Leuk hoor.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
motherboard.vice.com/nl/read/een-korte-geschiedenis-van-het-woord-leuk
quote:
Hertst?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:25 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mooi seizoen.
Behalve de temperatuur, en regen.
Oh, meid toch.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:26 schreef DrNick het volgende:
Als ik bij een foto in Lightroom de shadow op +100 zet, zie ik mezelf in de reflectie van BMO's oog
Creepyquote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:26 schreef DrNick het volgende:
Als ik bij een foto in Lightroom de shadow op +100 zet, zie ik mezelf in de reflectie van BMO's oog
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Flip flipsels flippers flipje Flippiee flippo
Te langquote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]flipsjebipsje heb ik ook nog gehad op fok
Herfstquote:
Ik heb een leuk verhaal, kort ook.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:26 schreef Flippiee het volgende:
mijn voet slaapt en mijn gordijn moet nog dicht #strugglesvaneen22jarigethuiswonende
Awquote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]flipsjebipsje heb ik ook nog gehad op fok
Hoe is dit leukquote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik heb een leuk verhaal, kort ook.
Ik zat in de trein, en bij Rotterdam moest ik overstappen. Rotterdam was ook het eindpunt. De man lag te slapen, dus ik wekte hem. Zijn voet sliep alleen, en hij probeerde snel de trein uit te gaan omdat ie misschien verder zou rijden. Toen viel hij bijna, maar net niet. Was een aardige man.
Leuk man.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik heb een leuk verhaal, kort ook.
Ik zat in de trein, en bij Rotterdam moest ik overstappen. Rotterdam was ook het eindpunt. De man lag te slapen, dus ik wekte hem. Zijn voet sliep alleen, en hij probeerde snel de trein uit te gaan omdat ie misschien verder zou rijden. Toen viel hij bijna, maar net niet. Was een aardige man.
Jouw leefquote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, geen idee. Was het spannendst wat ik meemaakte die week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |