Wow deze post kan je heel raar opvatten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
echt vies man moet gewoon kaal zijn daar anders ga ik echt niet down
Eerst zeker weten dat je moneys hebt tochquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
want een datum kiezen is serieus een hondsmoeilijk karwei al
Gewoon als pinksteren en pasen op één dag vallen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
want een datum kiezen is serieus een hondsmoeilijk karwei al
jij zeker wee rmet je smerige gedachten elan :squote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Wow deze post kan je heel raar opvatten.
Komt wel goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerst zeker weten dat je moneys hebt toch
Wanneer jij getrouwd bent ben je gelijk broke voor de komende 10 jaarquote:
doe ik niet aanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Al gedaan, net thuis. Maak eten, zet voetbal aan en op je knieën vrouwmens
alsof jij welkom zou zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Koppel me maar aan een leuke nicht van je op je bruiloft
ben niet verloofdquote:
Betaald je familie toch gewoonquote:
Nee joh. Gewoon niet tegen familie zeggen. Naar het gemeentehuis in dagelijke kledij en tekenenquote:
Zou gewoon lauwe bbq geven met tap en drank en papiertje op stadhuis man heb skitta aan poppenkast.quote:
waar ben jequote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
doe ik niet aan
[..]
alsof jij welkom zou zijn
[..]
ben niet verloofd
BYOBquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
op maandagochtend trouwen en dan mensen eigen eten en drinken laten meenemen
Dat klinkt inderdaad als de basis voor een prima huwelijkquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
op maandagochtend trouwen en dan mensen eigen eten en drinken laten meenemen
- aldo en ezellquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:56 schreef Fok-it het volgende:
20k uitgeven voor een bruiloft terwijl je ook op zieke wereldreis kan gaan daarvoor
Fokkie heeft zijn prioriteiten iig op de juiste plekquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:56 schreef Fok-it het volgende:
20k uitgeven voor een bruiloft terwijl je ook op zieke wereldreis kan gaan daarvoor
Dan heb ik echt een probleemquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou gewoon lauwe bbq geven met tap en drank en papiertje op stadhuis man heb skitta aan poppenkast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |