quote:LOTING KNVB BEKER 2014/’15
De loting voor de KNVB beker seizoen 2014/’15 vindt donderdag 3 juli 14.00 uur plaats in het KNVB Bondsbureau in Zeist. In totaal komen 85 teams uit in het KNVB bekertoernooi. Tijdens de loting zijn de betaaldvoetbalorganisaties, Achilles’29, de kampioenen van de Topklassen en de (plaatsvervangend) periodekampioenen van de Topklassen vrijgesteld van de eerste speelronde. Zij stromen in de tweede speelronde in.
Bekeropzet 2014/’15
Het toernooi om de KNVB beker kent komend seizoen de volgende opzet:
1e ronde woensdag 27 augustus 2014:
42 deelnemers (amateurverenigingen)
21 wedstrijden (zoveel als mogelijk zaterdag- tegen zondagverenigingen)
2e ronde dinsdag 23, woensdag 24 en donderdag 25 september 2014:
64 deelnemers (21 winnaars 1e ronde + vrijgestelde en vrijgelote clubs)
32 wedstrijden (Europees spelende clubs komen niet tegen elkaar uit)
3e ronde dinsdag 28, woensdag 29 oktober en donderdag 30 oktober 2014:
32 deelnemers (32 winnaars 2e ronde)
16 wedstrijden (Europees spelende clubs komen niet tegen elkaar uit)
1/8e finales dinsdag 16, woensdag 17 en donderdag 18 december 2014:
8 wedstrijden (16 winnaars 3e ronde)
1/4e finales dinsdag 27, woensdag 28 en donderdag 29 januari 2015:
4 wedstrijden (8 winnaars 1/8e finales)
1/2e finales dinsdag 7, woensdag 8 of donderdag 9 april 2015:
2 wedstrijden (4 winnaars 1/4e finales)
Finale zondag 3 mei 2015, 18.00 uur:
Winnaar van eerst gelote halve finalewedstrijd wordt als thuisspelend team in de finale aangemerkt.
Hartstikke bedankt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Twitterverslag van Cambuur tegen Scheveningen: https://twitter.com/HenkAlbers1970
En nooit geel geven als het daadwerkelijk een schwalbe is natuurlijk.quote:
quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:25 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
En zeker geen geel. Man man man, Liesveld.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En nooit geel geven als het daadwerkelijk een schwalbe is natuurlijk.
Meid, het is allemaal wat.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:25 schreef Ties02 het volgende:
Oh hier de vuurwerkgeluiden weer, zijn net rotterdammers die egels
Het is maar waar jij je druk om maakt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:25 schreef Ties02 het volgende:
Hihi, leucken plaatjes.quote:
Als Enschedeër kan ik me daar druk om maken ja, heel raarquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het is maar waar jij je druk om maakt.
Neem vast een voorschot op de schijtlollige plaatjes van je die nog gaan komen.quote:
Voor de wedstrijd tegen Ajax werd toch ook vuurwerk afgestoken door Vak P? Is het nou een taboe of geen taboe...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:25 schreef Ties02 het volgende:
Ligt er aan of het ze uitkomt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd tegen Ajax werd toch ook vuurwerk afgestoken door Vak P? Is het nou een taboe of geen taboe...
Appels met perenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd tegen Ajax werd toch ook vuurwerk afgestoken door Vak P? Is het nou een taboe of geen taboe...
Het kan dan toch per definitie niet meer kwetsend zijn? Niet dat ik oproep tot het maken van vuurwerkgeluiden, hoe doe je dat in hemelsnaam eigenlijk?quote:
Samen met Exelsior wel ver uit de succesvolste Overijsselse amateur clubquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Relatief nieuw op niveau, als ik het goed heb. 10 jaar geleden nog vrij laag dacht ik.
Rohda Raalte?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Samen met Exelsior wel ver uit de succesvolste Overijsselse amateur club
Vuurwerk in het stadion als sfeerverhogend middel (werd altijd al gedaan, fakkels, rookbommen etc. hoort gewoon bij voetbal). Tegenover tartende liedjes (moffen zonder huis) en vuurwerkgeluiden die refereren aan een ramp waarbij mensen zijn omgekomen en een heel stadsdeel is weggevaagd.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het kan dan toch per definitie niet meer kwetsend zijn? Niet dat ik oproep tot het maken van vuurwerkgeluiden, hoe doe je dat in hemelsnaam eigenlijk?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Neh. Die spelen nog niet eens top klasse.
quote:Bekende (oud-)trainers[bewerken]
Leo Halle
Henk van Brussel
Martin Drent
Fritz Korbach
Art Langeler
Hennie Spijkerman
Andries Ulderink
Troost je met de gedachte dat het een klein gedeelte van het publiek is en dan ook nog een hoog bontkraagjes niet al te hoog iq hebbend gedeelte.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vuurwerk in het stadion als sfeerverhogend middel (werd altijd al gedaan, fakkels, rookbommen etc. hoort gewoon bij voetbal). Tegenover tartende liedjes (moffen zonder huis) en vuurwerkgeluiden die refereren aan een ramp waarbij mensen zijn omgekomen en een heel stadsdeel is weggevaagd.
Wat ik zeg, appels en peren
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:50 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat het een klein gedeelte van het publiek is en dan ook nog een hoog bontkraagjes niet al te hoog iq hebbend gedeelte.
Fair enough.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vuurwerk in het stadion als sfeerverhogend middel (werd altijd al gedaan, fakkels, rookbommen etc. hoort gewoon bij voetbal). Tegenover tartende liedjes (moffen zonder huis) en vuurwerkgeluiden die refereren aan een ramp waarbij mensen zijn omgekomen en een heel stadsdeel is weggevaagd.
Wat ik zeg, appels en peren
Alle clubs behalve Cambuur, die gaan verlengen tegen Scheveningen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:53 schreef JanCees het volgende:
Volendam heeft sportieve plicht gedaan zie ik
30 minuten extra tijd tegen 10 man, dat houden die amateurs normaal gesproken nooit vol.quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:01 schreef Humberto-T het volgende:
Weet niet of GAE er nou op achteruit gaat zonder Schenk.
Wij hebben Castaignos dus jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:01 schreef Humberto-T het volgende:
Weet niet of GAE er nou op achteruit gaat zonder Schenk.
Dit boeit echt niemandquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Go Ahead Eagles v FC Twente
• Rood - Schenk (Go Ahead Eagles)
FC Twente v FC Utrecht
• Rood - Ayoub ( FC Utrecht)
NAC Breda v FC Twente
• Rood - Bjelland
• Penalty - Tighadouini (NAC Breda)
FC Twente v ADO Den Haag
• Penalty - Alberg (ADO Den Haag)
Paal.quote:
Twente schiet op de paal.quote:
Bij elkaar nog een respectabele odd van 2.16quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Psv 1.22 en Vitesse ook. Rest was niks waard
1-0 cambuur verlengingquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:20 schreef JanCees het volgende:
Cambuur Scheveningen al penanties of ?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij Bayern komt een supporter het veld op die zijn middelvingers opsteekt naar Ribery
Terechtquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij Bayern komt een supporter het veld op die zijn middelvingers opsteekt naar Ribery
Dat zal 'm lerenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
So much rebelquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Twente scoort gewoon 90+3 dus ook niet nodig.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:22 schreef Breekfast het volgende:
Schreuder houdt niet zo van risico's nemen.
Helaas gebeuren dat soort dingen niet vaak dit seizoenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Twente scoort gewoon 90+3 dus ook niet nodig.
Schreuder is een laffe trainer. Zoals een wijs man zei wil hij het liefst in de camera spugen 'dat ze niet verloren hebben'.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:22 schreef Breekfast het volgende:
Schreuder houdt niet zo van risico's nemen.
We missen een type Ruizquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:23 schreef Momo... het volgende:
[..]
Helaas gebeuren dat soort dingen niet vaak dit seizoen
Ruizquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:23 schreef Momo... het volgende:
[..]
Helaas gebeuren dat soort dingen niet vaak dit seizoen
Ik snap het ook niet. Als ze Schreuder ontslaan en wat beters halen zit er toch veel meer in.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schreuder is een laffe trainer. Zoals een wijs man zei wil hij het liefst in de camera spugen 'dat ze niet verloren hebben'.
Beter nog tegen die Japquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:24 schreef Momo... het volgende:
[..]
Kunnen we die niet ruilen met Castaignos?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Aparte tussenstanden daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Ik snap opeens heel goed waarom McClaren zo goed met de technische staf van Twente overweg konquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schreuder is een laffe trainer. Zoals een wijs man zei wil hij het liefst in de camera spugen 'dat ze niet verloren hebben'.
Het McClaren-spook waakt nog steedsquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:25 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik snap opeens heel goed waarom McClaren zo goed met de technische staf van Twente overweg kon
Ik zou eigenlijk wel Verbeek willen zien als trainer, maar dat gaat niet gebeuren met Ome Joopquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het McClaren-spook waakt nog steeds
Eagles staat met 10 man te verdedigenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier gaat toch helemaal geen spelvreugde van uit, jongens. Ik vond het nog wel leuk voetbal toen die vermakelijke dorpsidioot zetelde, Michel Preud'homme.
Wel knap hoe hij het hogere niveau daar oppikt vanaf het begin.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GAE is not Mickey Mouse.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het McClaren-spook waakt nog steeds
Over het hele seizoen gezien, niet over deze ene wedstrijd. Ik heb nooit met plezier naar de wedstrijden van dit Twente gekeken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Eagles staat met 10 man te verdedigen
Eerste helft ajax zeker niet gezienquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over het hele seizoen gezien, niet over deze ene wedstrijd. Ik heb nooit met plezier naar de wedstrijden van dit Twente gekeken.
Jawel, die heb ik gezien ja. Dat vond ik wel indrukwekkend, moet ik zeggen. Maar het is wel duidelijk dat Schreuder je geen steek verder zal brengen met het angsthazenvoetbal wat na verloop van tijd in de wedstrijd opspeelt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Eerste helft ajax zeker niet gezien
Of eerste helft NAC uit
Oke, goed alle kenners van tv gerecycled.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jawel, die heb ik gezien ja. Dat vond ik wel indrukwekkend, moet ik zeggen. Maar het is wel duidelijk dat Schreuder je geen steek verder zal brengen met het angsthazenvoetbal wat na verloop van tijd in de wedstrijd opspeelt.
Krijg je dit soort posts weerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oke, goed alle kenners van tv gerecycled.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:33 schreef hafcfan het volgende:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oja, Twente speelt vandaagIntens verrassend dat het nog 0-0 staat, had wel een voorsprong voor GAE verwacht
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:33 schreef AFCNiels het volgende:
PellegodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wist niet dat Twente vandaag speelde? Wat ben jij ook een ontzettende lamlulquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oja, Twente speelt vandaagIntens verrassend dat het nog 0-0 staat, had wel een voorsprong voor GAE verwacht
Verslapen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit is een echtequote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spelen ook nog tegen een man minderquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zet je stream nu maar aan, het zal daar nu zo ongeveer beginnen denk ikquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je hebt wel veel doelpunten gezien vanavondquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:35 schreef Heeinz het volgende:
Ik zat dus bij PEC - HHC, en die voetbalzone Score! app geeft serieus een melding een seconde nadat de bal erin vliegt
zou je baan maar zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:35 schreef Heeinz het volgende:
Ik zat dus bij PEC - HHC, en die voetbalzone Score! app geeft serieus een melding een seconde nadat de bal erin vliegt
Dat gaat soms echt supersnel, wel knap.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:35 schreef Heeinz het volgende:
Was wel aardig ja, vooral de eerste helft. 2-0 en 4-1 als ik het goed heb zijn aanradertjesquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:36 schreef Momo... het volgende:
[..]
Je hebt wel veel doelpunten gezien vanavond
Soms ook bijna eerder dan de tvquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat gaat soms echt supersnel, wel knap.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zet je stream nu maar aan, het zal daar nu zo ongeveer beginnen denk ik
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:38 schreef hafcfan het volgende:
mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AllegriSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD
Lkkr voor juhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat de hel was dat zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Nog langer genieten van Twente.
Hij is wel een baas wat betreft top clubs de vernieling in helpen. En knap hoe hij steeds aan werk komt.quote:
We worden vandaag gewoon 120 minuten lang met prachtig voetbal van Twente verwendquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Nog langer genieten van Twente.
spekved zo makkelijk te overtuigen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij is wel een baas wat betreft top clubs de vernieling in helpen. En knap hoe hij steeds aan werk komt.
Heerlijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:41 schreef Breekfast het volgende:
[..]
We worden vandaag gewoon 120 minuten lang met prachtig voetbal van Twente verwend
Oepsie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Die is de weg kwijt. Paar hele rare uitspraken gedaan weet alleen niet meer precies wat. Ohja hij noemde Totti een gek.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
spekved zo makkelijk te overtuigen?
In recordtempo de Champions League verlaten, hebben we dat ook weer gehad.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gewoon zal nog wel vaker gebeuren dit jaar. Ze kunnen er ook bar weinig meer van. Vidal![]()
Hopelijk 4e dan. EL is ook maar een strafexpeditie. Wat dat betreft stuur ze daar maar heen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:43 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
In recordtempo de Champions League verlaten, hebben we dat ook weer gehad.
Totti is soms ook een gekquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die is de weg kwijt. Paar hele rare uitspraken gedaan weet alleen niet meer precies wat. Ohja hij noemde Totti een gek.
Verlengen allesquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:44 schreef Caland het volgende:
Ben ik nog net op tijd voor het knallende einde van GAE - Twente?
Precies, lekker aankloten in die zinloze Europa soep.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hopelijk 4e dan. EL is ook maar een strafexpeditie. Wat dat betreft stuur ze daar maar heen.
Straks schiet GAE via penalty's Twente eruit, mooi man.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:44 schreef Caland het volgende:
Ben ik nog net op tijd voor het knallende einde van GAE - Twente?
Hebben ze nog meer rust voor de Eredivisiequote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks schiet GAE via penalty's Twente eruit, mooi man.
Dan mogen ze in de volgende ronde wel een keer een makkelijkere lotingquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan gaat het dak eraf in Denter hoor, goeie genade.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof Twente een bedreiging voor Ajax of PSV gaat vormen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hebben ze nog meer rust voor de Eredivisie
Ik voorspel PSV/Ajax thuis.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan mogen ze in de volgende ronde wel een keer een makkelijkere loting
Bang zijn voor Twentequote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hebben ze nog meer rust voor de Eredivisie
Weet je nooit met die last minute winnende doelpunten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof Twente een bedreiging voor Ajax of PSV gaat vormen.
Altijd lekker als je als club een lijntje hebt naar de KNVB, en al die andere clubs maar schuimbekken.quote:
baasquote:
Toen hadden we nog wel een aardige selectie.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:50 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Werd ook in het kampioensjaar gezegd
Toen won Twente alles in de laatste minuut, nu wordt er vooral gelijkgespeeldquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:50 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
was ook een behoorlijk matig jaar eigenlijk, vond Twente het jaar erna pas een stuk beterquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:50 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Volgens mij gehaald omdat hij een linker been heeft, goedkoop en wat ervaring, waren er toen weinig op het middenveld. Ondertussen geldt dat niet meer.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:51 schreef Caland het volgende:
Waarom speelt die Schilder er eigenlijk nog. Die heeft toch nooit laten zien dat hij er ook maar iets van kan.
Ja geen ruiz meerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toen won Twente alles in de laatste minuut, nu wordt er vooral gelijkgespeeld
Ja klopt het is wel minder dit seizoen maar de hele spelopvatting is gewoon ruk en lam bij fc twente.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Toen hadden we nog wel een aardige selectie.
En het nut daarvan is?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:53 schreef Momo... het volgende:
Schreuder staat ook gewoon te chillen langs de lijn. Hij zou nu helemaal gek moeten worden.
Zou wel hun verdiende loon zijn. Heeft Go Ahead die keeper gehuurd van Ajax? Die jongen kan wel keepen. Beter dan Marsman.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:45 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Precies, lekker aankloten in die zinloze Europa soep.
Ik ken nog 17 keepers in de eredivisie die beter zijn dan Marsman. Al kon hij volgens sommige users zo in oranje.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zou wel hun verdiende loon zijn. Heeft Go Ahead die keeper gehuurd van Ajax? Die jongen kan wel keepen. Beter dan Marsman.
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken nog 17 keepers in de eredivisie die beter zijn dan Marsman. Al kon hij volgens sommige users zo in oranje.
Ik ga even een taco maken.
Zelfs Ten Rouwelaar beterquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken nog 17 keepers in de eredivisie die beter zijn dan Marsman. Al kon hij volgens sommige users zo in oranje.
Ik ga even een taco maken.
Je bent gewoon jaloers dat PSV hem niet weer heeft weten te strikken he?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij had nog niet genoeg geld verdiend bij PSV
Eigenlijk wel, hij zou direct in de basis beginnen denk ikquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:57 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat PSV hem niet weer heeft weten te strikken he?
Ik krijg net door dat er een bal door de achtertuinen van de Vetkampstraat stuitert.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:00 schreef tompsv18 het volgende:
Engelaar schiet op doel.
Ze kunnen de bal niet meer vinden.
390 kilometer per uur, minimaal.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:00 schreef tompsv18 het volgende:
Engelaar schiet op doel.
Ze kunnen de bal niet meer vinden.
Bij Veendam hadden ze wel een bazenkeeper lange tijdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Cambuur werd hij liefkozend Telgenramp genoemd.
GAE, Engelaar mist.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:06 schreef Tchock het volgende:
Wie gaat er winnen als het penals wordt?
Degene die als laatste er een bal ingetrapt heeft.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:06 schreef Tchock het volgende:
GAE.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:06 schreef Tchock het volgende:
Twente.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:06 schreef Tchock het volgende:
Dat was wel vrij onhandig, voorin liepen er nog een paar.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
In de 121 minuut gewoon rustig achterin rondtikken, ook al is het 0-0. Zo rollen ze in Enschede.
Met Marsman had je sowieso verloren.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:14 schreef Momo... het volgende:
Penalties, nou Stevens laat het zien!
Dit ja, wat een drama weerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Echt, terecht als GAE wint. Twente kan helemaal niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |