SYSTEM OF A DOWN ERMERGERDquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:53 schreef wietparkiet het volgende:
PUSHING LITTLE CHILDREN
WITH THE FULLY AUTOMATICS
THEY LIKE TO PUSH THE WEAK AROUND
Kusjequote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:56 schreef Sardu het volgende:
Shiiit heb ik dat hele Pekela filmpje nog af zitten luisteren ook.
Ik ook. Was wel even genieten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:56 schreef Sardu het volgende:
Shiiit heb ik dat hele Pekela filmpje nog af zitten luisteren ook.
Groeten aan vrouw en kinderenquote:
Nee ga niet!quote:
Rutger was vroeger nog wel leuk, maar dat is nu toch wel helemaal een treurig ventje geworden.quote:
Zet de koffiepot maar vast aanquote:
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Rutger was vroeger nog wel leuk, maar dat is nu toch wel helemaal een treurig ventje geworden.
Als PowNed straks weg is, vraag ik me af of hij überhaupt nog wel aan de bak komt.
kadden* honten*quote:
Ik heb van allebei eentjequote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zet de koffiepot maar vast aan
Omnomnomnom met een pindarotskoekje.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:58 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:00 schreef DrNick het volgende:
[..]
Voor de kat krijg je -1, de hont +2.
het klopt welquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, da's weer net iets te vroeger.
Dus sta ik nogsteeds op 0quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:00 schreef DrNick het volgende:
[..]
Voor de kat krijg je +1, de hont -1.
quote:
Nope, hij is een beetje te vervelend nu. Is geen enkele vorm van journalistiek van over. Puur mensen belachelijk maken, zonder enigszins inhoudquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Rutger was vroeger nog wel leuk, maar dat is nu toch wel helemaal een treurig ventje geworden.
Als PowNed straks weg is, vraag ik me af of hij überhaupt nog wel aan de bak komt.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:01 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dus sta ik nogsteeds op 0
Heb jij ook een kad?
Klopt ja. Eerst was Powned nog wel wat, maar nu is het gewoon bagger.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, hij is een beetje te vervelend nu. Is geen enkele vorm van journalistiek van over. Puur mensen belachelijk maken, zonder enigszins inhoud
Precies.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, hij is een beetje te vervelend nu. Is geen enkele vorm van journalistiek van over. Puur mensen belachelijk maken, zonder enigszins inhoud
Sardu plsquote:
Grapje zeker?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Windowsphone is inderdaad beter dan Android en Apple
Kom maar bij mij wonen dan, ik wil nog wel 100 kadden en een gek kaddenvrouwtje wordenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik wil er twee. Mutti wil geen huisdieren.
Behalve de kippen die we hebben dan.
Kooikerhontenquote:
Wat heb jij gesnoven dat je die onzin gaat uitkramenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee.
Verzonden met mijn Windows Phone
quote:
Als jij bij mij komt wonen neem ik 100 hontenquote:
Ja de mijne is zelfs special editionquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee.
Verzonden met mijn Windows Phone
Jullie zijn allemaal geïndoctrineerd door Apple.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat heb jij gesnoven dat je die onzin gaat uitkramen![]()
Ik heb een iPhone 4 gehad, nu een OnePlusOnequote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal geïndoctrineerd door Apple.
Sowieso dat iedereen mijn batterij duur wil. Met je 5 uurtjes en hij is leegquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik zie er geen toekomst in, mja. Misschien dat er toch iets werkbaars in zit.
hetzalallemaalwelquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal geïndoctrineerd door Apple.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:05 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
[..]
Als jij bij mij komt wonen neem ik 100 honten.
Alleen de naam al...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb een iPhone 4 gehad, nu een OnePlusOne
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:07 schreef pixelbitty het volgende:
[ afbeelding ]
Deze worst wil ik wel
Het mist een stuk pootjes.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:07 schreef pixelbitty het volgende:
[ afbeelding ]
Deze worst wil ik wel
Vet liefquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:07 schreef pixelbitty het volgende:
[ afbeelding ]
Deze worst wil ik wel
Awesomequote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja de mijne is zelfs special edition
Met een maanoogje
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Da's al beter.
Al vind ik de onpartijdigheid nog wel een lastig punt.
Om stuur te pronken met Apple, maar erkennen dat Windows beter is..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:07 schreef DrNick het volgende:
Ik zou wel een Macbook willen, maar ik zou er waarschijnlijk Windows op zetten
Kom prima de hele dag door met m'n telefoon hoor. Weet niet wat jij allemaal uitspookt met dat ding...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sowieso dat iedereen mijn batterij duur wil. Met je 5 uurtjes en hij is leeg
Al die tindermatches manquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kom prima de hele dag door met m'n telefoon hoor. Weet niet wat jij allemaal uitspookt met dat ding...
Nah, maar ik vind het design van Apple-spul welquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Om stuur te pronken met Apple, maar erkennen dat Windows beter is..
Een hipster is er niets bij
Kwaliteit.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Twee voor de prijs van één, wat wil je nog meer.
Ja, dat gebruik ik dan ook niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Al die tindermatches man
Gaat wel bergafwaarts.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nah, maar ik vind het design van Apple-spul wel
Gelukkig, ik was kansloos geweest.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, dat gebruik ik dan ook niet.
Smoesjes van een hipster in spequote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nah, maar ik vind het design van Apple-spul wel
Het ging al mis bij de TT.quote:
In welk opzicht?quote:
Nah.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Smoesjes van een hipster in spe
Dan zit je met de OnePlus helemaal goed. Sowieso bestaan er geen echt slechte telefoons meer. Tenzij je zo'n prutding haalt van een paar tientjes bij de kijkshop.quote:
Echte bazen gokken gewoon telefoonnummers.quote:
Dat toestel is wel superieur aan een Samsung Galaxy S5quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |