SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Nothing to see here. Move along. This is not the spoiler you're looking for. No, really, move along now.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pasaport is verlopen volgens mijquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eerst je pasaport, kimlik kartı en een pluisje haar (DNA) overhandigen, zodat wij een onderzoek kunnen verrichten om je validiteit te controleren/bevestigen.
Ik kreeg bepaalde dingen te zien.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heel vaag dan, want ik krijg er helemaal niets van mee. Ik heb toch zo het vermoeden dat het een en ander overdreven wordt.
Waar moet ik dan aan denken? Zo te lezen weet je dan ook precies wie er op zo'n manier roddelt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik kreeg bepaalde dingen te zien.![]()
Daarom nooit dm'en of (daadwerkelijke) privé delen
Nerelisin? (Nederlands: Sinaasappelsap?)quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:23 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Pasaport is verlopen volgens mijkimlik en dna moet wel lukken
Wiens kloon ben je?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:25 schreef Thunder0x het volgende:
Is er ergens een samenvatting beschikbaar van de afgelopen tijd?
Ja dit. Snap serieus niet hoe zo iets gaatquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar moet ik dan aan denken? Zo te lezen weet je dan ook precies wie er op zo'n manier roddelt.
Jij weet zelf heel goed hoe t werkt onder Turken...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar moet ik dan aan denken? Zo te lezen weet je dan ook precies wie er op zo'n manier roddelt.
Ja, maar volgens mij is dat nog maar het tipje van de ijsberg.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee. Geef je nmr dan bel ik je.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:25 schreef Thunder0x het volgende:
Is er ergens een samenvatting beschikbaar van de afgelopen tijd?
Dat houdt mensen niet tegen..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:31 schreef Unlabeled het volgende:
Hoe wordt er dan over elkaar geroddeld? We kennen elkaar toch nauwelijks?
Geloof er geen zak van. Niemand kan FOK zo serieus nemen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:31 schreef Unlabeled het volgende:
Hoe wordt er dan over elkaar geroddeld? We kennen elkaar toch nauwelijks?
JIJ niet nee. Andere levenloze mongolen wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geloof er geen zak van. Niemand kan FOK zo serieus nemen.
Ik ben iemand die zich alles verbeeld, maar lukt maar niet met dit. Geef voorbeeld hoe zo'n gesprek KAN gaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
JIJ niet nee. Andere levenloze mongolen wel.
Fuck it.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben iemand die zich alles verbeeld, maar lukt maar niet met dit. Geef voorbeeld hoe zo'n gesprek KAN gaan.
Manti zonder gehaktquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:34 schreef Thunder0x het volgende:
7 jaar oude kloon?
Nummertje 38 kom ik vandaan. Tenminste me ouders
Erzincan, Mersin, Artvinquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Want jij weet zomaar wat 24 en 08 en 33 is?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:42 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Wait wut, bestaat er manti met gehakt dan?
En waar kom jij vandaan?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is zoooo nasty he die van hun. Bah.
Wejoo, kijk deze chimeid dan... Op de meet ging je los over stimorol en wat je van haar vond en toen je daarmee klaar was begon je over de andere vrouwen en je zei dat jij niet zo was dus wij - de mannen op de meet - vonden jou toen zo leuk want de andere vrouwen waren allemaal krengen en jij bent natuurlijk heel aardig en zo maar ja wel jammer dat je hier weer doet alsof je onschuldig bent nu denkt stimorol zij is mijn gurlllfriend haar kan ik alles vertellen maar niet doen hoor stimorol want dan gaat ze weer over jou roddelen op een meet het beste kun je naar de volgende meet komen om dat te zien stimorol echt waar *spuugt door wijs- en middelvinger op de grond en zweert in het moslims*quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:44 schreef Unlabeled het volgende:
Ik heb laatst sylvesterrr gezien en toen hadden we over fok en logischerwijs ook over de users. (We hadden toen ook over jou Stimorol: dat we je heel graag irl zouden willen zien)Verder gaat het over oppervlakkige dingen die op t forum zijn besproken. Maar privezaken die per dm zijn besproken (ik wist uberhaupt niet dat jullie dat deden)... nee echt niet!
Yapiyorlar. Snap t ook niet hoor..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:44 schreef Unlabeled het volgende:
Ik heb laatst sylvesterrr gezien en toen hadden we over fok en logischerwijs ook over de users. (We hadden toen ook over jou Stimorol: dat we je heel graag irl zouden willen zien)Verder gaat het over oppervlakkige dingen die op t forum zijn besproken. Maar privezaken die per dm zijn besproken (ik wist uberhaupt niet dat jullie dat deden)... nee echt niet!
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wejoo, kijk deze chimeid dan... Op de meet ging je los over stimorol en wat je van haar vond en toen je daarmee klaar was begon je over de andere vrouwen en je zei dat jij niet zo was dus wij - de mannen op de meet - vonden jou toen zo leuk want de andere vrouwen waren allemaal krengen en jij bent natuurlijk heel aardig en zo maar ja wel jammer dat je hier weer doet alsof je onschuldig bent nu denkt stimorol zij is mijn gurlllfriend haar kan ik alles vertellen maar niet doen hoor stimorol want dan gaat ze weer over jou roddelen op een meet het beste kun je naar de volgende meet komen om dat te zien stimorol echt waar *spuugt door wijs- en middelvinger op de grond en zweert in het moslims*
Zargonquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wejoo, kijk deze chimeid dan... Op de meet ging je los over stimorol en wat je van haar vond en toen je daarmee klaar was begon je over de andere vrouwen en je zei dat jij niet zo was dus wij - de mannen op de meet - vonden jou toen zo leuk want de andere vrouwen waren allemaal krengen en jij bent natuurlijk heel aardig en zo maar ja wel jammer dat je hier weer doet alsof je onschuldig bent nu denkt stimorol zij is mijn gurlllfriend haar kan ik alles vertellen maar niet doen hoor stimorol want dan gaat ze weer over jou roddelen op een meet het beste kun je naar de volgende meet komen om dat te zien stimorol echt waar *spuugt door wijs- en middelvinger op de grond en zweert in het moslims*
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij niet zij hahhaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het was een grapje lo...
Unlabeled is tof.
Jij helemaal.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:56 schreef Montelly het volgende:
Viezeriken, iedereen is hier 2faced...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |