abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 oktober 2014 @ 18:25:52 #1
416809 zeurtvaak
Niks lullen over mijn naam!!
pi_146081872
Mensen!

Elke avond wil ik mijn gezicht reinigen. Ik wil van jullie weten wat moet je allemaal kopen om je gezicht totaal te reinigen. Ik hebt nu gewoon Nivea Scrub en een dagcreme. Maar wat heb je nog meer nodig. Ik hebt een aantal puistjes en die wil ik wel ervan af?

Met vriendelijke groet(en)
Jeff
CPU: Intel Core i7-6700K
Motherboard: ASUS Z170-A socket 1151
Video Card: EVGA GeForce GTX 770 Superclocked ACX Cooling
Monitor: LG 34UM67 60Hz 34.0" Monitor
pi_146083129
Ik zou gewoon niet te veel van die meuk op je gezicht smeren. Scrub eens per week en was je gezicht verder gewoon met water. Ga met die puisten naar de huisarts als je er echt af wil.
pi_146084611
1x per week scrubben (niet vaker doen als je denkt dat dat werkt want dat is onzin), wassen met water en 's nachts een of andere crème op je hoofd smeren, vochtinbrengend of nouja; wat jij chill vindt.

Er zijn ook gezichtsmaskers voor mannen :D maar ik weet niet of dat werkt.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 20:09:02 #4
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_146087277
TS, ik zou maar weinig créme gebruiken. Of eigenlijk helemaal niet. En scrubben ook maar niet teveel. Wel je huid goed schoonhouden met zo'n reinigende tonic of zo. Maar verder maar niet aan zitten, hoe minder hoe beter.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 20:17:13 #5
365231 Fera
Fire & Blood
pi_146087749
Niet schrubben en geen producten met alcohol en parfum. Een milde reiniger, een tonic en heel misschien een moisturizer, maar soms is je tonic al voldoende. Zorg wel voor UV bescherming.

Puistjes (mits daadwerkelijk acné) kun je eventueel behandelen met benzoylperoxide (zonder recept bij de apotheek te verkrijgen, niet duur). Kijk wel uit voor bleekvlekken op handdoeken, kleding, etc.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_146089914
Ik gebruik elke dag tijdens het douche een speciale gezichtsreiniger van Etos huismerk. Werkt prima.
pi_146179244
Gebruik een gezichtsreiniger zonder alcohol.
Anders heeft het alsnog geen zin.

Het is wellicht zinvol om naar je leefpatroon te kijken mbt puisten.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_146180670
Wat is er mis met een hele warme washand? ;(
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_146180701
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 10:43 schreef voederbietel het volgende:
Wat is er mis met een hele warme washand? ;(
Helemaal niks, de TS vraagt om iets extra's ;(
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_146180941
Ik zweer bij (dag)cremes van eucerin en de producten van Jetske Ultee. _O_

Een reinigingslotion met zink erin doet het ook altijd goed (de tuinen).
pi_146181000
Zoals gezegd inderdaad geen producten met alcohol. Ook producten met siliconen zijn voor mensen met gevoeligheid voor puistjes vaak geen goed idee. En blijf met je handen van je gezicht af! Als daar iets vettigs aan zit (van chips, popcorn oid of gewoon), kan je ook een uitbraak verwachten.
pi_146181447
Volgens mij zijn al die crèmes en scrubs echt niet nodig.
pi_146181570
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Helemaal niks, de TS vraagt om iets extra's ;(
Nou moet ik eerlijk toegeven nog nooit iets van een lotion/dagcrème/cleanser gebruikt te hebben. Maar het lijkt mij dat als je huid vertiefd is je het niet oplost door nog eens extra troep er op te smeren. Zeker met puisten o.i.d. wat volgens mij verstopte poriën zijn, smeer je de boel dan nog eens extra grondig dicht. Of heb ik het mis?
pi_146181620
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 11:38 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Nou moet ik eerlijk toegeven nog nooit iets van een lotion/dagcrème/cleanser gebruikt te hebben. Maar het lijkt mij dat als je huid vertiefd is je het niet oplost door nog eens extra troep er op te smeren. Zeker met puisten o.i.d. wat volgens mij verstopte poriën zijn, smeer je de boel dan nog eens extra grondig dicht. Of heb ik het mis?
Zoiets denk ik ook altijd, maar heb ook de wijsheid niet in pacht.

Die dubieuze commercials die statistieken zo erg misbruiken doen het beeld in ieder geval niet erg goed.

"75 % van de vrouwen raadt dit vriendinnen aan!"*

* Onderzoek bestaat uit vier vrouwen waarvan drie positieve ervaringen hebben gemeld
pi_146181633
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 november 2014 11:41 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Zoiets denk ik ook altijd, maar heb ook de wijsheid niet in pacht.

Die dubieuze commercials die statistieken zo erg misbruiken doen het beeld in ieder geval niet erg goed.

"75 % van de vrouwen raadt dit vriendinnen aan!"*

* Onderzoek bestaat uit vier vrouwen waarvan drie positieve ervaringen hebben gemeld
In ieder geval wordt het nooit aangeraden door vrouwen voor mannen, dat zou voor TS toch een reden moeten zijn er vanaf te zien, normaal bemoeien die wijven zich altijd overal mee.
pi_146181650
quote:

[..]

Ja klopt.
Aanhakend op dat verhaal, klasgenootje had last van puisten, plamuurde de boel met foundation met als gevolg nog meer puisten, nog meer foundation., etc

Zelf gebruik ik gewoon water en in de avond tonic zonder alcohol
Omdat ik een droge huid heb gebruik ik ook dag en nachtcrème
Verder niks
pi_146181682
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ja klopt.
Aanhakend op dat verhaal, klasgenootje had last van puisten, plamuurde de boel met foundation met als gevolg nog meer puisten, nog meer foundation., etc

Zelf gebruik ik gewoon water en in de avond tonic zonder alcohol
Omdat ik een droge huid heb gebruik ik ook dag en nachtcrème
Verder niks
Sowieso foundation :')__! Of eigenlijk überhaupt make-up.
pi_146181737
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 11:44 schreef voederbietel het volgende:

[..]

En het dan iedere keer voor het slapen eraf moeten halen. Wat een grote onzin.

Maar goed, de druk die op meisjes wordt gezet om "mooi" te zijn is er helaas wel.

Verder weer on-topic.
pi_146181744
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 11:47 schreef robin007bond het volgende:
Verder weer on-topic.
Oké chef.
pi_146182018
quote:

[..]

Een dagcreme (met uv filter) is best wel een must voor een mooie huid hoor.
pi_146182054
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 november 2014 11:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik zal wel een verschrikkelijke huid hebben dan ;( .
pi_146182062
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 11:44 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Zolang her niet storend zichtbaar is...
Meestal niet het geval.

Ontopic: water drinken hielp bij mij aanzienlijk puisten verminderen
Heb ze nu zelden
pi_146182078
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 november 2014 11:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nu ben ik dus echt een super-noob hierin, maar wat maakt de huid dan mooier? Wordt het egaler? Komt het door het UV-filter?

Last but not least, is het iets waar ik me druk om zou moeten maken?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2014 12:02:27 ]
pi_146182258
quote:
11s.gif Op zaterdag 1 november 2014 12:02 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Nu ben ik dus echt een super-noob hierin, maar wat maakt de huid dan mooier? Wordt het egaler? Komt het door het UV-filter?

Last but not least, is het iets waar ik me druk om zou moeten maken?
UV filter is gewoon tegen (vroegtijdige) veroudering.

De creme is vochtinbrengend waardoor je huid er minder dof uitziet/meer straalt. Gezonder oogt, eigenlijk. Denk dat de meeste mensen er wel baat bij hebben, maar als je huid er verder prima uitziet, zou ik me er niet druk om maken. :)
pi_146182289
Lijkt me dat het uv straling tegen gaat.
Uv straling komt van de zon.
Kort door de bocht; de zon verouderd je huid (rimpels, vlekjes etc.).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')