ja pas rond 19 denk ikquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
euh je mag wel opschieten als burgerlijk leef dan :s
waar ga je uit eten
gebakken aardappels en vleesquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ja pas rond 19 denk ik
In Tilburg maar weet niet waar
Wat ga jij eten dan
ohja geen groentenquote:
nouja die eet ik gewoon nietquote:
Waarom nietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nouja die eet ik gewoon niet
ze zullen er vast zijn
ik wil het fortuin van bill gatesquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:14 schreef supersof het volgende:
Ik wil een fok app dat je notificatie op je mobiel krijgt als je bent gequote
wpland kutlandquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik wil het fortuin van bill gates
kan ik eindelijk wpland realiseren
maakt niet uit hoorde dat vrouwen toch al geen rechten hadden in je landquote:
Srs alle groenten?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kaolo vies man alle groenten eet dat niet hoor
dat is raar want daar heb ik het nog helemaal niet over gehadquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:19 schreef supersof het volgende:
[..]
maakt niet uit hoorde dat vrouwen toch al geen rechten hadden in je land
krijgen het aanrecht xD xDquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:19 schreef supersof het volgende:
[..]
maakt niet uit hoorde dat vrouwen toch al geen rechten hadden in je land
ja die 2 welquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:21 schreef supersof het volgende:
Inso lust wel rode paprika en boerenkool toch
dat las ik ergens een keer ik zou maar even mycroften als ik jou was wie deze leugens verzintquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is raar want daar heb ik het nog helemaal niet over gehad
van wie heb je dat?
ik gebruik geen mycroftquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:21 schreef supersof het volgende:
[..]
dat las ik ergens een keer ik zou maar even mycroften als ik jou was wie deze leugens verzint
Hoezo niet?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
paprika is de enige groente product wat ik gewoon echt niet kan verdragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |