Ik zet je wel op de tweede plek voor KLB babe. Houses blijft op de eerste plek.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:23 schreef -supergirl- het volgende:
Dp stem op me als best DM soulmaatje dan
Ja daarom stelde ik al voor om de categorieën van vorig jaar te gebruiken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:23 schreef voederbietel het volgende:
Ik ben nog steeds een beetje overprikkelt door het aantal categorieën waar je ook nog eens drie mensen voor moet bedenken.
Is misschien wel wat ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja daarom stelde ik al voor om de categorieën van vorig jaar te gebruiken.
Onder de categorie FA met slechte humor.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:25 schreef Pharkus het volgende:
Wat is de tussenstand? Waar is de categorie beste FA met een u in zijn naam?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou op jou stemmen als er een tofste zionist-categorie zou zijn.
quote:
Oké voederbietel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:31 schreef CumLaude het volgende:
User met de beste hosseltopics
voederbietel
Beste KLB topic van 2014
voederbietel (KLB / #Door de neus geboord)
Meest fanatieke KLB user
voederbietel
KLB Hunk 2014
voederbietel
Meest geliefde KLB user 2014
voederbietel
Ah daar scoor ik ook wel in.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:26 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Onder de categorie FA met slechte humor.
Das waar.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:33 schreef CumLaude het volgende:
[..]
Voederbietel hoeft niet te klonen.
Hehehquote:
Uvonne?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:25 schreef Pharkus het volgende:
Wat is de tussenstand? Waar is de categorie beste FA met een u in zijn naam?
Spannond.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:36 schreef Homijn het volgende:
Nu alweer een deel 2? Dit lijkt de KLB-mod-topicreeks wel.
In deel 11 ga ik dramatisch doen, ik zeg het nu vast.
Zet mij er gewoon in en zeik niet zo. Dat tagje wordt toch voor mij.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Gaar dat je maar op 3 mag stemmen voor meest gehate user.
Tagjes krijg je hier niet volgens mij. Vorig jaar in ieder geval niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:37 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zet mij er gewoon in en zeik niet zo. Dat tagje wordt toch voor mij.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:34 schreef GhpH het volgende:
User met de beste topics
-
-
-
User met de meest opschepperige topics
haan33
britneycheers
-
- Fokkers hosselen niet, neem een ander in de maling.
Beste KLB topic van 2014
KLB / Islamisering van Sverige
KLB / Islamisering van Sverige #2
-
User met de leukste paint topics
-
-
-
User met de beste backfire topics
Mapima
Demon_from_heaven
NieuweNier
Meest fanatieke KLB user
deadprez
KLB Babe 2014
voederbietel
deadprez
KLB Hunk 2014
spongeboss
rezania
-
Meest gehate KLB user 2014
voederbietel
Guus_geluk7
IsaacCuenca
Rezania
datismijnmening
Frank_drebin
Awwwquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tagjes krijg je hier niet volgens mij. Vorig jaar in ieder geval niet.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:31 schreef CumLaude het volgende:
voederbietel
Beste KLB topic van 2014
voederbietel (KLB / #Door de neus geboord)
Meest fanatieke KLB user
voederbietel
KLB Hunk 2014
voederbietel
voederbietel
Wie ben jij dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:37 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zet mij er gewoon in en zeik niet zo. Dat tagje wordt toch voor mij.
GhpH, je kan toch wel lezen? Jij beweerde laatst dat een universitair diploma nutteloos was weet je nogquote:
Daar zal ik toentertijd hele goede redenen voor gehad hebben dan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:40 schreef GhpH het volgende:
[..]
GhpH, je kan toch wel lezen? Jij beweerde laatst dat een universitair diploma nutteloos was weet je nog
Dat zei jij laatst ook al over mij, dat ik dat gezegd zou hebben. Hoe kom je daar eigenlijk bij?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:40 schreef GhpH het volgende:
Jij beweerde laatst dat een universitair diploma nutteloos was weet je nog
Goed punt wel. Maar de sc in dit soort topics is ook leuk.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:41 schreef madeliefff het volgende:
Een maand lan stemmen ? Ik zou t topic ffe twee weken dicht gooien. Succes met tellen anders door de vier weken lange sc heen
Hij kan niet begrijpend lezen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zei jij laatst ook al over mij, dat ik dat gezegd zou hebben. Hoe kom je daar eigenlijk bij?
Haha, hij zei dit ook al tegen mij...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zei jij laatst ook al over mij, dat ik dat gezegd zou hebben. Hoe kom je daar eigenlijk bij?
Maad, hiervoor is dit topic aangemaakt, gr.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:41 schreef madeliefff het volgende:
Een maand lan stemmen ? Ik zou t topic ffe twee weken dicht gooien. Succes met tellen anders door de vier weken lange sc heen
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:42 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Haha, hij zei dit ook al tegen mij...![]()
iets met great minds think alike enzoquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:42 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
hij is een naziquote:
zou zo op deze school kunnen .. met zijn hakenkruisvlagquote:
#deadprez4modquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:45 schreef deadprez het volgende:
Laten we het wel een beetje gezellig houden.
#SayNoToNazismquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:45 schreef deadprez het volgende:
Zie deadprez nog steeds hopen op dat blauwe naampje danquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:45 schreef deadprez het volgende:
Ik wil gewoon iets leuks maken van de KLB-verkiezingen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zie deadprez nog steeds hopen op dat blauwe naampje dan
Nog steeds bizar dat hij geen mod is geworden na de deadprez4mod campagne.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zie deadprez nog steeds hopen op dat blauwe naampje dan
Nee ik pik dit niet vuile racistquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:46 schreef deadprez het volgende:
GhpH bashen kan ook wel in andere topics.
Hij had beter met z'n hele mongolenteam een fatsoenlijke sollicitatiebrief in elkaar kunnen flansen anders.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:46 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nog steeds bizar dat hij geen mod is geworden na de deadprez4mod campagne.
Ik nomineer jou tot grote klb klootzakquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:23 schreef voederbietel het volgende:
Ik ben nog steeds een beetje overprikkelt door het aantal categorieën waar je ook nog eens drie mensen voor moet bedenken.
Er was nooit een samenwerking, derhalve geen team, maar een beweging, zoals het hoort bij een stinkhippie.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hij had beter met z'n hele mongolenteam een fatsoenlijke sollicitatiebrief in elkaar kunnen flansen anders.
Deze boi snapt die dingquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:48 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Er was nooit een samenwerking, derhalve geen team, maar een beweging, zoals het hoort bij een stinkhippie.
retry4modquote:
maak fotoquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:49 schreef RetRy32 het volgende:
Ik zit tevens echt te lang te schijten nu...
Bek dicht, hielenlikker.quote:
quote:
quote:
quote:Nee, het is nodig om die negers er 1 keer per jaar aan te herinneren wie de baas is.
"waar men samen hoort te werken en naar één ding streeft, zie je geen teamgeest maar een nek-aan-nekrace"quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:48 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Er was nooit een samenwerking, derhalve geen team, maar een beweging, zoals het hoort bij een stinkhippie.
dat is een quote, zijn niet mijn woordenquote:
Smoesjes, Geert.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:52 schreef haan33 het volgende:
[..]
dat is een quote, zijn niet mijn woorden
ik ben geen Marokkaanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Beter racist dan Marokkaan.
ik wil die joden gelijk prikkenquote:
hehehequote:
Ik 255 keer godverdomme en 111 keer godver.. Nu kom ik nooit in de hemelquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:54 schreef RetRy32 het volgende:
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
Ik heb 233 keer het woord neger gebruikt op fok.
ik heb 1362 keer bier gezegdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik 255 keer godverdomme en 111 keer godver.. Nu kom ik nooit in de hemel
Nee die functie scant alle posts in de topics lolquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik 255 keer godverdomme en 111 keer godver.. Nu kom ik nooit in de hemel
Of juist wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:56 schreef remi1986 het volgende:
Over Amsterdam gesproken: http://www.powned.tv/nieu(...)_zwarte_piet_af.html
Roetpiet .. volgens mij snap je er dan helemaal niks van
Oh.. Hoef ik ook niet meer te biechten dus.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:57 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee die functie scant alle posts in de topics lol
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:22 schreef deadprez het volgende:
Beste KLB topic van 2014
- KLB / Hitlerklaas
-
-
Ik bedoel meer dat dat beter overeenkomt met het verhaal dat ie zwart is door de schoorsteen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:58 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zwart is ook maar een kleur.
Roetmop is toch ook een scheldwoord
Dat is ook gewoon zo godverdomme!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat dat beter overeenkomt met het verhaal dat ie zwart is door de schoorsteen.
nee een aparte ingang is niet racistisch wou je zeggen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat dat beter overeenkomt met het verhaal dat ie zwart is door de schoorsteen.
en die dikke lippen dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die heeft de roetpiet ook niet.quote:
is dat serieus?quote:
vallendbroodjebanaan of GhpPquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:17 schreef BozeHaas het volgende:
user met beste backfires ik ben echt benieuwd wie gaat winnen
Wacht maar tot ik de volgende keer in je stadje ben dan sloop ik je man.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:48 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Ik nomineer jou tot grote klb klootzak
Graag gedaan
Gr. Gr.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Daar zal ik toentertijd hele goede redenen voor gehad hebben dan.
KLB / Nog 875 dagenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:42 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nog nooit gezegd dat het nutteloos was.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:36 schreef GhpH het volgende:
[..]
[..]
[..]
KLB / Nog 875 dagen
KLB / Nog 875 dagen #2
Dat was ook zo, begrijpend lezen is niet je sterkste kant.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:36 schreef GhpH het volgende:
[..]
[..]
[..]
KLB / Nog 875 dagen
KLB / Nog 875 dagen #2
Nou nou wat een agressiequote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik de volgende keer in je stadje ben dan sloop ik je man.
Lijkt me logisch, want jij hebt nooit inhoudquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:37 schreef RetRy32 het volgende:
En als ik dat heb gezegd was ik je puur aan het bashen.
Ik neem sowieso de tegenovergestelde mening aan als ik jou zie posten.
Beetje kankertriest om met je kloon jezelf te komen promoten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:37 schreef Badmutsje het volgende:
[..]
Nou nou wat een agressie
Had iemand al op dat stuk gestemd trouwens, hoe heet hij ook al weer.... oh ja Slaap_Zak
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:38 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Beetje kankertriest om met je kloon jezelf te komen promoten.
Ik zei dat het voor 5% zin was.. Om bij sollicitaties en dergelijke door de 'eerste rondes te komen. Qua kennis zegt het geen fuck, nee.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:37 schreef GhpH het volgende:
En gelijk ontkennen maar ondertussen wel in dat topic hersenloos gebasht hebben
Link gewoon naar de posts ofzo, ik ga dat hele topic niet doorlezen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:37 schreef GhpH het volgende:
En gelijk ontkennen maar ondertussen wel in dat topic hersenloos gebasht hebben
Jawel, ik kwam in dat topic met doordachte mening en jij schoot jankend in de verdediging.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:38 schreef GhpH het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, want jij hebt nooit inhoud
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik zei dat het voor 5% zin was.. Om bij sollicitaties en dergelijke door de 'eerste rondes te komen. Qua kennis zegt het geen fuck, nee.
"Doordacht"quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:39 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Jawel, ik kwam in dat topic met doordachte mening en jij schoot jankend in de verdediging.
Als jij nou eens een universitair diploma had kon je eventueel erover praten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij gaat nog wel een keer op je bek. Zien we je in R&P.
En hoe weet jij precies wat ik studeer en dat ik überhaupt studeer?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:40 schreef GhpH het volgende:
[..]
Als jij nou eens een universitair diploma had kon je eventueel erover praten.
Omdat je anders niet zo'n idiote taal zou uitslaan. Networking is heel belangrijk. Vooral bij studies zoals recht en bij functies als manager.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
En hoe weet jij precies wat ik studeer en dat ik überhaupt studeer?
ik wacht je opquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik de volgende keer in je stadje ben dan sloop ik je man.
je bent wel een wijs man voor iemand v 14quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:42 schreef GhpH het volgende:
[..]
Omdat je anders niet zo'n idiote taal zou uitslaan. Networking is heel belangrijk. Vooral bij studies zoals recht en bij functies als manager.
Maar bij een universitaire studie als geneeskunde of ingenieur is een diploma niet een vodje papier maar een zeer nodig vereiste. En daar is altijd vraag naar, dus networking komt daar vrij weinig aan te pas.
ik zie iemands doelgroepquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar ik heb zo'n idee (en dat is misschien een heel raar idee, want ik bedoel, dat zag niemand, maar ook dan niemand aankomen, laat staan voorspellen) dat dit weer een SC wordt. Zelfs op het Viva-forum kunnen ze niet zo keuvelen als jullie en dat is best knap, de kunst van het keuvelen beter uitvoeren dan een stel sherry-drinkende, in de overgang zittende huisvrouwtjes.
Ik ben niet 14, iemand die uitspraken zou doen zoals die van hetzalallemaalwel lijkt me eerder het werk van een wanhopige vmbo'erquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:45 schreef Thezappa het volgende:
[..]
je bent wel een wijs man voor iemand v 14
Niet gelezen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:42 schreef GhpH het volgende:
[..]
Omdat je anders niet zo'n idiote taal zou uitslaan. Networking is heel belangrijk. Vooral bij studies zoals recht en bij functies als manager.
Maar bij een universitaire studie als geneeskunde of ingenieur is een diploma niet een vodje papier maar een zeer nodig vereiste. En daar is altijd vraag naar, dus networking komt daar vrij weinig aan te pas.
ja..rassen classificatiequote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:46 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik ben niet 14, iemand die uitspraken zou doen zoals die van hetzalallemaalwel lijkt me eerder het werk van een wanhopige vmbo'er
Jij bent bezig met een preparaat klaar te zetten om even door zo'n lullig microscoopje te kijken waarna je aanwijst hoeveel chromosomen er teveel zitten bij jou.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:40 schreef GhpH het volgende:
[..]
Als jij nou eens een universitair diploma had kon je eventueel erover praten.
Wat kraam je nu voor BS uit. Tuurlijk staat een diploma voor kennis. Als je een diploma in de geneeskunde bezit, heb je een hele boel geneeskundige kennis.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Niet gelezen.
Jij stelt een diploma gelijk aan kennis, wat belachelijk is. Op het mbo, hbo en ook de uni is de kennis die iedere geslaagde opgedaan heeft verschillend. Logisch, de één doet nou eenmaal meer dan de ander of richt zich op iets totaal anders.
En ja, ik heb ze al die kut-opleidingen van nog vagere scholen doorlopen
Ook weer niet gelezen want je gaat vast niet in op een punt maar maakt er weer een totaal ander verhaaltje van.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:49 schreef GhpH het volgende:
[..]
Wat kraam je nu voor BS uit. Tuurlijk staat een diploma voor kennis. Als je een diploma in de geneeskunde bezit, heb je een hele boel geneeskundige kennis.
En dat je zegt niet gelezen getuigt ervan dat ik gelijk heb maar je het gemakkelijk wil ontwijken.
Jij zou nog niet eens zonder google weten het hoeveelste chromosoom het zou zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:47 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Jij bent bezig met een preparaat klaar te zetten om even door zo'n lullig microscoopje te kijken waarna je aanwijst hoeveel chromosomen er teveel zitten bij jou.
Goed man.
Nee ik ga er juist op in, maar jij kan moeilijk je verlies accepteren.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ook weer niet gelezen want je gaat vast niet in op een punt maar maakt er weer een totaal ander verhaaltje van.
Niet gelezen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:50 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee ik ga er juist op in, maar jij kan moeilijk je verlies accepteren.
Het is geen "fittie" want de strijd was al voor hem verloren voordat hij hem aanging.quote:
Oh, oké.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:52 schreef GhpH het volgende:
[..]
Het is geen "fittie" want de strijd was al voor hem verloren voordat hij hem aanging
hahah die semi engels praat , nee dat is de eigenaar..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Was laatst nog bij de Subway, was jij die dikke met die baard?
Klopt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:54 schreef Thezappa het volgende:
dead mag sowieso niet praten , hij heeft geen diploma, dan ben je soweiso dom
zeker geen studie gedaan hequote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Sowieso nogal kansloos om hier te gaan opscheppen over je opleiding c.q. diploma... Wat je ook studeert of hebt gestudeerd, d'r is altijd een bataljon aan boe-roepers die jouw specifieke vakgebied af zal doen als prettige hobby studie voor kanslozen.
Zeg gewoon dat je niks doet.
Hoewel... dan ben je natuurlijk weer de uitkeringstrekker.
Niet altijd, maar in dit geval zeker.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:54 schreef Thezappa het volgende:
jij hebt wel diploma's? afgezien van je zwem- en veterstrikexemplarenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:54 schreef Thezappa het volgende:
jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
jij hebt wel diploma's? afgezien van je zwem- en veterstrikexemplaren
Dames en heren, we hebben een FOK!kenner in ons midden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Sowieso nogal kansloos om hier te gaan opscheppen over je opleiding c.q. diploma... Wat je ook studeert of hebt gestudeerd, d'r is altijd een bataljon aan boe-roepers die jouw specifieke vakgebied af zal doen als prettige hobby studie voor kanslozen.
Gewoon zeggen dat ik Burgerlijk ingenieur ben met uitkering?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
maar ghb is 14 dead is 54quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Deadprez is op dit moment het levende bewijs dat je zonder diploma meer kennis kan hebben dan iemand die studeert aan een Uni (ghpd).
Niet alleen hier hoor. Cynisme is overal hot.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dames en heren, we hebben een FOK!kenner in ons midden.
KLAPT U ALLEN
KAN JE M FF REEKSEN?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar ik heb zo'n idee (en dat is misschien een heel raar idee, want ik bedoel, dat zag niemand, maar ook dan niemand aankomen, laat staan voorspellen) dat dit weer een SC wordt. Zelfs op het Viva-forum kunnen ze niet zo keuvelen als jullie en dat is best knap, de kunst van het keuvelen beter uitvoeren dan een stel sherry-drinkende, in de overgang zittende huisvrouwtjes.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Deadprez is op dit moment het levende bewijs dat je zonder diploma meer kennis kan hebben dan iemand die studeert aan een Uni (ghpd).
Malloten die een uitspraak doen over wijsheid maar niet eens een username van 4 letters goed kunnen spellen.quote:
Lol.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik had deadprez ouder geschat
Haha, dit zegt genoeg.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:57 schreef GhpH het volgende:
[..]
[..]
Malloten die een uitspraak doen over wijsheid maar niet eens een username van 4 letters goed kunnen spellen.
Tering
Dames en heren, we hebben een mensenkenner in ons midden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dames en heren, we hebben een FOK!kenner in ons midden.
KLAPT U ALLEN
Wat studeer je?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:57 schreef GhpH het volgende:
[..]
[..]
Malloten die een uitspraak doen over wijsheid maar niet eens een username van 4 letters goed kunnen spellen.
Tering
Oppervlakkige, goedkope, populistische PVV opmerking.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:57 schreef GhpH het volgende:
[..]
[..]
Tering
Daarmee zou ik impliceren dat er ook een deeltje 3 komt.quote:
Waardeloze studie.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:59 schreef GhpH het volgende:
[..]
THEOLOGIE AAN DE UNIVERSITEIT VAN PRAAG, NOU GOED?
Dat lijkt mij niet onmogelijk inderdaad.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daarmee zou ik impliceren dat er ook een deeltje 3 komt.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:00 schreef GhpH het volgende:
[..]
Homo sapiens sapiens om precies te zijn.
ha flikker!!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:00 schreef GhpH het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ben je twee keer sapien? ontkent dat elkaar? dus je bent hommo?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:00 schreef GhpH het volgende:
[..]
Jan Hus ben jij dat?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:59 schreef GhpH het volgende:
[..]
THEOLOGIE AAN DE UNIVERSITEIT VAN PRAAG, NOU GOED?
Hommo Sverigens-Limborgiensquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ben je twee keer sapien? ontkent dat elkaar? dus je bent hommo?
wabliefquote:
Zweeds Limburgse Mens.quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zweeds Limburgse Mens.
Ik aanvaard wederom uw applaus.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een limburger met een obsessie voor scandinavie.
Bedankt jongens voor dit verhelderende antwoord. Tot drie keer toe.quote:
mij ook welquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:05 schreef deadprez het volgende:
Scandinavië lijkt me best een goede plek om te wonen.
fokking koud daar toch? en socialisme, socialisme overal.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:05 schreef deadprez het volgende:
Scandinavië lijkt me best een goede plek om te wonen.
Niet overal volgens mij. En ja, daarom juist.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
fokking koud daar toch? en socialisme, socialisme overal.
oh ja socialism is lovequote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet overal volgens mij. En ja, daarom juist.
Precies.quote:
Of je maakt je er niet zo druk overquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat is nóg beter.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Of je maakt je er niet zo druk over
Je sowieso druk maken op een forum waar iedereen op iedereen kankertquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Of je maakt je er niet zo druk over
Ik weet wat je hiermee wilt zeggenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:18 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Je sowieso druk maken op een forum waar iedereen op iedereen kankertdat is juist de sport hier toch
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik weet wat je hiermee wilt zeggen
Pirezië daar woont pas tuigquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Scandinavië is kut, allemaal potentiële Breivikjes daar.
Ik voel bij jou toch niksquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:19 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]ik ook van jou... al wil je dat niet, ik doe het toch... zacht en langzaam
Ik vind je plaatje wel leuk. Niet die twee koppen maar het idee is wel leuk.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:19 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]ik ook van jou... al wil je dat niet, ik doe het toch... zacht en langzaam
Ik heb een pomp gekochtquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik voel bij jou toch niks
? wat bedoel je ?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind je plaatje wel leuk. Niet die twee koppen maar het idee is wel leuk.
jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:23 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
ah.... ik pm hem even mijn piemolpics
nee..liever nietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:25 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Je staat in de CC, just in case
wat is justin beiberquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:25 schreef Thezappa het volgende:
[..]
liedje
[..]
soort van justin beiber
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:26 schreef Thezappa het volgende:
[..]
geen probleem ...liever gewoon niet
je bent dus kklelijkquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]ik word hier altijd afgewezen
nu zelfs door jou, dat is echt mijn dieptepunt so far
lyrical themes: darkness, evilquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:26 schreef Thezappa het volgende:
[..]
neefje van justin bierber
http://www.metal-archives.com/bands/Teitanblood/20242
ja..past wel bij je karakter,quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
lyrical themes: darkness, evil
dit snap ik niet, als ik het zo lees.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:28 schreef Thezappa het volgende:
[..]
snap ik wel , als je er zo uit ziet
Dan moet je het anders lezen..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:28 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
dit snap ik niet, als ik het zo lees.
yw..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste KLB topic van 2014
- KLB / Mensen die denken topfotograaf te zijn
- KLB / De verdwijning van Haywood en het blauwe worstenfestijn
-
User met de leukste paint topics
- Toto
-
-
User met de beste backfire topics
- Braddiefuck
- Mapima
-
Meest fanatieke KLB user
- Deadprez
- 2NutZ
- BT
KLB Babe 2014
- hahaha
- Chloroform
-![]()
KLB Hunk 2014
- BlauweTijger
-
-
KLB'er met de meeste Chromosomen
- Bapple
Meest gehate KLB user 2014
- Mapima
- Iscaaccuenca
- PausNicholaas
- Frank_Drebin![]()
- Ik hou persoonlijk ook van mijn MATEN hier holla at me boys deadprez, voederbietel, guusje, eendje, Remi, MMG( jeweetmynigga), The_Zappa, Chocovlokkiee, EN natuurlijk 2NutZ mijn schatje. XXX
ps; Pulzzar is ook een chille vent, en natuurlijk Rezania. Zo, heb ik de homo's ook hun beurt gegeven. ( heheuahuaea )![]()
- Mortaxx ( Speciaal plekje voor jou bb )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
En altijd het laatste woord.
goed topicquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:33 schreef Badmutsje het volgende:
Ik ben voor Slaap_Zak hunk of the year
ik zal het slaap zak vragenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:34 schreef hugecooll het volgende:
Beperk de slowchat hier eens een beetje.
Ja, maar niemand was geinteresseerdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:30 schreef Thezappa het volgende:
[..]
yw..
hoest nog ergens beetje je tetten laten zien op internet?
Die is er een voor een tegeltjequote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb niet eens dikke tieten kk schrale aars die je hebt
jeetje..hingen ze al zo erg..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, maar niemand was geinteresseerd
Nee?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:34 schreef hugecooll het volgende:
Beperk de slowchat hier eens een beetje.
nee. wat bedoel je hier trouwens mee?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:37 schreef Thezappa het volgende:
[..]
en er al achter lelijk varkensgezicht??
Nee, lange manen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:53 schreef Thezappa het volgende:
[..]
hahah die semi engels praat , nee dat is de eigenaar..
kalend?
Ik vroeg aan onze ouwe frankquote:
Die wilde er toch geen reeks van maken?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vroeg aan onze ouwe frank
Daar weet ik niets vanaf. Het enige wat ik las was dat hij een sc voorspelde. Maar misschien zei hij het in deel 1 idkquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die wilde er toch geen reeks van maken?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar weet ik niets vanaf. Het enige wat ik las was dat hij een sc voorspelde. Maar misschien zei hij het in deel 1 idk
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daarmee zou ik impliceren dat er ook een deeltje 3 komt.
Nee, een poll lijkt me geen goed plan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:04 schreef voederbietel het volgende:
Ik denk trouwens dat als er iets terecht moet komen van dit topic er beter een poll gemaakt kan worden met daarin per categorie een x aantal users. Want dit wordt hoe dan ook toch een SC en zonder polls is er geen overzicht bij.
Misschien dacht hij: nou vooruit, omdat Chevy het zo beleefd vraagt.quote:
Maar jij denkt dan ook dat een diploma niets waard is, las ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, een poll lijkt me geen goed plan.
ghehehquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar jij denkt dan ook dat een diploma niets waard is, las ik.
Mortaxx.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:05 schreef deadprez het volgende:
Wie bepaalt dan op welke users je kan stemmen?
quote:
Voorstemmingen zijn al geweest soort van tochquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:05 schreef deadprez het volgende:
Zie post #280.quote:
Maar een poll is lame.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:07 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Voorstemmingen zijn al geweest soort van toch
Gewoon alle 400.000 users in éen poll tochquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:05 schreef deadprez het volgende:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:07 schreef RetRy32 het volgende:
Anders doet de user met de meeste KLB posts in 2014 het (Deadprez togggg dushi)
Nee.quote:
Dacht dat toto meeste posts had dit jaarquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:07 schreef RetRy32 het volgende:
Anders doet de user met de meeste KLB posts in 2014 het (Deadprez togggg dushi)
Ik vind het best zielig als een figuur als Ghph ineens 7 slowchats moet doorzoeken voor wat stemmen van mensen.quote:
Oké dan sta jij er in ieder geval al niet tussen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon alle 400.000 users in éen poll toch
In klb?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dacht dat toto meeste posts had dit jaar
neequote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dacht dat toto meeste posts had dit jaar
Zou toch niet winnenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké dan sta jij er in ieder geval al niet tussen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Ja? Niet dusquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou toch niet winnenZou op je stemmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Nee man.quote:
Sorry dan dat ik je beledigdequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |