Dat heeft Houston bijzonder goed gedaan: 1-15....quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Zeker als we de Yanks nog pijn kunnen doen weer.
Laten we er dan meteen maar een Grand Slam van makenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen nog een solo HR nodig voor zn cycle.
Wel een mooie gamequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:54 schreef Droopie het volgende:
Pijnlijk dit voor Toronto zeg.
Wat een fouten in de eerste minuten
Top game, 4-4, 9th inning.quote:
Ja ik ben zowaar wel blij met Fox. NFL en MLB. En dan niet 1 wedstrijd in de 2 weken. Maar de sfeer bij deze playoffs is inderdaad geweldig.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:28 schreef maerk het volgende:
[..]
Top game, 4-4, 9th inning.
Die sfeer is al twee avonden geweldig, en dat live in HD op je tv!
Dit gaat woensdag bloedstollend spannend wordenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 01:26 schreef popolon het volgende:
Jays doen het gewoon, pakken er 2 in TX.
Daar is een hele mooie ESPN 30 For 30 docu van gemaakt, echt een aanrader.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 09:23 schreef Dos37 het volgende:
Ik hoop op de Cubs. Hopelijk nodigen ze Steve Bartman ook uit alleen niet direct aan het veld
Dit hoop ik ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 08:51 schreef maerk het volgende:
Heerlijke uitslagen, hopelijk krijgen we straks Cubs-Mets en Blue-Jays-Astros, dan hebben we i.i.g. een WS winnaar die al lang niet meer is voorgekomen, en dat is altijd leuk hoezeer ik ook Giants fan ben en respect heb voor de Cards.
Wat was KC-Houston trouwens een heerlijke game om te zien, helaas was de Cubs live op Wrigley field te laat voor mij.
heb ik gezien uitstekende docu inderdaadquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:11 schreef maerk het volgende:
[..]
Daar is een hele mooie ESPN 30 For 30 docu van gemaakt, echt een aanrader.
Geweldig, je gunt het dat team en die fans enorm. Joe Maddon begint wel goed aan zijn jaren bij de Cubs, lijkt me ook een geweldige vent om voor te spelen.quote:
Game 5 Mets-Dodgers wordt ook een mooie met Greinke-deGrom.twitter:
Korte uitleg aub..ik ben noobquote:Op donderdag 15 oktober 2015 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Heel, heel, heel erg zuur.
Maar wel terecht.
Wat een sport dit.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Ze gaan reviewen
Niet dat het uitmaakt.
https://en.wikipedia.org/wiki/2011_Vancouver_Stanley_Cup_riotquote:Op donderdag 15 oktober 2015 00:35 schreef Droopie het volgende:
[ afbeelding ]
Nou dat stereotype valt ook wel mee van die canadezen..kolere zeg
En dan? Waarom is die coach er niet mee eens. Die heeft toch ook beelden via zijn assistenten.quote:
Fap fap fapquote:Op donderdag 15 oktober 2015 00:47 schreef Droopie het volgende:
Als ze zo nog gaan knokken en toronto wint dan ben ik zo gelukkig
Bij BoSox niet. Fenway altijd volquote:Op donderdag 15 oktober 2015 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die heb je veel op dat continent he.
73.8% in 2015quote:Op donderdag 15 oktober 2015 01:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij BoSox niet. Fenway altijd vol
Ik overdreef ook een beetjequote:
Ja inderdaad. Bizar jong.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
'95 in de big leagues blijft verbazingwekkend
Helemaal eens. Meer playoffs zou de sport goed doen! Vind baseball op tv kijken vaak erg saai. Maar in het stadion is het erg leuk. Daarnaast kan je (met uitzondering van nu) vaak hele goedkope tickets krijgen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 01:34 schreef Droopie het volgende:
Even een rust moment..
Ik heb in de 7e inning het volgende gezien
1. Een catcher die een bal teruggooit en daarbij de bat raakt.
2. Een scheidsrechter met 2 kilo snoep in zijn smoel die even belt met het hoofdkantoor 1000 km verderop.
3. Een baby in het stadion die bier blik op zijn hoofd krijgt.
4. Rellende canadezen.
5. Politie op het veld.
6. 2 keer banken leeg
7. Een protest
8. Een home run voor 3 punten
Minpunt geen knokken.
Ik ben nu nog aan het bijkomen.
Stel voor dat het seizoen gehalveerd wordt en er 16 ploegen playoffs spelen.
Want ik kijk echt nooit iets tijdens het normale seizoen, zo saai
En Pillar is minister van defensie.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 01:34 schreef Smoofie het volgende:
Op wikipedia staat dat de jays al gewonnen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |