Van laxeermiddel val je niet af, maar dat lijken ze niet te begrijpen...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:45 schreef Fok-it het volgende:
De 10 geboden van Ana
Als je niet dun bent, ben je niet aantrekkelijk.
Dun zijn is belangrijker dan gezond zijn.
doe alles om dunner te lijken.
Je zal niet eten zonder je schuldig te voelen.
Je zal geen dikmakend voedsel eten zonder je zelf er voor te straffen.
Je moet calorieën tellen en laxeermiddelen slikken, doe iets om dun te worden!
Wat de weegschaal zegt, is het belangrijkst.
Afvallen is goed, aankomen is slecht.
Je kan nooit te dun zijn.
Dun zijn en niet eten zijn tekenen van pure schoonheid, wilskracht, discipline en succes.
Dat is net als dat je een halve kilo kwijt bent na een flinke schijtbeurt inderdaadquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Van laxeermiddel val je niet af, maar dat lijken ze niet te begrijpen...
Altijd wegen als je flink moest schijten vroeger.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is net als dat je een halve kilo kwijt bent na een flinke schijtbeurt inderdaad
maar dat gevoel danquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is net als dat je een halve kilo kwijt bent na een flinke schijtbeurt inderdaad
Je darmen gaan er echt niet ineens meer dan normaal uitwerken ofzo. Maar ondertussen fockt het je lichaam wel dat je vocht gaat vasthouden door de uitdroging van die pillen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, hun lichaam is toch al fucked up.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je darmen gaan er echt niet ineens meer dan normaal uitwerken ofzo. Maar ondertussen fockt het je lichaam wel dat je vocht gaat vasthouden door de uitdroging van die pillen.
Nouwja, die types leven dusdanig gezond dat dat verder geen kwaad kan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
maar echt denk dat sommige bodybuilders ook zoiets hebben
heb echt van die types gekent die dagen depressief waren als ze keer maccie hadden gegeten terwijl ze zodanig veel sportte dat ze wel 10 keer maccie moesten eten zon beetje
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:45 schreef Fok-it het volgende:
De 10 geboden van Ana
Dun zijn en niet eten zijn tekenen van pure schoonheid, wilskracht, discipline en succes.
Ja, dan heb je ook wel een eetstoornis inderdaadquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
maar echt denk dat sommige bodybuilders ook zoiets hebben
heb echt van die types gekent die dagen depressief waren als ze keer maccie hadden gegeten terwijl ze zodanig veel sportte dat ze wel 10 keer maccie moesten eten zon beetje
Daarom zouden ze niet dagen depressief moeten zijn daarvanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nouwja, die types leven dusdanig gezond dat dat verder geen kwaad kan.
Ik vond dat juist lekker aan 10-12 keer per week sporten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dan heb je ook wel een eetstoornis inderdaad
Moeten ze lekker zelf weten. In tegenstelling tot die ana mutsen kosten ze de samenleving geen geld.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom zouden ze niet dagen depressief moeten zijn daarvan
Waarom schaamte? Moet ieder toch lekker voor zichzelf weten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:50 schreef Yreal het volgende:
Zouden meer mensen eens moeten hebben, schaamte omdat ze mac hebben gegeten
Daarom zorgstelsel afschaffenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Moeten ze lekker zelf weten. In tegenstelling tot die ana mutsen kosten ze de samenleving geen geld.
Van die moddervette zeugen die dan roepen dat ze "curves" hebben en dat "echte" vrouwen er zo uitzienquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom schaamte? Moet ieder toch lekker voor zichzelf weten.
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom schaamte? Moet ieder toch lekker voor zichzelf weten.
Die lach ik gewoon uit. Kan ik niet over inzitten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Van die moddervette zeugen die dan roepen dat ze "curves" hebben en dat "echte" vrouwen er zo uitzien![]()
![]()
Waarschijnlijk heb jij een verknipt beeld bij wat een moddervette zeug is, denk ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Van die moddervette zeugen die dan roepen dat ze "curves" hebben en dat "echte" vrouwen er zo uitzien![]()
![]()
Daarom is de zorgverzekering zo hoog...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die lach ik gewoon uit. Kan ik niet over inzitten.
niet van eten houdenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:45 schreef Fok-it het volgende:
De 10 geboden van Ana
Alles zonder Thigh gapquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb jij een verknipt beeld bij wat een moddervette zeug is, denk ik.
hoger dan 25 bmi is moddervet vaakquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb jij een verknipt beeld bij wat een moddervette zeug is, denk ik.
Moddervet is een raar woord.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
doet mij denken aan een bepaalde userquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
![]()
Kut, ik ben moddervet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoger dan 25 bmi is moddervet vaak
bij mannen kan het serieus goed meevallen als ze hun bouw meehebbenquote:
Wel ernstig hoor. Moet echt goeie hulpverlening voor blijven. Iets van 20 procent van de anorexia-patienten overleefd het niet.quote:
quote:
Absoluut niet, maar tegenwoordig is een bmi van 40 normaal heb ik het ideequote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoger dan 25 bmi is moddervet vaak
Vind ik welquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Absoluut niet, maar tegenwoordig is een bmi van 40 normaal heb ik het idee
jaquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:54 schreef Ezell het volgende:
wat is er eigenlijk zo leuk aan een thigh gap?
Aantrekkelijkquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:54 schreef Ezell het volgende:
wat is er eigenlijk zo leuk aan een thigh gap?
gewoon kast zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bij mannen kan het serieus goed meevallen als ze hun bouw meehebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |