quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is gewoon mooi. Pic van die van jou?
Omdat kwark kaas is misschien?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:57 schreef badschaap het volgende:
waarom staat er op kwark altijd quark/fromage blanc?
Fromage is toch kaas
Ik snap ook niet wat ik aantrekkelijk vind aan kleinere borsten over grote. Of bruin haar over blondquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:56 schreef Ezell het volgende:
snap niet wat er zo aantrekkelijk aan is dan
grote borsten lijken me ook vrij vervelendquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat ik aantrekkelijk vind aan kleinere borsten over grote. Of bruin haar over blond
Dat is gewoon je smaak?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb verder altijd weinig eisen aan een vrouw gehad qua uiterlijk:
<1,70
petite
maar zo'n thigh gap valt nauwelijks opquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat ik aantrekkelijk vind aan kleinere borsten over grote. Of bruin haar over blond
Dat is gewoon je smaak?
lang haarquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb verder altijd weinig eisen aan een vrouw gehad qua uiterlijk:
<1,70
petite
Het oogt elegant.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
maar zo'n thigh gap valt nauwelijks op
Het gaat ook niet zo zeer om de thigh gap. Maar chicks met een thigh gap hebben automatisch een mooi lichaamquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
sorry ;squote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
kan ik bevestigenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat ook niet zo zeer om de thigh gap. Maar chicks met een thigh gap hebben automatisch een mooi lichaam
je stapt op mijn hartquote:
Thigh gap en obesitas gaan niet echt samen hequote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat ook niet zo zeer om de thigh gap. Maar chicks met een thigh gap hebben automatisch een mooi lichaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |