen een optie?
Sunde...Waar ga je heen?quote:
Kan ermee doorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Niet mijn muziek.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dit is de liveshow:
https://www.facebook.com/(...)24200&type=2&theater
Doe normaal en trek je broek aanquote:
Wow, toevallig 10 minuten geleden een broek aan gedaan.quote:
Ik trok 'm net uit, want ik ben ff thuis :$quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow, toevallig 10 minuten geleden een broek aan gedaan.
Jij zeker nog niet?
Alsof jij ooit een broek draagt, Kaneel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow, toevallig 10 minuten geleden een broek aan gedaan.
Jij zeker nog niet?
sexyquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alsof jij ooit een broek draagt, Kaneel.
Ik ben nu ook naakt.
Sexy hoor, rawrquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik trok 'm net uit, want ik ben ff thuis :$
Ik draag wel eens broeken. Als ik naar buiten moet bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alsof jij ooit een broek draagt, Kaneel.
Ik ben nu ook naakt.
Gewoon naakt naar buiten als een baas.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sexy hoor, rawr![]()
[..]
Ik draag wel eens broeken. Als ik naar buiten moet bijvoorbeeld.
ROAAAAAAAAAARRR :$quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sexy hoor, rawr![]()
[..]
Ik draag wel eens broeken. Als ik naar buiten moet bijvoorbeeld.
Deze meneer weetquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon naakt naar buiten als een baas.
Wat zeg jij gekke dingenquote:
Oh die Roar't ook zoquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat zeg jij gekke dingen
Natuurlijk niet mallerd
Ja, zo ben ik opgevoed :$quote:
Dan gaan ze me uitlachenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon naakt naar buiten als een baas.
Ik hoor je wel.quote:
Heeft ze van mijquote:
Je noemt een jongetje van 12 toch geen meneer. :$quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik opgevoed :$
Daar houdt het ook op overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |