Helemaal niks, de TS vraagt om iets extra'squote:Op zaterdag 1 november 2014 10:43 schreef voederbietel het volgende:
Wat is er mis met een hele warme washand?
Nou moet ik eerlijk toegeven nog nooit iets van een lotion/dagcrème/cleanser gebruikt te hebben. Maar het lijkt mij dat als je huid vertiefd is je het niet oplost door nog eens extra troep er op te smeren. Zeker met puisten o.i.d. wat volgens mij verstopte poriën zijn, smeer je de boel dan nog eens extra grondig dicht. Of heb ik het mis?quote:Op zaterdag 1 november 2014 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helemaal niks, de TS vraagt om iets extra's
Zoiets denk ik ook altijd, maar heb ook de wijsheid niet in pacht.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nou moet ik eerlijk toegeven nog nooit iets van een lotion/dagcrème/cleanser gebruikt te hebben. Maar het lijkt mij dat als je huid vertiefd is je het niet oplost door nog eens extra troep er op te smeren. Zeker met puisten o.i.d. wat volgens mij verstopte poriën zijn, smeer je de boel dan nog eens extra grondig dicht. Of heb ik het mis?
In ieder geval wordt het nooit aangeraden door vrouwen voor mannen, dat zou voor TS toch een reden moeten zijn er vanaf te zien, normaal bemoeien die wijven zich altijd overal mee.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zoiets denk ik ook altijd, maar heb ook de wijsheid niet in pacht.
Die dubieuze commercials die statistieken zo erg misbruiken doen het beeld in ieder geval niet erg goed.
"75 % van de vrouwen raadt dit vriendinnen aan!"*
* Onderzoek bestaat uit vier vrouwen waarvan drie positieve ervaringen hebben gemeld
Ja klopt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nou moet ik eerlijk toegeven nog nooit iets van een lotion/dagcrème/cleanser gebruikt te hebben. Maar het lijkt mij dat als je huid vertiefd is je het niet oplost door nog eens extra troep er op te smeren. Zeker met puisten o.i.d. wat volgens mij verstopte poriën zijn, smeer je de boel dan nog eens extra grondig dicht. Of heb ik het mis?
Sowieso foundationquote:Op zaterdag 1 november 2014 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt.
Aanhakend op dat verhaal, klasgenootje had last van puisten, plamuurde de boel met foundation met als gevolg nog meer puisten, nog meer foundation., etc
Zelf gebruik ik gewoon water en in de avond tonic zonder alcohol
Omdat ik een droge huid heb gebruik ik ook dag en nachtcrème
Verder niks
En het dan iedere keer voor het slapen eraf moeten halen. Wat een grote onzin.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso foundation__! Of eigenlijk überhaupt make-up.
Een dagcreme (met uv filter) is best wel een must voor een mooie huid hoor.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zal wel een verschrikkelijke huid hebben danquote:Op zaterdag 1 november 2014 11:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een dagcreme (met uv filter) is best wel een must voor een mooie huid hoor.
Zolang her niet storend zichtbaar is...quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso foundation__! Of eigenlijk überhaupt make-up.
Nu ben ik dus echt een super-noob hierin, maar wat maakt de huid dan mooier? Wordt het egaler? Komt het door het UV-filter?quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een dagcreme (met uv filter) is best wel een must voor een mooie huid hoor.
UV filter is gewoon tegen (vroegtijdige) veroudering.quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nu ben ik dus echt een super-noob hierin, maar wat maakt de huid dan mooier? Wordt het egaler? Komt het door het UV-filter?
Last but not least, is het iets waar ik me druk om zou moeten maken?
Misschien dan toch eens proberen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
UV filter is gewoon tegen (vroegtijdige) veroudering.
De creme is vochtinbrengend waardoor je huid er minder dof uitziet/meer straalt. Gezonder oogt, eigenlijk. Denk dat de meeste mensen er wel baat bij hebben, maar als je huid er verder prima uitziet, zou ik me er niet druk om maken.
Vochtinbrengende crème's bestaan helaas niet. Je kan van buitenaf geen vocht toevoegen aan de huid.quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
UV filter is gewoon tegen (vroegtijdige) veroudering.
De creme is vochtinbrengend waardoor je huid er minder dof uitziet/meer straalt. Gezonder oogt, eigenlijk. Denk dat de meeste mensen er wel baat bij hebben, maar als je huid er verder prima uitziet, zou ik me er niet druk om maken.
Je moet er ook geen troep op smeren, maar producten die iets doen voor je huid. Waar de juiste werkzame bestanddelen inzitten. Maar het is soms wel lastig zoeken want er is een hoop bullshit op de markt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar in de geschiedenis van de mensen is het wel opvallend dat de opkomst van allerhande huidziektes hand in hand is gegaan met het gebruik van cosmetica in het algemeen. Volgens mij kan je huid prima op z'n eigen regelen dat het allemaal in kannen en kruiken komt zonder dat je daar allemaal chemische harrel op gaat smeren.quote:Op zondag 2 november 2014 11:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Je moet er ook geen troep op smeren, maar producten die iets doen voor je huid. Waar de juiste werkzame bestanddelen inzitten. Maar het is soms wel lastig zoeken want er is een hoop bullshit op de markt.
Zoals middelen tegen puistjes waar vervolgens een hoop alcohol of agressieve zeep in zit die je huid teveel uitdrogen. Die werken averechts. Maar alleen lauwwarm water is vaak niet genoeg.
En de moisturizer is vaak het bebelangrijkst, samen met UV bescherming. Huid met acné moet behandeld worden als een gevoelige huid.
Misschien helpt zinkzalf voor een vettige neus? Wat opsmeren voor je gaat slapen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien dan toch eens proberen.
Mijn neus is snel erg vettig helaas.
Aan de andere kant wil ik me niet conformeren aan de schoonheidsidealen en de industrie steunen die daar misbruik van maakt.
Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 2 november 2014 16:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien helpt zinkzalf voor een vettige neus? Wat opsmeren voor je gaat slapen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |