abonnement Unibet Coolblue
pi_146087580
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 22:01 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb vandaag een kleurboek voor volwassenen gekocht. Ik wist niet eens dat het bestond en ik voelde me compleet awkward toen ik het betaalde bij de kassa. Er zat een setje kleurpotloden bij. Ik had niet verwacht dat ik in de loop van de avond al een puntenslijper nodig zou hebben.

Ik heb dit boek aangeschaft:



Ik moet zeggen dat ik er wel zen van word. Zit al uren met het puntje van mijn tong uit mijn mond :P hypergeconcentreerd te kleuren. Als kind haatte ik kleurplaten omdat ik het inkleuren van grote vlakken saaaaaaaaai vond. Dit is echt een enorm gepriegel, wat me stukken beter bevalt.

Ik kan nog niks showen, want ik kleur op slakkentempo. Jullie misschien al wel?
Gebruiksaanwijzing:

Men neme de jaloersmakende verzameling van Valentijn101


of Moira.


of Cygne


Of Sylvana


Of douche-eendje


Of PaarsBeestje


Of Zouzomaarkunnen


Of gebakken-koekje


Men koopt of bestelt


En men krijgt:

Lijnloos


DonnaRush


Automatic_


Sylvana


Cygne


Muck


gebakken-koekje


-Bubseltje-


zouzomaarkunnen


Spuuglokje


whoopdidoo



En verder!

[ Bericht 34% gewijzigd door PaarsBeestje op 30-10-2014 07:52:00 ]
pi_146087635
Ik zit ook mobiel maar als ik morgenochtend achter de pc zit pas ik de OP even aan. Tot die tijd... carry on enzo.
pi_146088173
Whehe, probeer een foto te maken van de swatches die ik al heb gemaakt, maar ik heb een wijntje teveel op :@ (morgen vrij, ik drink normaal bijna niet), en kunstlicht :(

Ga nu de Bol.com doen en dan morgen een foto met daglicht maken.

Dit zijn de neon-gelpennen van de Action (van geur niet veel gemerkt :P):


Glitter:


Van de metallic kan ik zo gauw geen plaatje vinden, maar qua verpakking zijn ze verpakt zoals de glitterpennen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_146088602
Met geur! :D
Ik ga morgen ook shoppen bij de Action. :s)
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_146089140
Ik voel me ietwat bekocht oO<

30 pennen bij Bol voor 8,99. Van de eerste breekt al het houdertje van de dop af (zat was los, ik wiebel, krak :( ). Verder starten ze wat moeilijk op, deden die van de Action ook, maar die hebben achter een gaatje, even blazen en ze doen het. Bij deze moet je een dopje eraf halen. En dan doen ze het soms nog niet. En voor zo ver ik het kan zien, komen de kleuren 1 op 1 overeen met die van de Action.

Morgen bij daglicht even goed vergelijken, ik heb nu een paar kleuren meer, maar kom er niet goed uit welke ik dan niet dubbel heb (bij de metallic in elk geval een donker- en lichtblauw, maar van neongroen maar eentje, en bij de Action zijn er dat twee. De geurpennen daar zijn nl. neon).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_146090017
Wat stom Syrena.

En we gaan haaaard. *O* *O*
pi_146091347
Ik was helemaal aangestoken door dit topic, en wilde bij Boekvoordeel dat Vintage Patterns boek kopen. Maar de Boekvoordeel hier bleek gesloten te zijn, en nu zit er geen meer in de buurt. Toen ging ik maar naar de Action, maar daar waren alle boeken op, ik kon alleen het Mandala boekje vinden, dat lag tussen de kinder-kleurboeken, maar alle kleurboeken voor volwassenen waren op. Heel jammer, want ben niet heel onder de indruk van dat Mandala boekje, en ik wilde ook niet teveel uitgeven.

Ik ben in november jarig, dus denk dat ik een kleurboek voor mijn verjaardag vraag, dat lijkt me wel een goed cadeau en dan kost het niet zoveel.
pi_146091376
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 20:24 schreef Syrena het volgende:
Whehe, probeer een foto te maken van de swatches die ik al heb gemaakt, maar ik heb een wijntje teveel op :@ (morgen vrij, ik drink normaal bijna niet), en kunstlicht :(

Ga nu de Bol.com doen en dan morgen een foto met daglicht maken.

Dit zijn de neon-gelpennen van de Action (van geur niet veel gemerkt :P):
[ afbeelding ]

Glitter:
[ afbeelding ]

Van de metallic kan ik zo gauw geen plaatje vinden, maar qua verpakking zijn ze verpakt zoals de glitterpennen.
Hmmmm, misschien toch maar naar de action dan! En eens in mn kleurboek beginnen, op de een of andere manier komt het er maar niet van. Ik heb stabilo´s, potloden van bruynzeel en een aantal promarkers.
pi_146103595
Nu met aangepaste openingspost. Iedereen één plaat, want er zijn in het vorige topic echt heel veel mooie geplaatst! O+ Dus ik moest kiezen omdat anders de OP wel erg vol werd -O-
pi_146103705
Pfff die keleidoscoopplaten zijn wel echt heel tof zeg.. en jullie kleuren ze ook zo onwijs mooi in O+
  Moderator donderdag 30 oktober 2014 @ 09:10:41 #12
382129 crew  Donna
pi_146104587
Mooie OP weer!! O+

Zou die aanbieding op Amazon er volgende maand ook nog zijn? Ik lees alleen niet allemaal positieve reacties eronder. Sommige hadden een stift dubbel en dan ontbrak er 1 kleur. Zal je net zien dat ik weer zoiets tref. :X
pi_146104608
Leuke OP hoor :Y
En met 2 platen wordt idd wel erg vol nu er zoveel mensen kleuren.
Die plaat die automatic in de OP heeft staan had ik gisteren ook met mn Stabilo's geprobeerd. Maar had een kleur voor de rand die net te donker was en verder wilde hij ook niet lukken, schoot uit etc. Dus die ligt nu bij het oud papier :')
Blijf wel gewoon met mijn gelpennen kleuren, dat vind ik toch het mooist O+
pi_146104629
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:10 schreef DonnaRush het volgende:
Mooie OP weer!! O+

Zou die aanbieding op Amazon er volgende maand ook nog zijn? Ik lees alleen niet allemaal positieve reacties eronder. Sommige hadden een stift dubbel en dan ontbrak er 1 kleur. Zal je net zien dat ik weer zoiets tref. :X
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 09:14:26 #15
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_146104652
quote:
11s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:13 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ :D
  Moderator donderdag 30 oktober 2014 @ 09:17:47 #16
382129 crew  Donna
pi_146104718
quote:
11s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:13 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohhh myyy! _O_

Ik heb er vannacht zelfs overna gedacht. :'(
pi_146104777
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:17 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ohhh myyy! _O_

Ik heb er vannacht zelfs overna gedacht. :'(
Ik heb een hele spannende tijd achter de rug, een toch wel mooie financiële meevaller en heb voor mezelf bedacht dat het tekenen (Syl, ik zentangle heel voorzichtig!) en kleuren echt echt mijn ding is en dat dit niet snel als hobby naar de achtergrond gaat verdwijnen. Dus vond ik dat ik het had verdiend! Maar deze maand verder wel zunig aan (en volgende maand ook _O- )

En 96 kleuren! Ik kon ook gewoon de verleiding niet langer weerstaan toen ik die mooie aanbieding zag :@ O+ :D
  Moderator donderdag 30 oktober 2014 @ 09:23:07 #18
382129 crew  Donna
pi_146104803
Dan heb je het ook zeker verdiend PaarsBeestje! Wel even een foto plaatsen als de set binnen is he? Spannend! *O*

Ik twijfel nog even verder. Ik heb wel heel veel hobbies en vaak een beetje de neiging om door te slaan. :')
pi_146104846
Ja ik sla ook wel door, maar heb naast breien en haken gelukkig niet zo ontzettend veel hobbies. Zou ik ook eerlijk gezegd geen tijd voor hebben.

11 november komen ze binnen. Maar ik wil ook niet ermee pochen ofzo, want dat zou ik l*llig vinden, dus ik kijk wel ff :Y
  Moderator donderdag 30 oktober 2014 @ 09:36:34 #20
382129 crew  Donna
pi_146105064
Er zijn genoeg die hun stash of nieuwe aanwinsten showen. Geloof niet dat iemand dat ziet als pochen, maar dat moet je idd helemaal zelf weten. :*
pi_146105167
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:36 schreef DonnaRush het volgende:
Er zijn genoeg die hun stash of nieuwe aanwinsten showen. Geloof niet dat iemand dat ziet als pochen, maar dat moet je idd helemaal zelf weten. :*
+1 :)
pi_146106110
quote:
14s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:26 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ja ik sla ook wel door, maar heb naast breien en haken gelukkig niet zo ontzettend veel hobbies. Zou ik ook eerlijk gezegd geen tijd voor hebben.

11 november komen ze binnen. Maar ik wil ook niet ermee pochen ofzo, want dat zou ik l*llig vinden, dus ik kijk wel ff :Y
Gewoon plaatsen! Dan kunnen wij ons eraan verlekkeren. :9~
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_146106231
Inderdaad gewoon laten zien!

Ik ga vandaag meer promarkers halen als afleiding
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ze kleuren zo fijn O+
pi_146106619
Met de promarkers doen jullie dan ook blenden, of gewoon zoals ze zijn zeg maar.
pi_146107327
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 10:26 schreef Whoopdidoo het volgende:
Inderdaad gewoon laten zien!

Ik ga vandaag meer promarkers halen als afleiding
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ link | afbeelding ]
Ze kleuren zo fijn O+
Ga eens weg met je promarkers :( :( :( :(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')