abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146080886
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.
spoiler: USERS
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

[ Bericht 1% gewijzigd door Dottey op 29-10-2014 22:18:53 ]
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_146080926
Wil diegene die graag in de OP wil (of eruit wil O+ ) het laten weten door een DM of mij te quoten!
Wil diegene die graag wat veranderd ziet in de OP betreft haar eigen stukje het laten weten door een DM of mij te quoten!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_146080930
Wat Cygne al zei: dat is helemaal niet stom!

Bedankt voor jullie lieve reacties :*

On the bright side: ik heb echt al de hele middag krampjes en steekjes, dus wie weet wat er loos is..
pi_146081100
Spannend!
pi_146082108
Gefeliciteerd L-E!

quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 17:55 schreef Dottey het volgende:
Wil diegene die graag in de OP wil (of eruit wil O+ ) het laten weten door een DM of mij te quoten!
Wil diegene die graag wat veranderd ziet in de OP betreft haar eigen stukje het laten weten door een DM of mij te quoten!
Ik mag eruit! :)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  woensdag 29 oktober 2014 @ 18:42:28 #6
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_146082419
Hallo! Ik kom me ook melden hier! Ik zal me even voorstellen: ik ben 32 jaar, 8 jaar samen met mijn man waarvan een aantal jaar getrouwd en sinds eind vorig jaar gestopt met de pil. Sinds maart ook seks zonder bescherming. Vanwege omstandigheden is dit allemaal wat later dan we hoopten toen we gingen trouwen.
Ik ben nog niet zwanger dus :P maar ik ben er ook niet heel erg mee bezig nog. Heb wel sinds kort een app die vruchtbare periode berekend en probeer er zo een beetje op te letten, maar ik doe verder (nog) niks met temperaturen of ovulatietesten ofzo. Mn cyclus is redelijk regelmatig gelukkig.

Ik weet niet of ik hier veel mee ga posten, want ik weet niet of ik echt veel te melden ga hebben, maar ik ga het proberen :)

-edit- gefeliciteerd LE!
Semper frakkin fi!
pi_146083162
Hoi Starbuck!
Wie weet komt t dadelijk wel zo ineens als een verrassing bij jullie! 😊
  woensdag 29 oktober 2014 @ 19:10:12 #8
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_146083654
L-E *O*

En welkom starbuck!
pi_146083909
Had ik net een heel verhaal getypt... Valt m'n mob uit..
pi_146083911
Dank voor de lieve woorden allemaal O+

Ik ben me er erg van bewust dat ik - tegen mijn eigen principes in - al voor mijn NOD heb getest, dus ik durf nog niet heel hard te juichen. Maar het is idd best een indrukwekkende streep, zeker gezien het feit dat we al hadden besloten dat ik 'nu eenmaal pas laat positief test' :+

Krisvc, volgens mij had ik jou nog niet gefeliciteerd, bij dezen!

Starbuck: welkom!
pi_146084256
Hallo allemaal :W Ik kom me hier ook eens melden.. Na lange tijd van twijfel van zijn kant zijn we nu dan toch echt en overtuigd begonnen :) We zijn bezig met de "eerste ronde".. (met ovulatietesten). Mijn NOD is morgen.... toch heb ik afgelopen maandag tegen mijn voornemens in toch al getest: negatief.
Eigenlijk te vroeg natuurlijk, maar de test gaf aan dat je vanaf 4 dagen voordat je ongesteld moet worden al 93% kans hebt op een betrouwbare test. Nu afgesproken dat ik eigenlijk maar gewoon ga wachten of ik ongesteld wordt morgen of overmorgen. Ik hoop dat ik dat kan volhouden.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 19:30:22 #12
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_146084782
Bedankt voor het welkom dames! En Venla, ook welkom!

Mijn NOD is 11 november maar m'n cyclus is ook weer niet zó regelmatig dat ik daar echt vanuit ga. Het kan makkelijk iets eerder of later komen.
Semper frakkin fi!
pi_146086237
Welkom Venla en Starbuck(toffe naam)!
:)
pi_146086630
quote:
7s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 18:42 schreef Starbuck_ het volgende:
Hallo! Ik kom me ook melden hier! Ik zal me even voorstellen: ik ben 32 jaar, 8 jaar samen met mijn man waarvan een aantal jaar getrouwd en sinds eind vorig jaar gestopt met de pil. Sinds maart ook seks zonder bescherming. Vanwege omstandigheden is dit allemaal wat later dan we hoopten toen we gingen trouwen.
Ik ben nog niet zwanger dus :P maar ik ben er ook niet heel erg mee bezig nog. Heb wel sinds kort een app die vruchtbare periode berekend en probeer er zo een beetje op te letten, maar ik doe verder (nog) niks met temperaturen of ovulatietesten ofzo. Mn cyclus is redelijk regelmatig gelukkig.

Ik weet niet of ik hier veel mee ga posten, want ik weet niet of ik echt veel te melden ga hebben, maar ik ga het proberen :)

-edit- gefeliciteerd LE!
Welkom en veel batsplezier :*

wil je in de OP erbij?
pi_146086740
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 19:20 schreef Venla het volgende:
Hallo allemaal :W Ik kom me hier ook eens melden.. Na lange tijd van twijfel van zijn kant zijn we nu dan toch echt en overtuigd begonnen :) We zijn bezig met de "eerste ronde".. (met ovulatietesten). Mijn NOD is morgen.... toch heb ik afgelopen maandag tegen mijn voornemens in toch al getest: negatief.
Eigenlijk te vroeg natuurlijk, maar de test gaf aan dat je vanaf 4 dagen voordat je ongesteld moet worden al 93% kans hebt op een betrouwbare test. Nu afgesproken dat ik eigenlijk maar gewoon ga wachten of ik ongesteld wordt morgen of overmorgen. Ik hoop dat ik dat kan volhouden.
Welkom!
succes met wachten ^^,

Wil je in de OP erbij?
  woensdag 29 oktober 2014 @ 20:10:47 #16
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_146087364
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 19:57 schreef Dottey het volgende:

[..]

Welkom en veel batsplezier :*

wil je in de OP erbij?
Haha, dank je, dat lukt wel :P
Uhm nee hoor, dat hoeft nog niet.
Semper frakkin fi!
pi_146087710
Toevallig had ik het er dit weekend met mijn vriend over. Hoe blij ben je voor anderen mensen die zwanger zijn. Ik ben net bezig en ik zou het voor mezelf een slechte zaak vinden als ik nu al dat stemmetje de vrije loop geef met "Is zij al zwanger? Hoe lang is ze al bezig? Waarom lukt het haar wel en mij niet"
Maar ik weet dat er een tijd komt waarin ik toch minder blij ben voor anderen of eerder blij voor hun maar niet blij voor mezelf.

Dikke knuffel voor Isabella en Cygne
En de rest ook! :*
pi_146089399
Ik ben twee jaar geleden hier gaan posten omdat ik van nature een jaloerse bitch ben en ik door hier te posten en mee te leven die gevoelens wat kon kanaliseren. Hielp wel, maar ik herken het dus wel. Nu sta ik er heel anders in, maar dat komt omdat we het nu al zo fijn hebben met z'n drieën. Een tweede kindje is meer dan welkom, maar het verlangen daarna is niet zo oer als bij een eerste kindje.

Dat gezegd hebbende, wil ik ook nog Venla en Starbuck welkom heten: dat jullie maar snel weer door mogen schuiven! *O*
  Moderator woensdag 29 oktober 2014 @ 21:12:10 #19
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146090786
Welkom Starbuck en Venla! Twee van hier schuiven door en weer twee schuiven aan :s)

Wel leuk hoor al die streepjes, ik hoop dat er nog heel veel gaan volgen! *O*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_146090856
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 17:55 schreef Dottey het volgende:
Mijn nod mag op 3 december (gokje want nog niet ongesteld)
Welkom Venla en Starbuck.

En wat heb ik deze avond een goeie les in relativeren gehad. Gezellig uit eten met collega's, en bij de derde hap schiet er iets in mijn keel. Ik kan niks meer doorslikken en ik kan niet meer ademen. Hoesten en slaan helpt niet, en dan begint de paniek. Ik probeer teken te doen en om hulp te vragen, maar er komt niets meer uit. Hoe ik het eruit heb gekregen weet ik niet, maar het is mij gelukt. Heb mijn vriend gebeld om mij te komen halen en zit hier nog te trillen. Ik geef niets meer om plastic staafjes vanavond :'(
pi_146091162
Een topic in een middag vol gepost, met nog 1.5 pagina te gaan kon ook niks anders betekenen dan streepjes! *O* Gefeliciteerd L-E !!!

Welkom Starbuck en Venla!

En voor de lang-wachtende... Ik kan het me heel goed voorstellen dat het jaloezie gevoeltje soms de kop op steekt, al is het maar een heel klein beetje. Hell, ik heb helemaal niks te klagen, 1x blazen en zwanger... Maar nu na het 'foutje' heb zelfs ik een mini duiveltje die ruzie maakt in mijn hoofd als ik het blije bericht op facebook lees van een 'kennis'. Dat is dan wel niet hier, hier vind ik iedereen lief en gun ik het iedereen gruwelijk erg...

(dat dat wel duidelijk is :P )
pi_146091672
Bottoms ik ben blij dat je er nog bent!
Probeerde niemand de Heimlich greep?
pi_146091755
Wat een schrik Bottoms!
pi_146091769
Amen 😉
pi_146091834
En dat zal schrikken geweest zijn Bottoms up!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')