quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:24 schreef Snowbells het volgende:
Mycroft is toch de voornaam van Sherlock?
Nee zijn broer eiquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:24 schreef Snowbells het volgende:
Mycroft is toch de voornaam van Sherlock?
Dan ben je een serie liefhebber, heb je een van de briljantere nog niet eens gezienquote:
Waar doel je opquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan ben je een serie liefhebber, heb je een van de briljantere nog niet eens gezien
Lekker met je handen en daarna de borden kapot gooien?quote:
Oh. Omdat je niet wist wie Mycroft wasquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waar doel je op
Ik heb Sherlock en Elementary gezien
niet te burgerlijkquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:26 schreef Fok-it het volgende:
Wat is dit trouwens. Eerst was het de hype hier om burgerlijk te haten, nu wordt het aanbeden
Ja kaolo aap ik weet toch dat het met sherlock te maken hadquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh. Omdat je niet wist wie Mycroft was
ja dat bedoel ik dus nietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker burgerlijk zijn, ja toch
Lekker met vrouw en 2 kinderen, een hond en een konijn in een dorpje naast de stad wonen en in de zomer kamperen in Frankrijk.
Lekker toch stamppot met rookworst en daarna om 8 uur wen kopje koffie.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:26 schreef Fok-it het volgende:
Wat is dit trouwens. Eerst was het de hype hier om burgerlijk te haten, nu wordt het aanbeden
Wajooh gelijk agressief ;s ;squote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja kaolo aap ik weet toch dat het met sherlock te maken had
Ik zou ook geen hond willen, want allergisch.quote:
Half 9 de bammetjes voor de volgende dag klaarmaken, naar boven, missionarisstandje 10 minuten en dan het licht uit, als die al niet uit wasquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lekker toch stamppot met rookworst en daarna om 8 uur wen kopje koffie.
En ik zou m'n kinderen wel wat meer meebrengen in vakanties dan een Nederlandse camping elk jaarquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou ook geen hond willen, want allergisch.
En niet naar Frankrijk, want dat is een kutland.
Gemiddelde FOK!ert mag dromen van zo'n bestaan anders.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker burgerlijk zijn, ja toch
Lekker met vrouw en 2 kinderen, een hond en een konijn in een dorpje naast de stad wonen en in de zomer kamperen in Frankrijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |