Don't let it get to you. Makkelijker gezegd dan gedaan en woede en frustratie is in zo'n situatie te begrijpen, maar:quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:24 schreef totalatool het volgende:
Dank iedereen voor de support. Het gaat niet goed hier. M'n vrouw en ik slapen nog steeds beroerd door de onzekerheid en het onrecht, en dat resulteert nu in chagrijnigheid en slaande ruzie over iets totaal anders...
Vrouwen kunnen je in zo'n situatie volledig hondsdol krijgen door je de schuld te geven. Vreselijk.quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:24 schreef totalatool het volgende:
Dank iedereen voor de support. Het gaat niet goed hier. M'n vrouw en ik slapen nog steeds beroerd door de onzekerheid en het onrecht, en dat resulteert nu in chagrijnigheid en slaande ruzie over iets totaal anders...
quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen je in zo'n situatie volledig hondsdol krijgen door je de schuld te geven. Vreselijk.²
En zeker ook die concurrentiebeding eruit laten slopen, uiteraard.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:52 schreef hottentot het volgende:
[..]
Tja het bedrijf slopen maakt het wel zeer onaantrekkelijk.
Maar goed, zo'n vaart zal het hier niet lopen. m.i. moet TS samen met advocaat of rechtsbijstand gewoon een ontslagvergoeding overéén komen die aansluit bij de situatie en daarna het laten rusten.
Deze opmerking en zijn username. Het is overduidelijk wie de baas is bij hem in huis.quote:
Dat kunnen ze in elke situatie.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen je in zo'n situatie volledig hondsdol krijgen door je de schuld te geven. Vreselijk.²
Ken je die user niet?quote:Op zondag 2 november 2014 13:31 schreef hottentot het volgende:
[..]
Deze opmerking en zijn username. Het is overduidelijk wie de baas is bij hem in huis.
Het zijn er teveel om ze allemaal te kennenquote:
Ik bepleit eigenlijk altijd geduld in een dergelijke situatie.quote:Op zondag 2 november 2014 13:31 schreef hottentot het volgende:
[..]
Deze opmerking en zijn username. Het is overduidelijk wie de baas is bij hem in huis.
want een relatie is een machtsstrijd om wie ‘de baas’ is en ‘de broek aan heeft’.quote:Op zondag 2 november 2014 13:31 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dat dus!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:27 schreef Storneren het volgende:
Ik hoop dat je er zoveel mogelijk uit weet te slepen ts en spoedig ergens anders een normale werkgever treft.
Laten we het erop houden dat het een redelijk extremistische moslim is of een zeer goede troll.quote:Op zondag 2 november 2014 14:36 schreef hottentot het volgende:
[..]
Het zijn er teveel om ze allemaal te kennen
Uh?quote:Op zondag 2 november 2014 14:54 schreef n8n het volgende:
[..]
want een relatie is een machtsstrijd om wie ‘de baas’ is en ‘de broek aan heeft’.
Sarcasme blijft lastig hequote:Op zondag 2 november 2014 15:16 schreef hottentot het volgende:
[..]
Uh?
Misschien bij jou, niet bij normale mensen.
Door hebben ze jaren geleden tags voor uitgevonden, als die niet gebruikt worden dan zijn dingen als sarcasme, ironie en noem het maar op vaak niet overkomende dingen.quote:
Ik hoop al jaren op dat laatste.quote:Op zondag 2 november 2014 14:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat het een redelijk extremistische moslim is of een zeer goede troll.
Deze was -mede dankzij de emoticon- best duidelijk. Verder wel mee eens met je opmerking.quote:Op zondag 2 november 2014 15:21 schreef hottentot het volgende:
[..]
Door hebben ze jaren geleden tags voor uitgevonden, als die niet gebruikt worden dan zijn dingen als sarcasme, ironie en noem het maar op vaak niet overkomende dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |