Ja oke. Dat klopt wel ja. Maar de meeste panseksuelen die ik heb gesproken waren gewoon bi en voelde zich echt niet aangetrokken tot een transseksueelquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
'terwijl biseksualiteit de aantrekking is tot zowel mannen als vrouwen, negeren panseksuelen die tweedeling en voelen zij zich ook aangetrokken tot interseksuelen en mensen die buiten de binaire opdeling vallen'
Dan zijn het neppertsquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke. Dat klopt wel ja. Maar de meeste panseksuelen die ik heb gesproken waren gewoon bi en voelde zich echt niet aangetrokken tot een transseksueel
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Je kan homo of hetero zijn en de rest is aangeleerd.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke. Dat klopt wel ja. Maar de meeste panseksuelen die ik heb gesproken waren gewoon bi en voelde zich echt niet aangetrokken tot een transseksueel
Zo gemeen als sof dit leestquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
vrouwen met rood haar mot ik ook niet trouwens
Nou ik vraag me wel serieus af hoe ik mezelf moet noemen jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Je kan homo of hetero zijn en de rest is aangeleerd.
wannabi meisjesquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Op 16-18e allemaal mensen opeens bi worden omdat het mode was
Dat is geen roodquote:
ik mezelf gewoon hetero en beckham seksueelquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik vraag me wel serieus af hoe ik mezelf moet noemen ja
Beetje experimenteren tijdens sleepoversquote:
ik zet cam aan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:18 schreef Ezell het volgende:
ik heb zin in tc![]()
maar jullie zijn niet leuk daarmee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |