Het wordt enkel ergerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:42 schreef Spirit82 het volgende:
Oh jullie zijn ook echt helemaal niet veranderd ook he
Ook 100 jaar na dato ben jij nog steeds de enige persoon op aarde die tijdens een gesprek met mij in slaap is gevallen, Spirit.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:42 schreef Spirit82 het volgende:
Oh jullie zijn ook echt helemaal niet veranderd ook he
Ik heb wel een onvergetelijke indruk gemaaktquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ook 100 jaar na dato ben jij nog steeds de enige persoon op aarde die tijdens een gesprek met mij in slaap is gevallen, Spirit.
vanaf dag 1 of gisteren pas het eerste bericht?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:48 schreef Jovatov het volgende:
Vraagje,
Ik zit nu een twee weken op een datingsite en heb daarbij naar drie vrouwen een berichtje gestuurd maar er wordt niet op gereageerd...
Voorbeeld van je bericht zou nuttig zijn om dat te kunnen beoordelenquote:Is dat normaal en is het een kwestie van berichtjes blijven sturen naar weer andere vrouwen of zou er iets mis zijn met de berichtjes die ik stuur/mijn profiel?
Nee, ook effe geen zin in dates nu. Beetje overkill gehad in de afgelopen jaren denk ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb wel een onvergetelijke indruk gemaaktBen je al eens aan de vrouw intussen?
Welke site?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:48 schreef Jovatov het volgende:
Vraagje,
Ik zit nu een twee weken op een datingsite en heb daarbij naar drie vrouwen een berichtje gestuurd maar er wordt niet op gereageerd...
Is dat normaal en is het een kwestie van berichtjes blijven sturen naar weer andere vrouwen of zou er iets mis zijn met de berichtjes die ik stuur/mijn profiel?
Funkyfish, is een christelijke datingsite (ben ook op zoek naar een gelovig iemand).quote:
Heb afgelopen drie weken elke week een berichtje gedaan. Dus niet gister pas het eerste bericht.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:51 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
vanaf dag 1 of gisteren pas het eerste bericht?
[..]
Voorbeeld van je bericht zou nuttig zijn om dat te kunnen beoordelen
Dan zijn ze met de Here in conclaafquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:05 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Funkyfish, is een christelijke datingsite (ben ook op zoek naar een gelovig iemand).
Reageer jij nu eens op rhubarb haar vraag: Wat vond jij van de date met haar? Is haar onderzoek ook weer geslaagdquote:
Sommige zien echt niet in dat ze van die rare dingen zeggen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:55 schreef rhubarbje het volgende:
Nee jullie snappen mij niet
er kan inderdaad niks meer stuk. Je krijgt me voor geen geld terug op die date
Ik ben gewoon oprecht benieuwd hoe zo'n rampdate nou word ervaren Door euhm de ramppartij.
Bijvoorbeeld die kerel van CC die vroeg met welke vinger ze thuis nog aan de slag ging
voelt hij dan ook al de hele tijd 'dit word niks'? Denkt hij oprecht dat die vraag een goede vraag is? Etc
En die knakker met zijn sushi date verwachte wel oprecht een kus. Terwijl dat meisje waarschijnlijk een rampdate zou omschrijven
Ik vraag me gewoon oprecht af met wat voor gevoel die kerel gisteren naar huis is gegaan. En of hij vond dat hij het goed aan heeft gepakt
Als ik expliciet de vraag stel beďnvloed ik door de vraag te stellen wat hij gaat zeggen
Toch niet zo raar dat ik dat gewoon wel eens zou willen weten?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:12 schreef Godshand het volgende:
Reageer jij nu eens op rhubarb haar vraag: Wat vond jij van de date met haar? Is haar onderzoek ook weer geslaagd
Aangezien ik weet dat alledrie de vrouwen mijn profiel ook hebben bekeken na het desbetreffende berichtje is de kans groot dat het nummertje twee is.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan zijn ze met de Here in conclaaf
Nee, serieus. Je kan kiezen uit de volgende mogelijkheden:
1. Niet online geweest om welke redenen dan ook (druk, gewoon geen nerd, reeds getrouwd en vergeten uit te schrijven etc).
2. Ze vind je niets.
3. Je valt niet op in de berg mail die ze heeft.
Kies maar
Meestal is het optie twee maar liegen d.m.v. optie 1 te gebruiken. " Ik heb het zoooo druk "quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan zijn ze met de Here in conclaaf
Nee, serieus. Je kan kiezen uit de volgende mogelijkheden:
1. Niet online geweest om welke redenen dan ook (druk, gewoon geen nerd, reeds getrouwd en vergeten uit te schrijven etc).
2. Ze vind je niets.
3. Je valt niet op in de berg mail die ze heeft.
Kies maar
Nouja bedenk de redenen waarom jij een vrouw zou afwijzen. Dan 1 van die.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:14 schreef Jovatov het volgende:
Aangezien ik weet dat alledrie de vrouwen mijn profiel ook hebben bekeken na het desbetreffende berichtje is de kans groot dat het nummertje twee is.
Maar daar schiet ik natuurlijk weinig mee op zolang ik niet weet waarom ze mij niets vinden. Maar goed, als het enigszins normaal is om niet standaard te reageren op berichten dan blijf ik kalm aan doorgaan.
Binnendraaien? Is dat Zuid-Afrikaans of Vlaams?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:12 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Sommige zien echt niet in dat ze van die rare dingen zeggen.
Was eens iemand van mijn werk die achteraf iets wou gaan drinken. Eigenlijk zou ik er nooit op ingaan maar hij kwam wel vriendelijk over, we hadden ook al een uur gepraat. Opeens begon hij te raden hoe ik in bed zou zijn en soms zei hij ook uit het niets "Allz, mag ik u nu een keer binnendraaien? 1 keer maar!"
Hij nam zichzelf blijkbaar wel serieus, hij vond dat hij een klik voelde en dat hij mij graag wou terugzien.
Vlaams voor tongzoenen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Binnendraaien? Is dat Zuid-Afrikaans of Vlaams?
Gij zult niet liegenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Meestal is het optie twee maar liegen d.m.v. optie 1 te gebruiken. " Ik heb het zoooo druk "Maar ondertussen om de 10 minuten online komen.
Is redelijk normaal bij datingsites. Vrouwen hebben het voor het uitkiezen omdat ze normaal gesproken met wanhopige berichten overspoeld worden. Je moet heel erg de clown uithangen dat het 1) zodanig opvalt en 2) ook nog eens goed valt wil je überhaupt een kans maken op antwoord terug.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:48 schreef Jovatov het volgende:
Vraagje,
Is dat normaal en is het een kwestie van berichtjes blijven sturen naar weer andere vrouwen of zou er iets mis zijn met de berichtjes die ik stuur/mijn profiel?
Haha, ik dacht dat het vrij logisch klonk. Zo zag ik het nog nooit.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:27 schreef Silenus het volgende:
Oh ik dacht vingeren.Met je vinger naar binnen en dan maar eh..draaien!
Hij was eigenlijk een klant, de kans bestaat dus dat ik hem nog ga zien. Maar voorlopig nooit meer gezien.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:29 schreef S15 het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht heel wat anders
Maar goed, op het werk er verder geen last van gehad?
Aah, dat scheelt wel inderdaad. Ik dacht dat je misschien dagelijks met hem te maken had.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:31 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Hij was eigenlijk een klant, de kans bestaat dus dat ik hem nog ga zien. Maar voorlopig nooit meer gezien.
West-Vlaams dan denk ik? In (Belgisch)Limburg heb ik die term nooit zo gehoord.quote:
Denk niet dat het iets typisch West-Vlaams is want hier gebruiken ze dat vaak. Binnendraaien, muilen? Neen? Sorry voor mijn Vlaamse woordenschat.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:33 schreef yats het volgende:
[..]
West-Vlaams dan denk ik? In (Belgisch)Limburg heb ik die term nooit zo gehoord.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:47 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik dacht net als anderen in dit topic aan iets anders![]()
Vreemde vogels die Vlamingen
Muilen ken ik dan wel. Dat is beter dan nullen (een term hier uit de regio). Niets mis met Vlaams overigens. Ik vind het altijd zo schattig klinken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:50 schreef Subpoena het volgende:
Denk niet dat het iets typisch West-Vlaams is want hier gebruiken ze dat vaak. Binnendraaien, muilen? Neen? Sorry voor mijn Vlaamse woordenschat.
Brabandersquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:59 schreef yats het volgende:
[..]
Muilen ken ik dan wel. Dat is beter dan nullen (een term hier uit de regio). Niets mis met Vlaams overigens. Ik vind het altijd zo schattig klinken.
Mijn date volgende week is een Brabander. Ons papquote:
quote:
"Weh woonuh gij den Wohlkeh, Oehh heulemeal inne Suuuud Hullund, da is. Wablief"quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:09 schreef Wolken het volgende:
[..]
Mijn date volgende week is een Brabander. Ons pap
witte wa gij kent? Heul snel oew smoel houe, anders stomp ik oe. Skčle wiewau.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:27 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
"Weh woonuh gij den Wohlkeh, Oehh heulemeal inne Suuuud Hullund, da is. Wablief"
Veel plezier![]()
Sorry Thijs(en mede-Brabo's die ik niet ken)
Jij ook al? Ik heb ook totaal geen zin in die stomme gesprekjes momenteel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, ook effe geen zin in dates nu. Beetje overkill gehad in de afgelopen jaren denk ik.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:31 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
Tinder tevreden over nieuw notificatiesysteem
Dating-app ontkent verband met stijgend aantal zelfmoorden
Stuur Bambi een DMquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:05 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Funkyfish, is een christelijke datingsite (ben ook op zoek naar een gelovig iemand).
[..]
Heb afgelopen drie weken elke week een berichtje gedaan. Dus niet gister pas het eerste bericht.
Op het moment is de website down, dus ik kom er niet op. Maar het is gewoon een berichtje waarin ik geďnteresseerd reageer op de profieltekst en dan nog een vraag erbij stel.
Begind of betekentquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:27 schreef Weissman het volgende:
Inbe4 Faxie die begint over dat ''poepen in je oor'' iets romantisch betekend in het Vlaams
Ik zal die maar niet installeren danquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:31 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, leef je nu als een monnik?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, ook effe geen zin in dates nu. Beetje overkill gehad in de afgelopen jaren denk ik.
Prachtigquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:31 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind sowieso dat jullie het lang hebben volgehoudenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik heb ook totaal geen zin in die stomme gesprekjes momenteel.
Dat zeggen wij ookquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:09 schreef Wolken het volgende:
[..]
Mijn date volgende week is een Brabander. Ons pap
Die kunnen hier terechtquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:34 schreef Cue_ het volgende:
Maar wat moet je dan zeggen als je enigs kind bent?of komt dat daar niet voor?
Eerste date wel. Is het niks van beide kanten, dan heb je het hele probleem niet. Ik woon zelf ook in een studentenstad en heb dus 'helaas' ook wel vaak te maken met meiden die hier studeren maar in vakanties / weekenden naar huis willen 2 uur verderop. Alleen dan kan je doordeweeks dus wel veel afspreken. Zij woont echt in Groningen. Mocht het klikken, verwacht ik natuurlijk ook eens dat ze mijn kant opkomt...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:48 schreef Cue_ het volgende:
ja, gewoon doen, zie je daarna wel verder (mits je geen echte bezwaren hebt voor lange afstandsrelatie)
En anders niet doen en afkappen.
Inderdaad, kijk eerst maar eens hoe de eerste date bevalt. Wat er daarna gebeurt, dat zien jullie vanzelf welquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:51 schreef Sarasi het volgende:
Persoonlijk? Ik snap wel dat ze zeker de eerste keer bij haar in de stad wil afspreken, dan kan ze makkelijker weg als je toch een creep blijkt te zijn.
En zelf vind ik 2,5uur niet zo ver eigenlijk. In de trein kun je studeren, een boek lezen, whatever. Op de lange termijn hangt het er natuurlijk vanaf hoe jullie matchen. Maar daar ben je nog lang niet, dus date gewoon eerst eens met dat meisje. Wat komt, dat komt. Niet teveel te ver vooruit denken.
ik heb veel afstand relaties gehad.. begin is leuk spannend enz na tijdje is afstand toch wel een ding imoquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:44 schreef Deezertje het volgende:
Zit eens in een luxepositie...
Heel leuk gesprek met dame op tinder, goed uiterlijk en eindelijk eentje die zelf voorstelt om keer af te spreken. Tja, kan je onmogelijk afslaan natuurlijk, alleen... ze woont in Groningen! Blijkbaar gematcht toen ik binnen mijn range daar in de buurt was. Maar vanaf mijn woonplaats is dat 2,5 uur reizen voor mij en zelfs als ik een auto zou hebben is het nog dik 2 uur rijden...
Ik ben zelf absoluut niet van dat afstand een groot probleem is, maar als ik iets verder denk en meerdere dates voorzie, dan is het wel de vraag hoelang het goed gaat (ja, de eerste date moet nog plaatsvinden!). Ik heb het idee dat zij namelijk geen zin heeft om iedere keer 2 uur te 'moeten' reizen, want ze doelde er subtiel op dat ze mij de stad wou wel laten zien. Maar aan de andere kant, als je 's avonds date hebt natuurlijk goed excuus om te blijven slapen want tja, treinen rijden niet meer (21:45 uur trein naar huis)Alleen dan zou het wel in het weekend elkaar zien worden want doordeweeks 2,5 uur reizen (5 totaal) ben je gauw zat klaar, hoe leuk ze ook is.
Oftewel: iemand ervaring met lange afstand relaties/dates?
Ja, dat idee heb ik ook. Ik kan mezelf die 2,5 uur wel vermaken hoor in de trein, maar echt niet iedere week ben ik bang. En appen met je date tijdens reizen moet je niet doen want dan heb je als je elkaar dan eindelijk ziet niks meer te vertellen en is de spanning erafquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:51 schreef Sarasi het volgende:
Persoonlijk? Ik snap wel dat ze zeker de eerste keer bij haar in de stad wil afspreken, dan kan ze makkelijker weg als je toch een creep blijkt te zijn.
En zelf vind ik 2,5uur niet zo ver eigenlijk. In de trein kun je studeren, een boek lezen, whatever. Op de lange termijn hangt het er natuurlijk vanaf hoe jullie matchen. Maar daar ben je nog lang niet, dus date gewoon eerst eens met dat meisje. Wat komt, dat komt. Niet teveel te ver vooruit denken.
Het is maar net wat je wil en wat je er voor over hebt. Vriendin van mij heeft aantal jaar geleden op vakantie op Kreta een Griekse jongen leren kennen. Ze gingen elke vakantie naar elkaar toe en nu woont ze zelf op Kreta. Je moet er wat voor over hebben, maar als je er beiden voor wil gaan, kan het makkelijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik heb veel afstand relaties gehad.. begin is leuk spannend enz na tijdje is afstand toch wel een ding imo
Idd ook een goede optie voor een eerste date.quote:
Zou het aan het weer liggen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik heb ook totaal geen zin in die stomme gesprekjes momenteel.
Neem een laptop mee dan, kijk een film, whatever. Je kunt me niet vertellen dat je je geen vijf uur per week kunt vermaken terwijl je in dezelfde stoel blijft zitten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja, dat idee heb ik ook. Ik kan mezelf die 2,5 uur wel vermaken hoor in de trein, maar echt niet iedere week ben ik bang. En appen met je date tijdens reizen moet je niet doen want dan heb je als je elkaar dan eindelijk ziet niks meer te vertellen en is de spanning eraf
Goede tip, zal het eens voorstellen. Mocht ze het niet willen weet je meteen dat voor haar afstand dus wel issue is. Ja, ik kan nu nog gratis reizen met OV maar volgend jaar niet meer. Dan tikt het wel lekker aan. En in dit geval is OV dus niet eens veel langer dan met de auto (normaal scheelt het altijd wel de helft aan reistijd).quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd ook een goede optie voor een eerste date.
Of eentje moet de tijd hebben en toch gratis mogen reizen bv. (ja ik denk enkel in OV)
Zou eerst die eerste date maar eens afwachten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:44 schreef Deezertje het volgende:
Heel leuk gesprek met dame op tinder, goed uiterlijk en eindelijk eentje die zelf voorstelt om keer af te spreken. Tja, kan je onmogelijk afslaan natuurlijk, alleen... ze woont in Groningen! Blijkbaar gematcht toen ik binnen mijn range daar in de buurt was. Maar vanaf mijn woonplaats is dat 2,5 uur reizen voor mij en zelfs als ik een auto zou hebben is het nog dik 2 uur rijden...
Ik ben zelf absoluut niet van dat afstand een groot probleem is, maar als ik iets verder denk en meerdere dates voorzie, dan is het wel de vraag hoelang het goed gaat (ja, de eerste date moet nog plaatsvinden!). Ik heb het idee dat zij namelijk geen zin heeft om iedere keer 2 uur te 'moeten' reizen, want ze doelde er subtiel op dat ze mij de stad wou wel laten zien. Maar aan de andere kant, als je 's avonds date hebt natuurlijk goed excuus om te blijven slapen want tja, treinen rijden niet meer (21:45 uur trein naar huis)Alleen dan zou het wel in het weekend elkaar zien worden want doordeweeks 2,5 uur reizen (5 totaal) ben je gauw zat klaar, hoe leuk ze ook is.
inderdaad, eerst maar eens daadwerkelijk in die trein gaan zitten....djeez...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:00 schreef Solique het volgende:
[..]
Zou eerst die eerste date maar eens afwachten.
Niets mis mee met een eerste date, ook al is dit op afstand.
Zorgen over de afstand komen altijd pas later
Stel zij moet gewoon vol tarief betalen, is het wel zo netjes om helemaal die kant op te reizen (Vind ik dan)quote:
Zie post hierboven, op één of andere manier kom ik altijd bij dames een paar provincies verderop... Ze wonen nooit echt om de hoek.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:59 schreef Sarasi het volgende:
Geen enkele reden om daar nu al over na te denken en geen enkele afstand is onoverbrugbaar, imho.
hoho, hij heeft vorig jaar al een keer gekustquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey Deezertje, ik zou niet zo kieskeurig zijn, als er een meisje wellicht aan je piemel wil zitten. Volgens mij heb je die luxe niet.
Hoe is dat relevant in deze situatie dan? Je maakt het veel moeilijker dan het is.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zie post hierboven, op één of andere manier kom ik altijd bij dames een paar provincies verderop... Ze wonen nooit echt om de hoek.
Woont zij op zichzelf> ga daarheenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zie post hierboven, op één of andere manier kom ik altijd bij dames een paar provincies verderop... Ze wonen nooit echt om de hoek.
Haha, lief dat jullie je om mij bekommeren... maar ik ben gelukkig geen maagd meerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
hoho, hij heeft vorig jaar al een keer gekust
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:44 schreef Deezertje het volgende:
Op dit soort momenten mis ik mijn studenten ov. Maar ik zou het gewoon proberen deezertje. Niet geschoten is sowieso altijd mis. Die reistijd vliegt voorbij, zeker als je hem 'nuttig' besteed.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:51 schreef Sarasi het volgende:
En dat is nog niet eens zekerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nnnnnnnnnnnnhhhhhhognietmisschien ging ik 5 uur treinen voor bootay
hier spreekt duidelijk iemand zonder ov-jaarkaartquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar wat is 5 uur treinen voor misschien wel ware liefdequote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat. Ik heb 3 jaar lang op 2,5 uur afstand gezeten van destijds vriendje. Nu ben ik sowieso niet van het "elke vrije seconde met elkaar doorbrengen", dus het werd echt pas na een jaar of 2,5 irritant.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
hier spreekt duidelijk iemand zonder ov-jaarkaart
Of degene waar hij sex mee had niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Wacht even.
Ho.
Sex is saai?!
Deezertje, jongen, je doet iets niet goed.
Sex wel ja. Maar elkaar opgeilen, verleiden etc. niet. En oraal is uiteraard ook niet saaiquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Wacht even.
Ho.
Sex is saai?!
Deezertje, jongen, je doet iets niet goed.
Zo ervaarde deezertje t blijkbaar niet. Hij vindt t spel erom leuker. Ook niet gek, maar hij noemt y wel saai verder. Ook weer een uiterste he..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of degene waar hij sex mee had niet.
Misschien was ze wel goed in het opgeilen en lag ze er in bed bij als een lijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo ervaarde deezertje t blijkbaar niet. Hij vindt t spel erom leuker. Ook niet gek, maar hij noemt y wel saai verder. Ook weer een uiterste he..
Nou oké saai was misschien niet het goede woordquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben flabbergasted. Sex kan veel dingen zijn, maar saai?!
Godverdomme zegquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Al moet ik wel weer aan de architect denken, die elke keer als er een condoom in zicht kwam *flop* leegliep. Dat werd na de 3e keer wel saai. En dan toch door willen gaan en míjn condoomstash er doorheen jagen, godverdomme.
Gewoon afspreken, als het niks is kost het je 5 uur reizen. Is het wel wat voor in de toekomst, dan vind je der straks vast wel leuk genoeg om dat elke week voor haar te doen(of om de week als je ook bij jou afspreekt!)quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:44 schreef Deezertje het volgende:
Als je verliefd genoeg bent, doe je die dingen uiteindelijk toch hoor. (ook al ben je in je binnenste ertegen) Zo 'gauw' gaat dat toch niet hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:44 schreef Deezertje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |