SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Nothing to see here. Move along. This is not the spoiler you're looking for. No, really, move along now.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pasaport is verlopen volgens mijquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eerst je pasaport, kimlik kartı en een pluisje haar (DNA) overhandigen, zodat wij een onderzoek kunnen verrichten om je validiteit te controleren/bevestigen.
Ik kreeg bepaalde dingen te zien.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heel vaag dan, want ik krijg er helemaal niets van mee. Ik heb toch zo het vermoeden dat het een en ander overdreven wordt.
Waar moet ik dan aan denken? Zo te lezen weet je dan ook precies wie er op zo'n manier roddelt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik kreeg bepaalde dingen te zien.![]()
Daarom nooit dm'en of (daadwerkelijke) privé delen
Nerelisin? (Nederlands: Sinaasappelsap?)quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:23 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Pasaport is verlopen volgens mijkimlik en dna moet wel lukken
Wiens kloon ben je?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:25 schreef Thunder0x het volgende:
Is er ergens een samenvatting beschikbaar van de afgelopen tijd?
Ja dit. Snap serieus niet hoe zo iets gaatquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar moet ik dan aan denken? Zo te lezen weet je dan ook precies wie er op zo'n manier roddelt.
Jij weet zelf heel goed hoe t werkt onder Turken...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar moet ik dan aan denken? Zo te lezen weet je dan ook precies wie er op zo'n manier roddelt.
Ja, maar volgens mij is dat nog maar het tipje van de ijsberg.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee. Geef je nmr dan bel ik je.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:25 schreef Thunder0x het volgende:
Is er ergens een samenvatting beschikbaar van de afgelopen tijd?
Dat houdt mensen niet tegen..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:31 schreef Unlabeled het volgende:
Hoe wordt er dan over elkaar geroddeld? We kennen elkaar toch nauwelijks?
Geloof er geen zak van. Niemand kan FOK zo serieus nemen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:31 schreef Unlabeled het volgende:
Hoe wordt er dan over elkaar geroddeld? We kennen elkaar toch nauwelijks?
JIJ niet nee. Andere levenloze mongolen wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geloof er geen zak van. Niemand kan FOK zo serieus nemen.
Ik ben iemand die zich alles verbeeld, maar lukt maar niet met dit. Geef voorbeeld hoe zo'n gesprek KAN gaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
JIJ niet nee. Andere levenloze mongolen wel.
Fuck it.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben iemand die zich alles verbeeld, maar lukt maar niet met dit. Geef voorbeeld hoe zo'n gesprek KAN gaan.
Manti zonder gehaktquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:34 schreef Thunder0x het volgende:
7 jaar oude kloon?
Nummertje 38 kom ik vandaan. Tenminste me ouders
Erzincan, Mersin, Artvinquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Want jij weet zomaar wat 24 en 08 en 33 is?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:42 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Wait wut, bestaat er manti met gehakt dan?
En waar kom jij vandaan?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is zoooo nasty he die van hun. Bah.
Wejoo, kijk deze chimeid dan... Op de meet ging je los over stimorol en wat je van haar vond en toen je daarmee klaar was begon je over de andere vrouwen en je zei dat jij niet zo was dus wij - de mannen op de meet - vonden jou toen zo leuk want de andere vrouwen waren allemaal krengen en jij bent natuurlijk heel aardig en zo maar ja wel jammer dat je hier weer doet alsof je onschuldig bent nu denkt stimorol zij is mijn gurlllfriend haar kan ik alles vertellen maar niet doen hoor stimorol want dan gaat ze weer over jou roddelen op een meet het beste kun je naar de volgende meet komen om dat te zien stimorol echt waar *spuugt door wijs- en middelvinger op de grond en zweert in het moslims*quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:44 schreef Unlabeled het volgende:
Ik heb laatst sylvesterrr gezien en toen hadden we over fok en logischerwijs ook over de users. (We hadden toen ook over jou Stimorol: dat we je heel graag irl zouden willen zien)Verder gaat het over oppervlakkige dingen die op t forum zijn besproken. Maar privezaken die per dm zijn besproken (ik wist uberhaupt niet dat jullie dat deden)... nee echt niet!
Yapiyorlar. Snap t ook niet hoor..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:44 schreef Unlabeled het volgende:
Ik heb laatst sylvesterrr gezien en toen hadden we over fok en logischerwijs ook over de users. (We hadden toen ook over jou Stimorol: dat we je heel graag irl zouden willen zien)Verder gaat het over oppervlakkige dingen die op t forum zijn besproken. Maar privezaken die per dm zijn besproken (ik wist uberhaupt niet dat jullie dat deden)... nee echt niet!
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wejoo, kijk deze chimeid dan... Op de meet ging je los over stimorol en wat je van haar vond en toen je daarmee klaar was begon je over de andere vrouwen en je zei dat jij niet zo was dus wij - de mannen op de meet - vonden jou toen zo leuk want de andere vrouwen waren allemaal krengen en jij bent natuurlijk heel aardig en zo maar ja wel jammer dat je hier weer doet alsof je onschuldig bent nu denkt stimorol zij is mijn gurlllfriend haar kan ik alles vertellen maar niet doen hoor stimorol want dan gaat ze weer over jou roddelen op een meet het beste kun je naar de volgende meet komen om dat te zien stimorol echt waar *spuugt door wijs- en middelvinger op de grond en zweert in het moslims*
Zargonquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wejoo, kijk deze chimeid dan... Op de meet ging je los over stimorol en wat je van haar vond en toen je daarmee klaar was begon je over de andere vrouwen en je zei dat jij niet zo was dus wij - de mannen op de meet - vonden jou toen zo leuk want de andere vrouwen waren allemaal krengen en jij bent natuurlijk heel aardig en zo maar ja wel jammer dat je hier weer doet alsof je onschuldig bent nu denkt stimorol zij is mijn gurlllfriend haar kan ik alles vertellen maar niet doen hoor stimorol want dan gaat ze weer over jou roddelen op een meet het beste kun je naar de volgende meet komen om dat te zien stimorol echt waar *spuugt door wijs- en middelvinger op de grond en zweert in het moslims*
[..]
Jij niet zij hahhaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het was een grapje lo...
Unlabeled is tof.
Jij helemaal.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:56 schreef Montelly het volgende:
Viezeriken, iedereen is hier 2faced...
God save his soulquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:57 schreef Stimorol- het volgende:
Heb een klaaguurtje met mn manager. Even stoppen allemaal.
alsof jij mij kent..quote:
Had ik maar 2 gezichten, letterlijk. Best vet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:56 schreef Montelly het volgende:
Dan deed ik een gezicht hoofddoek, en de andere wild and shit.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Had ik maar 2 gezichten, letterlijk. Best vet.
Hadden we twee asscheeks, twee boobs en twee gezichten. Makes sense.
quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Was dus wel iets voor jouquote:
FKIN VET DIT. Ik ga dat dit weekend doen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Was dus wel iets voor jou
valt me tegen hoor van je dat je mij wijf noemt ik probeer je te helpen door de haters bloot te stellen en het enige wat jij doet is vijandelijk zijn tegen mij waarom doe je dat is toch niet eerlijk je bent een valst kreng ik snap wel waarom mensen over je roddelen jij bent zelf een wijf ik ben een stoere turkse machomanquote:
Je weet wat ik nu ga vragen he😏quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:58 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Dan moet je nog een opening knippen in je niqab h7h7h7h7quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:03 schreef Crip het volgende:
[..]
FKIN VET DIT. Ik ga dat dit weekend doen.
Met wat lan?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:03 schreef Crip het volgende:
Geloof me nou ik ben het zat ik heb het echt gehad.
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dan moet je nog een opening knippen in je niqab h7h7h7h7
Ja, we willen jou (Stimorol-) graag zien.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:44 schreef Unlabeled het volgende:
Heb jij maar een bil en borst?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:58 schreef Crip het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:56 schreef Montelly het volgende:
Volgens mij zijn wij allen getuigen van een opbloeiende romance.quote:
Vanavond om 5. Mocht gelukkig om 2 uur uitchecken, 4 uur krijgen ze een nieuwe gast. Ik wacht nu tot mooiboy klaar is met douchen en dan nog een paar uur chillen en weggg.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wanneer ga je vliegen?
Ik zorg wel voor een bommelding zodat je langer kan genieten van NYC.
Word on the street is dat ze al met Che gaat👫quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zijn wij allen getuigen van een opbloeiende romance.
Je wil niet weten wat ik allemaal heb mogen lezen in mijn DM's. Ze roddelen er echt hard op los hier.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
Word on the street is dat ze al met Che gaat👫
Dan kom je dus donderdagochtend aan?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vanavond om 5. Mocht gelukkig om 2 uur uitchecken, 4 uur krijgen ze een nieuwe gast. Ik wacht nu tot mooiboy klaar is met douchen en dan nog een paar uur chillen en weggg.
Je zou wel willen dus?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
Word on the street is dat ze al met Che gaat👫
Dat suggereer je wel eh loelloequote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat jij dat heb gezegd. Doe gewoon eens normaal, man.
Los van haar karakter, zou ik haar best een veeg willen geven.quote:
Ik pop een kogel in je nek als ik je zie langs rijden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ben je plots knettergek geworden ofzo?
Oei, dan kan ik maar beter wat minder minder minder vaak naar buiten gaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik pop een kogel in je nek als ik je zie langs rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DM die pics dan bradda.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Los van haar karakter, zou ik haar best een veeg willen geven.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Oei, dan kan ik maar beter wat minder minder minder vaak naar buiten gaan.![]()
:$ :$
Hi ha ho, ja. :$:$:$:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanks. Speciaal voor jou.![]()
En lukt dat al? Of wordt er niet echt gehapt op je dm's?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Los van haar karakter, zou ik haar best een veeg willen geven.
Ik heb haar niet echt dm's gestuurd, op een paar na waar ik haar vraag om niet zo debiel te doen nee..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
En lukt dat al? Of wordt er niet echt gehapt op je dm's?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik heb haar niet echt dm's gestuurd, op een paar na waar ik haar vraag om niet zo debiel te doen nee..
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:56 schreef Montelly het volgende:
Volgens mij ben jij meer een Iggy Azalea dan een Rita Ora.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:00 schreef Crip het volgende:
I'm gonna love ya, untill you hate me.
And I'm gonna show ya, what's really crazy.
Hebben jullie zitten lullen? Had ook niks anders verwacht..quote:
"Doe gvd niet zo debiel man. Neuqen?"quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik heb haar niet echt dm's gestuurd, op een paar na waar ik haar vraag om niet zo debiel te doen nee..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet dat Stimorol- een kloon is van mij he?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hebben jullie zitten lullen? Had ook niks anders verwacht..
O ja?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij meer een Iggy Azalea dan een Rita Ora.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
"Doe gvd niet zo debiel man. Neuqen?"Ruzie sex is ook gewoon beste sex, period.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Period sex ook?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ruzie sex is ook gewoon beste sex, period.
Ja.quote:
Ik wist niet dat je zo'n G was. Respect.quote:
Ik zie nog steeds geen pics in mijn DM. Kom op, vriend.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ruzie sex is ook gewoon beste sex, period.
Kun je een dezer dagen achter komen.quote:
Hallo, ik heet Crip. Natuurlijk ben ik een G.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ik wist niet dat je zo'n G was. Respect.
[..]
Ik zie nog steeds geen pics in mijn DM. Kom op, vriend.
[..]
Kun je een dezer dagen achter komen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Hallo, ik heet Crip. Natuurlijk ben ik een G.
Lijkt me een vieze eerste keer vriend.
Jullie zijn ook zulke badasses.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:18 schreef Crip het volgende:
NIGGA KILLED A CRIP AND A BLOOD IN THE HOOD.
False, want Crips zijn niet te killen.
Beetje man doet dat wel.quote:
Hij is juist terugquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Mis Dave wel, hij is verdwenen. Tenminste ik zie hem niet meer.
Je weet wat wilders zegt he, als het niet bevalt...quote:
Tijd voor een raar voddentopic taks.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je weet wat wilders zegt he, als het niet bevalt...
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:32 schreef Crip het volgende:
Eerlijk, kunnen we tokkies niet het land uitsturen samen met de hang-drugsdeal Marokkanen. Dan zou Nederland echt leuk zijn.
Breng eens wat interessante onderwerpen TM.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Idd, een en al GYM-shit en zeks opeens wat de klok slaat. Maar ik bemoei niet...
Niet alleen dat, iedereen zit enkel te bitchen tegen elkaar. Zeg dan niks.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Idd, een en al GYM-shit en zeks opeens wat de klok slaat. Maar ik bemoei niet...
Truequote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vind jou echt sympathiek. Daar neem ik mijn hoed wel voor af.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet alleen dat, iedereen zit enkel te bitchen tegen elkaar. Zeg dan niks.
Neuken?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet alleen dat, iedereen zit enkel te bitchen tegen elkaar. Zeg dan niks.
Dankje, maar omdat je kalend bent kun je je hoed beter op je bol laten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik vind jou echt sympathiek. Daar neem ik mijn hoed wel voor af.
nee je speelt met mn gevoel!!! Zei ik vorige keer ook al!quote:
En nu ben je niet sympathiek meer.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dankje, maar omdat je kalend bent kun je je hoed beter op je bol laten.
Laat me spelen met je gevoel bby.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dankje, maar omdat je kalend bent kun je je hoed beter op je bol laten.
[..]
nee je speelt met mn gevoel!!! Zei ik vorige keer ook al!
Steek je sympathie maar ergens waar de zon niet schijnt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
En nu ben je niet sympathiek meer.
no.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Laat me spelen met je gevoel bby.
http://www.dedijk.nl/?tekstid=192&menu=tekstenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:41 schreef Crip het volgende:
KB, waarom wil je niet met me dansen? Wat een hater.
Heb ik niet. Ik ben niet de eigenaar van dit topic ofzo.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Breng eens wat interessante onderwerpen TM.
Gisteren was je zo aardig.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Steek je sympathie maar ergens waar de zon niet schijnt.
Nee, is meer uit verveling.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb ik niet. Ik ben niet de eigenaar van dit topic ofzo.Als dit hetgeen is waar de huidige deelnemers van het topic het over willen hebben, dan gaat men z'n gang maar.
Watzdeze.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Steek je sympathie maar ergens waar de zon niet schijnt.
[..]
no.
[..]
http://www.dedijk.nl/?tekstid=192&menu=teksten
Alleen als je dit liedje luistert.
Ik houd wel van bitches. Zou raken/10.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik bitch vandaag gezellig mee.
Thanks, zou jou ook raken met mn vuist 10/10.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik houd wel van bitches. Zou raken/10.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Thanks, zou jou ook raken met mn vuist 10/10.
Jij bent gemeenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Thanks, zou jou ook raken met mn vuist 10/10.
Samen..?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:23 schreef Crip het volgende:
Het is tijd om weer te minderen met FOK!.
quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:23 schreef Crip het volgende:
Het is tijd om weer te minderen met FOK!.
Jemig man.quote:
Hoe kom je daarbij?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:36 schreef zarGon het volgende:
Deuce92, je bent van de nietszeggende posts, hm? :/.
wat een ontwikkelingquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Laat me spelen met je gevoel bby.
In Sittard ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ach, het houdt je van de straat, hč. Je had ook in een bende kunnen zitten.
Nee gadver.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe jij jezelf niet als je menstrueert?
Wrijf het er maar in...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:22 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zit buiten zonder jas ijs te eten. En in NL is het 10 graden en regen. blegh
Heb je je koffer onder de toegestane gewicht kunnen houden?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:22 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zit buiten zonder jas ijs te eten. En in NL is het 10 graden en regen. blegh
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je je koffer onder de toegestane gewicht kunnen houden?
Ziet er echt niet lekker uitquote:
Maak een blog met je dagelijkse bevindingen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:50 schreef Montelly het volgende:
Penne Carbonara vandaag hhhhngg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maak een bvlog met je dagelijkse bevindingen.
Doe nou niet... haal roomkaas en maak dit zelf...!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:50 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Dacht dat jij moslim was.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:50 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Want als je varkensvlees eet ben je geen moslim?quote:
Eet jij varkensvlees?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Want als je varkensvlees eet ben je geen moslim?
Equals
Als je alco drinkt ben je geen moslim.
Stel de vraag nogmaals, maar dan dit keer als een open vraag. Veel beter dan conclusies trekken op basis van aannames.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Want als je varkensvlees eet ben je geen moslim?
Equals
Als je alco drinkt ben je geen moslim.
Ja je hebt 100%o gelijk, ik heb geen tijd abla, straks ook trainen en het is al half 7quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe nou niet... haal roomkaas en maak dit zelf...!
Ik heb Thaise Curry met rijst
bijnaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
ja je hebt 100%o gelijk, ik heb geen tijd abla, straks ook trainen en het is al half 7
ahahaha kutjequote:
Je bent bijna 30. Abla gaat niet meer op bij jou.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja je hebt 100%o gelijk, ik heb geen tijd abla, straks ook trainen en het is al half 7
Gewoon een easy fix, maar ik maak hem wel lekker![]()
zolang je ouder bentquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent bijna 30. Abla gaat niet meer op bij jou.
Mathemaat, nee.
Lol, wat een baas.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:37 schreef Montelly het volgende:
http://www.upworthy.com/c(...)-kills-it?g=2&c=ufb1
Reza Aslanheld.
quote:
Alsof hij ooit goed werk leverdequote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik zou het wel waarderen als hij die laatste zin had afgemaakt, nu is het ook maar half werk hč.
Thaise Curry met broccoli, wortels, aardappelen, paprika en champignons. Met gestoomde pandanrijst en wat kroepoek. Was echt lekkerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat heb je gemaakt vandaag, vrouwtje?
Klinkt lekker.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Thaise Curry met broccoli, wortels, aardappelen, paprika en champignons. Met gestoomde pandanrijst en wat kroepoek. Was echt lekker![]()
T was echt zooooo lekker. Pittig gemaakt ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Klinkt lekker.
Ik heb kip met Tikka masala op, met basmatirijst.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Thaise Curry met broccoli, wortels, aardappelen, paprika en champignons. Met gestoomde pandanrijst en wat kroepoek. Was echt lekker![]()
Ewa Amar. Ik weet nietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pittig? Yummie!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
T was echt zooooo lekker. Pittig gemaakt ook.
Ew Cripquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Ewa Amar. Ik weet niet
waarom ik aan Amar moet denken.
Waarschijnlijk because Curry.
Wortel is de enige soort groente dat ik lust uit dat lijstje.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:13 schreef Crip het volgende:
Had vandaag trouwens rijst met garnalen.Veel champignon, chinese kool, broccoli, wortel en sugar snaps.
Omdat je een loser bentquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wortel is de enige soort groente dat ik lust uit dat lijstje.
Ahhhh, dat accent.quote:
Ja, hoezo?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ahhhh, dat accent.![]()
Praat jij trouwens met een zachte G, Crip?
Omdat je Marokkaans bent. Ja, je dacht zeker 'dat durft hij niet te zeggen.' Maar ik zeg gewoon wat ik denk, en dat is ook wel wat waard of niet.quote:
Ik doe hoe ik wil.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hela doe normaal tegen Peun.
Ik woon al mijn hele leven in het zelfde stadje en de zelfde wijk. Hoe the hell moet ik aan een harde G komen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Omdat je Marokkaans bent. Ja, je dacht zeker 'dat durft hij niet te zeggen.' Maar ik zeg gewoon wat ik denk, en dat is ook wel wat waard of niet.
Je bent zelf toch een harde G, of niet?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik woon al mijn hele leven in het zelfde stadje en de zelfde wijk. Hoe the hell moet ik aan een harde G komen.
ohnoeeesquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:20 schreef Bortecinem het volgende:
Omg ik kan de Starbucks niet vinden op JFK noooo
n00bquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:20 schreef Bortecinem het volgende:
http://www.panynj.gov/air(...)urants-services.htmlquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:20 schreef Bortecinem het volgende:
Hahahahahahahaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:25 schreef Bortecinem het volgende:
Heb het gevraagd en er ls geen Starbucks op deze terminal wat is deze shit dit is NYC er is een Starbucks op iedere straathoek, in iedere winkel, mensen hebben nog net geen Starbucks tap in hun huis en in deze terminal is geen Starbucks!!!
Heb denk een herfstdipje. Ben zooo moe id avond.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon naar bed gaan.Serieus.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb denk een herfstdipje. Ben zooo moe id avond.
Wou salted caramel frap.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hahahahahahaha
Wacht maar tot je terug in NL bent. Of wilde je een US-only drankje?
Staph.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wou salted caramel frap.
Heb nu maar een neppe frap bij een tweederangs starbucks gehaald. Meh. Is gewoon koffie. Ik krijg geen starbucks-hipstergevoel als ik dit drink. En er zit niet eens slagroom op!
Sliep je op dat moment? Wat gebeurde er toen? Oeioeioei.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:47 schreef Bortecinem het volgende:
Had ik jullie al verteld dat die bitchez van KLM mij dat ene papiertje dat je moet invullen bij aankomst in de US niet hadden gegeven in het vliegtuig en ik bij de controle in paniek raakte?
Valla te veel. Maar heb ook veel gelopen dus dat compenseert het eeen beeeetje. Maar denk dat ik alsnog wel een kilo of 2 ben aangekomen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:47 schreef Crip het volgende:
Borte.. hoe veel kcal heb je denk je gehad deze dagen.
Boeieuhh, lekker genieten. Zou iedereen hebben gedaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Valla te veel. Maar heb ook veel gelopen dus dat compenseert het eeen beeeetje. Maar denk dat ik alsnog wel een kilo of 2 ben aangekomen.
Beter dan bij mij. Ben nu iedere dag uur later wakker dan mijn wekker.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Word tegenwoordig wakker zonder alarm.. om 5.30 uur
Ik ook, maar ik slaap vrolijk verder.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Word tegenwoordig wakker zonder alarm.. om 5.30 uur
Goede reden om binnenkort terug naar USA te gaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wou salted caramel frap.
Heb nu maar een neppe frap bij een tweederangs starbucks gehaald. Meh. Is gewoon koffie. Ik krijg geen starbucks-hipstergevoel als ik dit drink. En er zit niet eens slagroom op!
Je hebt in Nederland ook Starbucks. Dus paar uurtjes rijden van haar.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Goede reden om binnenkort terug naar USA te gaan.
kk zieke moves van je zusjequote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:56 schreef Crip het volgende:
Ik huil hier.
https://www.facebook.com/(...)30078&type=2&theater
Dat is nou de Cripwalkquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:56 schreef Crip het volgende:
Ik huil hier.
Omg wil in Cuba op t strand liggen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Beter dan bij mij. Ben nu iedere dag uur later wakker dan mijn wekker.
Ja ik sliep blijkbaar. Maar dan hadden ze het maar naast me moeten leggen of later moeten geven. Bitches. Anywayyy, ik sta in de rij en zie iedereen dat papiertje vasthouden. Ik vroeg hoe ze daaraan kwamen en ze zeiden dat ze het in het vliegtuig hadden gekregen. Ik in paniek. Toen was ik aan de beurt en die man vraagt om mijn papiertje en ik had die dus niet. Hij gaf mij een nieuwe om in te vullen.. maar hij had geen pen. Hij verwijst mij door naar een andere man die ook geen pen had en die vervolgens maar zei dat ik het aan de medepassagiers moest vragen. Dus ik wanhopig iedereen om een pen vragen, niemand heeft.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sliep je op dat moment? Wat gebeurde er toen? Oeioeioei.
Jemig. Zelfs ik draag niet zulke strakke broeken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:56 schreef Crip het volgende:
Ik huil hier.
Was ie lekker?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja ik sliep blijkbaar. Maar dan hadden ze het maar naast me moeten leggen of later moeten geven. Bitches. Anywayyy, ik sta in de rij en zie iedereen dat papiertje vasthouden. Ik vroeg hoe ze daaraan kwamen en ze zeiden dat ze het in het vliegtuig hadden gekregen. Ik in paniek. Toen was ik aan de beurt en die man vraagt om mijn papiertje en ik had die dus niet. Hij gaf mij een nieuwe om in te vullen.. maar hij had geen pen. Hij verwijst mij door naar een andere man die ook geen pen had en die vervolgens maar zei dat ik het aan de medepassagiers moest vragen. Dus ik wanhopig iedereen om een pen vragen, niemand heeft.
Ben toen maar naar een man ergens in een van die hokjes gestapt en uitgelegd dat ik dat papiertje niet heb gekregeb en dat ik geen pen kon vinden. Hij geeft mij zijn pen en zegt 'hier, doe maar rustig aan'. Hij bleek ook een van die doane mensen te zijn en ik hoefde van hem niet terug in de 10 km lange rij hehe. Hij gaf mij toen ook een chocolaatje en zei 'maak je maar niet druk, alles komt goed'.
Voor dat soort mensen moet je uitkijken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
Hij gaf mij toen ook een chocolaatje
ahaha, Jijquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja ik sliep blijkbaar. Maar dan hadden ze het maar naast me moeten leggen of later moeten geven. Bitches. Anywayyy, ik sta in de rij en zie iedereen dat papiertje vasthouden. Ik vroeg hoe ze daaraan kwamen en ze zeiden dat ze het in het vliegtuig hadden gekregen. Ik in paniek. Toen was ik aan de beurt en die man vraagt om mijn papiertje en ik had die dus niet. Hij gaf mij een nieuwe om in te vullen.. maar hij had geen pen. Hij verwijst mij door naar een andere man die ook geen pen had en die vervolgens maar zei dat ik het aan de medepassagiers moest vragen. Dus ik wanhopig iedereen om een pen vragen, niemand heeft.
Ben toen maar naar een man ergens in een van die hokjes gestapt en uitgelegd dat ik dat papiertje niet heb gekregeb en dat ik geen pen kon vinden. Hij geeft mij zijn pen en zegt 'hier, doe maar rustig aan'. Hij bleek ook een van die doane mensen te zijn en ik hoefde van hem niet terug in de 10 km lange rij hehe. Hij gaf mij toen ook een chocolaatje en zei 'maak je maar niet druk, alles komt goed'.
hhhhhhhhhhhhhhhhh.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jemig. Zelfs ik draag niet zulke strakke broeken.
En je kreeg zeker ook en 'full research'?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:56 schreef Crip het volgende:
Ik huil hier.
Chocola of hij? Of ja, hij was ook chocolade. Zwarte man. Gewoon normaal tot wel oke.quote:
En de asians?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Chocola of hij? Of ja, hij was ook chocolade. Zwarte man. Gewoon normaal tot wel oke.
Vond trouwens de Afro-Amerikanen in het algemeen het aardigst hier. Mexicanen het viest en de blanke gewoon normaal.
Jij bent zelf een Asianquote:
Wat is een 3ayek? Is 3 een letter?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:00 schreef Crip het volgende:
[..]
3ayek zieke moves.
[..]
Nee, dat is gewoon NIET de Cripwalk.
Zou je een neger doen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Chocola of hij? Of ja, hij was ook chocolade. Zwarte man. Gewoon normaal tot wel oke.
Vond trouwens de Afro-Amerikanen in het algemeen het aardigst hier. Mexicanen het viest en de blanke gewoon normaal.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:03 schreef mrstylo het volgende:
Wij mannen zouden gelijk naar Guantánamo Bay gaan, mibn.
Ja dat wel. Maar ze zagen ook dat ik echt nerveus was en daardoor werd ik nog nerveuzer. Dacht dalijk gaan ze denken dat ik een of andere smokkelaar ben of zo.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
H
[..]
ahaha, Jij. Gelukkig waren ze lief voor je. Bij dat briefje inleveren kwam ik erachter dat ik een nectarine in mn tas had, dus toen moest ik een nieuw briefje invullen en moesten al onze koffers opnieuw door de scan gaan en alles
Sta je dan.
En de nectarine werd in een zakje weggegooid. RIP.![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat is een 3ayek? Is 3 een letter?
Is dit de Cripwalk?
[ afbeelding ]
Jezus was een neger he.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt nerden nereye stimo jezus yani
Ze zijn best chill daar, vooral die afro-amerikanen inderdaad.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar ze zagen ook dat ik echt nerveus was en daardoor werd ik nog nerveuzer. Dacht dalijk gaan ze denken dat ik een of andere smokkelaar ben of zo.![]()
Aahw rip nectarine. En wat een drama om een stuk fruit.
Wat? Leg uitquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, die mensen in chinatown, srs.![]()
Dus de Beverwijk van NYC?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tuig. Proberen je af te zetten waar je bij staat, stinken, onbeleefd.
Wat?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En je kreeg zeker ook en 'full research'?
Op welk werk doel je dan, meid?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh god, is hmaar weg, hebben we deuce gekregen die zijn werk overgenomen heeft.
Ik was naar leuke plaatjes aan het zoeken en vond ditquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat is een 3ayek? Is 3 een letter?
Is dit de Cripwalk?
[ afbeelding ]
Ben gewoon aan het chillen met m'n homeboy mrstylo.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga niet voor jou reflecteren, doe maar aan zelfreflectie.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik was naar leuke plaatjes aan het zoeken en vond dit
[ afbeelding ]
Ging stuk
Verveel me.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt nerden nereye stimo jezus yani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |