Nope, heb ik ook geen vertrouwen in. Als ik stop met m'n huidige baan moet ik sowieso weer studeren.. Enige optie zou dus zijn bij m'n andere baas werken.. Mja, daar is zoveel onduidelijkheid over..quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Solliciteer je al? Je kan het allicht proberen, eens op gesprek gaan, kijken of het wat is daar. Een eerste indruk heb je al snel natuurlijk.
Klopt, ik weet precies wie 'm nu gebruikt, en waar.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:11 schreef d4v1d het volgende:
en bbq heeft ook mijn IP door zijn top500 css dingetje.
Niet 24/7 aan mij denken en steeds checken of ik draaiquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:15 schreef DrNick het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar voortaan wat eerder zeggen
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:13 schreef DrNick het volgende:
Mooi BBQ-adoratie-plaatje in OP. Terecht ook
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niet 24/7 aan mij denken en steeds checken of ik draai_
Goed plan. DrNick heeft ook al wat voorwerk gedaan volgens mij, die kunnen we ook wel gebruiken.quote:
Waarom weer studeren? Je hebt genoeg ervaring met alle PHP-dingen en webdesign. Referenties van je vorige werkgevers, portfolio dit dat.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nope, heb ik ook geen vertrouwen in. Als ik stop met m'n huidige baan moet ik sowieso weer studeren.. Enige optie zou dus zijn bij m'n andere baas werken.. Mja, daar is zoveel onduidelijkheid over..
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Goed plan. DrNick heeft ook al wat voorwerk gedaan volgens mij, die kunnen we ook wel gebruiken.
Zo ervaren ben ik niet hoor. Ik ben direct na m'n stage van een jaar, gaan werken bij het zelfde bedrijf waar ik nu nog werk.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
Waarom weer studeren? Je hebt genoeg ervaring met alle PHP-dingen en webdesign. Referenties van je vorige werkgevers, portfolio dit dat.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:22 schreef d4v1d het volgende:
Niet vanaf je geboorte al kunnen programmeren
quote:
Heb je dan een diploma eigenlijk?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zo ervaren ben ik niet hoor. Ik ben direct na m'n stage van een jaar, gaan werken bij het zelfde bedrijf waar ik nu nog werk.Ik heb wel redelijk wat dingen geleerd, maar moet het nu ook veel hebben van dingen die niks met programmeren te maken hebben.. En die taken zal ik in een andere functie bij een ander bedrijf nooit krijgen. Daar wordt gewoon van mij verwacht dat ik programmeer, en het ook echt perfect doe, met strikte deadlines. Dat heb ik nu niet, en dat bevalt mij echt wel.
Alleen mbo, ben daarna aan hbo begonnen maar heb het niet afgemaakt omdat ik die baan aangeboden kreeg..quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
Heb je dan een diploma eigenlijk?
Wat voor opleiding zou je dan gaan doen? Je kan toch BBL doen? 4 dagen werken 1 dag school, dan ligt de verwachting ook lager.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zo ervaren ben ik niet hoor. Ik ben direct na m'n stage van een jaar, gaan werken bij het zelfde bedrijf waar ik nu nog werk.Ik heb wel redelijk wat dingen geleerd, maar moet het nu ook veel hebben van dingen die niks met programmeren te maken hebben.. En die taken zal ik in een andere functie bij een ander bedrijf nooit krijgen. Daar wordt gewoon van mij verwacht dat ik programmeer, en het ook echt perfect doe, met strikte deadlines. Dat heb ik nu niet, en dat bevalt mij echt wel.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja danny negeert mijn dms anders had ik nu abo
quote:Op woensdag 24 september 2014 14:28 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, je kunt eventueel het bedrag overmaken naar NL67INGB0004810305 tnv Kajira
vermeld daarbij je usernummer, username en welk abo voor hoe lang
Klopt, wil ik uiteindelijk ook gaan doen, maar heb nu wel een vast contract.. Weet niet hoe flexibel m'n baas daarin is.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat voor opleiding zou je dan gaan doen? Je kan toch BBL doen? 4 dagen werken 1 dag school, dan ligt de verwachting ook lager.
Ah. PM danquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja danny negeert mijn dms anders had ik nu abo
Neuh, gewoon mailen.. forum@fok.nl. Wordt doorgestuurd naar Danny's eigen mail als het voor hem bedoeld is.quote:
Ahja. Terugkomen als je studie afgerond was, was misschien beter geweest? Of kon dat niet?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Alleen mbo, ben daarna aan hbo begonnen maar heb het niet afgemaakt omdat ik die baan aangeboden kreeg..
ja maar ik wil graag een proefabo (3euro) voor 14 dagen maar weet dus niet of je dat ook kan overmakenquote:
En dat ja. Is danny@fok.nl niet handiger dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neuh, gewoon mailen.. forum@fok.nl. Wordt doorgestuurd naar Danny's eigen mail als het voor hem bedoeld is.
Gewoon gelijk een abo kopen tot 2018quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja maar ik wil graag een proefabo (3euro) voor 14 dagen maar weet dus niet of je dat ook kan overmaken
zoveel geld heb ik nietquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gewoon gelijk een abo kopen tot 2018
Heb je een beetje portfolio opgebouwd?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt, wil ik uiteindelijk ook gaan doen, maar heb nu wel een vast contract.. Weet niet hoe flexibel m'n baas daarin is.
Past dat om je pols dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
zoveel geld heb ik niet
binnenkort moto360 kopen
Aanschaffen dan.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:31 schreef Fylax het volgende:
lol een abo tot 2018 is helemaal niet duur
maar 160 euro
Ik heb een paar fouten gemaakt waardoor het anders liep dan gepland.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ahja. Terugkomen als je studie afgerond was, was misschien beter geweest? Of kon dat niet?
Oh, ja, dan gewoon danny mailen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja maar ik wil graag een proefabo (3euro) voor 14 dagen maar weet dus niet of je dat ook kan overmaken
Ah, handigquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb een paar fouten gemaakt waardoor het anders liep dan gepland.Ik was begonnen met m'n studie, dacht eerst, meh, saai, ken ik al, ga ik geen 4 jaar aan besteden. Toen kwamen tentamens, kon ik m'n P in ieder geval dus nog halen, maar ik werd nooit op de hoogte gebracht van die tentamens.. Ik mocht namelijk lessen skippen, omdat ik de stof al kende.. Tijdens die lessen zijn de tentamens aangekondigd, en heb er verder nooit iets over gehoord totdat ik te laat was met inschrijven..
Toen ben ik naar één of ander vrouwtje geweest voor advies, en ze gaf aan dat ik beter eerst een jaartje kon gaan werken, en daarna maar weer terug moest komen.. Maar dan zou ik wel weer helemaal vanaf het begin moeten beginnen.. Toen heb ik met m'n baas gesproken, en na dat gesprek heb ik besloten gewoon volledig te gaan werken, en FU tegen school te zeggen..
Dus![]()
Geen idee, volgens mij wordt dat adres gigantisch volgespamd.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
En dat ja. Is danny@fok.nl niet handiger dan?
Meet functionaliteit; native custom CSS, grotere PM-inbox, mogelijkheid tot veel grotere UI's.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:33 schreef Geo4kant het volgende:
Vind dat abo nemen maar vreemd hoor
Danny zei wel eens dat er per dan 20k spam binnenkomtquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij wordt dat adres gigantisch volgespamd.Mail naar forum@ wordt doorgestuurd naar Danny's privé adres.
meet functionaliteit?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:34 schreef DrNick het volgende:
[..]
Meet functionaliteit; native custom CSS, grotere PM-inbox, mogelijkheid tot veel grotere UI's.
En ABO natuurlijk.
#care #care #carequote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:34 schreef DrNick het volgende:
[..]
Meet functionaliteit; native custom CSS, grotere PM-inbox, mogelijkheid tot veel grotere UI's.
En ABO natuurlijk.
Ook dat niet. Ik doe alleen opdrachten voor 't bedrijf waar ik nu werk.. En dat zijn opdrachten waar ik opzich niet veel van kan laten zien, omdat ik daar niet alleen aan werk, etc. En in m'n eigen tijd heb ik helemaal geen zin om nog bij te klussen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je een beetje portfolio opgebouwd?
Je zou ook in je eigen tijd er meer tijd in kunnen stoppen om je scope te verbreden en je PHP te verbeteren.
Koopje. Je krijgt nog korting ook, als je op tijd verlengt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:31 schreef Fylax het volgende:
lol een abo tot 2018 is helemaal niet duur
maar 160 euro
Dit.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:32 schreef DrNick het volgende:
Ligt wel aan je versie. Basic heb je al voor 60 euro ofzo? Pimp is duurder ja, maar straalt wel meer uit.
Nee toch, dat krijg je sowieso bij een jaar. Maand gratis.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Koopje. Je krijgt nog korting ook, als je op tijd verlengt.
Ik niet, ideaal. Sowieso snel kunnen posten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:33 schreef Geo4kant het volgende:
Vind dat abo nemen maar vreemd hoor
Ditquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik niet, ideaal. Sowieso snel kunnen posten.
Ontslag nemen en gewoon opleiding beginnen in februari?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ook dat niet. Ik doe alleen opdrachten voor 't bedrijf waar ik nu werk.. En dat zijn opdrachten waar ik opzich niet veel van kan laten zien, omdat ik daar niet alleen aan werk, etc. En in m'n eigen tijd heb ik helemaal geen zin om nog bij te klussen.
Ja.quote:
10 seconden tussen posts? Dat is toch geen levenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:37 schreef Fylax het volgende:
Dat 10seclimiet weg is wel de beste functie.
Geloof ik best ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:34 schreef DrNick het volgende:
[..]
Danny zei wel eens dat er per dan 20k spam binnenkomt
10 seconden wachten is idd kutquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:38 schreef DrNick het volgende:
[..]
10 seconden tussen posts? Dat is toch geen leven
Steeds die waarschuwing krijgen zou wel akelig zijnquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:38 schreef Geo4kant het volgende:
10 seconde limiet.. nou whooptiedoo.. is toch geen geld waard. Sowieso post ik al veel te veel.. 100+ per dag, dus die limiet is juist goed voor me
Oh, kan wel kloppen ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nee toch, dat krijg je sowieso bij een jaar. Maand gratis.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:38 schreef Geo4kant het volgende:
Kopen jullie ook gems en shit bij spelletjes op de ipad/telefoon?
Nope. Sowieso speel ik niet zulke spellen. Pay to winquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:38 schreef Geo4kant het volgende:
Gebeurd vaak genoeg, blijf net zo lang rammen op invoeren tot hij postquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:38 schreef DrNick het volgende:
[..]
Steeds die waarschuwing krijgen zou wel akelig zijn
Waarom dan wel hier wat betalenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:39 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nope. Sowieso speel ik niet zulke spellen. Pay to win
Ja da's dus lastig, want ik vind m'n huidige collega's echt geniaal. M'n baas ook, en m'n werk ook. Alleen de locatie is kut.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ontslag nemen en gewoon opleiding beginnen in februari?
Meh. ABOquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gebeurd vaak genoeg, blijf net zo lang rammen op invoeren tot hij post
Omdat dit geen spel is?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom dan wel hier wat betalen
Nope.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:38 schreef Geo4kant het volgende:
Omdat ik die sterretjes leuk vind.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom dan wel hier wat betalen
Mja oke, lastig.. maargoed waarom zou je ene betere locatie willen? Minder reistijd?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja da's dus lastig, want ik vind m'n huidige collega's echt geniaal. M'n baas ook, en m'n werk ook. Alleen de locatie is kut.
Nah, maar met een abo kan je via je settings een custom CSS laden. Daar kan je die van BBQ importen. Zonder abo zou het ook kunnen, maar dan zou je een CSS injector moeten gebruiken. Is wat omslachtiger.quote:
De eckte FOK!-elitequote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Omdat ik die sterretjes leuk vind.
ohjaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nah, maar met een abo kan je via je settings een custom CSS laden. Daar kan je die van BBQ importen. Zonder abo zou het ook kunnen, maar dan zou je een CSS injector moeten gebruiken. Is wat omslachtiger.
Ik wil niet in Flevoland of Friesland wonen.. Ik wil niet drie uur reizen om iets te beleven.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mja oke, lastig.. maargoed waarom zou je ene betere locatie willen? Minder reistijd?
Und das ist verboten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nah, maar met een abo kan je via je settings een custom CSS laden. Daar kan je die van BBQ importen. Zonder abo zou het ook kunnen, maar dan zou je een CSS injector moeten gebruiken. Is wat omslachtiger.
Ik vind de layout van fok niet mooi maar wel prima, geen behoefte om daar mijn eigen CSS op los te latenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je lacht nu wel, maar dat is dus wel waar het om draait ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denken dat je elite bent omdat je een abo hebt..
Zo gaat datquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denken dat je elite bent omdat je een abo hebt..
Dan moet je een keer een knoop gaan doorhakkenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik wil niet in Flevoland of Friesland wonen.. Ik wil niet drie uur reizen om iets te beleven.
lol.. goede marketing dan van Danny&coquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je lacht nu wel, maar dat is dus wel waar het om draait ja.
waarom wil je je dan graag elite voelen?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je lacht nu wel, maar dat is dus wel waar het om draait ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |