SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
[ Bericht 1% gewijzigd door Dottey op 29-10-2014 22:18:53 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Ik mag eruit!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:55 schreef Dottey het volgende:
Wil diegene die graag in de OP wil (of eruit wil) het laten weten door een DM of mij te quoten!
Wil diegene die graag wat veranderd ziet in de OP betreft haar eigen stukje het laten weten door een DM of mij te quoten!
Welkom en veel batsplezierquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:42 schreef Starbuck_ het volgende:
Hallo! Ik kom me ook melden hier! Ik zal me even voorstellen: ik ben 32 jaar, 8 jaar samen met mijn man waarvan een aantal jaar getrouwd en sinds eind vorig jaar gestopt met de pil. Sinds maart ook seks zonder bescherming. Vanwege omstandigheden is dit allemaal wat later dan we hoopten toen we gingen trouwen.
Ik ben nog niet zwanger dusmaar ik ben er ook niet heel erg mee bezig nog. Heb wel sinds kort een app die vruchtbare periode berekend en probeer er zo een beetje op te letten, maar ik doe verder (nog) niks met temperaturen of ovulatietesten ofzo. Mn cyclus is redelijk regelmatig gelukkig.
Ik weet niet of ik hier veel mee ga posten, want ik weet niet of ik echt veel te melden ga hebben, maar ik ga het proberen
-edit- gefeliciteerd LE!
Welkom!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:20 schreef Venla het volgende:
Hallo allemaalIk kom me hier ook eens melden.. Na lange tijd van twijfel van zijn kant zijn we nu dan toch echt en overtuigd begonnen
We zijn bezig met de "eerste ronde".. (met ovulatietesten). Mijn NOD is morgen.... toch heb ik afgelopen maandag tegen mijn voornemens in toch al getest: negatief.
Eigenlijk te vroeg natuurlijk, maar de test gaf aan dat je vanaf 4 dagen voordat je ongesteld moet worden al 93% kans hebt op een betrouwbare test. Nu afgesproken dat ik eigenlijk maar gewoon ga wachten of ik ongesteld wordt morgen of overmorgen. Ik hoop dat ik dat kan volhouden.
Haha, dank je, dat lukt welquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
Welkom en veel batsplezier![]()
wil je in de OP erbij?
Mijn nod mag op 3 december (gokje want nog niet ongesteld)quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:55 schreef Dottey het volgende:
Wil diegene die graag in de OP wil (of eruit wil) het laten weten door een DM of mij te quoten!
Wil diegene die graag wat veranderd ziet in de OP betreft haar eigen stukje het laten weten door een DM of mij te quoten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |