Ik wil wel de ballenmachien zien.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Fucking boeiend hoe laat die loting is. Zie je anders morgen wel op teletekst, of is de magie van de loting dan weg?
Ditquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil wel de ballenmachien zien.
Beetje controleren of het wel eerlijk verloopt en zo?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil wel de ballenmachien zien.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Denk ook even aan Jan-Joost, die moet vannacht nog helemaal naar huis toe rijden vanuit Kerkrade.
En dat de einduitslag van de penalty's dan 24-25 voor Sparta wordt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik wil strafschoppen dit dat alles!
Sowieso is het hard voor hem dat hij in Limburg moet zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Denk ook even aan Jan-Joost, die moet vannacht nog helemaal naar huis toe rijden vanuit Kerkrade.
Jan-Joost heeft vast ergens een smatje waar hij blijft 'slapen'quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Is de Telegraaf denk ik. Op dat tabloidformaat wordt het allemaal wat kleiner.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:37 schreef Tchock het volgende:
Roda heeft trouwens de slechtste shirtreclame ooit.
Je zal er maar dood gevonden worden.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Roda is ook echt de meest debiele club van Limburg. Heb vele malen liever MVV.
goede postquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Roda is ook echt de meest debiele club van Limburg. Heb vele malen liever MVV.
Of levend. Maak je het nog mee ook.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:39 schreef blup het volgende:
[..]
Je zal er maar dood gevonden worden.
Niet lachen om Rowwen Heze, kaffer. Ga lekker naar cafe Bolle Jan smartlappen zingen, homo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |