SYSTEM OF A DOWN ERMERGERDquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:53 schreef wietparkiet het volgende:
PUSHING LITTLE CHILDREN
WITH THE FULLY AUTOMATICS
THEY LIKE TO PUSH THE WEAK AROUND
Kusjequote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:56 schreef Sardu het volgende:
Shiiit heb ik dat hele Pekela filmpje nog af zitten luisteren ook.
Ik ook. Was wel even genieten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:56 schreef Sardu het volgende:
Shiiit heb ik dat hele Pekela filmpje nog af zitten luisteren ook.
Groeten aan vrouw en kinderenquote:
Nee ga niet!quote:
Rutger was vroeger nog wel leuk, maar dat is nu toch wel helemaal een treurig ventje geworden.quote:
Zet de koffiepot maar vast aanquote:
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Rutger was vroeger nog wel leuk, maar dat is nu toch wel helemaal een treurig ventje geworden.
Als PowNed straks weg is, vraag ik me af of hij überhaupt nog wel aan de bak komt.
kadden* honten*quote:
Ik heb van allebei eentjequote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zet de koffiepot maar vast aan
Omnomnomnom met een pindarotskoekje.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:58 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:00 schreef DrNick het volgende:
[..]
Voor de kat krijg je -1, de hont +2.
het klopt welquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, da's weer net iets te vroeger.
Dus sta ik nogsteeds op 0quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:00 schreef DrNick het volgende:
[..]
Voor de kat krijg je +1, de hont -1.
quote:
Nope, hij is een beetje te vervelend nu. Is geen enkele vorm van journalistiek van over. Puur mensen belachelijk maken, zonder enigszins inhoudquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Rutger was vroeger nog wel leuk, maar dat is nu toch wel helemaal een treurig ventje geworden.
Als PowNed straks weg is, vraag ik me af of hij überhaupt nog wel aan de bak komt.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:01 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dus sta ik nogsteeds op 0
Heb jij ook een kad?
Klopt ja. Eerst was Powned nog wel wat, maar nu is het gewoon bagger.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, hij is een beetje te vervelend nu. Is geen enkele vorm van journalistiek van over. Puur mensen belachelijk maken, zonder enigszins inhoud
Precies.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, hij is een beetje te vervelend nu. Is geen enkele vorm van journalistiek van over. Puur mensen belachelijk maken, zonder enigszins inhoud
Sardu plsquote:
Grapje zeker?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Windowsphone is inderdaad beter dan Android en Apple
Kom maar bij mij wonen dan, ik wil nog wel 100 kadden en een gek kaddenvrouwtje wordenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik wil er twee. Mutti wil geen huisdieren.
Behalve de kippen die we hebben dan.
Kooikerhontenquote:
Wat heb jij gesnoven dat je die onzin gaat uitkramenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee.
Verzonden met mijn Windows Phone
quote:
Als jij bij mij komt wonen neem ik 100 hontenquote:
Ja de mijne is zelfs special editionquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee.
Verzonden met mijn Windows Phone
Jullie zijn allemaal geïndoctrineerd door Apple.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat heb jij gesnoven dat je die onzin gaat uitkramen![]()
Ik heb een iPhone 4 gehad, nu een OnePlusOnequote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal geïndoctrineerd door Apple.
Sowieso dat iedereen mijn batterij duur wil. Met je 5 uurtjes en hij is leegquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik zie er geen toekomst in, mja. Misschien dat er toch iets werkbaars in zit.
hetzalallemaalwelquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal geïndoctrineerd door Apple.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:05 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
[..]
Als jij bij mij komt wonen neem ik 100 honten.
Alleen de naam al...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb een iPhone 4 gehad, nu een OnePlusOne
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:07 schreef pixelbitty het volgende:
[ afbeelding ]
Deze worst wil ik wel
Het mist een stuk pootjes.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:07 schreef pixelbitty het volgende:
[ afbeelding ]
Deze worst wil ik wel
Vet liefquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:07 schreef pixelbitty het volgende:
[ afbeelding ]
Deze worst wil ik wel
Awesomequote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja de mijne is zelfs special edition
Met een maanoogje
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Da's al beter.
Al vind ik de onpartijdigheid nog wel een lastig punt.
Om stuur te pronken met Apple, maar erkennen dat Windows beter is..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:07 schreef DrNick het volgende:
Ik zou wel een Macbook willen, maar ik zou er waarschijnlijk Windows op zetten
Kom prima de hele dag door met m'n telefoon hoor. Weet niet wat jij allemaal uitspookt met dat ding...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sowieso dat iedereen mijn batterij duur wil. Met je 5 uurtjes en hij is leeg
Al die tindermatches manquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kom prima de hele dag door met m'n telefoon hoor. Weet niet wat jij allemaal uitspookt met dat ding...
Nah, maar ik vind het design van Apple-spul welquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Om stuur te pronken met Apple, maar erkennen dat Windows beter is..
Een hipster is er niets bij
Kwaliteit.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Twee voor de prijs van één, wat wil je nog meer.
Ja, dat gebruik ik dan ook niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Al die tindermatches man
Gaat wel bergafwaarts.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nah, maar ik vind het design van Apple-spul wel
Gelukkig, ik was kansloos geweest.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, dat gebruik ik dan ook niet.
Smoesjes van een hipster in spequote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nah, maar ik vind het design van Apple-spul wel
Het ging al mis bij de TT.quote:
In welk opzicht?quote:
Nah.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Smoesjes van een hipster in spe
Dan zit je met de OnePlus helemaal goed. Sowieso bestaan er geen echt slechte telefoons meer. Tenzij je zo'n prutding haalt van een paar tientjes bij de kijkshop.quote:
Echte bazen gokken gewoon telefoonnummers.quote:
Dat toestel is wel superieur aan een Samsung Galaxy S5quote:
Dat denk je inderdaad als je nog nooit een Lumia in handen hebt gehad.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan zit je met de OnePlus helemaal goed. Sowieso bestaan er geen echt slechte telefoons meer. Tenzij je zo'n prutding haalt van een paar tientjes bij de kijkshop.
*aai*quote:
Afzeiken met een doel was hetquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Precies.Jammer wel, want op Geenstijl was hij af en toe nog enigszins inhoudelijk.
Dat is toch voor gaylords?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Grindr is meer jouw ding?
Deze man!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Tinder
Gewoon de kroeg in broeders en zusters
Ik las likkenquote:
Neh, meer de vormgeving van Apple producten. 't wordt steeds meer basic, niet echt meer iets unieks, geen wow-factor meer, je betaalt nog wel voor het merk, maar de design-factor van Apple is verdwenen.. Zelfde met hun OS, zo speciaal is het allemaal niet meer, en ze draaien nu zelfs een beetje door, door met gekke kleuren en rare vormpjes aan te komen zetten, zodat het nog enigszins uniek is..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
In welk opzicht?
Vroeger zag je wel een duidelijk verschil ja. Dat heb je tegenwoordig niet meer, en dat is wel jammer.
Ja, of jij hebt nog nooit een goede Android telefoon in je handen gehad.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat denk je inderdaad als je nog nooit een Lumia in handen hebt gehad.
Ah, ja, zo noem je dat.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Afzeiken met een doel was het
'90squote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neh, meer de vormgeving van Apple producten. 't wordt steeds meer basic, niet echt meer iets unieks, geen wow-factor meer, je betaalt nog wel voor het merk, maar de design-factor van Apple is verdwenen.. Zelfde met hun OS, zo speciaal is het allemaal niet meer, en ze draaien nu zelfs een beetje door, door met gekke kleuren en rare vormpjes aan te komen zetten, zodat het nog enigszins uniek is..
Jammer.
True. Eerste iPhone was "Boh, wow, revolutionair". Nu is het "Meh, same old, same old."quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neh, meer de vormgeving van Apple producten. 't wordt steeds meer basic, niet echt meer iets unieks, geen wow-factor meer, je betaalt nog wel voor het merk, maar de design-factor van Apple is verdwenen.. Zelfde met hun OS, zo speciaal is het allemaal niet meer, en ze draaien nu zelfs een beetje door, door met gekke kleuren en rare vormpjes aan te komen zetten, zodat het nog enigszins uniek is..
Jammer.
Dat ook, maar dat is totaal niet relevant.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, of jij hebt nog nooit een goede Android telefoon in je handen gehad.
Wil je niet gelikt wordenquote:
Memoriesquote:
Niet door Hetzalwel iig.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:17 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Wil je niet gelikt worden?
[..]
Memories.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:15 schreef DrNick het volgende:
[..]
True. Eerste iPhone was "Boh, wow, revolutionair". Nu is het "Meh, same old, same old."
Welke gekke kleuren en vormen trouwens?
Klopt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is
*lik*quote:
Valt wel mee dit toch? Die watch is wel klachtwaardigquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, en zie de Apple Watch.
Het zal allemaal wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat ook, maar dat is totaal niet relevant.
iCarlyquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat zat in zo'n spel toch? Of ergens.
Ik vind die kleuren zo echt spuuglelijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
Valt wel mee dit toch? Die watch is wel klachtwaardig
Vind het niet verkeerd andersquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vind die kleuren zo echt spuuglelijk.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
Pics, dan kan ik beoordelen of ik het wil.
Pokemonquote:
Pics.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een lekker wijf
Lickitungquote:
Ik heb die hype voor meer dan de helft gemist.quote:
Zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mag gewoon in het topic hoor. Of heb ik ze al eens gezien?
Was je ook aan de gang met die kaartjes ?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb die hype voor meer dan de helft gemist.
Ben je nummer kwijt.quote:
Deze ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was je ook aan de gang met die kaartjes ?
Waarom zo hatenquote:
Hip speel je nogsteeds MTGquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Deze ja. [ afbeelding ]
Pokemon kwam te laat of ik te vroeg.
Ziet er lol uit , van welk spel/anime is het ?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Deze ja. [ afbeelding ]
Pokemon kwam te laat of ik te vroeg.
Misschien. Nee garpje.quote:
Niet zo fanatiek als vroeger, maar zo af en toe nog wel.quote:
Surge beweert dat ik jou gehosseld hebt. Hoe komt die aan deze info?quote:
Huuu waaat?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:25 schreef BBQSausage het volgende:
Oh, wist niet eens dat je zeg maar echt nieuw was pixel. Moet wel een goed ingeburgerde kloon zijn dan.
Weet hij van onze geheime meet?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Surge beweert dat ik jou gehosseld hebt. Hoe komt die aan deze info?
Magic the gathering.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ziet er lol uit , van welk spel/anime is het ?
Geen ideequote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet hij van onze geheime meet?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leukquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet zo fanatiek als vroeger, maar zo af en toe nog wel.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:27 schreef DrNick het volgende:
LB en Hork, sitting in a treeDie kans is reëel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Twee dagen geleden geregistreerd? En je post opzich vrij FOK!kerig mee. Dus je bent of een kloontje, of je weet je gewoon goed aan te passen.quote:
Ik zit al 10 jaar op Fok!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Twee dagen geleden geregistreerd? En je post opzich vrij FOK!kerig mee. Dus je bent of een kloontje, of je weet je gewoon goed aan te passen.
quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:27 schreef DrNick het volgende:
LB en Hork, sitting in a treeNee hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dit geen kloon is eet ik mijn schoen opquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Twee dagen geleden geregistreerd? En je post opzich vrij FOK!kerig mee. Dus je bent of een kloontje, of je weet je gewoon goed aan te passen.
Tjah.. In mijn tijd... Het was dit of de houten tol.quote:
Herr von Horkquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nickjen
Tevens ga ik weer even aan het werk, ben er zo wel weer gok ik. (of niet)
Werkzequote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nickjen
ga nou maar weer weg doeiquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nickjen
Geen console nogquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah.. In mijn tijd... Het was dit of de houten tol.
Jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
LB hosselt LH om zo te stijgen binnen de rangen van FOK! om zo het forum over te nemen
#hetiseencomplot #illoemienadie
Alleen bij [quote][/]quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah, ik dacht omdat[/] ipv [/spoiler].
Soms is het gewoon leuk om opnieuw te beginnenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, da's dus wat ik al dacht.
Alleen bijquote:
1 keer geprobeerd, pakte niet goed uit.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:30 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Soms is het gewoon leuk om opnieuw te beginnen.
Dat dacht Fylax vorige week ook nog.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:30 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Soms is het gewoon leuk om opnieuw te beginnen.
OO?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:30 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd
Hoe is OO trouwens?
Ja bij mij welquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
1 keer geprobeerd, pakte niet goed uit.
Serieus en het internet gaan niet goed samen bij mijquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:31 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja bij mij welIk denk telkens, en nu ga ik serieus doen!
Ik kom elke keer weer uit bij onzin..
Ik heb mijn NES nog steeds en hij werkt nog altijd. (incl. tandafdrukken in de controllers.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jij weetGelukkig klimt Nintendo weer een beetje uit het dal
Ik heb een Videopac G7000quote:
ONZquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:31 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja bij mij welIk denk telkens, en nu ga ik serieus doen!
Ik kom elke keer weer uit bij onzin..
Gelukkig welquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
ONZ
Al is het forum zelf redelijk dood, de SC blijft tof.
Die van mij is helaas defectquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb mijn NES nog steeds en hij werkt nog altijd. (incl. tandafdrukken in de controllers.)
Zometeen even in een cartridge blazen.
Mijn SC is dood.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
ONZ
Al is het forum zelf redelijk dood, de SC blijft tof.
stoners sc ?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mijn SC is dood.![]()
Gelukkig was deze spin-off er nog.
30 euro en je hebt een nieuwequote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die van mij is helaas defectmis het wel
Waar kan je die meuk nog kopen dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
30 euro en je hebt een nieuwe
Heb ook nog een PS2 staan. Nostalgie
Hier ook naast een n64 en ps3.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
30 euro en je hebt een nieuwe
Heb ook nog een PS2 staan. Nostalgie
Dat is een console uit 78 van philipsquote:
Marktplaats, verschillende websites. Ebay.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waar kan je die meuk nog kopen dan?
Scheelt dat we allemaal over het zelfde kunnen praten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mijn SC is dood.![]()
Gelukkig was deze spin-off er nog.
Die rommel uit 90,s van Philipsquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:38 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dat is een console uit 78 van philips.
Testquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:37 schreef BBQSausage het volgende:
Gaat toch nergens over, maakt één van de devvers speciaal een tagje, [nosml][/nosml] om SML ([b][/b], [u][/u], [i][/i], etc) te negeren, en dan negeert juist die code, de [/]._
meh , heb geen ouwe tv meerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:39 schreef DrNick het volgende:
[..]
Marktplaats, verschillende websites. Ebay.
Ahquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:37 schreef BBQSausage het volgende:
Gaat toch nergens over, maakt één van de devvers speciaal een tagje, [nosml][/nosml] om SML ([b][/b], [u][/u], [i][/i], etc) te negeren, en dan negeert juist die code, de [/]._
Maar het waren de 80'squote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die rommel uit 90,s van Philips
Gelukkig wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Scheelt dat we allemaal over het zelfde kunnen praten.Niet dat we straks 40+ SC met ONZ SC gaan samenvoegen.
Ook qua aansluitingen ?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:40 schreef DrNick het volgende:
[..]
Alleen je Zapper werkt dan niet bij Duck Hunt, maar de rest wel gewoon.
Da's even geleden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:38 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dat is een console uit 78 van philips.
Philips.quote:
Voor mijn tijdquote:
Ja, maar het hoort bij de mark-up language.. die [/] staat niet specifiek voor een html </div> of iets. Want je kan hem ook gebruiken achter [b] etc. en dat zijn gewoon html <b> tags.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:40 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah![]()
Misschien omdat (/) universeel is?
zal eens kijken , tnxquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:42 schreef DrNick het volgende:
[..]
Tulp>Scart, of eventueel via coax. Die eerste heb je sowieso.
Ah, ok. Open een topic in BUG zou ik zeggenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar het hoort bij de mark-up language.. die [/] staat niet specifiek voor een html </div> of iets. Want je kan hem ook gebruiken achter [b] etc. en dat zijn gewoon html <b> tags.
Zinloos.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:44 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah, ok. Open een topic in BUG zou ik zeggen
Dit is correct, ooit heb ik een script geschreven waardoor ze tijdelijk moderator was!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
LB hosselt LH om zo te stijgen binnen de rangen van FOK! om zo het forum over te nemen
#hetiseencomplot #illoemienadie
Nou dan kom ik wel weer terug doeiquote:
Doe dat eens voor mijquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit is correct, ooit heb ik een script geschreven waardoor ze tijdelijk moderator was!
[..]
Nou dan kom ik wel weer terug doei
Ohquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit is correct, ooit heb ik een script geschreven waardoor ze tijdelijk moderator was!
Knopjes zijn voor mongolenquote:
NEIN NEIN NEIN!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
En niet voor mij
Kan ik geen staatssecretariaat krijgen op jouw subforum
LHquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Knopjes zijn voor mongolen
[..]
NEIN NEIN NEIN!en het is geen subforum! n00b
Ohquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Patat, friet. Forum, subforum.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Think about the consequences, manquote:
Patatquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat dus. Bewijst maar weer dat het gewoon patat is
No such thing.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
BBQ adoratiepostquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:50 schreef LompeHork het volgende:
BBQ is awesome trouwens. Puike kerel.
Waarheid dit.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:50 schreef LompeHork het volgende:
BBQ is awesome trouwens. Puike kerel.
Dat klopt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yoda zou zeggen: Thing such no.
Zeelandquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Untermensch zijn en onder de rivieren wonen
Heeft deze ouwe dvd verzamelaar helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het scheelt niet veel bij mijquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zeeland is awesome wel (geen grap dit) en eigenlijk is Valkenburg ook een toffe stad. De rest is alleen een bietje karigquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |