quote:Op woensdag 2 september 2015 21:22 schreef luckass het volgende:
[..]
als je een grote piemel zoekt kun je ook gewoon een FOK!ker uitzoeken hoor
quote:Op woensdag 2 september 2015 21:22 schreef luckass het volgende:
[..]
als je een grote piemel zoekt kun je ook gewoon een FOK!ker uitzoeken hoor
Wilde ik net zeggen! Vreemd dat het dan adhd heet. Dat leek me toch aangeboren.quote:Op woensdag 2 september 2015 21:31 schreef JaneDoe het volgende:
maar de lyme heeft dus adhd veroorzaakt? wist niet dat dat kon
ah okquote:Op woensdag 2 september 2015 21:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nee dat heeft het niet. Hij is alleen een stuk actie er geworden
dit dusquote:Op woensdag 2 september 2015 21:31 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Wilde ik net zeggen! Vreemd dat het dan adhd heet. Dat leek me toch aangeboren.
Alexander bijvoorbeeldquote:Op woensdag 2 september 2015 21:35 schreef inslagenreuring het volgende:
Zijn die dates nu af en toe acteurs?
Echt hèquote:
dit jaquote:Op woensdag 2 september 2015 21:37 schreef JaneDoe het volgende:
oh ja
ze doet alsof ze t nog niet gemerkt had
Ai okequote:Op woensdag 2 september 2015 21:35 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik denk 24 als ik goed meegerekend heb
quote:Op woensdag 2 september 2015 21:39 schreef inslagenreuring het volgende:
Alexander lijkt op Samwell Tarly
Gek hequote:Op woensdag 2 september 2015 21:42 schreef Paxcon het volgende:
Wel altijd toevallig dat de matches bekend worden als er een camera bij is
Mooie gozert die Guido inderdaad.quote:
cultheldquote:Op woensdag 2 september 2015 21:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mooie gozert die Guido inderdaad.
Zo ja, Username vermeldenquote:Op woensdag 2 september 2015 21:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Heeft er ooit iemand aan dit programma een relatie eraan gehouden.
Nee, Inslagenreuring toch.quote:Op woensdag 2 september 2015 21:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zo ja, Username vermelden
Nee, ik sta op de rol voor het volgende seizoenquote:
die spastische gast van vorig seizoen had het er wel een leuke chick aan over gehouden geloof ik.quote:Op woensdag 2 september 2015 21:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Heeft er ooit iemand door dit programma een relatie eraan gehouden.
Username?quote:Op woensdag 2 september 2015 21:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
die spastische gast van vorig seizoen had het er wel een leuke chick aan over gehouden geloof ik.
Volgens mij wordt het voor het gemak zo genoemd vanwege vergelijkbare kenmerken zoals de hyperactiviteit en vermindere concentratie. Maar die zijn het gevolg van beschadigingen aan de hersenstam.quote:Op woensdag 2 september 2015 21:31 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Wilde ik net zeggen! Vreemd dat het dan adhd heet. Dat leek me toch aangeboren.
Zeker. Een toffe kerel ook.quote:Op donderdag 3 september 2015 16:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
Knappe vent die donkere man met z'n gehoorapparaatAkwasi!
Zou je hem doen?quote:Op donderdag 3 september 2015 16:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
Knappe vent die donkere man met z'n gehoorapparaatAkwasi!
Ik vond hem erg charmant en leuk overkomen. Ja, hij had een goed lichaam ook nog.quote:Op donderdag 3 september 2015 16:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zou je hem doen?
Weet wel dat vrouwen een stuk kritischer zijn dan wij mannen. Als een lekker wijf een gehoorapparaat heeft en doof is kan dat geen enkele man wat schelen.
Van mij ook al één, hoog IT gehalte in dit programma volgens mij.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:48 schreef raptorix het volgende:
Oud collega van me doet mee, weet alleen niet of hij al geweest is.
Geloof dat hij in volgende uitzending zit, overigens prima jongen, kon goed met hem werken, gewoon geen onverwachte dingen doen. Dus als je iet van hem wilt even van te voren mailen of hij naar me toe wilt komen als hij tijd heeft, dus niet in 1 keer in ze nek duikenquote:Op zondag 6 september 2015 20:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Van mij ook al één, hoog IT gehalte in dit programma volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |