Dat ontken ik dan ook nergens.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:22 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je doet net alsof deze (het gros vd) mensen een verstandige, onafhankelijke en vrije keuze gemaakt hebben. Alsof hun kunnen daartoe onafhankelijk is van hunner omgeving, onderwijs en mentale vrijheden.
Mensen worden, letterlijk, omgekocht met een stuk brood. Ze hebben de luxe noch de kunde verder te kijken dan vandaag.
"achter hem staan" vind ik wat te sterk uitgedrukt. Het klopt, maar betekent niet zoveel als je ziet waarom dat het geval is.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat ontken ik dan ook nergens.
Ik heb het niet over de "waarom" gehad.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:27 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
"achter hem staan" vind ik wat te sterk uitgedrukt. Het klopt, maar betekent niet zoveel als je ziet waarom dat het geval is.
Dat doe ik omdat je zei dat er geen discussie over mogelijk is.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de "waarom" gehad.
Er is ook geen discussie mogelijk over het feit dat de meerderheid achter Erdogan staat (waarom is irrelevant).quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:31 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat doe ik omdat je zei dat er geen discussie over mogelijk is.
Nogmaals: "achter hem staan" is wmb niet de juiste bewoording. Feit is: meerderheid heeft op hem gestemt. Punt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er is ook geen discussie mogelijk over het feit dat de meerderheid achter Erdogan staat (waarom is irrelevant).
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:34 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nogmaals: "achter hem staan" is wmb niet de juiste bewoording. Feit is: meerderheid heeft op hem gestemt. Punt.
Als je zoiets bouwt, dan denk ik wel dat je van plan bent om er voor langere tijd te blijven en niet zomaar binnen 10 jaar weer als gewone man in een gewoon huisje wil wonen...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:26 schreef Ceberut het volgende:
Het is toch geen privé eigendom van Erdogan? Over tien jaar zit er iemand anders in dat gebouw.
Dat is waar.quote:
Wie is hier nu de fascist? Wat mij betreft Erdogan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:17 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Dat klinkt misschien erg, maar dat valt wel mee, gekeken naar de geschiedenis van Turkije. Dat land wordt altijd al geplaagd door illegale staatsgrepen en militaire dictators. Sterker nog, de staat Turkije is opgericht nadat fascist Ataturk een staatsgreep pleegde. Turkije is in principe dus een eigen staatsgreep.
Je mist wel de historie natuurlijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:41 schreef Igen het volgende:
[..]
Als je zoiets bouwt, dan denk ik wel dat je van plan bent om er voor langere tijd te blijven en niet zomaar binnen 10 jaar weer als gewone man in een gewoon huisje wil wonen...
[..]
Dat is waar.
Als Erdogan morgen van de trap valt, dan kunnen ze prima combitickets met het Topkapi-museum aanbieden.
Het lijkt wel een beachresort. Wat een wansmaak.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:09 schreef mylamboisblack het volgende:
Dit is 't schijnbaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is keigroot.
De onderhoudskosten zullen niet mals zijn. Je hebt alleen al een leger van schoonmakers nodig om de binnenkant schoon te houden. Dan heb ik het niet over de tuin.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:27 schreef Cubs het volgende:
Nou jongens bij zo een buitenkant hoort daar tegenover ook zo een binnenkant.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gesproken als een echte Turkquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:11 schreef Aloulou het volgende:
Als president van Turkije moet je goed kunnen werken dus is er niets mis mee om de omstandigheden te creeeren waarin je je werk optimaal kan uitvoeren. Daarnaast hoort als president van zo'n groot land erbij dat je onderkomen geen miezerig hutje moet zijn. Het land heeft grote ambities en dat mag je dan ook uitstralen met zo'n presidentieel paleis. Daarnaast moet ie er ook andere wereldleiders ontvangen. Die kunnen nu gerust bij hem een weekje vertoeven op dat prachtige oord
Haten op Erdoganquote:
De man die IS steunt en de koerden terugstuurt naar afslachtgebied, jeej steunt hem allen!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:22 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Haten op Erdogan![]()
Maar wel zelf uit een land komen waar een partij in de peilingen op 1 staat die een wet wil aannemen waarin zwart piet zwart moet blijven![]()
Het feit dat we in Nederland Zwarte Piet als nationaal probleem hebben zie ik juist als iets positiefs. Grote sociale problemen, zoals met de Koerden hebben wij niet in Nederland. In Turkije eindigt een weekend protesten in tientallen dode politieagenten, nationalisten en koerden, in Nederland eindigt een weekendje demonstreren met een vertraagde tram, wat kapotte bakstenen en een extra bloembak voor het parlement.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:22 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Maar wel zelf uit een land komen waar een partij in de peilingen op 1 staat die een wet wil aannemen waarin zwart piet zwart moet blijven![]()
Hij heeft heel veel zondebokken. In zijn preken heeft hij het over de Gülen-beweging, die een zogenaamde schaduwstaat vormen en moeten worden aangepakt. Uitgelekte opnames zijn volgens hem fabricages. De PKK is het gevaar die ISIS overstijgt. Israel is een schurkenstaat (en wel benzine etc doorverkopen). Journalisten met een kritische blik worden belaagd of gevangen genomen. Ga zo maar door. De sultan is een expert in het voeden van het volk met complotten, ontkennen van waarheden en ervoor zorgen dat hijzelf aan de macht blijft.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:17 schreef Loekie1 het volgende:
Hoe kan het dat die man zo populair blijft in eigen land?
Hij noemt de Europese Unie een, en ik quote ' "vereniging van Christenen", waarbij de Turken niets te zoeken hebben.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:32 schreef VeX- het volgende:
Ik lach me suf om die Erdogan.
De hele wereld ziet wat een corrupte, machtsbeluste schurk het is en hij komt er in eigen land doodsimpel mee weg. De Turkse Teflon Don.
En dat moet in de EU?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |