Ruizquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:23 schreef Momo... het volgende:
[..]
Helaas gebeuren dat soort dingen niet vaak dit seizoen
Ik snap het ook niet. Als ze Schreuder ontslaan en wat beters halen zit er toch veel meer in.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schreuder is een laffe trainer. Zoals een wijs man zei wil hij het liefst in de camera spugen 'dat ze niet verloren hebben'.
Beter nog tegen die Japquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:24 schreef Momo... het volgende:
[..]
Kunnen we die niet ruilen met Castaignos?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Aparte tussenstanden daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Ik snap opeens heel goed waarom McClaren zo goed met de technische staf van Twente overweg konquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schreuder is een laffe trainer. Zoals een wijs man zei wil hij het liefst in de camera spugen 'dat ze niet verloren hebben'.
Het McClaren-spook waakt nog steedsquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:25 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik snap opeens heel goed waarom McClaren zo goed met de technische staf van Twente overweg kon
Ik zou eigenlijk wel Verbeek willen zien als trainer, maar dat gaat niet gebeuren met Ome Joopquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het McClaren-spook waakt nog steeds
Eagles staat met 10 man te verdedigenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier gaat toch helemaal geen spelvreugde van uit, jongens. Ik vond het nog wel leuk voetbal toen die vermakelijke dorpsidioot zetelde, Michel Preud'homme.
Wel knap hoe hij het hogere niveau daar oppikt vanaf het begin.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GAE is not Mickey Mouse.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het McClaren-spook waakt nog steeds
Over het hele seizoen gezien, niet over deze ene wedstrijd. Ik heb nooit met plezier naar de wedstrijden van dit Twente gekeken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Eagles staat met 10 man te verdedigen
Eerste helft ajax zeker niet gezienquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over het hele seizoen gezien, niet over deze ene wedstrijd. Ik heb nooit met plezier naar de wedstrijden van dit Twente gekeken.
Jawel, die heb ik gezien ja. Dat vond ik wel indrukwekkend, moet ik zeggen. Maar het is wel duidelijk dat Schreuder je geen steek verder zal brengen met het angsthazenvoetbal wat na verloop van tijd in de wedstrijd opspeelt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Eerste helft ajax zeker niet gezien
Of eerste helft NAC uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |