Ja dusquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zou je dat wel doen? Je hebt al moeite met HandelsB en FAR
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had een 9.Als je jezelf met anderen gaat vergelijken zou je ijdel of verbitterd kunnen raken, want er zullen altijd betere en slechtere mensen zijn dan jijzelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Looooong, loooooong time agooooooo, I can still remember...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:24 schreef Etsu het volgende:
Ik weet nog dat Paxcon na ARW tentamen naar m'n huis kwam en toen gingen we inhoudelijk nabespreken
Mooie tijden waren dat
Kenmerk van narcismequote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als je jezelf met anderen gaat vergelijken zou je ijdel of verbitterd kunnen raken, want er zullen altijd betere en slechtere mensen zijn dan jijzelf.
Kan me niet meer herrinerenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:24 schreef Etsu het volgende:
Ik weet nog dat Paxcon na ARW tentamen naar m'n huis kwam en toen gingen we inhoudelijk nabespreken
Mooie tijden waren dat
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:22 schreef Accursius het volgende:
8 voor Algemeen Rechtswetenschap 1
[ afbeelding ]
Bedankt voor je euh.. Verhaaltje.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als je jezelf met anderen gaat vergelijken zou je ijdel of verbitterd kunnen raken, want er zullen altijd betere en slechtere mensen zijn dan jijzelf.
Ik weet alleen nog dat we ooit daar patat hebben gegetenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
De dag dat jij beweerde dat CS aan de andere kant zat
En lasagnequote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog dat we ooit daar patat hebben gegeten
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:22 schreef Accursius het volgende:
[ afbeelding ]
ohjaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
En lasagne
En je kwam ook even langs om spullen te droppen want je moest je cadeautje van JFV ophalen
Gefeliciteerd! Eckten halen een 8 voor het inleidende vak.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:22 schreef Accursius het volgende:
[ afbeelding ]
Natuurlijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zeg ben je nu een blauwvinger of wat?
Met een lekkere lasagnequote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:24 schreef Etsu het volgende:
Mooie tijden waren dat
uh, alleen het cadeau hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Toen foto's maken met je cadeau op m'n raamkozijn
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En volledig met de voetjes van de vloer: http://www.dumpert.nl/med(...)ic_ron_jansdans.html
quote:
Bedankt bedanktquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Eckten halen een 8 voor het inleidende vak.
Dan is dit het beste ooit gemaaktquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En volledig met de voetjes van de vloer: http://www.dumpert.nl/med(...)ic_ron_jansdans.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |