Hij heeft het geld om zo,n groot paleis te kopen, dus waarom niet?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:06 schreef Cubs het volgende:
[..]
Wat is het probleem met een bescheiden torentje
moet wel de eerste president van de wereld zijn die met zijn geld zo een paleis en een presidentieel jet financiertquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij heeft het geld om zo,n groot paleis te kopen, dus waarom niet?
Je wil niet weten hoeveel money hij heeft, maar Putin is altijd nog opperbaas.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:13 schreef Cubs het volgende:
[..]
moet wel de eerste president van de wereld zijn die met zijn geld zo een paleis en een presidentieel jet financiert
Wel erg glimmend allemaal, maar ik heb 't erger gezien.. Die laan met boompjes (half?) binnen heeft wel wat, zelfs.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:27 schreef Cubs het volgende:
Nou jongens bij zo een buitenkant hoort daar tegenover ook zo een binnenkant.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hij moest gedacht hebben 'ik wil ook wel wat met hangende tuinen van Babylon'.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wel erg glimmend allemaal, maar ik heb 't erger gezien.. Die laan met boompjes (half?) binnen heeft wel wat, zelfs.
Is het zijn eigen geld, of graait hij het uit de zakken van Hakan Modaal?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij heeft het geld om zo,n groot paleis te kopen, dus waarom niet?
Boeien?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:44 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Is het zijn eigen geld, of graait hij het uit de zakken van Hakan Modaal?
Ik zie liever dat Hakan Modaal zijn eigen geld mag uitgeven. Beter voor het land, de buurlanden en beter voor het welbevinden van de Turkse bevolking.quote:
Elk volk krijgt de president die hij verdiend.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:53 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Ik zie liever dat Hakan Modaal zijn eigen geld mag uitgeven. Beter voor het land, de buurlanden en beter voor het welbevinden van de Turkse bevolking.
We?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]Dat er elders méér wordt verspild, is toch geen reden om het hier maar prima te vinden dat we geld over de balk gooien?
Is dat zo? Er zijn toch heel wat Turken die niet zo blij zijn met kalief Erdogan. Niet toevallig is dat ook het weldenkende deel der natie.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Elk volk krijgt de president die hij verdiend.
Hij is president, dus de meeste mensen staan achter hem.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:59 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Is dat zo? Er zijn toch heel wat Turken die niet zo blij zijn met kalief Erdogan. Niet toevallig is dat ook het weldenkende deel der natie.
Turkije bestaat uit twee delen. Het westerse weldenkende deel, en het deel met de achterlijke keuterboertjes. Die zijn in getal inderdaad groter (en vergeet het machtsmisbruik van Erdogan niet), echter jouw conclusie vind ik wel erg kort door de bocht, en een miskenning van basale eigendomsrechten. Geen democratie zonder rechtsstaat immers.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij is president, dus de meeste mensen staan achter hem.
Klaar , punt. Daar is verder geen discussie over mogelijk.
Natuurlijk is mijn conclusie wat kort door de bocht, maar je hebt weinig aan nuance in deze .quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:14 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Turkije bestaat uit twee delen. Het westerse weldenkende deel, en het deel met de achterlijke keuterboertjes. Die zijn in getal inderdaad groter (en vergeet het machtsmisbruik van Erdogan niet), echter jouw conclusie vind ik wel erg kort door de bocht, en een miskenning van basale eigendomsrechten. Geen democratie zonder rechtsstaat immers.
Overschatting vd mens much?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij is president, dus de meeste mensen staan achter hem.
Klaar , punt. Daar is verder geen discussie over mogelijk.
Die woont nog op de zolder in het ouderlijk huis toch?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:10 schreef TLC het volgende:
De vorige die zo'n overgroot tuinhuisje had hebben ze met zn vrouw tegen de muur gezet...
Ach, hier heeft Rutte genoeg aan 1 simpel torentje
Dat ontken ik ook niet, feiten zijn feiten, wat dat betreft zijn we het eens.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Natuurlijk is mijn conclusie wat kort door de bocht, maar je hebt weinig aan nuance in deze .
De feiten zijn dat Erdogan verkozen is tot president en dat dus de meerderheid achter hem staat, doe je niets aan.
Je doet net alsof deze (het gros vd) mensen een verstandige, onafhankelijke en vrije keuze gemaakt hebben. Alsof hun kunnen daartoe onafhankelijk is van hunner omgeving, onderwijs en mentale vrijheden.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |