Dat was dan waarschijnlijk toeval want ze zijn het toch echt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:16 schreef eigendeegcookie het volgende:
ik wou nog wat terugzeggen over stieren, maar kan niet quoten uit t vorige topic.
stieren kleurenblind?
nee heus, ik woonde ooit in de buurt van n wei met 'koeien' , ik fietste dr elke dag langs,
maar die ene keer dat ik een wijde rooie jurk aanhad, hebben dr een paar een heel stuk met me mee gerend, aan hun kant van het hek. toen dacht ik nog: dat zijn dan zeker stieren!
Ja, ik zag het: google de eerste 4 pagina's, unaniem kleurenblind!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:18 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Dat was dan waarschijnlijk toeval want ze zijn het toch echt.
Tja, je zegt het al he, een wijde jurk, dus daar zal aardig wat beweging in zitten, en daar reageren ze wel opquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:16 schreef eigendeegcookie het volgende:
ik wou nog wat terugzeggen over stieren, maar kan niet quoten uit t vorige topic.
stieren kleurenblind?
nee heus, ik woonde ooit in de buurt van n wei met 'koeien' , ik fietste dr elke dag langs,
maar die ene keer dat ik een wijde rooie jurk aanhad, hebben dr een paar een heel stuk met me mee gerend, aan hun kant van het hek. toen dacht ik nog: dat zijn dan zeker stieren!
Heb hem wel en hier is 15 november de laatste dag dat je hem kunt in leveren, alleen heb ik nog geen flauw idee.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:58 schreef Rafierafie het volgende:
Is er iemand hier die al een verlofkeuzelijst heeft ingevuld?
Dat moet voor 23 november, maar hier hebben we nog niks gehad.
We moeten die dingen ieder jaar vroeger inleveren.
Idd...mannen met oerdriften enzoquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:24 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Tja, je zegt het al he, een wijde jurk, dus daar zal aardig wat beweging in zitten, en daar reageren ze wel op
Ach vaak genoeg uitgescholden omdat je in de weg liep, de fiets op een plek stond de ze niet beviel, je er pas om 16:00 was en gewoon voor de fun (scholieren). Niet echt bijzonder dus, al heb ik met de krant een abonnee gehad, die met me even naar de keel greep en door elkaar schudde omdat zijn hond blafte. Op het moment dat hij mij los liet, natuurlijk zosnel mogelijk wegwezen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 06:28 schreef Pietertje71 het volgende:
Bijna iedereen zal het wel eens meemaken: scheldpartijen en verwensingen en misschien nog wel erger.
Heb jij dit wel eens meegemaakt? Blijf jij rustig of? Wat als iemand jou (persoonloijk) uitscheld, bedreigd of (probeert) te duwen/slaan?
Het komt, gezien de (oudere) nieuwsberichten wel eens voor.
Dat vind ik niet niksquote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:07 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Ach vaak genoeg uitgescholden omdat je in de weg liep, de fiets op een plek stond de ze niet beviel, je er pas om 16:00 was en gewoon voor de fun (scholieren). Niet echt bijzonder dus, al heb ik met de krant een abonnee gehad, die met me even naar de keel greep en door elkaar schudde omdat zijn hond blafte. Op het moment dat hij mij los liet, natuurlijk zosnel mogelijk wegwezen.
Uitschelden is me al eens voorgekomen (niet vaak hoor), dan loop ik gewoon weg/door, en negeer het. Als ik daadwerkelijk bedreigd zou worden (dat is me gelukkig nog nooit gebeurd, misschien loop ik in een betere buurt?) zou ik het melden bij de TC en weigeren voortaan nog post bij dat adres te bezorgen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 06:28 schreef Pietertje71 het volgende:
Bijna iedereen zal het wel eens meemaken: scheldpartijen en verwensingen en misschien nog wel erger.
Heb jij dit wel eens meegemaakt? Blijf jij rustig of? Wat als iemand jou (persoonlijk) uitscheld, bedreigd of (probeert) te duwen/slaan?
Zo'n brief heb ik ook klaar om uit te printen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:03 schreef Carlos93 het volgende:
Ik heb mijn verlofkeuzelijst al ingevuld ja, zal er alleen weinig aan hebben aangezien ik enkele dagen mijn ontslag heb aangekondigd per 1 december haha.
Dat kan me niet schelen. De regels zijn duidelijk: Ik hoef mezelf niet in gevaar te brengen, dus wie mij bedreigt krijgt geen post meer.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:47 schreef Pietertje71 het volgende:
I
Maar als het zo ver komt dat je wordt bedreigd en je weigert, zoals je aangeeft, daar nog post te brengen, zou de situatie dan niet (meer) gaan escaleren?
Die regel is niet achterhaald, hij bestaat nog steeds. Dat PostNL er niet meer actief op handhaaft betekent niet dat de regel is afgeschaft.quote:Even wat anders
Gisteren:
Ik bezorg bij een wat ouder stel. De man en vrouw zijn (zeer) slecht ter been en ze hebben een buitenbrievenbus ivm met de achterhaalde "10meter-regel"
Maar ik bedoel stel! dat de situatie hierdoor zou escaleren als in dat deze persoon je blijft lastig vallen?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:55 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dat kan me niet schelen. De regels zijn duidelijk: Ik hoef mezelf niet in gevaar te brengen, dus wie mij bedreigt krijgt geen post meer.
Met achterhaald (niet langer als nuttig erkend. wat voor nut heeft een wet als er niet meer op wordt gehandhaafdquote:[..]
Die regel is niet achterhaald, hij bestaat nog steeds. Dat PostNL er niet meer actief op handhaaft betekent niet dat de regel is afgeschaft.
quote:Brievenbussen in of aan gebouwen of woningen zijn zodanig aangebracht of geplaatst dat zij te bereiken zijn binnen tien meter van de grens van een weg, waaronder mede worden verstaan de daartoe behorende trottoirs, paden, bermen en taluds.
Die kan je het beste hebbenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:00 schreef houdjemond het volgende:
Kan verlof op mijnpostnl ?
Over de conflicten.. eentje gehad toen met mijn sloot-incident. Heb gezegd dat ie maar een klacht indient en doorgelopen. Sindsdien ontwijkt hij me, prima.
Als ik daadwerkelijk word aangevallen mag ik mezelf gewoon verdedigen hoor, daar kunnen ze je niet voor ontslaan!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:02 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Maar ik bedoel stel! dat de situatie hierdoor zou escaleren als in dat deze persoon je blijft lastig vallen?
Moet er niet aan denken dat in een wijk een dergelijk figuur woont en deze je telkens 'opzoekt'.
Zo'n figuur treitert je weg of zo dat je je werk niet meer kan uitvoeren, of je grijpt zelf in en dan is het daahaag baan!?
Zei ik dat dan, nee toch?quote:
Mensen die slecht ter been zijn kunnen toch gewoon ontheffing aanvragen van die regel? Dat lijkt me handiger dan dat jij zelf iets afspreekt met die mensen want als er een andere bezorger komt die wel gewoon de regels volgt moeten die mensen dan alsnog naar die buitenbus lopenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:47 schreef Pietertje71 het volgende:
Even wat anders
Gisteren:
Ik bezorg bij een wat ouder stel. De man en vrouw zijn (zeer) slecht ter been en ze hebben een buitenbrievenbus ivm met de achterhaalde "10meter-regel"
Om niet uit te hoeven leggen dat PostNL hier niet meer op 'handhaaft', heb ik aangegeven de post voortaan gewoon door de brievenbus in de voordeur te doen...die staat 5 meter verderop.
Ouder stel blij, ik weer een goede daad erbij. PostNL die mij nu 1 minuut meer moet uitbetalen
Kleine dingetjes die het hem doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |